Zasady w Magicznym Mieczu
- Killah Bane
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Tatuaże
• Trofea - Posty: 208
- Rejestracja: piątek 13 cze 2008, 21:40
- Lokalizacja: Arkham Asylum
- Płeć:
- Wiek: 38
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- RasdSaris
-
- Posty: 307
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
Odsyłam do tematu Nowe Reguł Opisanie, cytuję:
"6. Wszelkie przeniesienia na obszar i teleportacje, które są dalszą częscią tury, więc Wykonujemy instrukcję pola na którym się znaleźliśmy. (Jedyny Wyjątek - Przeprawa)
Natomiast nie wykonujemy instrukcji jeśli przeniesieni zostaniemy w turze przeciwnika. "
Mam nadzieję. że to wyjaśnia wszystkie nieporozumienia ; )
"6. Wszelkie przeniesienia na obszar i teleportacje, które są dalszą częscią tury, więc Wykonujemy instrukcję pola na którym się znaleźliśmy. (Jedyny Wyjątek - Przeprawa)
Natomiast nie wykonujemy instrukcji jeśli przeniesieni zostaniemy w turze przeciwnika. "
Mam nadzieję. że to wyjaśnia wszystkie nieporozumienia ; )
The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.
- Killah Bane
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Tatuaże
• Trofea - Posty: 208
- Rejestracja: piątek 13 cze 2008, 21:40
- Lokalizacja: Arkham Asylum
- Płeć:
- Wiek: 38
Tyle że nie płacąc za Przeprawę nie przenosisz się na inny Obszar, tylko pozostajesz na tym samym. Nie robisz nic, tak jakbyś tracił turę. Rasd dobrze gada.Hellhound pisze:A niby dlaczego? Według mnie wyniku przeniesienia na inny obszar można go zbadać chyba że jest to zaznaczone inaczej (np. przenosisz się na inny obszar w następnej kolejce).
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Killah Bane
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Tatuaże
• Trofea - Posty: 208
- Rejestracja: piątek 13 cze 2008, 21:40
- Lokalizacja: Arkham Asylum
- Płeć:
- Wiek: 38
Nie zawsze, ale żeby to stwierdzić, trzeba dłużej pograć. Czasem lepiej zapłacić za Przeprawę i zejść z jakiegoś Obszaru (np jeśli pozostaniesz przy Magicznych Wrotach, to wiadomo, że w następnej turze już tam nie trafisz), żeby potem mieć większe pole manewru. Jest też jakiś Obszar (nie pamiętam, jaki) z którego po wyrzuceniu iluśtam oczek można przenieść się tylko na Przeprawę- albo jedną, albo drugą.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Killah Bane
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Tatuaże
• Trofea - Posty: 208
- Rejestracja: piątek 13 cze 2008, 21:40
- Lokalizacja: Arkham Asylum
- Płeć:
- Wiek: 38
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały - Posty: 111
- Rejestracja: poniedziałek 19 paź 2009, 19:53
- Lokalizacja: śląsk
- Płeć:
- Wiek: 37
Witam,
mam watpliwosci odnosnie walki w magicznym mieczu, a scislej mowiac walki magicznej miedzy postaciami. Otoz w instrukcji pisze iz walka taka ma miejsce wtedy gdy wylosujemy wroga demona lub, co mnie interesuje, rozpocznie ja postac o specjalnych zdolnosciach. I tu jest ten problem, jakie sa te specjalne zdolnosci i kto je posiada? Przgladajac tak "na szybko" karty postaci nie znalazlem nikogo kto moglby rozpoczac walke magiczna.
Przyznam sie iz do tej pory gralem tak ze kazda dowolna postac ma prawo wyboru rodzaju walki.
Pozdrawiam
mam watpliwosci odnosnie walki w magicznym mieczu, a scislej mowiac walki magicznej miedzy postaciami. Otoz w instrukcji pisze iz walka taka ma miejsce wtedy gdy wylosujemy wroga demona lub, co mnie interesuje, rozpocznie ja postac o specjalnych zdolnosciach. I tu jest ten problem, jakie sa te specjalne zdolnosci i kto je posiada? Przgladajac tak "na szybko" karty postaci nie znalazlem nikogo kto moglby rozpoczac walke magiczna.
