Nowe reguł opisanie

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ

Jakie mają być te nowe reguły?

Przede wszystkim proste.
36
27%
Prawie jak RPG.
10
7%
Stopniowanie złożoności zasad.
19
14%
Instrukcja ogólna, do wszystkich dodatków.
33
24%
Zabiegi kosmetyczne, uaktualniające tylko zasady.
27
20%
Pisanie zasad prawie od podstaw.
10
7%
 
Liczba głosów: 135

Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: Isztwan » wtorek 17 kwie 2007, 20:08

Na to wszystko możemy patrzeć z różnej perspektywy.



Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: gural » wtorek 17 kwie 2007, 20:35

Dlatego musimy polegać na autorze.


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz

Awatar użytkownika
Duszodręczyciel [Autor tematu]
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
Lokalizacja: Niihama-shi
Płeć:

Post autor: Duszodręczyciel » środa 18 kwie 2007, 09:44

Czekajcie, o ile dobrze rozumiem na KM (a chyba ZB był tak samo traktowany) w ogóle nie wolno używać Zaklęć więc w jaki sposób ograniczenie rzucania Zaklęć w ZB osłabiłoby postacie magiczne bo nie rozumiem? Ja zaproponowałem tylko by zamiast radosnej rozwalanki Zaklęciami wszystkiego co żyje (lub nie) w ZB było trochę losowości i grozy.


Obrazek

Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith » środa 18 kwie 2007, 09:49

W ZB zaklęcia muszą działać, bo co to by była za strata, gdy przy jakiejś instrukcji obszaru dostaniesz: tracisz Zaklęcie. Ew. byłbym za takimi utrudnieniami przedstawionymi przez "Durżę" :mrgreen:



Awatar użytkownika
RasdSaris
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: RasdSaris » środa 18 kwie 2007, 10:51

radosnej rozwalanki Zaklęciami wszystkiego co żyje (lub nie)
to wymień mi kolego listę zaklęć do "rozwalanki", bardzo ciekaw jestem ile ich znajdziesz ^^


The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.

Awatar użytkownika
Duszodręczyciel [Autor tematu]
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
Lokalizacja: Niihama-shi
Płeć:

Post autor: Duszodręczyciel » środa 18 kwie 2007, 11:06

Powiew śmierci, Władca gromu, Golem, Zwierciadło, Szaleństwo, Władca czarów, Ocalony, Odrodzenie, Wojna żywiołów, Formuła czasu, Homunculus, Siedem wichrów, Magia i miecz, Krąg płomieni, Pan przyjaciół, Pan bogactwa, Fatum, Władca zaklęć.

Czyli większość z podstawki i innych dodatków. Może nie bezpośrednio służą do wyrzynania się (Poza Powiewem śmierci), jednak ich celem jest albo przypakować nas albo osłabić przeciwnika. Uważam, że Zaklęcia nie powinny ujawniać swojej całej potęgi w ZB a wręcz niektóre winny być tam zakazane (szczególnie te przenoszące).


Obrazek

Awatar użytkownika
RasdSaris
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: RasdSaris » środa 18 kwie 2007, 15:26

Chyba żartujesz??? To śmieszne co piszesz, bo połowa jest użyteczna jako tako, a tylko Powiew Śmierci daje przewagę w walce, no krąg płomieni ale nie do końca. Co mi da homunculus czy golem ?? O.o


The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.

Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith » środa 18 kwie 2007, 17:33

Valdi pisze: niema problemu mogę to zamieścić tylko może jakiś mały opis co do tego jak tym sie posługiwać??
Isztwan pisze:Rzucasz kostką raz za setki, drugi za dziesiątki a trzeci za jedności. Tak to wygląda przynajmniej.
Dokładnie. Zaraz dopiszę.



Awatar użytkownika
Duszodręczyciel [Autor tematu]
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
Lokalizacja: Niihama-shi
Płeć:

Post autor: Duszodręczyciel » środa 18 kwie 2007, 19:47

RasdSaris, to ty chyba MM z Diablo pomyliłeś? Mi chodziło o te właśnie czary, które jakby nie patrzeć co najmniej utrudniają przeciwnikom żywot. Część z nich jest groźna nawet dla samej Bestii więc nie wiem czy by sobie życzyła by takie czary rzucano przeciw niej. Poza tym to, że Zaklęcie nie ma bezpośredniego wpływu na przeciwnika nie znaczy, że nie ma go w ogóle. Nie ma się co oszukiwać każde Zaklęcie szkodzi tylko Bestii bo to ona jest celem gry a nie wcale ubicie przeciwnika. Jeżeli celem gry byłoby zdobycie Korony Władzy to Zaklęcia ułatwiałby jej zdobycie tak jest i tutaj.


Obrazek

Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: Isztwan » środa 18 kwie 2007, 20:00

Duszodręczyciel pisze:Część z nich jest groźna nawet dla samej Bestii
Bestia, tak jak i wszyscy przeciwnicy na kamiennym moście są, z tego co pamiętam, odporni na Zaklęcia.



Awatar użytkownika
RasdSaris
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: RasdSaris » czwartek 19 kwie 2007, 01:29

dobra trzymajcie mnie, bo nie kumam jego języka...


