Witamy na forum!
Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)
Zapraszamy na Zjazd do Kielc w sierpniu!
(Więcej informacji tutaj)

Nowe reguł opisanie

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.

Jakie mają być te nowe reguły?

Przede wszystkim proste.
36
27%
Prawie jak RPG.
10
7%
Stopniowanie złożoności zasad.
19
14%
Instrukcja ogólna, do wszystkich dodatków.
33
24%
Zabiegi kosmetyczne, uaktualniające tylko zasady.
27
20%
Pisanie zasad prawie od podstaw.
10
7%
 
Liczba głosów: 135

Awatar użytkownika
RasdSaris
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 307
Rejestracja: wtorek 06 mar 2007, 23:05
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Postautor: RasdSaris » niedziela 06 gru 2009, 22:51

witam na forum i ja również.

Wiesz, to ciekawy punkt widzenia, nawet bardzo. Zastanowiło mnie to, ale w moim toku rozumowania, przychylił bym się do takiej koncepcji:

Wiadomo, to co złe, rani (tak dobrych jak i złych i neutralnych), co zresztą widać w Czarcim Młynie. To, że Źli powinni tracić punkt Życia na Studni Wieczności, nie wynika ze "złych" intencji Studni ale właśnie z natury Złego. To że Morlok, traci życie na powierzchni, nie oznacza że świat powierzchni jest zabójczy, tylko, że Morlok jest podatny na tego typu doświadczenia, tak samo jak wampir na słońce i Postać o Złym charakterze, na "emanacje siły dobra", jakie niewątpliwie występują przy Studni Wieczności.
The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows
Everything.


Wróć do „Kwestia Zasad (MM)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości