Porównanie poszukiwaczy
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
W oparciu o dokładniejsze obrazki (linki poniżej) mogę podać wam oficjalne wartości Fate i Life (Żyć) poszukiwaczy. I tak:
FATE
Mag: 3
Troll: 1
Zabójca: 3
Upiór: 4
Elf: 3
Złodziej: 2
Wróżka: 2
Mnich: 5
Krasnolud: 5
Wojownik: 1
Minstrel: 5
Kapłan: 5
Druid: 4
Czarownica: 3
ŻYCIA
Troll: 6
Krasnolud: 5
Wojownik: 5
cała reszta: 4
KARTY
http://img505.imageshack.us/my.php?imag ... 003bl8.jpg
http://img401.imageshack.us/my.php?imag ... 004xw1.jpg
http://img509.imageshack.us/my.php?imag ... 005nm9.jpg
http://img525.imageshack.us/my.php?imag ... 006ca2.jpg
http://img507.imageshack.us/my.php?imag ... 007bw4.jpg
http://img136.imageshack.us/my.php?imag ... 008pd2.jpg
http://img185.imageshack.us/my.php?imag ... 009ed0.jpg
http://img300.imageshack.us/my.php?imag ... 010kw3.jpg
http://img407.imageshack.us/my.php?imag ... 011ah4.jpg
http://img266.imageshack.us/my.php?imag ... 012pb7.jpg
http://img266.imageshack.us/my.php?imag ... 013zb6.jpg
http://img291.imageshack.us/my.php?imag ... 014fw1.jpg
http://img504.imageshack.us/my.php?imag ... 015kv1.jpg
http://img401.imageshack.us/my.php?imag ... 016tq8.jpg
http://img184.imageshack.us/my.php?imag ... 017md0.jpg
Ktoś chce się wraz ze mną pobawić w tłumaczenie?
FATE
Mag: 3
Troll: 1
Zabójca: 3
Upiór: 4
Elf: 3
Złodziej: 2
Wróżka: 2
Mnich: 5
Krasnolud: 5
Wojownik: 1
Minstrel: 5
Kapłan: 5
Druid: 4
Czarownica: 3
ŻYCIA
Troll: 6
Krasnolud: 5
Wojownik: 5
cała reszta: 4
KARTY
http://img505.imageshack.us/my.php?imag ... 003bl8.jpg
http://img401.imageshack.us/my.php?imag ... 004xw1.jpg
http://img509.imageshack.us/my.php?imag ... 005nm9.jpg
http://img525.imageshack.us/my.php?imag ... 006ca2.jpg
http://img507.imageshack.us/my.php?imag ... 007bw4.jpg
http://img136.imageshack.us/my.php?imag ... 008pd2.jpg
http://img185.imageshack.us/my.php?imag ... 009ed0.jpg
http://img300.imageshack.us/my.php?imag ... 010kw3.jpg
http://img407.imageshack.us/my.php?imag ... 011ah4.jpg
http://img266.imageshack.us/my.php?imag ... 012pb7.jpg
http://img266.imageshack.us/my.php?imag ... 013zb6.jpg
http://img291.imageshack.us/my.php?imag ... 014fw1.jpg
http://img504.imageshack.us/my.php?imag ... 015kv1.jpg
http://img401.imageshack.us/my.php?imag ... 016tq8.jpg
http://img184.imageshack.us/my.php?imag ... 017md0.jpg
Ktoś chce się wraz ze mną pobawić w tłumaczenie?
Ostatnio zmieniony piątek 31 paź 2008, 18:29 przez Bludgeon, łącznie zmieniany 4 razy.
- Korczyk
-
- Posty: 430
- Rejestracja: sobota 10 lis 2007, 15:21
- Lokalizacja: Żywiec
- Płeć:
- Wiek: 39
Kufir pisze:Mnich. Co on taki gruby?
W wypadku tego mnicha, to bym powiedział, że bardziej jest to stereotypowe niż naturalne, ale rzeczywiście ci poszukiwacze w MiMie są pod względem tuszy jednorodni... No ale nie zapominajmy przy okazji pisania o zmianach nawiązywać do Talizmanu i to 4[.0], a nie do MiMa. :razz:Rogo pisze:plusem jest to, że każdy poszukiwacz nie jest taki szczuplutki :mrgreen: Bardziej naturalne to jest
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
DRUID
Siła 2, Moc 4, Los 4, Życia 4
Start: Las, Charakter: Neutralny
Specjalne zdolności:
- Zaczynasz grę posiadając 1 czar.
