Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Wymiana Przedmiotów na Wyposażenie

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Misiek [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3353
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 36

Wymiana Przedmiotów na Wyposażenie

Post autor: Misiek » poniedziałek 01 lut 2010, 23:32

Chyba każdy z nas pomija instrukcje dotyczące wymiany Przedmiotów odkrytych jako Karty Spotkań na odpowiednie Wyposażenie jako niepotrzebne zamieszanie. Ostatnio jednak wpadłem na myśl, że osąd był nieprawdziwy. Chodzi konkretnie o nagłówki Kart Wyposażenia. Dla Przedmiotów zwykłych wyglądają one tak "Wyposażenie-Wyposażenie", tylko dla MM i TT brzmią "Magiczny-Przedmiot" (odwrotnie jak na zwykłych Kartach "Przedmiot-Magiczny").

Z całego wywodu wiadomym jest, że MM i TT mogą być tylko 4 w grze i dlatego wymienia się je po odnalezieniu na Wyposażenie jednak zapis Wyposażenie-Wyposażenie na większości Kart sprawia, że Przedmioty przestają nimi być.

Czy można więc stracić Wyposażenie-Wyposażenie po przegranej walce, na Bagnach itp. Twórcom musiało coś przyświecać, aby odróżnić tak część Przedmiotów od innych i myślę, że chodzi o to aby podstawowe wyekwipowanie gracza pozostawało nienaruszalne.




Hellhound
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Magiczne Kamienie
Posty: 1227
Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46

Post autor: Hellhound » wtorek 02 lut 2010, 10:40

Faktycznie ciekawe, sprawa wymaga głębszego zastanowienia się. Swoją drogą jeśli to prawda to czemu twórcy nie napisali by tego wprost w instrukcji jeśli inne rzeczy piszą po klika razy? Liczyli by na to, że ktoś w końcu sam na to wpadnie?



Awatar użytkownika
RasdSaris
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: RasdSaris » wtorek 02 lut 2010, 12:02

a może to po prostu było przeoczenie twórców? Fakt, że MM i TT powinna być w grze ograniczona ilość, ale nie sądzę, by z wyposażeniem było tak jak mówisz Misiek (choć to ciekawa koncepcja ale jednocześnie dziwna, bo niby czemu nie mogę odebrać toporka pokonanej postaci, a mogę świętego gralla )


The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.

Awatar użytkownika
Little Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 16733
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Little Nemo » wtorek 02 lut 2010, 12:38

Hmm.... teraz już wiem, czemu zawsze mi się kojarzyło, że znajdując jakiś Przedmiot, który ma także wersję Ekwipunkową, powinnyśmy go odrzucić i wziąć tę Ekwipunkową wersję. Nawet wertowałem instrukcję do TMiMa poszukując, czy ten zapis wciąż istnieje. A tymczasem wychodzi, że w pamięci utkwiła mi zasada z MM, a ja myślałem, że tak było w MiMie...

Dzięki Misiek za ten blast from the past.. ;)


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek


Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: Artownik » wtorek 02 lut 2010, 19:03

Misiek pisze:Twórcom musiało coś przyświecać, aby odróżnić tak część Przedmiotów od innych i myślę, że chodzi o to aby podstawowe wyekwipowanie gracza pozostawało nienaruszalne.
Przy tym trzeba chyba pozostać, wydaje się to być jedynym logicznym wytłumaczeniem, choć cała sytuacja wygląda dość dziwnie.

Zabawne w sumie, że nikt na to nie wpadł wcześniej.



Awatar użytkownika
Misiek [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3353
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: Misiek » niedziela 07 lut 2010, 08:32

Wynika jeszcze jeden dziwoląg, bo Postać może posiadać 4 Przedmioty, a w zasadach nie stoi czy Wyposażenie to Przedmiot. Według tego można mieć Konia i nie będzie się on wliczał w limit Przedmiotów.




ODPOWIEDZ