Witamy na forum! Zapraszamy na Zjazd Forum w Warszawie
(10.08.2018 - 12.08.2018).

Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o TMiM niedotyczące Twórczości graczy, Zasad itp.
murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » wtorek 09 sty 2018, 23:02

Tura 15:

Elementalista: zółta łuska , ruch na pole gdzie losuje dwie karty, starżnika podniebnej przepaści którego pokonuje i jaskinie gdzie odnajduje trolla(po wydaniu punktu losu) tego też pokonuje. Przed wdaniem sięw walki ogniskuje swą moc na siłę ale przez to odrzuca zaklęcie z powodu małej mocy.Smierć odwiedza wędrowca i daje mu punkt mocy.

Druid: czerwona łuska , idzie do ołtarza gniewu gdzie korzysta z ołtarzu gniewu- poswięca 1 życie i zmusza iluzjonistkę do utraty 2 co kończy się jej śmiercią . Wiechchnia karta omenu zostaje odrzucona. Pierwszy omen. Każdy poszukiwacz odrzuca punkt losu. Losuje także żelotę(potwór Vartraxa) którą zabija przy pomocy zaklęcia i odzyskuje 2 pkt życia.

Filozof: zielona łuska , ruch o 1 i filozof prubuje zebrac co może po iluzjonistce najpierw jednak musi ciągnąć zieloną kartę bo królem jest zielony. Wyciąga zarośnięty ołtarz idostaje jedno zaklęcie. Zabiera przeklętą skrzynię i diament oraz sztukę złota.

Rycerz: zielona łuska , Przez wagabundę znów straciłby turę ale po przerzucie losu dociera do zaginionego miasta i tam traci 1 pkt siły :(.

Wędrowiec: czerwona łuska koronuje czerwonego, przechodzi na pola gdzie siedzi pogrążony w drzemce widmowy drake i szaman grillpusa , Wędrowiec pokonuje ich i dzięki trofeom tym i poprzednim zyskuje od razu 2 pkty mocy. W czasie walki jednak traci zaklęcie.

PRadwny dąb: smocze natarcie i trzy smocze drzemki (kładziemy na potworach), Pradawny dąb spotyka leśnego człowieka który daje mu życie jedno - zdarzenie , wstaje dzien i prorok wkracza do lasu, tam również spotyka werdani , norna która pokonuje go na moc i znajduje miecz przeznaczenia którego jednak nie może zabrać.




murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » wtorek 09 sty 2018, 23:45

Tura 16:

Elementalista: zółta łuska koronuje zółtego smoka, W końcu postać dochodzi do orlego gniazda, tam przegrywa z orlim królem mimo wydania punktu losu. Używa eliksiru uzdrawiającego by odzyskać stracony punkt zycia. Przesuwa się na skały.

Druid: koronacja zółtego, potem druid schodzi do podziemii gdzie w korytarzu spotyka cien który pokonuje .

Filozof: czerwona łuska , wypada 1 na ruch przez co skrzynia transformuje pola we wzgórza, filozof wyciąga zdarzenie anioła który nawiedza krainy, zmienia się pora na noc, prorok przychodzi do krain , rycerz i wędrowiec otrzymują po punkcie życia.

Rycerz: zielona łuska koronuje zielonego smoka, rycerz rusza na jedno pole przed orlim gniazdem i ciągnie 3 karty , wulkaniczna erupcja sprawia że następuje noc . Znajduje też skrzynię z 3 sztukami złota , i wąską ścieżkę na której rycerz traci 1 życie i w końcu pozbywa się wagabundy.

wędrowiec : zielona łuska , wędrowiec wchodzi w góry i nic więcej się nie dzieje.

pradawny dąb: w wyniku smoczego gniewu traci 1 życie dochodzi do końca lasu i tam jego przeznaczenie to klątwa. Dąb przenosi się na planszę główną.




murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » środa 10 sty 2018, 08:19

elementalista: zielona łuska , ruch o 1 na pola gdzie odnajduje panteon

druid: zółta łuska , druid zwiedza dalej podziemia, w korytarzu gdzien zabija strażnika krypty i wymienia trofea na 1 pkt mocy.

