The Dungeon expansion
- Korczyk
-
- Posty: 430
- Rejestracja: sobota 10 lis 2007, 15:21
- Lokalizacja: Żywiec
- Płeć:
- Wiek: 39
...podczas gdy te z MiMa (jak i całe Podziemia) były właśnie rysowane przez jednego rysownika. Nie czepiam się już tego Philosopher'a, bo w MiMie występował on w podstawce, tak więc siłą rzeczy musiał być taki jak reszta poszukiwaczy. Ale o tym Swashbuckkler'ze to już można rzec, iż w przeciwieństwie do Zawadiaki [również] z Podziemi, ten od "podstawowych" postaci znacznie odstaje kreską. I tu zgadzam się z przedmówcami. Nie mówię tego aczkolwiek, że w MiMie takie rzeczy nie miały miejsca, tylko tak komentuję stwierdzenie yt1300, bardziej odpowiednie w przypadku trochę innych dodatków (Smoków i Jaskini).
- Snake
-
- Posty: 79
- Rejestracja: poniedziałek 23 lut 2009, 21:18
- Lokalizacja: Znikąd
- Płeć:
Na całe szczęście - z tego co można na razie zobaczyć - ciężko cokolwiek zarzucić grafikom kart Podziemi czy też całej planszy w ogóle. Ja osobiście jednego czy dwóch średnio wyglądających Poszukiwaczy przeżyję (i tak w tej akurat materii - w niektórych przypadkach - przewaga leży po stronie starego Mima).
Czar ROZKAZ!!!
-
-
- Posty: 41
- Rejestracja: niedziela 22 lut 2009, 00:41
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
nowy news na stronie FFG.
http://new.fantasyflightgames.com/edge_ ... p?eidn=515
zasady z The Dungeon
http://new.fantasyflightgames.com/edge_ ... p?eidn=515
zasady z The Dungeon
- Katiusha
-
- Posty: 1614
- Rejestracja: wtorek 02 paź 2007, 23:30
- Lokalizacja: z Krainy MiMa ;)
- Płeć:
- Wiek: 38
Lepsza niespodzianka by była jakby np po wysłaniu SMSa na numer Galakty podrzucali by TMiMa z dodatkami pod drzwi jak ulotki.7Tristan pisze:Zrobiliby niespodziankę i wypuścili Polską edycję Dungeon z Reaperem
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Specjalnie dla Kufira. Mam nadzieję, że wiernie to przetłumaczyłem:
Skarbiec
Skarbiec jest ostatnim obszarem w Podziemiach. Zawiera wiele bogactw i magicznych artefaktów, ale także jest leżem najpotężniejszej istoty w Podziemiach - Władcy Ciemności. Kiedy poszukiwacz dojdzie do Skarbca, musi zakończyć tu swój ruch, nawet jeśli mógłby pójść dalej.
Kiedy poszukiwacz kończy swój ruch w Skarbcu, musi walczyć z Władcą Ciemności. Jeśli go pokona, może wziąć skarb od hordy demonów. W końcu, niezależnie czy poszukiwacz zwyciężył czy został pokonany przez Władcę Ciemności, wychodzi ze Skarbca. Każdy z tych kroków jest opisany szczegółowo w następnej kolumnie.
Walka z Władcą Ciemności
Poszukiwacz walcząc z Władcą Ciemności może wybrać walkę zwykłą lub psychiczną. Władca Ciemności posiada Siłę 12 i Moc 12.
Walka z Władcą Ciemności podlega normalnym regułą walki, z wyjątkiem tego że nie można mu się wymknąć, i tylko poszukiwacz może walczyć z Władcą Ciemności; Przyjaciele, Zaklęcia i przedmioty nie mogą walczyć w zastępstwie poszukiwacza.
Jeśli poszukiwacz przegra, traci życie tak jak w przypadku normalnej walki (użycie Przedmiotu, Zaklęcia, lub specjalnej zdolności może zapobiec utracie życia, jak w przypadku zwykłej walki).
Gracz powinien zapisać lub zapamiętać rezultat ataku postaci i Władcy Ciemności. Jest to niezbędne w celu określenia gdzie poszukiwacz wyłoni się ze Skarbca.
Ciemność nigdy nie umiera
Kiedy Władca Ciemności zostaje zabity jego fizyczna postać ginie, ale jego duch pozostaje tak potężny jak przedtem. Władca Ciemności powróci i odnowi swoje ciało, i będzie walczył z każdym napotkanym w przyszłości poszukiwaczem z pełną Siłą i Mocą. Późniejsze spotkania przebiegają zgodnie ze wszystkimi wyżej wymienionymi zasadami.
