ArtheusValhaar pisze:Zdecydowanie Wróżka, później Mnich i Wojownik.
Jeśli uważasz Mnicha za jednego z najlepszych poszukiwaczy to najpewniej grasz nim według błędnych zasad i dodajesz całkowitą moc do siły (a nie jedynie bazową wartość mocy) co czyni Mnicha madafakerem praktycznie nie do ruszenia...
Poza tym co wy macie z tą Wróżką??? Co najmniej kilka postaci jest od niej zdecydowanie silniejszych (z samych tylko "magików" Czarnoksiężnik jest ze trzy razy lepszy). Chyba, że gracie tylko gry dwuosobowe? Wtedy faktycznie, Wróżka, mogąc skupić swoje czary wyłącznie na jednym przeciwniku, może być przydatna, bo przy większym gronie graczy sprawdza się najwyżej przeciętnie.
Gram nim tak jak należy, czyli dodaje jedynie bazowy poziom Mocy do Siły.
Idąc Twoim tokiem rozumowania, nie ma czegoś takiego jak Najsilniejszy Poszukiwacz.
Poniekąd jest to prawdą, bo postacie w większości są zbalansowane.
Ja osobiście wybrałem w tym temacie takie jakimi najlepiej mi się gra. O
Wpis o Mnichu był jedynie przypuszczeniem, po prostu dużo osób gra nim według polskiego, błędnego tłumaczenia. Nie mam nic przeciwko temu, że przedstawiasz akurat taką, a nie inną kolejność poszukiwaczy, którymi Tobie się najlepiej gra. Każdy ma prawo do subiektywnych opinii. Jednak obiektywnie patrząc na pewno wymieniona przez Ciebie trójka nie jest najsilniejszymi postaciami w grze (statystycznie nie będą najczęściej wygrywającymi postaciami, przy wyrównanym poziomie graczy).
No i nie wiem gdzie "w moim toku rozumowania" brak jest czegoś takiego jak najsilniejszy poszukiwacz? Jest i to zdecydowanie. :twisted:
Wiecie co, wszystko zależy od okoliczności w jaki sposób ułoży się dana gra i w jednej te Postacie będą "silne", a w innej mogą być mocne takie które w poprzedniej grze były słabe.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autorki w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niej w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym terminie. Ponadto autorka zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Kati:
To prawda, że w jednej grze dana postać sprawdzi się super, a w następnej może być tak, że mimo najszczerszych chęci i dobrej gry niewiele się nią nie zrobi . Wynika to z "chińczykowatości" TMiM'a, ale, poprzez swoje cechy, niektóre postacie będą miały więcej tych dobrych gier, inne zdecydowanie mniej. Działają tu po prostu prawa statystyki. Stąd można stwierdzić czy dana postać jest, bądź nie jest silna.
PS po kolejnych partiach z Reaperem niestety coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że nowe postacie popsuły ogólne zbalansowanie bohaterów, a Kultystka w ogóle nadaje się wyłącznie do zbanowania...
A ja powiem tak to zależy w ilu graczy się zasiada do gry. bo jeśli gramy jeden na jeden to złodziej i zabójca są zdecydowanie na końcu, ale gdy gramy w 6 osób są zdecydowanie na początku stawki. czemu ??? bo częściej spotykamy na swej drodze innych poszukiwaczy i częściej mogą używać umiejętności specjalnych. a więc wydaje mi się że cała ankieta jest bez sensu. bo nie da się jednoznacznie powiedzieć który jest nr. 1
Duch17 ankieta nie jest bezsensu - autor chcę zobaczyć jakie są preferencje graczy - każdy oceniając bierze wszystkie za i przeciw - także to o czym piszesz. Równie dobrze można powiedzieć ,że ocena zależy od rzutów kostką - nawet jeżeli grasz w 6 osób jak będziesz miał pechowe rzuty to i tak nikogo nie spotkasz i nie wykorzystasz tych zdolności, a będziesz grał w 2-3 i akurat fortuna się do Ciebie uśmiechnie...
Wczoraj grałem pierwszy raz w 6 osób. Był i Złodziej - ale co ukradł zaraz tracił po walce - w świecie MiM kradzione też nie tuczy Co prawda dotarł do KW jako pierwszy, ale to tylko dzięki Gnomowi. (Nie)stety posiadając Siłę 4 został zgładzony przez Mnicha.
ps. Ludzie często narzekają, że bardzo rzadko trafiają się Ropuchy w grze. W wyżej opisanej rozgrywce pojawiły się 3 sztuki. Biorąc pod uwagę, że w jednym z najbliższych dodatków stopień występowania tych płazów ma wzrosnąć, myślę, że może wystąpić tutaj małe zatrzęsienie Zastanawiałem się nawet czy do ankiety nie dodać Ropuchy - wczoraj zremisowała ze Smokiem :!: :mrgreen:
8janek8 pisze:Zastanawiałem się nawet czy do ankiety nie dodać Ropuchy - wczoraj zremisowała ze Smokiem :!: :mrgreen:
Nie bardzo wiem jak to możliwe skoro Ropucha ma cały czas siłę 1 nie może używać czarów, przedmiotów ani korzystać z pomocy przyjaciół, jakim cudem zremisowała ze smokiem który ma siłę 7 ??
