Strona 3 z 3

Re: Niejasne instrukcje Postaci

: poniedziałek 16 gru 2019, 15:18
autor: Rogo
Myślę, że po prostu przerobili grę, żeby nie była kalką Magii i Miecza. Niekoniecznie na lepsze. Jaskinia? To ich autorski dodatek i jak się okazuje najgorszy. W MM zmienili go z beznadziejnego na ciut mniej beznadziejny. Znali mechanikę, to wiedzieli jakie efekty można dać. Ale czy je testowali? Nie sądzę.

Re: Niejasne instrukcje Postaci

: poniedziałek 16 gru 2019, 15:55
autor: Krzysiek
Rogo pisze: poniedziałek 16 gru 2019, 11:26Zauważ, że te błędy są powielane przy każdej edycji, więc teoretycznie nie są błędami.
Hmm? Powielanie błędów to wspaniała ludzka tradycja.

Re: Niejasne instrukcje Postaci

: środa 18 gru 2019, 11:25
autor: zopper
Krzysiek pisze: poniedziałek 16 gru 2019, 09:54
Rogo pisze: poniedziałek 16 gru 2019, 09:44Napisane jest bardzo jasno, nie rozumiem jakichkolwiek wątpliwości. A że zdolność jest przegięta, to już inna sprawa ;)
I takie przegięcie też nieraz rodzi wątpliwości. Miałem tak kilka razy w innych grach.
To co zostało napisane jest jasne, ale wygląda jak błąd. "Może była jakaś errata o której nie wiem?" I tak, czasem to jest błąd, i czasem jest errata - nie zawsze dobrze nagłośniona.
Edit: Mógłbym w sumie zaryzykować stwierdzenie że to na ogół jest błąd. Tylko że często nie opłaca się go naprawiać.
O to to to dokładnie.
Jak to się mówi w krainach internetu aż za bardzo OP.

Re:

: czwartek 04 sie 2022, 01:28
autor: Swerad
artuur pisze: środa 02 cze 2010, 12:21 Witam, na forum jestem nowy, zarejestrowałem się żeby zadać dręczące mnie od jakiś 16 lat pytanie: o co chodzi z punktem 3 charakterystyki kata, tym o ścinaniu głowy? bo natychmiastowa śmierć czyniłaby go jedną z najpotężniejszych postaci w grze, automatyczne zwycięstwo też (zamknijmy się w kręgu podstawki). Jak to rozwiązywaliście? Pozdrawiam serdecznie:)
Jedna z wielu niejasności w tej grze. Oczywiście twórcy skupili się na pisaniu o ścinaniu głowy, a zapomnieli napisać, co to właściwie oznacza. Tego chyba już nikt nigdy się nie dowie.