The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.

Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: gural » czwartek 19 kwie 2007, 07:58

RasdSaris pisze:dobra trzymajcie mnie, bo nie kumam jego języka...
Spokojnie, ja też...


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz

Awatar użytkownika
Duszodręczyciel [Autor tematu]
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: piątek 16 mar 2007, 15:17
Lokalizacja: Niihama-shi
Płeć:

Post autor: Duszodręczyciel » poniedziałek 23 kwie 2007, 12:07

:P To sobie nie rozumcie. :P

RasdSaris, napisałeś jakby Zaklęcie było orężem i tylko te, które są rzucane NA BESTIĘ są dla niej groźne. A ja udowadniam, że KAŻDE Zaklęcie rzucone w murach ZB jest potencjalnym zagrożeniem dla Bestii bo w końcu Postać nie przyszła tu w celach towarzyskich. Jednym słowem mam dość usprawiedliwiania się i forsowania tego czemu miałoby być ograniczone rzucanie Zaklęć. Poza tym przyjęliście ten pomysł a ja nadal muszę się tłumaczyć, dziwne.


Obrazek

Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith » środa 25 kwie 2007, 23:02

Czy w MM można prowadzić handel z innymi Postaciami zamiast walki? W instrukcji tego w sumie nie ma...



Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: gural » środa 25 kwie 2007, 23:29

Nie ma i nie można zatem. Osobiście jakoś nie wydaje mi się konieczne wprowadzanie handlu.


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz

Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: Isztwan » czwartek 26 kwie 2007, 00:46

Jesteście pewni, że nie ma tego w instrukcji? Bo mi się wydaje, że chyba gdzieś było. A nawet jak nie ma to być powinno! Jak ja gram to zawsze ze sobą handlujemy. Dlaczego ma sie graczom handlu zabraniać, przecież to bez sensu jest!



Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: gural » czwartek 26 kwie 2007, 01:40

Pewności nie mam ale na prawdę nie przypominam sobie. Jak dla mnie handel jest bez sensu. Po co sprzedawać coś co zostanie użyte przeciwko tobie?


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz

PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk » czwartek 26 kwie 2007, 01:57

U nas nigdy nie było żadnego handlu między graczami (nie liczę zdolności Kupca), jakoś nie widze w tym większgo sensu, jak coś jest dobre to tego nei sprzedam, jak jest kiepskie, to nikt nie kupi, a jak już koniecznie chcę coś spieniężyć to idę z tym do alchemika :P


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg

Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: Isztwan » czwartek 26 kwie 2007, 08:20

No to skoro macie takie podejście to tym bardziej powinniście sie na ten handel zgodzić. Skoro "nikt" go nie będzie używał to może być w instrukcji i nic się nie stanie, prawda? ;)
Zresztą nie będę po 5 razy do alchemika ganiał jak chcę kasy nazbierać. Wolę jakiś miecz czy hełm, które mam już w 2 egzemplarzach, sprzedać komuś innemu kto jest blisko.
gural pisze:Jak dla mnie handel jest bez sensu. Po co sprzedawać coś co zostanie użyte przeciwko tobie?
I to jest według ciebie argument?? Jak ktoś nie zechce to nie sprzeda i tyle. Ale powinna być taka możliwość.



Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith » czwartek 26 kwie 2007, 08:43

Pytam się bo zamierzam wprowadzić taką zdolność jakby na tle rasowym. Mroczna Elfka jeszcze będzie i będzie handlowała z innymi mrocznymi elfami, Krasnolud z innymi krasnoludami...



Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6144
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim » czwartek 26 kwie 2007, 08:48

Pokrak a Ty grasz w ogóle w Magiczny Miecz? :) Wiesz przecież, że tam są różnice względem Magii i Miecza.


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member

Awatar użytkownika
RasdSaris
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: RasdSaris » czwartek 26 kwie 2007, 09:15

Myślę że jako zdolności można wprowadzić, choć tak średnio mi się to podoba. Uważam że nie powinno tego być w instrukcji.


The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.

Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: gural » czwartek 26 kwie 2007, 09:36

Skoro "nikt" go nie będzie używał to może być w instrukcji i nic się nie stanie, prawda?
Wiesz, że to bez sensu ;)


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz

Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 36
Kontakt:

Post autor: Isztwan » czwartek 26 kwie 2007, 09:52

gural, nikt napisałem w cudzysłowiu :) Ja ze znajomymi gramy z możliwością handlowania i korzystamy z tej mozliwości. Co prawda rzadko ale korzystamy.

A handel w obrębie tej samej rasy uważam za pomysł co najmniej dziwny...



Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith » niedziela 06 maja 2007, 11:30

Temat upadł?
Ponownie zastanawiam się czy expienie Magii za pokonanych Wrogów jest takie dobre. W końcu powstał chociażby Bestiariusz dlatego, że brakuje trudnych wrogów. Jednak do Demonów z ustaloną Magią zawsze mam respekt, myślę, że to jest dobrze w grze wyważone. Wprawdzie expienie Magii jest logiczne, tak jak Miecza, ale czy nie zachwieje to równowagi?



ODPOWIEDZ