7Tristan pisze:Równie dobrze można powiedzieć ,że ocena zależy od rzutów kostką - nawet jeżeli grasz w 6 osób jak będziesz miał pechowe rzuty to i tak nikogo nie spotkasz i nie wykorzystasz tych zdolności, a będziesz grał w 2-3 i akurat fortuna się do Ciebie uśmiechnie...
Po części Masz rację ale musisz przyznać że większe prawdopodobieństwo spotkania Poszukiwacza i co za tym idzie wykorzystania zdolności specjalnej, jest wtedy gdy gra ich więcej. a więc tak jak wspomniałem z tymi dwoma będzie się grało inaczej z dużą liczbą przeciwników jak i z jednym i nie można jednoznacznie powiedzieć który jest naj naj
Duch17 pisze:Nie bardzo wiem jak to możliwe skoro Ropucha ma cały czas siłę 1 nie może używać czarów, przedmiotów ani korzystać z pomocy przyjaciół, jakim cudem zremisowała ze smokiem który ma siłę 7 ??
W 1 turze Ropucha łyknęła ze źródła 1 żeton Siły. W drugiej turze trafiła na Smoka: Rzut: Ropucha 6, Smok 1 = remis Wiadomo, ten jeden punkt Siły gracz musiał niestety odłożyć po przemianie we właściwego Poszukiwacza.
instrukcja str.16 pisze:"Ropucha może otrzymywać lub tracić Siłę i Moc, ale wszystkie tego
rodzaju zmiany znikną, kiedy Poszukiwacz odzyska swoją pierwotną
postać. Od tego momentu znów bierze się pod uwagę żetony, które
Poszukiwacz otrzymał przed przemianą."
8janek8 pisze:ps. Ludzie często narzekają, że bardzo rzadko trafiają się Ropuchy w grze. W wyżej opisanej rozgrywce pojawiły się 3 sztuki. Biorąc pod uwagę, że w jednym z najbliższych dodatków stopień występowania tych płazów ma wzrosnąć, myślę, że może wystąpić tutaj małe zatrzęsienie Zastanawiałem się nawet czy do ankiety nie dodać Ropuchy - wczoraj zremisowała ze Smokiem :!: :mrgreen:
Skoro już o Żabkach mowa - zauważyliście, że na Żabce jest napisane, żeby odłożyć przyjaciół i przedmioty gdy zostajesz zamieniony a nie ma nic, że nie możesz ich wziąć spowrotem? Wiem, że to bug i sprawa oczywista, ale niektórzy lubią dosłowne interpretacje zasad :mrgreen:
8janek8 pisze:W 1 turze Ropucha łyknęła ze źródła 1 żeton Siły. W drugiej turze trafiła na Smoka: Rzut: Ropucha 6, Smok 1 = remis Wiadomo, ten jeden punkt Siły gracz musiał niestety odłożyć po przemianie we właściwego Poszukiwacza.
zwracam honor tak rzeczywiście mogło być ja po długiej analizie zaznaczyłem
1. Krasnoluda (dużo życia, dużo losu)
2. Wojownika
3. Wróżkę
czemu tak ?? bo gra nimi nie jest uzależniona aż tak bardzo od ilości graczy. i tyle...
sikorales pisze:Kiedy beda do ankiety dodani poszukiwacze z żniwiarza?
Szczerze mówiąc, to nie ma sensu ich dodawać do ankiety, w której zagłosowało prawie 40 osób. Prędzej zrobić nową ankietę, ale to także się nie opłaca, bowiem przewidywalny termin wydania Podziemi, to grudzień, więc i tamtejsi także dojdą. Ewentualnie coś się pomyśli, po nim, gdyż na Frostmarch chyba przyjdzie nam trochę poczekać.
Poza tem, w ciemno mogę Ci powiedzieć, iż wygrałby Mędrzec.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
To w sumie jest trudno określić bo to też zależy od tego ile osób gra i jakie są inne postacie i w ogóle. Ja wezmę i zrobię sobie ranking postaci najciekawszych a nie najlepszych bo co z tego, że Krasnoludem można wygrać w kilkanaście tur jak nie ma on żadnej ciekawej umiejętności. I tak:
Póki co, w bezpośrednich pojedynkach znakomicie mi wypadli:
1. Troll - Nokaut! Szturm na Podziemia i Korona gwarantowana... Przed można sobie spróbować nieco moc w lesie lub świątyni przypakować, ale nie jest to specjalnie istotne przy możliwości regeneracji.
2. Czarownica
3. Amazonka
Nie bardzo rozumiem zachwyt przedmówców nad Mędrcem. W konfrontacji z Trollem nie miał najmniejszych szans. Jak nie trafi na dobre czary, to z żadnym innym Poszukiwaczem nie zawojuje... Fakt - kombo znajomości kart z wierzchu i darmowego przerzucania ruchu wydaje się być silne, zwłasza na początku, kiedy można uniknąć jakiś wyjątkowo wrednych kart. Jednakże niemożność wybrania rodzaju walki upośledza go bardziej, niż szlaban na Dobrych u Rycerza.