- Możesz w dowolnym momencie zmienić swój charakter. Twój charakter musi być w każdej chwili określony. Np. jeśli jesteś zły, masz runiczny miecz i chcesz się pomodlić w kaplicy, musisz odrzucić runiczny miecz jeśli chcesz wykonać ruch w następnej rundzie.
- Zawsze gdy trafisz do Lasu, zyskujesz tyle czarów na ile pozwala ci twoja Moc.
Dla porównania druid z 2 edycji. Jak widać pierwsze 2 zdolności są mniej więcej bez zmian, natomiast trzecia jest nowa i trzeba przyznać że całkiem niezła!
[ Dodano: Pią Paź 31, 2008 6:07 pm ]
TROLL
Siła 6, Moc 1, Los 1, Życia 6
Start: Skały, Charakter: Neutralny
Specjalne zdolności:
- Nie musisz rzucać kostką na Skałach. Jeśli jednak zdecydujesz się to zrobić to musisz zaakceptować wynik rzutu.
- Jeśli rzucisz 6 podczas ruchu, możesz nie wykonać ruchu i w zamian uleczyć sobie 1 życie. Po takim leczeniu kończy się twoja runda.
Dla porównania stary troll. Ciekawe (i chyba dobrze) że wyrzucili tą odporność na śpiew syreny.
Siła 2, Moc 4, Los 4, Życia 4
Start: Las, Charakter: Neutralny
Specjalne zdolności:
- Zaczynasz grę posiadając 1 czar.
- Możesz w dowolnym momencie zmienić swój charakter. Twój charakter musi być w każdej chwili określony. Np. jeśli jesteś zły, masz runiczny miecz i chcesz się pomodlić w kaplicy, musisz odrzucić runiczny miecz jeśli chcesz wykonać ruch w następnej rundzie.
- Zawsze gdy trafisz do Lasu, zyskujesz tyle czarów na ile pozwala ci twoja Moc.
Dla porównania druid z 2 edycji. Jak widać pierwsze 2 zdolności są mniej więcej bez zmian, natomiast trzecia jest nowa i trzeba przyznać że całkiem niezła!
[ Dodano: Pią Paź 31, 2008 6:07 pm ]
TROLL
Siła 6, Moc 1, Los 1, Życia 6
Start: Skały, Charakter: Neutralny
Specjalne zdolności:
- Nie musisz rzucać kostką na Skałach. Jeśli jednak zdecydujesz się to zrobić to musisz zaakceptować wynik rzutu.
- Jeśli rzucisz 6 podczas ruchu, możesz nie wykonać ruchu i w zamian uleczyć sobie 1 życie. Po takim leczeniu kończy się twoja runda.
Dla porównania stary troll. Ciekawe (i chyba dobrze) że wyrzucili tą odporność na śpiew syreny.
Ostatnio zmieniony piątek 31 paź 2008, 18:39 przez Bludgeon, łącznie zmieniany 2 razy.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
WOJOWNIK
Siła 4, Moc 2, Los 1, Życia 5
Start: Gospoda, Charakter: Neutralny
Specjalne zdolności:
- Podczas walki na siłę rzucasz 2 razy kostką i wybierasz lepszy wynik.
- Możesz używać dwóch broni na raz.
Wzmianki o tarczy itp usunięte. 1 mocy mniej i 1 życie więcej. Generalnie niewiele zmian.
[ Dodano: Pią Paź 31, 2008 6:37 pm ]
MNICH
Siła 2, Moc 3, Los 5, Życia 4
Start: Wioska, Charakter: Dobry
Specjalne zdolności:
- Twoja wiara umożliwia ci dodanie swojej Mocy do Siły podczas walki na Siłę.
- Gdy się modlisz możesz dodać 1 do wyniku rzutu kostką.
- Nie możesz używać broni ani pancerzy.
Siła 4, Moc 2, Los 1, Życia 5
Start: Gospoda, Charakter: Neutralny
Specjalne zdolności:
- Podczas walki na siłę rzucasz 2 razy kostką i wybierasz lepszy wynik.