Przyznam sie iz do tej pory gralem tak ze kazda dowolna postac ma prawo wyboru rodzaju walki.
Pozdrawiam
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały - Posty: 111
- Rejestracja: poniedziałek 19 paź 2009, 19:53
- Lokalizacja: śląsk
- Płeć:
- Wiek: 37
Witam,
zgadza sie, tyle ze te postacie ktore wymieniliscie sa z dodatkow. Natomiast przejzalem dokladniej postacie z magicznego miecza i okazuje sie ze ta zdolnosc posiada jedynie kat i ksiaze ciemnosci. Czyli postacie po ktorych bym sie tego nie spodziewal. Natomiast takie postacie jak czarodziej, mag, wiedzma, kaplan czyli postacie ktore przynajmniej z nazwy maja cos wspolnego z magia, taich zdolnosci juz nie maja. Uwazam to za blad, gdyz oslabia to ww postacie i nie pozwala im wykorzystac swojego potencjalu.
Pozdrawiam
zgadza sie, tyle ze te postacie ktore wymieniliscie sa z dodatkow. Natomiast przejzalem dokladniej postacie z magicznego miecza i okazuje sie ze ta zdolnosc posiada jedynie kat i ksiaze ciemnosci. Czyli postacie po ktorych bym sie tego nie spodziewal. Natomiast takie postacie jak czarodziej, mag, wiedzma, kaplan czyli postacie ktore przynajmniej z nazwy maja cos wspolnego z magia, taich zdolnosci juz nie maja. Uwazam to za blad, gdyz oslabia to ww postacie i nie pozwala im wykorzystac swojego potencjalu.
Pozdrawiam
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
No nie bardzo, z tego co pamiętam, a wydaje mi się, że dobrze pamiętam, to bez względu na to, jaki masz Run, to sobie wybierasz jakim Rycerzem chcesz zostać. Zasada, o której powiadasz, póki co jest, np. dla mnie czy Arkona, homemade zasadą.Martins pisze:Skoro jesteś posiadaczem Runu Shauli, to możesz stać się tylko Rycerzem Shauli. Dla mnie sprawa jest jasna.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
Przeczytałem instrukcję i powiedziałbym, że i tak i nie.
Z jednej strony faktycznie nie ma zapisu świadczącego o tym, że staje się takim Rycerzem jaki się ma Run.
Ale z drugiej strony nie ma zapisu, że można sobie wybrać dowolnego Rycerza.
Przypuszczam, że intecją tekstu było, aby jednak brało się takiego Rycerza, jaki się posiada Run, tylko autorzy nie przemyśleli do końca napisanego tekstu.
Może ktoś powie, że to naciągane, ale gdybym powiedział, że skoro nie jest sprecyzowane, to powinno się brać losową kartę Rycerza, to co wtedy?
Pewnie każdy by się sprzeciwił takiemu rozwiązaniu.
Z jednej strony faktycznie nie ma zapisu świadczącego o tym, że staje się takim Rycerzem jaki się ma Run.
Ale z drugiej strony nie ma zapisu, że można sobie wybrać dowolnego Rycerza.
Przypuszczam, że intecją tekstu było, aby jednak brało się takiego Rycerza, jaki się posiada Run, tylko autorzy nie przemyśleli do końca napisanego tekstu.
Może ktoś powie, że to naciągane, ale gdybym powiedział, że skoro nie jest sprecyzowane, to powinno się brać losową kartę Rycerza, to co wtedy?
Pewnie każdy by się sprzeciwił takiemu rozwiązaniu.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46
- RasdSaris
-
- Posty: 307
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
Na tej podstawie to można by sobie jeszcze wiele rzeczy "wziąć"W sumie co nie jest zabronione jest dozwolone
Ale, wychodzi na to, że bierzemy jakiego chcemy, niezależnie od runu, choć ja już od dawna na forum optowałem za zmianą tej zasady na bardziej intuicyjną - jaki run, taki rycerz.
The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43