Nigdy się nad tym nie zastanawiałem, ale jeśli działa na nie takie zaklęcie jak Unieruchomienie, to czemu takie ma nie działać? To są normalni wrogowie, tylko nie można ich wymieniać na trofea, ani zabić. Mi się więc wydaje, że wszystko jest w porządku.Kufir pisze:Ale od kiedy to takie zaklęcie działa na przeciwników "z planszy" ?
Czyli, wilkołaka w wewnętrznej krainie czy Demona z otchłani też można tak zabić ? Chyba to jakieś nieporozumienie ;)
The Dungeon expansion
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Na przeciwników z wewnętrznej krainy nie działają żadne zaklęcia, podejrzewam że z końcowym Bossem z Podziemi powinno to wyglądać podobnie.
Czyli rozumiem iż mogą oni dodawać nam nasze punkty do siły/mocy ale po prostu nie mogą walczyć zamiast nas np. Wskrzeszony potwór Ghula, zwierze minstrela itp. Tak?
Walka z Władcą Ciemności podlega normalnym regułą walki, z wyjątkiem tego że nie można mu się wymknąć, i tylko poszukiwacz może walczyć z Władcą Ciemności; Przyjaciele, Zaklęcia i przedmioty nie mogą walczyć w zastępstwie poszukiwacza.
Czyli rozumiem iż mogą oni dodawać nam nasze punkty do siły/mocy ale po prostu nie mogą walczyć zamiast nas np. Wskrzeszony potwór Ghula, zwierze minstrela itp. Tak?
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Akurat mój Minstrel, Ghul czy Twoja laska władzy to zły przykład, bo zniewolone istoty w ten sposób NIE walczą zamiast nas tylko dodają nam swoją siłę do swojej. Więc można ich użyć. Mam tylko nadzieję że Hellhound dobrze przetłumaczyłeś ten urywek bo inne słowo dużo by tutaj zmieniło
Nie możemy używać np. Przyzwań potworów/zwierząt z Zaklęć itp.
Nie możemy używać np. Przyzwań potworów/zwierząt z Zaklęć itp.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Kufir pisze:Mam tylko nadzieję że Hellhound dobrze przetłumaczyłeś ten urywek bo inne słowo dużo by tutaj zmieniło
only - tylkoInstrukcja pisze:only characters may attack the Lord of Darkness; Followers, Spells, or Objects cannot fight in a character’s place.
characters - poszukiwacze
may - móc
attack - atak
the Lord of Darkness - Władca Ciemności
Followers - przyjaciele
Spells - zaklęcia
or - lub
Objects - przedmioty
cannot - nie można
fight - walka
in - w
a charakter’s - poszukiwacza
place - miejsce
No mi się wydaje, że dobrze przetłumaczyłem :)
- Rogo
-
- Posty: 6176
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Kufir, widzę, że już sam zauważyłeś, że te jednak nie tak łatwo przez podziemia wejść na Koronę Władzy.
Jak ma się 15 Siły (czyli już sporo - przez Wewnętrzną Krainę można śmiało iść) to jest tylko 1/36 szans, że się uda od razu na Koronie Władzy wylądować (czyli mniej niż w starych podziemiach), a i jest też ryzyko porażki (1/12) lub remisu (1/12). No ale na zachętę są te nagrody
Jak ma się 15 Siły (czyli już sporo - przez Wewnętrzną Krainę można śmiało iść) to jest tylko 1/36 szans, że się uda od razu na Koronie Władzy wylądować (czyli mniej niż w starych podziemiach), a i jest też ryzyko porażki (1/12) lub remisu (1/12). No ale na zachętę są te nagrody
Ja nawet nie mam Talismana.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Złośliwy? Nie, właśnie raczej właśnie dobry humor miałem.
Ze swojej strony chciałem jeszcze dodać, że instrukcja od Dungeon wspomina o czterech regionach, więc wiemy że na 100% będą cztery dodatki w kształcie rogów. W sumie żadna nowość, ale chociaż mamy oficjalne potwierdzenie. Jednak jak to będą przeplatać dodatkami bez plansz to chyba wieki to zabierze. Ciekawe czy każdy z regionów będzie zdominowany przez jakiegoś bossa? Chyba nie, bo wtedy trzeba by w mieście królowi dołożyć :)
Druga rzecz to to, że karty z dodatków będą specjalnie oznaczone. Nie będzie już więc dyskusji czy jakiś przedmiot był z takiego czy innego dodatku. Jak dla mnie fajna sprawa.
