Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Przeprawa i czas rozgrywki

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Misiek [Autor tematu]
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3357
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 36

Przeprawa i czas rozgrywki

Post autor: Misiek » niedziela 11 sty 2009, 12:19

Rogo w innym poście pisze:Instrukcje obszarów mi się nie podobają: jakiś Magiczny Portal, w którym dostajemy punkt Magii/Miecza/Życia / sztukę złota lub zaklęcie, a 5 obszarów dalej Przeprawa, gdzie jeśli nie zapłacimy to cofamy się na Obszar, z którego przyszliśmy. Hellhound mając wierzchowca nie był co turę na Magicznym Portalu tylko gdy wyrzucił 6 lub 1.
Z przeprawą zawsze interpretowałem to inaczej, jeśli zapłacisz zostajesz na polu, jeśli nie wracasz na miejsce skąd przybyłeś i tam nie badasz już nic. Wynika to z tego że znalazłem się tam w wyniku badania obszaru przeprawy (czyli wykonałem badanie już w tej turze), było to o tyle dobre, że wracając np na magiczny portal tracisz dodatkowo, bo znaleźć się na nim ponownie z możliwością zbadania go możesz minimalnie za 2 tury.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 26 sty 2009, 22:58 przez Misiek, łącznie zmieniany 1 raz.




Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 4656
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 30

Post autor: Rogo » niedziela 11 sty 2009, 12:33

Ja nie czytałem instrukcji do MM, bo wyszedłem z założenia, że to to samo co MiM, a tam jest, że zawsze gdy wylądujesz na jakimś obszarze, to go badasz i tą metodą w ciągu tury można badać kilka obszarów - jeśli się ciągle pomiędzy nimi teleportujesz :P


Czas umierać.


Hellhound
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Magiczne Kamienie
Posty: 1227
Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46

Post autor: Hellhound » niedziela 11 sty 2009, 23:12

Również jest tam Równina mgieł na której bierze się trzy karty. Ciekawy pomysł z tą przeprawą, myślę że następnym razem tak zagramy jak piszesz bo ostatnio to nawet mając Przewoźnika za przyjaciela w ogóle nie opłacało się z niego korzystać. Brak dodatków jest wadą, ale graliśmy z Rogo w tą wersję z powodu ograniczeń czasowych więc dla nas był to plus.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 26 sty 2009, 22:59 przez Hellhound, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 4656
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 30

Post autor: Rogo » niedziela 11 sty 2009, 23:19

Nie wspomniałeś, że mimo ograniczeń czasowych i mimo gry tylko w podstawkę, poszukiwania Magicznego Miecza trwały 3 godziny (chyba za długo krążyłeś wokół magicznego portalu a w świątyni nemed przerzucałeś nie tą kostkę którą powinieneś :P)
I tak następnym razem testujemy inne gry :P


Czas umierać.


ODPOWIEDZ