Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Jaskinia a Zamieniony w Kamień

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Misiek [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3357
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 36

Jaskinia a Zamieniony w Kamień

Post autor: Misiek » środa 06 sty 2010, 12:28

Trafiłem na taki zapis w wyjątkach zasad na końcu instrukcji Jaskini:

Postacie Zamienione w Kamień nie mogą przedostawać się w jakikolwiek sposób na planszę Jaskini, a w tej Krainie nikogo nie można Zamienić w Kamień.

W jaki sposób może się to stać? Skamieniony nie porusza się, nie używa Zaklęć. Czy jest to bubel zasadowy przy konwersji z MiMa, gdzie ropucha może się poruszać?




Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 34
Kontakt:

Post autor: Isztwan » środa 06 sty 2010, 16:31

Można chyba inną postać zamienioną w kamień przenieść do jaskini i przy okazji w ten sposób ją odczarować.
Chyba, że na zamienionego w kamień zaklęć nie można rzucać - już nie pamiętam./

[ Dodano: Sro Sty 06, 2010 7:24 pm ]
Sprawdziłem. Nie można na taką postać Zaklęć rzucać, więc to chyba faktycznie jakiś błąd.



Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 4656
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 30

Post autor: Rogo » czwartek 07 sty 2010, 10:09

Oj tam zaraz błąd... Po prostu zasada bez zastosowania :mrgreen:
A może jakaś karta Spotkania mogłaby przenieść do Jaskini? A może twórcy choć raz pomyśleli w przód i przewidzieli możliwość stworzenia autorskich dodatków? :D A może ustalili z góry taką zasadę, a później nie stworzyli żadnej karty, do której miałoby to zastosowanie? Ot tak po prostu zapomnieli ;)


Czas umierać.


ODPOWIEDZ