Zdobywanie Skarbu
Poszukiwacz który zabił Władcę Ciemności może przejrzeć i wybrać ze stosu Skarbów jedną kartę jako nagrodę. Jeśli stos Skarbów się skończył poszukiwacz nie otrzymuje nagrody.
Jeśli poszukiwacz wyjdzie z Podziemi i później powróci i zabije Władcę Podziemi powtórnie, może wybrać kolejny Skarb, jeśli jakieś są jeszcze dostępne.
Tylko poszukiwacz który zabił Władcę Ciemności może otrzymać Skarb. Poszukiwacz który go zaatakował i został pokonany lub zremisował, wychodzi ze Skarbca bez jakiejkolwiek nagrody za swoje trudy.
Wyjście ze Skarbca
Po tym jak poszukiwacz zabił Władcę Ciemności, zremisował lub przegrał, musi opuścić Skarbiec i określić gdzie pojawi się na planszy.
Żeby to określić, odejmij wynik Władcy Ciemności od wyniku walki poszukiwacza i sprawdź na obszarze Skarbca gdzie wyszedłeś. Im lepszy atak poszukiwacza tym bliżej Krainy Wewnętrznej wyjdzie. Jeśli poszukiwacz pokonał Władcę Ciemności o osiem lub więcej punktów, wychodzi dokładnie na Koronie Władzy! Jeśli wynik Władcy Ciemności jest większy niż poszukiwacza, gracz bierze pod uwagę "0" przy czytaniu instrukcji Skarbca.
Poszukiwacz który wyszedł na Koronie Władzy nie musi posiadać Talizmanu.
Jeśli poszukiwacz zabił Władcę Ciemności bez rozstrzygania walki (na przykład używając Zaklęcia Palec Śmierci), poszukiwacz bierze pod uwagę "0" przy czytaniu instrukcji Skarbca.
Skarbiec
Skarbiec jest ostatnim obszarem w Podziemiach. Zawiera wiele bogactw i magicznych artefaktów, ale także jest leżem najpotężniejszej istoty w Podziemiach - Władcy Ciemności. Kiedy poszukiwacz dojdzie do Skarbca, musi zakończyć tu swój ruch, nawet jeśli mógłby pójść dalej.
Kiedy poszukiwacz kończy swój ruch w Skarbcu, musi walczyć z Władcą Ciemności. Jeśli go pokona, może wziąć skarb od hordy demonów. W końcu, niezależnie czy poszukiwacz zwyciężył czy został pokonany przez Władcę Ciemności, wychodzi ze Skarbca. Każdy z tych kroków jest opisany szczegółowo w następnej kolumnie.
Walka z Władcą Ciemności
Poszukiwacz walcząc z Władcą Ciemności może wybrać walkę zwykłą lub psychiczną. Władca Ciemności posiada Siłę 12 i Moc 12.
Walka z Władcą Ciemności podlega normalnym regułą walki, z wyjątkiem tego że nie można mu się wymknąć, i tylko poszukiwacz może walczyć z Władcą Ciemności; Przyjaciele, Zaklęcia i przedmioty nie mogą walczyć w zastępstwie poszukiwacza.
Jeśli poszukiwacz przegra, traci życie tak jak w przypadku normalnej walki (użycie Przedmiotu, Zaklęcia, lub specjalnej zdolności może zapobiec utracie życia, jak w przypadku zwykłej walki).
Gracz powinien zapisać lub zapamiętać rezultat ataku postaci i Władcy Ciemności. Jest to niezbędne w celu określenia gdzie poszukiwacz wyłoni się ze Skarbca.
Ciemność nigdy nie umiera
Kiedy Władca Ciemności zostaje zabity jego fizyczna postać ginie, ale jego duch pozostaje tak potężny jak przedtem. Władca Ciemności powróci i odnowi swoje ciało, i będzie walczył z każdym napotkanym w przyszłości poszukiwaczem z pełną Siłą i Mocą. Późniejsze spotkania przebiegają zgodnie ze wszystkimi wyżej wymienionymi zasadami.
Zdobywanie Skarbu
Poszukiwacz który zabił Władcę Ciemności może przejrzeć i wybrać ze stosu Skarbów jedną kartę jako nagrodę. Jeśli stos Skarbów się skończył poszukiwacz nie otrzymuje nagrody.
Jeśli poszukiwacz wyjdzie z Podziemi i później powróci i zabije Władcę Podziemi powtórnie, może wybrać kolejny Skarb, jeśli jakieś są jeszcze dostępne.
