Witamy na forum!
Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)
Zapraszamy na Zjazd do Kielc w sierpniu!
(Więcej informacji tutaj)

Zły Duch

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
Awatar użytkownika
Misiek [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Posty: 3348
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 36

Zły Duch

Postautor: Misiek » czwartek 05 mar 2009, 23:43

Przyczepił się do mnie ten pan
Obrazek

Następnie zostałem zmieniony w Kamień. Odkładam go wtedy jako Przyjaciela na stos Kart użytych, czy czeka on do czasu gdy się odmienię i dalej mi towarzyszy? Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło.


Awatar użytkownika
Little Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Posty: 16455
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 33

Postautor: Little Nemo » piątek 06 mar 2009, 00:53

Stara śpiewka z Wiedźmą. Znowu podzielimy się na pół. Po mojemu, odrzucasz. Zły Duch przyłącza się jako Przyjaciel (pisany z dużej litery), więc jest jako taki traktowany. Po Zamianie w Kamień, musisz wsio odłożyć na planszę, a więc i Ducha. Ale wtedy staje się kartą Spotkania, więc należy ją odrzucić na stos kart odrzuconych.
Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek


Hellhound
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1227
Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46

Postautor: Hellhound » piątek 06 mar 2009, 05:59

Jak dla mnie zostawiasz ponieważ:
- jest jasno określone, że można się go pozbyć odwiedzając pustelnika
- opis zaklętego w kamień jest generalnie częścią instrukcji, a tekst wydrukowany na kartach zdarzeń ma pierwszeństwo nad instrukcją

Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 34

Postautor: Isztwan » piątek 06 mar 2009, 15:49

Zgadzam się z Hellhoundem - można się go pozbyć tylko w Pustelni.

Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Postautor: mriswith » piątek 20 mar 2009, 16:37

Wg mnie również można się go pozbyć tylko w Pustelni.

Slonx
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 31
Rejestracja: środa 04 lip 2012, 17:22
Lokalizacja: Kraków
Płeć:

Postautor: Slonx » środa 04 lip 2012, 19:47

Jest napisane, że bierzesz go JAKO przyjaciela, a nie że jest przyjacielem.
Możesz się go pozbyć tylko w pustelni (i chyba przechodząc do którejś z plansz dodatkowych, nie wiem, czy nie Labiryntu Magów)
...Ale czy nie przyjemnie być okrutnym?


Wróć do „Kwestia Zasad (MM)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość