The Reaper expansion

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o Talisman Magia i Miecz, niedotyczące twórczości graczy, zasad &c.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6176
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Rogo »

Nemezis85 pisze:I jeszcze jedno - z punktami Losu to jest tak, że fajnie się o nich mówi, że SĄ. Ale to jak z policją: są potrzebne - zapomnij!!!
LMAO :mrgreen:
Ten Los ani trochę nie jest potrzebny :) w starym poczciwym MiM go nie było, a i tak znajdziesz tu pełno maniaków tej wspaniałej gry :)
Więc porównanie go do policji jest raczej niezbyt trafionym argumentem :P


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
7Tristan
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 729
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
Lokalizacja: La Verna
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: 7Tristan »

Heh nauczcie się pisać "Moim zdaniem" - to nie boli :D Bo ja np uważam, że jest potrzebny dla uatrakcyjnienia rozgrywki i co? :D


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6176
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Rogo »

Nie, jest przydatny do uatrakcyjnienia rozgrywki, ale nie jest potrzebny :P
a MOIM ZDANIEM słabe to urozmaicenie gdy przed porażką się ciągle ratujesz, bo masz 5 punktów losu, jesteś zły i się kręcisz blisko cmentarza :P


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
7Tristan
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 729
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
Lokalizacja: La Verna
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: 7Tristan »

Więcej kart też nie jest potrzebnych? :D Dodatki też nie są potrzebne? :D Nowi poszukiwacze nie są potrzebni? :D Twoim tokiem myślenia nie są :D Są przydatni :D A dla mnie są potrzebne :)

Punkt losu niczego Ci nie gwarantuje :)
A granie dobrym poszukiwaczem i kręcenie się przy kapliczce, będąc w zasadzie nieśmiertelnym jest cacy? :)


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Los to nowy bardzo pozytywny element rozgrywki, a wy mówicie sobie co chcecie :)


Obrazek
Nemezis85
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 70
Rejestracja: wtorek 27 sty 2009, 09:10
Lokalizacja: Radom
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Nemezis85 »

Rogo pisze:przed porażką się ciągle ratujesz, bo masz 5 punktów losu, jesteś zły i się kręcisz blisko cmentarza :P
7Tristan pisze:granie dobrym poszukiwaczem i kręcenie się przy kapliczce, będąc w zasadzie nieśmiertelnym jest cacy? :)
Dlatego też u nas można odnowić max 1 punkt losu/życia przy każdej wizycie.


Ale wróćmy do Żniwiarza :-) Bo tu już się szykuje kolejny dodatek a u nas jeszcze pierwszego nawet nie ma :-) A może wyszedł już Żniwiarz w innych krajach?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23497
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Nemezis85 pisze:Ale wróćmy do Żniwiarza :-) Bo tu już się szykuje kolejny dodatek a u nas jeszcze pierwszego nawet nie ma :-) A może wyszedł już Żniwiarz w innych krajach?
Niet, wszystkie edycje międzynarodowe są wydawane w tym samym czasie. Jedynie u Brytów jest mniej-więcej pół roku wcześniej.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Snake
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 79
Rejestracja: poniedziałek 23 lut 2009, 21:18
Lokalizacja: Znikąd
Płeć:

Post autor: Snake »

:)

Słuchajcie, o ten Los się nie kłóćmy - owszem, w starym MiMie go nie było i - jak słusznie zauważył Rogo - grało się pięknie. Teraz jest i jedyne co można powiedzieć - no cóż, mamy szansę parę razy się "skuć". Z drugiej strony: w starym MiMie nie było Kostuchy, teraz jest - dobrze to czy źle? Nowe przyszło, panie! :D Tak ktoś wymyślił, mi osobiście punkty Losu za bardzo nie wadzą, krążenia nadmiernego wokół Cmentarza (BĄDŹ KAPLICZKI) nie zaobserwowałem, może dlatego, że w moim gronie nigdy nie gra się "na zabój", a raczej po prostu dla przyjemności grania. Oczywiście umiem sobie wyobrazić, że ktoś bez końca łazi przy Cmentarzu czy Kapliczce - tylko niech ktoś mi odpowie na pytanie PO CO?

Acha, Hellhound - ja nie kwestionuję bynajmniej Twoich obliczeń, głupio to może zabrzmiało i przepraszam, jeśli poczułeś się urażony. Sam ukończyłem zdobywanie szkolnej wiedzy w tym temacie ... lat temu (wpisać dowolną liczbę dwucyfrową), choć probabilistyka i teoria gier są w dalszym ciągu przedmiotem mojego zainteresowania. Tutaj jednak bardziej miałem na myśli to, że częstotliwość wszystkich spotkań ze Żniwiarzem zwiększa się wraz z ilością graczy biorących udział w rozgrywce (patrząc na Twoją rozpiskę: bierzesz pod uwagę JEDEN wynik rzutu kostką, gdy poruszasz Kostuchę, tymczasem w jej polu rażenia może się znaleźć WIĘKSZA ilość Poszukiwaczy). Tak czy inaczej, sorki za niepotrzebne zamieszanie.

Pozdrawiam!


Czar ROZKAZ!!!
filosss
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 15
Rejestracja: środa 14 sty 2009, 11:56
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: filosss »

Same wykorzystanie żetonów losu jest ciekawe same w sobie. Trudno obecnie przewidzieć, ajk będą wyglądać rozgrywki przy większej ilości dodatków. Choć i tak wszystko zależy od partii. Jak ma się fart to przez całą rozgrywkę nie używa się ani razu "losu". A jak ma się niefart to wystarczy kilka "gorszych" tur, aby zakończyć żywot i los wtedy niewiele pomoże.

Ciekawi mnie "dwustronność" żetonów losu - obecnie nie wykorzystywana - nie wiem jakie sa plany co do tej kwestii w następnych dodatkach. Dla mnie ciekawym rozwiązaniem byłby rzut żetonem na zasadzie "orzeł czy reszka". eśli wypadnie jasna strona gracz ma możliwość powtórzenia rzutu. Jeśli ciemna - niestety nie.


Hellhound
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Magiczne Kamienie
Posty: 1227
Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46

Post autor: Hellhound »

Snake pisze:Acha, Hellhound - ja nie kwestionuję bynajmniej Twoich obliczeń, głupio to może zabrzmiało i przepraszam, jeśli poczułeś się urażony.
Absolutnie nie, myślałem tylko że rozpocznie się pogadanka o rachunku prawdopodobieństwa, aż dziwne że Rogo się jeszcze nie włączył w tą rozmowę :P
filosss pisze:Ciekawi mnie "dwustronność" żetonów losu - obecnie nie wykorzystywana - nie wiem jakie sa plany co do tej kwestii w następnych dodatkach.
Też mnie to zaciekawiło. Instrukcja mówi tylko:
instrukcja pisze:Chociaż każda strona wygląda inaczej, w podstawowym wariancie gry nie ma to żadnego znaczenia.
A jaki to będzie inny wariant niż podstawowy to się okaże. Pytanie tylko kiedy.


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6176
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Rogo »

Hellhound pisze:aż dziwne że Rogo się jeszcze nie włączył w tą rozmowę :P
A co ja tu mam dodać? :P Poza tym nie lubię prawdopodobieństwa :)


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Tak czytam sobie karty do tego dodatku i nie rozumiem jednak rzeczy.
Dlaczego podczas Walki z Cerberem który to strzeże Tajemnych Wrót możemy sami wybrać czy walczymy z nim na siłę czy moc (Siła 7, moc 7)?

Przecież skoro decydujemy się przejść przez Tajemne Wrota używając np. Mocy to taki Przeciwnik który stoi nam na drodze i tak nas nie zatrzyma.
Powinno się walczyć na tą cechę której ma się mniej, wtedy jest to jakaś przeszkoda.


Obrazek
Awatar użytkownika
Snake
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 79
Rejestracja: poniedziałek 23 lut 2009, 21:18
Lokalizacja: Znikąd
Płeć:

Post autor: Snake »

Cerber ma tylko po 7 na Sile i Mocy?

:/

Też mi przeciwnik na Tajemnych Wrotach...

W rozgrywkach prowadzonych w moim gronie regułą jest, że do krainy wewnętrznej Poszukiwacze wybierają się mając po 8 i więcej punktów swojej wiodącej cechy - inaczej po prostu jest ciężko przejść Kopalnię bądź Kryptę...


Czar ROZKAZ!!!
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23497
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Jako, że mamy już polskojęzyczną wersję dodatku - temat zamknięty. Proszę dyskutować tutaj:

http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=2509


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
ODPOWIEDZ