Strona 1 z 1

Zaklęcie Krąg Płomieni

: niedziela 04 mar 2018, 14:25
autor: Jeerth
WItam zapewne juz gdzies byl poruszony temat apropo zaklęcia Krąg Płomieni ale nie moge go znalezc.

"....Ofiara zostaje otoczona płomieniami i nie moze zrobic nic poza użyciem Władcy Zaklęć....."

Jak wiadomo jest to zaklecie bezsensu.

A Wy jak gracie ?

Dzieki za info.

Re: Zaklęcie Krąg Płomieni

: niedziela 04 mar 2018, 14:36
autor: Mały Nemo
Zapodaj pełny text Zaklęcia, ale o ile pamiętam to było takie "strać 1 turę, chyba że masz "władcę zaklęć".

Re: Zaklęcie Krąg Płomieni

: niedziela 04 mar 2018, 14:42
autor: Jeerth
"To Zaklecie mozesz rzucic w dowolnej chwili na inna Postac lub Wroga.
Ofiara zostaje otoczona plomieniami i nie moze zrobic nic poza uzyciem Wladcy Zaklec ( co zaneguje dzialanie Kregu Plomieni ).
Ofiary nie mozna zaatakowac, jednak mozna sie jej wymknac"

Tyle, niestety nie ma wzmianki o utracie tury.

Re: Zaklęcie Krąg Płomieni

: niedziela 04 mar 2018, 19:47
autor: Berni
Dlaczego bez sensu?
Możesz go użyć aby przeszkodzić innej postaci zdobycia fajnego przedmiotu lub trofeum.

Re: Zaklęcie Krąg Płomieni

: poniedziałek 05 mar 2018, 06:13
autor: Jeerth
Chodzi Ci o to ze mozesz wykorzystac to zaklecie do zablokowania innej postaci lub wroga?
Jest w tym logika tylko nasuwa sie pytanie na jak dlugo?
Nie jest napisane na ile tur dziala to zaklecie.

Re: Zaklęcie Krąg Płomieni

: poniedziałek 05 mar 2018, 07:55
autor: Berni
Zaklęcie działa tylko w momencie jego rzucenia do końca obecnej tury.
Jak każde inne (chyba, że w jego opisie jest wyraźnie opisane, że ma działać dłużej).
Czyli przeszkadzasz w walce, kończy się ona jako nierozstrzygnięte spotkanie i następuje koniec tury oraz działania zaklęcia.

Re: Zaklęcie Krąg Płomieni

: poniedziałek 05 mar 2018, 08:26
autor: Jeerth
Ok dzieki za pomoc w zrozumieniu tego zaklecia.

Pozdr

Re: Zaklęcie Krąg Płomieni

: poniedziałek 05 mar 2018, 13:45
autor: Berni
W Talismanie jest więcej tego typu zaklęć.
Np. ożywianie przeciwników po przegranej walce :)
Tu nie chodzi aby sobie tylko czarami pomagać ale też aby jak najbardziej zaszkodzić przeciwnikowi.