- Możesz używać dwóch broni na raz.
Wzmianki o tarczy itp usunięte. 1 mocy mniej i 1 życie więcej. Generalnie niewiele zmian.
[ Dodano: Pią Paź 31, 2008 6:37 pm ]
MNICH
Siła 2, Moc 3, Los 5, Życia 4
Start: Wioska, Charakter: Dobry
Specjalne zdolności:
- Twoja wiara umożliwia ci dodanie swojej Mocy do Siły podczas walki na Siłę.
- Gdy się modlisz możesz dodać 1 do wyniku rzutu kostką.
- Nie możesz używać broni ani pancerzy.
Rogo pisze:(bym zapomniał):
Troll troszkę ulepszony, ale nadal myślę, że jego jedynym atutem jest wysoka Siła na starcie.
Druid - no jego nowa zdolność jest przyzwoita Już nie jest cieniasem
Wojownik - jedna z moich ulubionych postaci a osłabili mu Moc, i nisku Los mu dali
Mnich - nie dość że ta Moc do Siły nadal daje mu przewagę, to jeszcze mu 5 Losu dali... Troszę przegięty pozostaje
Ostatnio zmieniony czwartek 27 lis 2008, 10:10 przez Bludgeon, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
WRÓŻKA
Siła 2, Moc 4, Los 2, Życia 4
Start: Kaplica, Charakter: Dobry
Specjalne zdolności:
- Zaczynasz grę z jednym czarem.
- Zawsze masz minimum 1 czar (dociągnij kartę czaru jak tylko rzucisz ostatni jaki miałaś).
- Jeśli ciągniesz kartę przygody, możesz ją odrzucić i wziąść następną, musisz jednak zaakceptować tą nową kartę.
- W dowolnym momencie możesz obejrzeć karty czarów innych graczy.
W sumie wróżka wygląda prawie identycznie, jedynie osłabili jej 3 zdolność (tak mi się przynajmniej wydaje). Wróżka ma też niski poziom nowej cechy Losu co pomaga trochę wyważyć tą potężną postać.
Siła 2, Moc 4, Los 2, Życia 4
Start: Kaplica, Charakter: Dobry
Specjalne zdolności:
- Zaczynasz grę z jednym czarem.
- Zawsze masz minimum 1 czar (dociągnij kartę czaru jak tylko rzucisz ostatni jaki miałaś).
- Jeśli ciągniesz kartę przygody, możesz ją odrzucić i wziąść następną, musisz jednak zaakceptować tą nową kartę.
- W dowolnym momencie możesz obejrzeć karty czarów innych graczy.
W sumie wróżka wygląda prawie identycznie, jedynie osłabili jej 3 zdolność (tak mi się przynajmniej wydaje). Wróżka ma też niski poziom nowej cechy Losu co pomaga trochę wyważyć tą potężną postać.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
ZABÓJCA
Siła 3, Moc 3, Los 3, Życia 4
Start: Miasto, Charakter: Zły
Specjalne zdolności:
- Atakując innego poszukiwacza lub potwora, możesz go zamordować. Jeśli zostaniesz zaatakowany przez innego poszukiwacza, nie możesz użyć tej zdolności. Jeśli mordujesz, atakowany nie dodaje rzutu kostką do swojej Siły. Jeśli wygrasz, musisz zabrać pokonanemu przeciwnikowi punkt Życia; nie możesz odebrać mu mieszka złota ani przedmiotu.
- Nie możesz mordować na obszarze Korony Władzy.
W sumie identyczny, a szkoda bo ten poszukiwacz zawsze wydawał mi się dość nudny.
KRASNOLUD
Identyczy, nie licząc Los 5 i Życia 5, co ładnie podnosi jego wartość.
Siła 3, Moc 3, Los 3, Życia 4
Start: Miasto, Charakter: Zły
Specjalne zdolności:
- Atakując innego poszukiwacza lub potwora, możesz go zamordować. Jeśli zostaniesz zaatakowany przez innego poszukiwacza, nie możesz użyć tej zdolności. Jeśli mordujesz, atakowany nie dodaje rzutu kostką do swojej Siły. Jeśli wygrasz, musisz zabrać pokonanemu przeciwnikowi punkt Życia; nie możesz odebrać mu mieszka złota ani przedmiotu.