Ze swojej strony chciałem jeszcze dodać, że instrukcja od Dungeon wspomina o czterech regionach, więc wiemy że na 100% będą cztery dodatki w kształcie rogów. W sumie żadna nowość, ale chociaż mamy oficjalne potwierdzenie. Jednak jak to będą przeplatać dodatkami bez plansz to chyba wieki to zabierze. Ciekawe czy każdy z regionów będzie zdominowany przez jakiegoś bossa? Chyba nie, bo wtedy trzeba by w mieście królowi dołożyć :)
Druga rzecz to to, że karty z dodatków będą specjalnie oznaczone. Nie będzie już więc dyskusji czy jakiś przedmiot był z takiego czy innego dodatku. Jak dla mnie fajna sprawa.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Cóż, o ile będzie Miasto... Niby któryś zdaje się przedwczoraj podał wesołą nowinę, iż FFG wyda stare dodatki, jak i nowe. Znając ich recycling, to sam mogę sobie kilka palców za to dać na ucięcie. Sam Lord of Darkness i tak jest z Trzeciej Edycji, więc prawdopodobnie spotkamy kilku starych nowych znajomych jak Wraith Lord czy Eagle King.Hellhound pisze: Chyba nie, bo wtedy trzeba by w mieście królowi dołożyć
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Taa, a chwilę potem wymienia te regiony: inner-middle-outer-dungeon czyli kraina wewnętrzna, środkowa, zewnętrzna i podziemia.Hellhound pisze:Ze swojej strony chciałem jeszcze dodać, że instrukcja od Dungeon wspomina o czterech regionach, więc wiemy że na 100% będą cztery dodatki w kształcie rogów.
Z 4 dodatkami miałbyś (oby będziesz miał ) 7 regionów.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
W Wieży Smoq:
http://209.85.62.24/303/70/0/p147499/tower_Drache.jpg
W Lesie - Demon:
http://209.85.62.24/303/70/0/p147497/forest_Demon.jpg
W Górach - Wielki Ptak:
http://209.85.62.24/303/70/0/p147498/mountain_Bird.jpg
No i w Podziemiach - Władca:
http://209.85.62.24/303/70/0/p147496/dungeon_Lord.jpg
http://209.85.62.24/303/70/0/p147499/tower_Drache.jpg
W Lesie - Demon:
http://209.85.62.24/303/70/0/p147497/forest_Demon.jpg
W Górach - Wielki Ptak:
http://209.85.62.24/303/70/0/p147498/mountain_Bird.jpg
No i w Podziemiach - Władca:
http://209.85.62.24/303/70/0/p147496/dungeon_Lord.jpg
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Rogo
-
- Posty: 6176
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
Ja kierowałem się tym opisem:Bludgeon pisze:Taa, a chwilę potem wymienia te regiony: inner-middle-outer-dungeon czyli kraina wewnętrzna, środkowa, zewnętrzna i podziemia.Hellhound pisze:Ze swojej strony chciałem jeszcze dodać, że instrukcja od Dungeon wspomina o czterech regionach, więc wiemy że na 100% będą cztery dodatki w kształcie rogów.
Z 4 dodatkami miałbyś (oby będziesz miał :) ) 7 regionów.
Land of Talisman to według mnie plansza z podstawki (no bo chyba nie Korona Władzy), ale masz rację. Krainy wewnętrzna, środkowa i zewnętrzna też są tłumaczone jako "Region".Instrukcja pisze:Surrounding the land of Talisman are four great kingdoms known as Regions. Each Region offers great opportunities, as well as terrible dangers, for adventurers brave enough to enter them. This expansion allows you to enter one of these extraordinary areas – the Dungeon Region ruled by the dreaded Lord of Darkness.
- Snake
-
- Posty: 79
- Rejestracja: poniedziałek 23 lut 2009, 21:18
- Lokalizacja: Znikąd
- Płeć:
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... p?eidn=515
Reguły Dungeona (Trzeba kliknąć na obrazek z pudełka, otworzy się plik PDF)
Reguły Dungeona (Trzeba kliknąć na obrazek z pudełka, otworzy się plik PDF)
Czar ROZKAZ!!!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Fobie
• The Wildlands PL - Posty: 459
- Rejestracja: niedziela 24 gru 2006, 15:04
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 33
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Cóż, teraz znikam na chwilę, ale później przedstawię zdolności wszystkich Poszukiwaczy. Dwu z nich już znamy, gdzieś się wałęsają po tym temacie, Amazonke, Gladiatora oraz Cyganke - później.
A co do release, to nic nie możemy poradzić, iż international partners zawsze mają pół roku poślizgu. Dotyczy to wszystkich innych krajów, nie tylko Polskę.