Tylko poszukiwacz który zabił Władcę Ciemności może otrzymać Skarb. Poszukiwacz który go zaatakował i został pokonany lub zremisował, wychodzi ze Skarbca bez jakiejkolwiek nagrody za swoje trudy.
Wyjście ze Skarbca
Po tym jak poszukiwacz zabił Władcę Ciemności, zremisował lub przegrał, musi opuścić Skarbiec i określić gdzie pojawi się na planszy.
Żeby to określić, odejmij wynik Władcy Ciemności od wyniku walki poszukiwacza i sprawdź na obszarze Skarbca gdzie wyszedłeś. Im lepszy atak poszukiwacza tym bliżej Krainy Wewnętrznej wyjdzie. Jeśli poszukiwacz pokonał Władcę Ciemności o osiem lub więcej punktów, wychodzi dokładnie na Koronie Władzy! Jeśli wynik Władcy Ciemności jest większy niż poszukiwacza, gracz bierze pod uwagę "0" przy czytaniu instrukcji Skarbca.
Poszukiwacz który wyszedł na Koronie Władzy nie musi posiadać Talizmanu.
Jeśli poszukiwacz zabił Władcę Ciemności bez rozstrzygania walki (na przykład używając Zaklęcia Palec Śmierci), poszukiwacz bierze pod uwagę "0" przy czytaniu instrukcji Skarbca.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Hellhound dziękuje ślicznie.
Powiem szczerze że to wyjście na Koronę Władzy mi się nie podoba.
W starych podziemiach było to lepiej rozwiązane bo trzeba było rzucić kostką gdzie wyszliśmy. Siła/Moc 12 nie czarujmy się to nie jest dużo a to odejmowanie wyników to też raczej ściema. Do tego nie trzeba mieć Talismanu. Jeśli w kartach podziemi nie będzie potężnych pułapek dla poszukiwaczy to już widzę te hordy graczy idących po Koronę właśnie przez Podziemia. Jak dla mnie Skarbiec jest do modyfikacji z racji na fakt że gram z takimi modyfikacjami w krainie zewnętrznej kliknij
Pan Ciemności ma 12 siły / mocy więc:
W najgorszym przypadku
12 + 6 (Rzut kostką) = 18
W najlepszym
12 + 1 (Rzut kostką) = 13
Musimy wygrać różnicą punktową minimum 8 oczek więc
18 + 8 = 26
13 + 8 = 21
Słowem w wyniku walki musimy uzyskać wynik między 21 a 26 punktów aby dostać się na Koronę władzy.
Minimalna wartość naszej końcowej wartości cechy musi wynosić 15 punktów [15 + 6(Rzut kostką) = 21] abyśmy mogli liczyć na przejście do Korony Władzy.
EDIT: Jednak po przeanalizowaniu dodatek Podziemia idealnie pasuje do mojego systemy rozgrywki, jest o wiele mniejsza szansa iż dotrzemy do Korony przez podziemia, do tego nagrody w postaci skarbów które kuszą poszukiwaczy, jest COOL! :twisted:
[ Dodano: Sob Kwi 18, 2009 10:18 am ]
Czyli, wilkołaka w wewnętrznej krainie czy Demona z otchłani też można tak zabić ? Chyba to jakieś nieporozumienie
Powiem szczerze że to wyjście na Koronę Władzy mi się nie podoba.
W starych podziemiach było to lepiej rozwiązane bo trzeba było rzucić kostką gdzie wyszliśmy. Siła/Moc 12 nie czarujmy się to nie jest dużo a to odejmowanie wyników to też raczej ściema. Do tego nie trzeba mieć Talismanu. Jeśli w kartach podziemi nie będzie potężnych pułapek dla poszukiwaczy to już widzę te hordy graczy idących po Koronę właśnie przez Podziemia. Jak dla mnie Skarbiec jest do modyfikacji z racji na fakt że gram z takimi modyfikacjami w krainie zewnętrznej kliknij
Pan Ciemności ma 12 siły / mocy więc:
W najgorszym przypadku
12 + 6 (Rzut kostką) = 18
W najlepszym
12 + 1 (Rzut kostką) = 13
Musimy wygrać różnicą punktową minimum 8 oczek więc
18 + 8 = 26
13 + 8 = 21
Słowem w wyniku walki musimy uzyskać wynik między 21 a 26 punktów aby dostać się na Koronę władzy.
Minimalna wartość naszej końcowej wartości cechy musi wynosić 15 punktów [15 + 6(Rzut kostką) = 21] abyśmy mogli liczyć na przejście do Korony Władzy.