- Nie możesz mordować na obszarze Korony Władzy.
W sumie identyczny, a szkoda bo ten poszukiwacz zawsze wydawał mi się dość nudny.
KRASNOLUD
Identyczy, nie licząc Los 5 i Życia 5, co ładnie podnosi jego wartość.
Ostatnio zmieniony piątek 31 paź 2008, 20:04 przez Bludgeon, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rogo
-
- Posty: 6184
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Wojownik - ale może użyć 2 broni i tarczy, co jest miłe.Rogo pisze: Wojownik - jedna z moich ulubionych postaci a osłabili mu Moc, i nisku Los mu dali
Mnich - nie dość że ta Moc do Siły nadal daje mu przewagę, to jeszcze mu 5 Losu dali... Troszę przegięty pozostaje
Mnich - nie może używać żadnej broni przynajmniej, ani tarczy, ani zbroi, ani hełmu.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- 7Tristan
-
- Posty: 729
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
- Lokalizacja: La Verna
- Płeć:
- Wiek: 38
Dawno mnie tu nie było eh, no ale cóż nie miałem neta w akademiku ,ale od teraz się to zmieni
Na wstępie witam i pozdrawiam wszystkich!
Jeżeli chodzi o Talismana pl to mnie osobiście się to wydanie podoba ,fakt że nie powala na kolana ,ale od wizualnej strony jestem zadowolony.
Co do zabójcy, to mnie akurat się ta postać w starym MiMie podobała i uważam ,że zdolność ze sztyletowaniem jest bardzo dobra - zabójca to rewelacyjna postać do eliminacji graczy którzy zdobywają przewagę nad resztą poszukiwaczy ,czy też do szybkiej eliminacji z planszy postaci typu jasnowidz, mnich, wróżka itp. Już nie wspominając o tym jak staję na odkrytej karcie potwora. Możliwość sztyletowanie kolesia na KW to też jest plus.
Nowa wróżka została wg mnie super utemperowana, co prawda może odrzucić kartę którą wylosowała jako pierwszą ,ale na pewno będzie ostrożnie korzystać z tego daru ,bo następna wcale nie musi być lepsza
Co do mnicha to troszkę jestem zawiedziony ,że ta jego zdolność nie została poprawiona, niby nie może używać miecza,topora,tarczy i zbroi ,ale co np gdyby trafiła się włócznia, lanca ,lub morgenstern?
I tak na koniec byłem ostatnio w Fabryce Fantasy i pytałem czy coś wiedzą o Talismanie pl ,ale państwo zrobili na mnie takie oczy :shock: - w ogóle nie wiedzieli ,że coś takiego się szykuje... Wczoraj napisałem obszernego maila do galakty i czekam na odpowiedź, pisałem w imieniu swoim i sporej liczby moich znajomych, próbowałem im delikatnie wyjaśnić ,że jeżeli chcą żeby gra się dobrze sprzedała muszą jednoznacznie określić swoje stanowisko co do dodatków ,bo że większość posiadaczy starego MiMa z wszystkimi dodatkami nie kupi tylko odświeżonej podstawki , jeżeli za tym nie będzie kryło się coś więcej. Spytałem również o plany wydawnicze do Reapera jeżeli są już. Jak zostanę zaszczycony odpowiedzią dam znać.
Na wstępie witam i pozdrawiam wszystkich!
Jeżeli chodzi o Talismana pl to mnie osobiście się to wydanie podoba ,fakt że nie powala na kolana ,ale od wizualnej strony jestem zadowolony.
Co do zabójcy, to mnie akurat się ta postać w starym MiMie podobała i uważam ,że zdolność ze sztyletowaniem jest bardzo dobra - zabójca to rewelacyjna postać do eliminacji graczy którzy zdobywają przewagę nad resztą poszukiwaczy ,czy też do szybkiej eliminacji z planszy postaci typu jasnowidz, mnich, wróżka itp. Już nie wspominając o tym jak staję na odkrytej karcie potwora. Możliwość sztyletowanie kolesia na KW to też jest plus.