A co do release, to nic nie możemy poradzić, iż international partners zawsze mają pół roku poślizgu. Dotyczy to wszystkich innych krajów, nie tylko Polskę.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Cyganka:
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 4
Start: Las
Charakter: Dobry
1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem.
2. Za każdym razem, jak wyciągane jest Zdarzenie, Cyganka może zdecydować, że jest odporna na nie. Inni Poszukiwacze wciąż muszą je rozpatrzyć.
3. Kiedy inny Poszukiwacz kładzie Zaklęcie na stos kart odrzuconych, możesz je wziąć i zatrzymać, jeżeli Moc ci na to pozwala.
---------------------
[ Dodano: Sro Kwi 22, 2009 6:11 pm ]
Gladiator:
S: 4
M: 2
Ż: 5
L: 1
Start: Tawerna
Charakter: Zły
1. Rozpoczynasz grę z Hełmem.
2. Za każdym razem, jak używasz Pancerza do obrony przed stratą Życia, możesz dodać 1 do wyniku rzutu.
3. Trenujesz swych Przyjaciół, by pomagali ci w walce. Możesz użyć wszystkich, żadnego lub wybranych Przyjaciół w walce. Każdy z nich daje ci 1 punkt do skuteczności. Jeżeli przegrasz walkę, zwycięzca może dodatkowo zabić jednego z Przyjaciół, którzy walczyli z tobą, jako dodatkową nagrodę za pokonanie ciebie.
------------------------
[ Dodano: Sro Kwi 22, 2009 6:19 pm ]
Amazonka:
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 3
Start: Wioska
Charakter: Neutralny
1. Możesz rzucać dwoma kośćmi za ruch i wybrać jeden z wyników.
2. Jeżeli przegrasz lub zremisujesz w walce, możesz zignorować jej rezultat i walczyć jeszcze raz. Wszystkie Zaklęcia, Przedmioty &c użyte w poprzedniej walce działają również i w tej. Wynik drugiej walki musisz już zaakceptować.
S: 2
M: 4
Ż: 4
L: 4
Start: Las
Charakter: Dobry
1. Rozpoczyna grę z 1 Zaklęciem.
2. Za każdym razem, jak wyciągane jest Zdarzenie, Cyganka może zdecydować, że jest odporna na nie. Inni Poszukiwacze wciąż muszą je rozpatrzyć.
3. Kiedy inny Poszukiwacz kładzie Zaklęcie na stos kart odrzuconych, możesz je wziąć i zatrzymać, jeżeli Moc ci na to pozwala.
---------------------
[ Dodano: Sro Kwi 22, 2009 6:11 pm ]
Gladiator:
S: 4
M: 2
Ż: 5
L: 1
Start: Tawerna
Charakter: Zły
1. Rozpoczynasz grę z Hełmem.
2. Za każdym razem, jak używasz Pancerza do obrony przed stratą Życia, możesz dodać 1 do wyniku rzutu.
3. Trenujesz swych Przyjaciół, by pomagali ci w walce. Możesz użyć wszystkich, żadnego lub wybranych Przyjaciół w walce. Każdy z nich daje ci 1 punkt do skuteczności. Jeżeli przegrasz walkę, zwycięzca może dodatkowo zabić jednego z Przyjaciół, którzy walczyli z tobą, jako dodatkową nagrodę za pokonanie ciebie.
------------------------
[ Dodano: Sro Kwi 22, 2009 6:19 pm ]
Amazonka:
S: 3
M: 3
Ż: 4
L: 3
Start: Wioska
Charakter: Neutralny
1. Możesz rzucać dwoma kośćmi za ruch i wybrać jeden z wyników.
2. Jeżeli przegrasz lub zremisujesz w walce, możesz zignorować jej rezultat i walczyć jeszcze raz. Wszystkie Zaklęcia, Przedmioty &c użyte w poprzedniej walce działają również i w tej. Wynik drugiej walki musisz już zaakceptować.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Dzięki za przetłumaczenie i od razu pytanie:
Gladiator:
Gladiator:
Dawniej był jeszcze dopisek "za wyjątkiem tych którzy już dodają punkt do Twej siły ze względu na swą naturę", zapomnieli o tym napisać ? (Słowem, kolejny raz zjebali ???) czy po prostu teraz przykładowo taki jednorożec Gladiatorowi może dodawać aż 2 do siły ?3. Trenujesz swych Przyjaciół, by pomagali ci w walce. Możesz użyć wszystkich, żadnego lub wybranych Przyjaciół w walce. Każdy z nich daje ci 1 punkt do skuteczności. Jeżeli przegrasz walkę, zwycięzca może dodatkowo zabić jednego z Przyjaciół, którzy walczyli z tobą, jako dodatkową nagrodę za pokonanie ciebie.