filozof: zielona łuska koronuje zielonego, pola i wylosowanie nalotu na swiatynie, prorok przybywa do krain zewnetrznych , zapada noc.
rycerz: czerwona łuska , ruch na orle gniazdo lecz przegrywa z orlim królem.

wędrowiec: zielony gniew, z braku przyjaciół traci życie,znajduje przyjaciela górnika ale nie może go zabrac bo nie ma złota.

pradawny dąb: zielona łuska, idzie na pola gdzie pokonuje Roka, za trofea wymienia 1 pkt mocy.




murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » środa 10 sty 2018, 15:34

Tura 18

Elementalista: czerwona łuska koronuje smoka, elementalista wyciąga ołtarz porządania który zostaje umieszczony na polach.

Druid: smocza drzemka na kładziona na najbliższego wolnego potwora. Druid idzie przez tunel gdzie znajduje pochodnię.

Filozof: zółta łuska, Filozof idzie w góry Piewczyni snów nieznajoma go odwiedza. Filozof nie korzysta z niej.

Rycerz: zółta łuska , Rycerz idzie do miasta gdzie odwiedza czarodziejkę - zyskuje 1 zaklęcie.

Wędrowiec: smoczy gniew lecz neguje go smoczą łuską, idzie na urwisko gdzie pokonuje kozę.

pradawny dąb: zółta łuska, dąb idzie do ruin gdzie wyciąga 2 karty proroka, nastepuje układ gwiazd w wyniku czego ujawniony zostaje drugi omen- wszyscy poszukiwacze tracą po życiu w tej krainie. W wyniku czego filozof umiera. Dąb pokonuje też pradawny horror ale traci przy tym swój cały los.




murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » środa 10 sty 2018, 15:39

Tura 19.

Elementalista: czerwona łuska , elementalista idzie na pola gdzie nic się nie dzieje.

Druid: czerwona łuska , idzie do tunelu gdzie psotyka żuka zabójce i jest przez niego pokonany.

Rycerz: zielona łuska, wchodzi do miasta gdzie spotyka druidkę grillpusa i remisuje z nią walkę.

Wędrowiec: żółta łuska , podczas dalszej podróży w górach spotyka pioniera przyjaciela.

pradawny dąb: zółta koronacja, przechodzi na teren gospody by walczyc z wampirzym smokiem uspionym drzemką ale nieszczęśliwie przegrywa i umiera




murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » czwartek 11 sty 2018, 08:05

Tura 20:
Elementalista: czerwona koronacja, przejscie na pola i losowanie zielonej karty, wyszedł smok cienia który pokonuje elementalistę w poszukiwacz ginie

druid: zielona koronacja, druid zostaje w podziemiach, pokonuje na korytarzu królewskiego bydlaka i wymienia trofea na punkt siły.

rycerz: czerwona łuska, idzie miasto, spotyka żywiołaka ognia i przegrywa tracąc 1 życie.

wędrowiec: czerwona łuska, podąża dalej górami, znajduje kamyk szlachetny, pokonuje słabego kobolda i spotyka skrzata który daje mu 1 szt złota.




Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 4345
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: Bludgeon » czwartek 11 sty 2018, 08:17

YAY żniwa :D


What a view.


murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » czwartek 11 sty 2018, 08:19

Tura 21

Drudi: Czerwona koronacja, przemieszcza się dalej w podziemiach i losuje 2 potwory. Potwory pokonują i zabijają druida.

Rycerz: czerwona łuska, ruch na plac miejski gdzie rycerz przesuwa miecz na swój obszar i bierze go.

Wędrowiec: zółta łuska , w czasie dalszej wędrówki wędrowiec znajduje mapę skarbu a górscy zbóje porywają jego przyjaciół i usadzają na skalnym urwisku. Wstaje dzień.


Ponieważ zostało 2 poszukiwaczy(ostatnie tury to prawdziwy pogrom) od następnego postu będę w aktualizował jeden post i dokładał dodatkowe tury zamiast po prostu
robić kolejnego. Nawet jak zostanie tylko jeden to będę grał dalej sprawdzając czy postać osiągnie cel czy przegra. . Gram w wersje taką że po dojsciu na koronę władzy najpierw pokonujemy smoczego władcę a potem odkrywamy ukryte zakończenie.




murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » czwartek 11 sty 2018, 09:14

Tura 22
Rycerz: zielona łuska , uzywa zaklęcia alchemii by przemienic miecz w sztukę złota po czym przechodzi do stajni i kupuje konia z wozem.