Nowa wróżka została wg mnie super utemperowana, co prawda może odrzucić kartę którą wylosowała jako pierwszą ,ale na pewno będzie ostrożnie korzystać z tego daru ,bo następna wcale nie musi być lepsza
Co do mnicha to troszkę jestem zawiedziony ,że ta jego zdolność nie została poprawiona, niby nie może używać miecza,topora,tarczy i zbroi ,ale co np gdyby trafiła się włócznia, lanca ,lub morgenstern?
I tak na koniec byłem ostatnio w Fabryce Fantasy i pytałem czy coś wiedzą o Talismanie pl ,ale państwo zrobili na mnie takie oczy :shock: - w ogóle nie wiedzieli ,że coś takiego się szykuje... Wczoraj napisałem obszernego maila do galakty i czekam na odpowiedź, pisałem w imieniu swoim i sporej liczby moich znajomych, próbowałem im delikatnie wyjaśnić ,że jeżeli chcą żeby gra się dobrze sprzedała muszą jednoznacznie określić swoje stanowisko co do dodatków ,bo że większość posiadaczy starego MiMa z wszystkimi dodatkami nie kupi tylko odświeżonej podstawki , jeżeli za tym nie będzie kryło się coś więcej. Spytałem również o plany wydawnicze do Reapera jeżeli są już. Jak zostanę zaszczycony odpowiedzią dam znać.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Cóż, na karcie pisze jak byk: żadnych broni7Tristan pisze:Co do mnicha to troszkę jestem zawiedziony ,że ta jego zdolność nie została poprawiona, niby nie może używać miecza,topora,tarczy i zbroi ,ale co np gdyby trafiła się włócznia, lanca ,lub morgenstern?
[ Dodano: Sob Lis 01, 2008 9:52 am ]
Wiem od posiadacza niemieckiej wersji jak działają pukty Losu/Przeznaczenia.
Zawsze jak wykonasz rzut możesz wydać punkt Losu aby rzut powtórzyć. Musisz zaakceptować nowy wynik i nie możesz wydać kolejnego punktu żeby rzucić ponownie. Jeśli rzucasz na raz kilkoma kośćmi to możesz powtórzyć tylko jedną z nich.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Z tego co wiem to są jak życia, czyli nie odzyskujesz ich dopóki nie trafisz na odpowiednią kartę przygody, czar, czy miejsce na mapie.7Tristan pisze:Bludgeon masz rację - moje niedopatrzenie - zasugerowałem się kartą ze starego MiMa.
Ciekawy pomysł z tymi punktami losu ,a nie wiesz czy one się jakoś regenerują?
Nie wiem jeszcze czy i jakie są to karty/miejsca.
[ Dodano: Sob Lis 01, 2008 10:29 am ]
CZARNOKSIĘŻNIK
Identyczny, nie licząc Los 3.
UPIÓR
Siła 2, Moc 4, Los 4, Życia 4
Start: Cmentarz, Charakter: Zły
Specjalne Zdolności:
- Możesz zaatakować innego poszukiwacza na Moc. Nie masz takiego wyboru jeśli to ty zostaniesz zaatakowany.
- Jeśli pokonasz innego poszukiwacza w walce i obierzesz mu Życie, możesz dodać ten punkt sobie.
- Jeśli pokonasz stwora w walce na Siłę, możesz go wskrzesić czyniąc z niego swojego przyjaciela, zamiast trzymać go jako trofeum. Podczas jednej walki wskrzeszony przyjaciel doda swoją Siłę do twojej, po czym rozleci się w proch. Możesz użyć tylko jednego wskrzeszonego przyjaciela na walkę.
W sumie jedyna różnica jest taka że jest limit 1 przyjaciela na walkę.
ZŁODZIEJ
Siła 3, Moc 3, Los 2, Życia 4
Start: Miasto, Charakter: Neutralny
Specjalne Zdolności:
- Jeśli skończysz ruch na polu zajętym przez innego poszukiwacza, możesz mu ukraść przedmiot lub mieszek złota.
- Jeśli trafisz na Targowisko, Dzień Targowy lub Wioskę, możesz ukraść jeden dowolny przedmiot.
Sympatycznie podrasowana druga zdolność, szkoda że złodziej ma tylko 2 punkty losu.
