Odświeżę stary temat, żeby napisać, że ja najpierw grałem (przez niedoczytanie) tak, że Magiczne Wrota i Strażnik to 2 oddzielne pola i Magiczne Wrota spełniały życzenia a Strażnik albo odbierał 1 Życie albo Sztukę Złota. Potem kolega przeczytał dokładnie opis pola i zaczęliśmy grać tak, że jak się stanie na pole ze Strażnikiem to jak się mu zapłaci to się przechodzi na Magiczne Wrota i wypełnia instrukcję tego obszaru.
Co do Świątyni w Grodzie to wg. mnie Magicznego Miecza nie powinno się tam dostawać bo to jest Dolny Krąg.
Niejasne pola na planszy MM
-
-
- Posty: 8
- Rejestracja: poniedziałek 25 lut 2013, 00:05
- Lokalizacja: Słupsk
- Płeć:
- Kontakt:
Ja traktuję to tak, że jak ktoś stanie na magicznych wrotach, to rzuca kostką, a jak na strażniku i zapłaci sztabkę, wtedy może sobie wybrać.
Ostatnio zmieniony czwartek 28 lut 2013, 22:41 przez Tajfun1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
O Magicznych Wrotach i Strażniku jest cały inny temat jak coś.
Ten i powyższy post zostały przesunięte z osobnego tematu.Hellhound, dziękuję za słuszną uwagę - Wiktor
Ten i powyższy post zostały przesunięte z osobnego tematu.Hellhound, dziękuję za słuszną uwagę - Wiktor
Ostatnio zmieniony niedziela 02 cze 2013, 21:08 przez Hellhound, łącznie zmieniany 2 razy.
- afrokalipsa
-
- Posty: 17
- Rejestracja: wtorek 26 paź 2010, 13:34
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
Dzięki za podrzucenie grypsu! Musze to wrzucić na planszę i wydrukować. Ostatni post w temacie mówi chyba, że został on przeniesiony czy coś, ale nie mogę znaleźć, więc jeszcze tutaj..gural pisze: 4. Pola normalnie oddzielne, nie ma co się rozwodzić, a co do samych Wrót, to ja gram, że rzuca się tam kostką i zyskuje tak jak tam pisze w kolejności, czyli:
- za 1 oczko - 1 pkt Miecza
- za 2 oczka - 1 pkt Magii
- za 3 oczka - 1 Zaklęcie
- za 4 oczka - 1 Sz.Z.
- za 5 i 6 oczek - nic
Sposób sprawdzony w kilkunastu rozgrywkach i działa naprawdę dobrze.
Po prostu te posty, o których napisałeś były wcześniej w niewłaściwym temacie. - Wiktor
Względem Osady (a dokładnie Czarownicy), zrobiłem tak:
rzuć kostką: 1. Tracisz 1 punkt Miecza, 2. Zyskujesz 1 punkt Miecza lub 1 punkt Magii, 3. Zyskujesz 1 punkt Życia lub 1 Sz.Z., 4. Otrzymujesz 1 Miksturę, 5. Otrzymujesz 1 Zaklęcie, 6. Tracisz 1 punkt Magii.
P.S. mam talię Mikstur - 40 sztuk. To tak uprzedzając pytania.
Ostatnio zmieniony piątek 19 lip 2013, 22:44 przez afrokalipsa, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
- Posty: 1
- Rejestracja: środa 31 gru 2014, 21:04
- Lokalizacja: Namysłów
- Płeć:
Strażnik Wrót + Wrota
Najlepiej traktować Strażnika i Wrota jako jedne pole i WYBRAĆ jedno życzenie (skoro to ma być życzenie jaki sens losować kostką? ) i po kłopocie. Ani zbyt prosto, ani zbyt trudno.
Względem Osady 1-2 traktować jako 1 i również będzie po zawodach
Mam tą grę od około 10-ciu lat i jeszcze nie wymieniałem w niej baterii
Pozdrawiam:)
eM
Względem Osady 1-2 traktować jako 1 i również będzie po zawodach
Mam tą grę od około 10-ciu lat i jeszcze nie wymieniałem w niej baterii
Pozdrawiam:)
eM
-
-
- Posty: 9
- Rejestracja: wtorek 23 maja 2017, 22:45
- Płeć:
Re: Niejasne pola na planszy MM
1. Tylko przy badaniu obszaruIsztwan pisze: ↑czwartek 09 lis 2006, 16:03 Są na planszy Magicznego miecza pewne pola, co do których nie do końca wiadomo jak postępować:
1. Przeprawa - czy płacić za przewiezienie jak stanie się na tym polu czy jak sie przez nie po prostu przechodzi (to byłoby logiczne (a także kosztowne) ale instrukcja tego nie precyzuje). A jeśli płacić za przejście to co z Postaciami, które utkną między Przeprawami bo nie mają złota? Jedyna droga to trzeci krąg ale trzeba pokonać strażnika...
2. Strażnik w Labiryncie magów - trzeba z nim walczyć tylko jak się stanie na to pole czy nawet jak chcemy przez nie przejść? W końcu gość pilnuje korytarza i pewnie raczej ciężko przemknąć obok niego niepostrzeżenie.
3. Świątynia w Grodzie - wyrzucenie 5 oznacza dostanie przedmiotu. Czyli, że co Tarczy Tolimana albo i nawet Magicznego Kryształu? O ile to, że modliłeś się wyszedłeś ze Świątyni a tu na ulicy leży niczyj (czy jak kto woli zesłany przez bogów) przedmiot można zrozumieć ale powinno być co do niego jakieś ograniczenie. Ja gram tak że dostaje się Łzy Thabit bo i tak nikt tego nie kupuje.
4. Magiczne wrota / Strażnik Magicznych wrót - dlaczego w ogóle sa to 2 oddzielne pola? Na Magicznych wrotach za szybko można się dopakować. Kiedyś kumpel dostał Południcę powodującą, że postać może poruszać się tylko o 1 obszar na turę i wyobraźcie sobie tylko co się działo Trzeba coś z tym zrobic ale nie mam satysfakcjonującego mnie pomysłu. Może gdy stajemy na wrotach przechodząc przez pole Strażnika trzeba płacić a idąc zza jego pleców już nie? Jak gracie i czy ktoś ma jakieś pomysły?
2. Tylko przy badaniu obszaru
3. Autor nie doprecyzował. Trzeba sobie ustalić samemu - można losować, można wybrać z wyposażenia, no i można też wykluczyć Magiczne (nie jest to sprzeczne z żadnymi zasadami).
4. Magiczne Wrota i Strażnik to dwa osobne pola. Na polu Strażnika tylko się płaci lub traci życie i niczego nie zyskuje. Na polu Magicznych Wrót tylko się zyskuje.