Postacie z podstawki

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
Martins
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 42
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 19:06
Lokalizacja: Nowy Sącz
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Martins »

A edytował ktoś może Żartownisia? Przydałaby mu się jeszcze jedna podobna do drugiej zdolność, tylko bardziej chamska :mrgreen: Czekam na propozycje.


Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

Problem w tym, że nie za bardzo na karcie jest miejsce by coś dopisać. Dopiero teraz zauważyłem, że Żartowniś ma niezłe początkowe statystyki (Miecz 3 Magia 4!).
A w ogóle to kiedy ta 2 zdolność działa? Jak wyrzuci jedynkę przy okazji czy musi na to oddzielny rzut wykonywać?


Martins
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 42
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 19:06
Lokalizacja: Nowy Sącz
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Martins »

Męczyłem ludzi pytaniami na temat tej zdolności, ostatnio w niejasnych instrukcjach postaci i proponuję zapoznać się najpierw z tamtymi opiniami. Co do pytania, to z tego co pamietam, to jak wyrzuci jedynkę przy okazji.


Slonx
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 31
Rejestracja: środa 04 lip 2012, 17:22
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Post autor: Slonx »

Isztwan pisze:No i trzeba pamiętać o tej Czarownicy - nie mam pojęcia jak interpretować to, że przeklęta Postać nie może kontynuować wędrówki...
Ja zawsze grałem tak, że idziesz najkrótszą drogą, po drodze badając obszary.
Nie jest jednak zależne od ciebie, jak tam dokładnie dotrzesz, masz się tam dostać jak najszybciej.
Przykładowo, stoisz na mroźnym pustkowiu, wiedźma rzuci na ciebie urok.
W następnej turze wyrzuciłeś 1, co oznacza, że musisz iść do karczmy i rzucić tam kością, bo masz szansę dostania się do świątyni nemed. Jeżeli jednak wyrzucisz, powiedzmy, 2, to musisz iść na uroczysko i próbować przejść przez trzęsawiska.
Problem oczywiście występuje według mnie w granicach dolnego kręgu, w innych to chyba tylko niuanse.
Misiek pisze:1 Równiny - czym one są? W instrukcji Elfa dwie umiejętności odnoszą się do nich. Jeśli interpretować to jako Równinę Snu i Traw z Górnego Kręgu, to wypaczy sens Postaci względem MiM - TMiM, zwyczajnie nigdy z nich nie skorzysta

Magog może dodawać 1 do wyniku walk rozgrywanych na równinach.

Może interpretować to jako Obszary gdzie ciągnie się Kartę?
Skąd ten pomysł? Instrukcja postaci dotyczy obszarów, które w nazwie mają równinę.
Misiek pisze:2 Olbrzym - czy w Jaskini, LM, Krypcie Upiorów nie zrezygnować z umiejętności ciągnięcia 1 Karty więcej?
Masz napisane w instrukcji postaci, że chodzi o karty zdarzeń, więc chodzi o karty zdarzeń.
Misiek pisze:3 Troll traci umiejętność 2 w Krypcie Upiorów, lecz potrzeba rozszerzyć to na np Zamek Bestii.
W instrukcji stoi jak byk, że nie może skorzystać z tej umiejętności na kamiennym moście, skoro zamek bestii się na nim znajduje, to dla mnie ten punkt jest rozszerzony z automatu.
To chyba powinno działać jak z zaliczaniem Grodu do dolnego kręgu.
Misiek pisze:4 Jeśli uznamy wymianę Demonów na punkty Magii za normę, to co z Rycerzem Ciemności, który jako jedyny miał taką możliwość.
Według mnie to jakaś dziwna i absurdalna modyfikacja. Po co zmieniać akurat ten punkt? Żeby gra była łatwiejsza?
Misiek pisze:5 Quark powinien tracić możliwość teleportacji w niektórych dodatkach autorskich
W oficjalnych dodatkach traci, więc nie widzę problemu.


...Ale czy nie przyjemnie być okrutnym?
ODPOWIEDZ