- 7Tristan
-
- Posty: 729
- Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
- Lokalizacja: La Verna
- Płeć:
- Wiek: 38
Rozumiem ,czyli tak jak myślałem ,że będzie. Mam tylko nadzieje ,że regeneracja punktu losu to będzie rzadkie zjawisko btw mam nadzieje ,że nie będzie można mieć na raz więcej punktów "losu" niż na starcie, bo to byłoby przegięcie, chodzić np z 10 fate pointami i potem powtarzać w zasadzie każdy nie pasujący rzut.Bludgeon pisze:Z tego co wiem to są jak życia, czyli nie odzyskujesz ich dopóki nie trafisz na odpowiednią kartę przygody, czar, czy miejsce na mapie.
Nie wiem jeszcze czy i jakie są to karty/miejsca.
- Rogo
-
- Posty: 6184
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Czarnoksiężnik był spoko i taki pozostał - co tu więcej dodawać
Upiór - dobrze, że mu dopisali, że tylko 1 wróg naraz mu pomaga
Złodziej - druga zdolność już jest użyteczna (nawet bardzo), a nad 2 punktami losu nie ma co sięrozwodzić - i tak ta postać zawsze była spoko (a teraz jeszcze bardziej)
Co do tego losu - dziwnie jest przydzielony... Lepiej gdyby każdy miał go na starcie tyle samo, albo bardziej zbliżone liczby... Nie kumam, dlaczego Troll i Wojownik mają tylko po 1 punkcie, a Mnich, który jest wystarczająco silny - aż 5... U tego ostatniego dobrze, że sprecyzowali jasno - żadnych broni ani pancerzy
Upiór - dobrze, że mu dopisali, że tylko 1 wróg naraz mu pomaga
Złodziej - druga zdolność już jest użyteczna (nawet bardzo), a nad 2 punktami losu nie ma co sięrozwodzić - i tak ta postać zawsze była spoko (a teraz jeszcze bardziej)
Co do tego losu - dziwnie jest przydzielony... Lepiej gdyby każdy miał go na starcie tyle samo, albo bardziej zbliżone liczby... Nie kumam, dlaczego Troll i Wojownik mają tylko po 1 punkcie, a Mnich, który jest wystarczająco silny - aż 5... U tego ostatniego dobrze, że sprecyzowali jasno - żadnych broni ani pancerzy
Ja nawet nie mam Talismana.
- Korczyk
-
- Posty: 430
- Rejestracja: sobota 10 lis 2007, 15:21
- Lokalizacja: Żywiec
- Płeć:
- Wiek: 39
Sympatycznie? :-s Teraz złodziej może sięgnąć po to, co mu jest potrzebne, a przedtem to przynajmniej musiał zwijać to, co było, poczym szybko z tym zwiewać. I cały urok polegał na tym, że niejednokrotnie w zasięgu jego lepkich palców znalazło się nie to, co by z chęcią zwędził z targowiska, lecz to, co już ma - wg mnie było to właśnie sympatyczne.Bludgeon pisze:- Jeśli trafisz na Targowisko, Dzień Targowy lub Wioskę, możesz ukraść jeden dowolny przedmiot.
Sympatycznie podrasowana druga zdolność, szkoda że złodziej ma tylko 2 punkty losu.
PS. Zmień kredkę, bo tutaj czerwony jest niemile widziany.
- Rogo
-
- Posty: 6184
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Korczyk, trochę racji jest - Złodziej już na starcie może iść kręcić się wokół wioski i pozbierać po kolei wszystkie potrzebne mu przedmioty... Z drugiej strony głupie było, że Poszukiwaczom kradł co chciał, a we wiosce nie mógł wcale... Gdyby to było ograniczone rzutem kostką (np powodzenie jak się wyrzuci 3-6, tak samo z okradaniem poszukiwaczy) to byłoby chyba już ok Niestety nie jest xD
Ja nawet nie mam Talismana.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Dokładnie, 2-3 wizyty i powienien zebrać co potrzebuje (nie pamiętam co tam było do kupienia oprócz topora). Da mu to jakąś ochronę której będzie potrzebował jeśli planuje regularnie okradać graczyRogo pisze:Korczyk, trochę racji jest - Złodziej już na starcie może iść kręcić się wokół wioski i pozbierać po kolei wszystkie potrzebne mu przedmioty..