EDIT: Jednak po przeanalizowaniu dodatek Podziemia idealnie pasuje do mojego systemy rozgrywki, jest o wiele mniejsza szansa iż dotrzemy do Korony przez podziemia, do tego nagrody w postaci skarbów które kuszą poszukiwaczy, jest COOL! :twisted:
[ Dodano: Sob Kwi 18, 2009 10:18 am ]
Ale od kiedy to takie zaklęcie działa na przeciwników "z planszy" ?Jeśli poszukiwacz zabił Władcę Ciemności bez rozstrzygania walki (na przykład używając Zaklęcia Palec Śmierci), poszukiwacz bierze pod uwagę "0" przy czytaniu instrukcji Skarbca.
Czyli, wilkołaka w wewnętrznej krainie czy Demona z otchłani też można tak zabić ? Chyba to jakieś nieporozumienie
Ostatnio zmieniony sobota 18 kwie 2009, 10:57 przez Kufir, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Nigdy się nad tym nie zastanawiałem, ale jeśli działa na nie takie zaklęcie jak Unieruchomienie, to czemu takie ma nie działać? To są normalni wrogowie, tylko nie można ich wymieniać na trofea, ani zabić. Mi się więc wydaje, że wszystko jest w porządku.Kufir pisze:Ale od kiedy to takie zaklęcie działa na przeciwników "z planszy" ?
Czyli, wilkołaka w wewnętrznej krainie czy Demona z otchłani też można tak zabić ? Chyba to jakieś nieporozumienie ;)
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Na przeciwników z wewnętrznej krainy nie działają żadne zaklęcia, podejrzewam że z końcowym Bossem z Podziemi powinno to wyglądać podobnie.
Czyli rozumiem iż mogą oni dodawać nam nasze punkty do siły/mocy ale po prostu nie mogą walczyć zamiast nas np. Wskrzeszony potwór Ghula, zwierze minstrela itp. Tak?
Walka z Władcą Ciemności podlega normalnym regułą walki, z wyjątkiem tego że nie można mu się wymknąć, i tylko poszukiwacz może walczyć z Władcą Ciemności; Przyjaciele, Zaklęcia i przedmioty nie mogą walczyć w zastępstwie poszukiwacza.
Czyli rozumiem iż mogą oni dodawać nam nasze punkty do siły/mocy ale po prostu nie mogą walczyć zamiast nas np. Wskrzeszony potwór Ghula, zwierze minstrela itp. Tak?
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Akurat mój Minstrel, Ghul czy Twoja laska władzy to zły przykład, bo zniewolone istoty w ten sposób NIE walczą zamiast nas tylko dodają nam swoją siłę do swojej. Więc można ich użyć. Mam tylko nadzieję że Hellhound dobrze przetłumaczyłeś ten urywek bo inne słowo dużo by tutaj zmieniło
Nie możemy używać np. Przyzwań potworów/zwierząt z Zaklęć itp.
Nie możemy używać np. Przyzwań potworów/zwierząt z Zaklęć itp.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Kufir pisze:Mam tylko nadzieję że Hellhound dobrze przetłumaczyłeś ten urywek bo inne słowo dużo by tutaj zmieniło
only - tylkoInstrukcja pisze:only characters may attack the Lord of Darkness; Followers, Spells, or Objects cannot fight in a character’s place.
characters - poszukiwacze
may - móc
attack - atak
the Lord of Darkness - Władca Ciemności
Followers - przyjaciele
Spells - zaklęcia
or - lub
Objects - przedmioty
cannot - nie można
fight - walka
in - w
a charakter’s - poszukiwacza
place - miejsce
No mi się wydaje, że dobrze przetłumaczyłem :)
- Rogo
-
- Posty: 6188
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Kufir, widzę, że już sam zauważyłeś, że te jednak nie tak łatwo przez podziemia wejść na Koronę Władzy.
Jak ma się 15 Siły (czyli już sporo - przez Wewnętrzną Krainę można śmiało iść) to jest tylko 1/36 szans, że się uda od razu na Koronie Władzy wylądować (czyli mniej niż w starych podziemiach), a i jest też ryzyko porażki (1/12) lub remisu (1/12). No ale na zachętę są te nagrody
Jak ma się 15 Siły (czyli już sporo - przez Wewnętrzną Krainę można śmiało iść) to jest tylko 1/36 szans, że się uda od razu na Koronie Władzy wylądować (czyli mniej niż w starych podziemiach), a i jest też ryzyko porażki (1/12) lub remisu (1/12). No ale na zachętę są te nagrody
Ja nawet nie mam Talismana.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Złośliwy? Nie, właśnie raczej właśnie dobry humor miałem.
