: sobota 19 wrz 2009, 01:42
A edytował ktoś może Żartownisia? Przydałaby mu się jeszcze jedna podobna do drugiej zdolność, tylko bardziej chamska :mrgreen: Czekam na propozycje.
Ogólnopolskie forum miłośników gier planszowych i ich twórczości fanowskiej
https://forum.magiaimiecz.eu/
Ja zawsze grałem tak, że idziesz najkrótszą drogą, po drodze badając obszary.Isztwan pisze:No i trzeba pamiętać o tej Czarownicy - nie mam pojęcia jak interpretować to, że przeklęta Postać nie może kontynuować wędrówki...
Skąd ten pomysł? Instrukcja postaci dotyczy obszarów, które w nazwie mają równinę.Misiek pisze:1 Równiny - czym one są? W instrukcji Elfa dwie umiejętności odnoszą się do nich. Jeśli interpretować to jako Równinę Snu i Traw z Górnego Kręgu, to wypaczy sens Postaci względem MiM - TMiM, zwyczajnie nigdy z nich nie skorzysta
Magog może dodawać 1 do wyniku walk rozgrywanych na równinach.
Może interpretować to jako Obszary gdzie ciągnie się Kartę?
Masz napisane w instrukcji postaci, że chodzi o karty zdarzeń, więc chodzi o karty zdarzeń.Misiek pisze:2 Olbrzym - czy w Jaskini, LM, Krypcie Upiorów nie zrezygnować z umiejętności ciągnięcia 1 Karty więcej?
W instrukcji stoi jak byk, że nie może skorzystać z tej umiejętności na kamiennym moście, skoro zamek bestii się na nim znajduje, to dla mnie ten punkt jest rozszerzony z automatu.Misiek pisze:3 Troll traci umiejętność 2 w Krypcie Upiorów, lecz potrzeba rozszerzyć to na np Zamek Bestii.
Według mnie to jakaś dziwna i absurdalna modyfikacja. Po co zmieniać akurat ten punkt? Żeby gra była łatwiejsza?Misiek pisze:4 Jeśli uznamy wymianę Demonów na punkty Magii za normę, to co z Rycerzem Ciemności, który jako jedyny miał taką możliwość.
W oficjalnych dodatkach traci, więc nie widzę problemu.Misiek pisze:5 Quark powinien tracić możliwość teleportacji w niektórych dodatkach autorskich