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Fajnie że przetłumaczyliście te umiejętności. Dzięki.
Co do grafik, musze sie poczepiac. Patrzcie na takiego Zabójce, w starej MiM wyglądał świetnie (jak wszystkie inne ilustracje, widać że grafik/rysownik miał niezła ręke i idealnie wpasował się w klimat Magi i Miecza). A tutaj? Przecież ta ilustracja zabójcy jak i większości postaci jest robiona tak jakby na odczep się, nie starannie, z małą ilością szczegółów. Słowem BADZIEW. I przez ten mankament być może talisman 4,5 nie przypadnie mi do gustu, bo po prostu nie poczuje tego klimatu, a na siłę nie mam zamiaru niczego sobie wmawiać. Sądze że takich potencjalnych klientów/graczy może być dużo dużo więcej.
Co do grafik, musze sie poczepiac. Patrzcie na takiego Zabójce, w starej MiM wyglądał świetnie (jak wszystkie inne ilustracje, widać że grafik/rysownik miał niezła ręke i idealnie wpasował się w klimat Magi i Miecza). A tutaj? Przecież ta ilustracja zabójcy jak i większości postaci jest robiona tak jakby na odczep się, nie starannie, z małą ilością szczegółów. Słowem BADZIEW. I przez ten mankament być może talisman 4,5 nie przypadnie mi do gustu, bo po prostu nie poczuje tego klimatu, a na siłę nie mam zamiaru niczego sobie wmawiać. Sądze że takich potencjalnych klientów/graczy może być dużo dużo więcej.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Muszę się z tobą niezgodzić. Fakt, magia i miecz miała swój niepowtarzalny klimat, trochę kojarzący mi się z starymi filmami o Conanie. Nie znaczy to że nowa szata graficzna jest brzydka - wręcz przeciwnie. Bardzo podobają mi się pryszcze na trollu, nowy krasnolud jest tysiąc razy fajniejszy od starego, a nowy zabójca ma coś nie tak z twarzą (jakby go skaziło zło) co świetnie wygląda.
I niestety ale w MiMie nie wszystkie postacie wyglądały świetnie. Złodziej stał tyłem , niziołek, krasnolud, troll, amazonka, karateka, kanibal i mnich byli niewiele ładniejsi.
I niestety ale w MiMie nie wszystkie postacie wyglądały świetnie. Złodziej stał tyłem , niziołek, krasnolud, troll, amazonka, karateka, kanibal i mnich byli niewiele ładniejsi.
- Rogo
-
- Posty: 6184
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Ojj powołałeś się na te przykłady ale tu nie tylko o to chodzi
Mi się bardziej podobał styl rysunków w MiM.
Fakt, że Krasnolud w MiM wyglądał jak ciapa, ale jego nowy wygląd nie pasuje do zdolności i ilości siły (tutaj Krasnolud nadal jest ciapą xD)
Zabójca i w MiM i w Nowym Talismanie udany, ale w Talismanie jego frędzelki na szmatce są zabawne xD
Troll niby fajny taki masywny, ale ryj aż zbyt tępy
Poza tym Talisman jakiś taki bajkowy jest - w MiM czarownica to była taka ewidentnie zła jędza z pomarszczoną buźką, a w Talismanie jakaś top modelka poszła na to stanowisko
Druid to swoisty Panoramix xD
Upiór z MiMa był przerażający, a ten stożkogłowy z Talismana jest raczej komiczny
Kobiece postacie trochę za duże dekolty mają, no chyba, że taka moda tam jest
Wojownik wygląda jakby miał się zaraz popłakać...
Jak widzisz jest czego się w nowej szacie graficznej przyczepić (głównie ryjki i ogólny styl rysowania), więc aż tak bardzo Kufirowi nie zaprzeczaj
Mi się bardziej podobał styl rysunków w MiM.