Wędrowiec : czerwona łuska, ruch za 3 do orlego gniazda. Tam pokonuje orlego króla i zabiera skarb - szpon furii. Po przeniesieniu na skały odrzuca mapę skarbów dla uzyskania 2 szt złota.

Tura 23:

Rycerz: czerwona koronacja , ruch o 2 gdzie pokonuje wielką muchę.

wędrowiec:zielona koronacja ruch do kapliczki gdzie ciągnie kartę zółtego, objawia się baśniowy smok , który dodaje wędrowcowi punkt siły.

Tura 24:

Rycerz: zółta luska, ruch za 5 i wyciągnięcie kryjówki złodziei co pozwala rycerzowi ukraśc kiścień. :D
Wędrowiec: ruch do miasta gdzie odwiedza czarodziejkę, tam po wydaniu punktu losu zyskuje 1 zaklęcie.

Tura 25:

Rycerz: zółta koronacja: ruch za 6 i rycerz zyskuje eliksir lotu. Wilkołak odwiedza rycerza i oferuje mu przejażdzkę na grzbiecie do dowolnego miejsca.
Wędrowiec: zółta łuska. Ruch za 4 do rycerza by wdać się z nim walkę ale rycerz używa zaklęcia niewidzialności i wymyka się wędrowcowi. (kamien zaklęć się rozsypuje)

Tura 26:
Rycerz na wilkołąku rusza na pola tam gdzie wcześniej padł któryś poszukiwacz i zbiera parę przedmiotów.
Wędrowiec: czerwona łuska Ruch na równiny i zabija tam drzewiennego smoka. Zamienia trofeum na punkt mocy i od razu też zyskuje 3 zaklęcia.

Tura 27:
Rycerz: zielona łuska, Rycerz wchodzi w góry i zbiera trochę przedmiotów pozostałosci po innym poszukiwaczu który wyzionąłtu ducha.
Wędrowiec: Idzie na pola gdzie znajduje ucznia czarnoksiężnika i podejmuje się zadania by odwiedzić ucznia czarnoksiężnika.

Tura 28:
Rycerz: czerwona łuska , kawałek dalej idzie na górski szlak, który jest bezpieczny i zgarnia wcześniej poranych wędrowcowi przyjaciół.
Wędrowiec: czerwona łuska, wchodzi do podziemii gdzie zabija zjawę zarazy.

Tura 29:
Rycerz: czerwona koronacja, idzie do kapliczki gdzie odzyskuje początkową wartość życia.
Wędrowiec: zielona koronacja,
Tura 30: zielona koronacja, rusza o 1 w podziemia, zabija goblina.

Tura30

Rycerz: zółta łuska, rusza o jeden na pola. Wyciąga smoczy dekret. Rozkładamy po jednej karcie na każdym obszarze zielonej łuski i to w każdej krainie bo krolem jest zielony. :O. Zapada noc.
Wędrowiec :zółta łuska ruch o 1 gdzie zabiera przyjaciela leśną elfkę, (z wynikło to z akcji rycerza dopiero co) Pokonuje jednego silnego potwora na siłę ale już drugi na moc daje radę wędrowcowi. Traci życie ale wymienia trofea na pkt siły.

Tura 31.

Rycerz: czerwona łuska, rycerz idzie o 2 i znajduje różdżkę smoczej czaszki.
Wędrowiec : zielona łuska , schodzi głębiej w podziemia i zabija tam gargulca

Tura 32.
Rycerz: dwie koronacje , czerwona i zółta, rycerz używa eliksiru lotu i przenosi się na miasto. Tam odwiedza alchemika i wymienia stos swoich rzeczy i klejnotów na zloto.
wędrowiec: czerwona łuska , idzie na teren grobowca i wyciąga dwa silne potwory, oczywiscie przegrywa i traci 1 życie.

(daruje sobie wpisywanie łusek i koronacji)

Tura 33:
Rycerz: Postac idzie dalej do miasta i wyciąga biesiadę, niestety zostaje wtrącony do więzienia.
Wędrowiec: idzie dalej w podziemia, pokonuje nietoperze wampiry.