Ze swojej strony chciałem jeszcze dodać, że instrukcja od Dungeon wspomina o czterech regionach, więc wiemy że na 100% będą cztery dodatki w kształcie rogów. W sumie żadna nowość, ale chociaż mamy oficjalne potwierdzenie. Jednak jak to będą przeplatać dodatkami bez plansz to chyba wieki to zabierze. Ciekawe czy każdy z regionów będzie zdominowany przez jakiegoś bossa? Chyba nie, bo wtedy trzeba by w mieście królowi dołożyć :)
Druga rzecz to to, że karty z dodatków będą specjalnie oznaczone. Nie będzie już więc dyskusji czy jakiś przedmiot był z takiego czy innego dodatku. Jak dla mnie fajna sprawa.
Ze swojej strony chciałem jeszcze dodać, że instrukcja od Dungeon wspomina o czterech regionach, więc wiemy że na 100% będą cztery dodatki w kształcie rogów. W sumie żadna nowość, ale chociaż mamy oficjalne potwierdzenie. Jednak jak to będą przeplatać dodatkami bez plansz to chyba wieki to zabierze. Ciekawe czy każdy z regionów będzie zdominowany przez jakiegoś bossa? Chyba nie, bo wtedy trzeba by w mieście królowi dołożyć :)
Druga rzecz to to, że karty z dodatków będą specjalnie oznaczone. Nie będzie już więc dyskusji czy jakiś przedmiot był z takiego czy innego dodatku. Jak dla mnie fajna sprawa.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Cóż, o ile będzie Miasto... Niby któryś zdaje się przedwczoraj podał wesołą nowinę, iż FFG wyda stare dodatki, jak i nowe. Znając ich recycling, to sam mogę sobie kilka palców za to dać na ucięcie. Sam Lord of Darkness i tak jest z Trzeciej Edycji, więc prawdopodobnie spotkamy kilku starych nowych znajomych jak Wraith Lord czy Eagle King.Hellhound pisze: Chyba nie, bo wtedy trzeba by w mieście królowi dołożyć
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Taa, a chwilę potem wymienia te regiony: inner-middle-outer-dungeon czyli kraina wewnętrzna, środkowa, zewnętrzna i podziemia.Hellhound pisze:Ze swojej strony chciałem jeszcze dodać, że instrukcja od Dungeon wspomina o czterech regionach, więc wiemy że na 100% będą cztery dodatki w kształcie rogów.
Z 4 dodatkami miałbyś (oby będziesz miał ) 7 regionów.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
W Wieży Smoq:
http://209.85.62.24/303/70/0/p147499/tower_Drache.jpg
W Lesie - Demon:
http://209.85.62.24/303/70/0/p147497/forest_Demon.jpg
W Górach - Wielki Ptak:
http://209.85.62.24/303/70/0/p147498/mountain_Bird.jpg
No i w Podziemiach - Władca:
http://209.85.62.24/303/70/0/p147496/dungeon_Lord.jpg
http://209.85.62.24/303/70/0/p147499/tower_Drache.jpg
W Lesie - Demon:
http://209.85.62.24/303/70/0/p147497/forest_Demon.jpg
W Górach - Wielki Ptak:
http://209.85.62.24/303/70/0/p147498/mountain_Bird.jpg
No i w Podziemiach - Władca:
http://209.85.62.24/303/70/0/p147496/dungeon_Lord.jpg
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Rogo
-
- Posty: 6188
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Ja kierowałem się tym opisem:Bludgeon pisze:Taa, a chwilę potem wymienia te regiony: inner-middle-outer-dungeon czyli kraina wewnętrzna, środkowa, zewnętrzna i podziemia.Hellhound pisze:Ze swojej strony chciałem jeszcze dodać, że instrukcja od Dungeon wspomina o czterech regionach, więc wiemy że na 100% będą cztery dodatki w kształcie rogów.
Z 4 dodatkami miałbyś (oby będziesz miał :) ) 7 regionów.
Land of Talisman to według mnie plansza z podstawki (no bo chyba nie Korona Władzy), ale masz rację. Krainy wewnętrzna, środkowa i zewnętrzna też są tłumaczone jako "Region".Instrukcja pisze:Surrounding the land of Talisman are four great kingdoms known as Regions. Each Region offers great opportunities, as well as terrible dangers, for adventurers brave enough to enter them. This expansion allows you to enter one of these extraordinary areas – the Dungeon Region ruled by the dreaded Lord of Darkness.