Fakt, że Krasnolud w MiM wyglądał jak ciapa, ale jego nowy wygląd nie pasuje do zdolności i ilości siły (tutaj Krasnolud nadal jest ciapą xD)
Zabójca i w MiM i w Nowym Talismanie udany, ale w Talismanie jego frędzelki na szmatce są zabawne xD
Troll niby fajny taki masywny, ale ryj aż zbyt tępy
Poza tym Talisman jakiś taki bajkowy jest - w MiM czarownica to była taka ewidentnie zła jędza z pomarszczoną buźką, a w Talismanie jakaś top modelka poszła na to stanowisko
Druid to swoisty Panoramix xD
Upiór z MiMa był przerażający, a ten stożkogłowy z Talismana jest raczej komiczny
Kobiece postacie trochę za duże dekolty mają, no chyba, że taka moda tam jest
Wojownik wygląda jakby miał się zaraz popłakać...
Jak widzisz jest czego się w nowej szacie graficznej przyczepić (głównie ryjki i ogólny styl rysowania), więc aż tak bardzo Kufirowi nie zaprzeczaj
Ja nawet nie mam Talismana.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Pewnie że jest się do czego przyczepić, nigdzie nie pisałem że jest idealna. Pisałem tylko że zachowuje poziom i wcale nie jest gorsza od starej - po prostu inny styl.Rogo pisze: Jak widzisz jest czego się w nowej szacie graficznej przyczepić (głównie ryjki i ogólny styl rysowania), więc aż tak bardzo Kufirowi nie zaprzeczaj
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
Nie przesadzasz Rogo z wybrzydzaniem? Porównaj to z 3ed Talismana, poczujesz wtedy jak bliska klimatem jest 2ka i 4ka. Jeśli obrazki miałyby być identyczne, to po co następna edycja i jeszcze podnosząc ciśnienie powiem, że niektóre postacie z MiMa wyglądają jak pomalowane kredkami bambino, też nie są dla mnie idealne, a jednak grywałem w tą gierę.
- Rogo
-
- Posty: 6184
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
No może trochę przesadzam, trochę zły dzień mam Do 3 edycji nie porównam, nie o to tutaj chodzi Rozmowa jest o Talismanie 4,5 i go porównuję do tego co znam i posiadam - Magii i Miecz.
W MiM styl i jakość obrazków była imho lepsza, tylko kilka mankamentów jak np. krasnolud, ciemny elf - ładne grafiki, ale do danej nazwy nie pasują
Natomiast Talisman poszedł w kierunku bajek i stereotypów - wszystkie kobiety piękne, młode, zgrabne, z mega dekoltem Klimat jest - amerykańskich seriali przygodowych... Jeszce brakuje Xeny w zbroi zakrywającej tylko miejsca intymne, takiej, że poza dekoltem jeszcze by nogami szpanowała
Druid - też stereotyp - ściągnięty z Asterixa i Obelixa
Mnich - "mięsień piwny" (brzuszek) z Robin Hooda ściągnięty?
Kapłan - tak mi się kojarzy (z powodu dodatkowych kilogramów) z takim średniowiecznym biskupem, który zgarnia dziesięciny i inne dary na kościół i nieźle się z nich dokarmia (brakuje mu tylko 5 mz na starcie )
Upiór - to co pisałem wcześniej, wygląda śmiesznie (chociaż nie każdego to bawi)
Co do kredek bambino - które karty?
W MiM styl i jakość obrazków była imho lepsza, tylko kilka mankamentów jak np. krasnolud, ciemny elf - ładne grafiki, ale do danej nazwy nie pasują
Natomiast Talisman poszedł w kierunku bajek i stereotypów - wszystkie kobiety piękne, młode, zgrabne, z mega dekoltem Klimat jest - amerykańskich seriali przygodowych... Jeszce brakuje Xeny w zbroi zakrywającej tylko miejsca intymne, takiej, że poza dekoltem jeszcze by nogami szpanowała
Druid - też stereotyp - ściągnięty z Asterixa i Obelixa
Mnich - "mięsień piwny" (brzuszek) z Robin Hooda ściągnięty?
Kapłan - tak mi się kojarzy (z powodu dodatkowych kilogramów) z takim średniowiecznym biskupem, który zgarnia dziesięciny i inne dary na kościół i nieźle się z nich dokarmia (brakuje mu tylko 5 mz na starcie )
Upiór - to co pisałem wcześniej, wygląda śmiesznie (chociaż nie każdego to bawi)
Co do kredek bambino - które karty?
Ja nawet nie mam Talismana.