Tura 34:
Rycerz: daje solidną łapówkę i ucieka z więzienia.
Wędrowiec: przejscie do sali tortur, wędrowiec opłaca oprawcę.

Tura 35
Rycerz: pzejście do zbrojowni i kupno pełnej płytówki
Wędrowiec: tunel i wyciągnięcie amuletu szybkosci.

Tura 36
Rycerz: na ulicy ycerz spotyka rabusia, zamiast zachowac trofeum zabiera wedrowcowi amulet szybkosci.
Wędrowiec: pokonuje w tunelach dwa potwory, za trofea zyskuje punkt mocy.

Tura 37:
Rycerz: Najmuje się jako uliczny sprzątacz za 3 szt zł i traci ture:
Wędrowiec: Dochodzi do władcy ciemnosci i po pokonaniu go(wzmacnia sięzaklęciem) pokonuje go. Wyciąga za nagrodę księgę wiedzy i ląduje na przeklętej polanie.

Tura 38:
Rycerz: sprząta, traci turę
Wędrowiec: ciągnie zaklęcie dzięki tomowi, dzięki elfce przenosi sie na puszczę i znajduje sztukę złota.

Tura 39:
Rycerz: smoczy gniew, traci 1 życie bo nie ma zaklęc
Wędrowiec: idzie na obszar wrót i zabija potwora, wymiana trofeów na punkt mocy.




murmandamus [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 33
Rejestracja: wtorek 02 sty 2018, 14:25

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: murmandamus » piątek 12 sty 2018, 17:05

Tura 40

Rycerz: zapada dzien, ulice są zatłoczone więc następnym razem rycerz będzie losowac 3 karty miasta przez 2 tury.
Wędrowiec: idzie do przeklętej doliny gdzie wyciąga przeklętą zarazę( jedna z tych kart z puszki pandory co zaadoptowałem do talii przygód. Chwila napięcia bo nie używamy w tym miejscu a jeśłi rzut będzie niższy od rzutu zarazy to edrowiec będzie trupem.... i faktycznie trup..... AU

Tura 41.
Rycerz ruch o 1 na ulice miasta i prawdopodobnie też ma przewalone bo prorok jest w miescie a ciągnąć trzeba 3 karty. I stało się, rycerz staje się ropucha a potwór pozbawia go 1 życia.

Tura 42
JAko żaba skacze o pole i jak było do przewidzenia. Kolejnu potwór odbiera mu ostatnie życie i rycerz umiera.

Tu kończy się ta realacja. Talisman pokonała 10 śmiałków których prowadziłem. Dziękuje za uwagę tych co czytali.




Awatar użytkownika
arthan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Grupa Wsparcia
Spis dodatków autora:
Generator Kart
Posty: 1123
Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 31

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: arthan » piątek 12 sty 2018, 17:16

Dzięki za relacje :)




polski-jeż
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 7
Rejestracja: poniedziałek 22 sty 2018, 10:11
Płeć:

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: polski-jeż » poniedziałek 22 sty 2018, 10:19

Ja też bardzo dziękuje. Miło się czytało.




Budowniczy Mostów
Astropata
Astropata
Astropata
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
Bezdroża
Bezkresne Morze
Posty: 814
Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
Płeć:

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: Budowniczy Mostów » wtorek 30 sty 2018, 09:27

murmandamus pisze:
niedziela 07 sty 2018, 21:26
masz sugestię jakaś jak powinno wg ciebie wyglądać by było ciekawie i nie za sucho to możnaby wprowadzić, chyba że z założenia opisy nudzą.
Piktogramy. Ideogramy.



Awatar użytkownika
jerek95
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 125
Rejestracja: sobota 25 mar 2017, 08:56
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 23

Re: Gra samemu na 10 postaci - wszystkie dodatki relacja

Post autor: jerek95 » środa 28 lut 2018, 14:32

murmandamus pisze:
niedziela 07 sty 2018, 21:26
masz sugestię jakaś jak powinno wg ciebie wyglądać by było ciekawie i nie za sucho to możnaby wprowadzić, chyba że z założenia opisy nudzą.
Ja bym to widział (słyszał?) z komentowaniem Szpakowskiego i Szaranowicza... Ewentualnie Czubówny ;D




ODPOWIEDZ