Sztylet Świętej Włoczni nierówny

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
Awatar użytkownika
MAXtoon
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1070
Rejestracja: środa 11 maja 2005, 13:31
Lokalizacja: RADOM
Płeć:

Post autor: MAXtoon »

sztylet zadaje 1k3 +1
A walka wręcz rzut k6? Nie, dziekuje za sztylet :)

Ogólnie mi np nie chciałoby się grać gdyby walka przebiegała na zasadzie k6*sin(alfa)+7*1/3 ekwipunku-pzyjaciele*calkowita siła/całkowta moc*wytrzymalosc+ilosc mz= wynik :]

Oczywiscie to podkolorowane, ale chodzi o prostote w Magii i Mieczu. Robienie z niej rpg nie jest dobrym pomysłem, a juz na pewno opisana przez Ciebie walka ;) Pozdraiwam


Punk is dead.I' m fuckin Zombie.

Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora :D
Włóczykij
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: środa 29 sie 2007, 10:32
Lokalizacja: Z Czarciego Młynu
Płeć:

Post autor: Włóczykij »

Ja bym nie bawił się ani innymi kośćmi ani w "połówki" w przypadku sztyletu, najlepszym rozwiązaniem byłyby "połówki" dla broni magicznej.


Improvement Makes Straight Roads
But The Croocked Roads Without Improvements
Are Roads Of Genius
Kiwi
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 14
Rejestracja: poniedziałek 10 gru 2007, 19:32
Lokalizacja: Leszno
Płeć:

Post autor: Kiwi »

Moim zdaniem tabela Isztwana z pierwszej strony tego wątku prezentuje się całkiem sensownie.
Walka bez broni- ok. 2 rzuty i gorszy wynik to ciekawe rozwiązanie.
Co do broni- uważam że bez względu na liczbę rąk potrzebną do 'obłsugi' danego narzędzia zasadne byłoby przyjęcie zasady:
- rzecz niemagiczna- jeden rzut kostką
- rzecz magiczna- 2 rzuty kostką, lepszy wynik
W przypadku remisu walki, w której jedna postać używa zwykłego miecza a druga np. miecza chaosu, wygrywa ta z zaklętym ostrzem.

Sztylet bym zostawil w spokoju, bo stanie się całkowicie bezużyteczny. Jak dla mnie- niech działa tak jak miecz i reszta. MM nigdy nie miał byc realistyczny.

Tarcza Tolimana- potężny artefakt, dlaczego nie miałaby działać niczym zbroja? Albo można całkowicie przerobić ten przedmiot 'questowy'- np. chroni przed jakimś zaklęciem (rzut kostką po zdobyciu określa przed jakim, jeżeli będzie zainteresowanie to przedłożę konkretniejsze propozycje)
Magiczny Miecz- podobnie; moim zdaniem +2 do miecza i 2 rzuty w walce

Rumak bojowy- myślę, że nawet połowa dodawanej wartości magii to sporo. Może 1/3, albo nawet 1/4? Zaokrąglane w dół, rzecz jasna. Ew. ignorujemy zupełnie tekst karty i nakładamy nową właściwość: Rumak pozwala na wykonanie podczas n liczby walk dodatkowego rzutu, i wybranie korzystniejszego wyniku. Z tym, że z magiczną bronią to już 3 rzuty, a to pachnie przegięciem. Oznaczenie 'zużywania się' rumaka to żaden problem- dowolne punkty z puli, chociażby sztuki złota :)
Docelowa n=3.

Rękawice- mogą na przyklad niwelować skutki walki bez broni- tzn. jeżeli nie masz nic innego to posiadając rękawice rzucasz w walce kostką raz, a nie 2 razy biorąc gorszy wynik.

Pozdrawiam!


Awatar użytkownika
paawelbula1
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 17
Rejestracja: czwartek 10 sty 2008, 04:38
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 40

Post autor: paawelbula1 »

Moje propozycje:

1. Zostawić tarcza tolimana i magiczny miecz - uzasadnienie - to są bronie używane do walki z Bestią, w zamyśle są one wyłączone z gry gdyż służą do jednego celu ZABICIA BESTII !!

2. Aby zdegradować rękawice i sztylet proponuje:
- walka gołymi pięściami - 1
- sztylet i rękawice 0
- pozostałe bronie zwykłe według zasad
- bronie magiczne zwycięstwo przy remisie ( w wypadku dwóch poszukiwaczy z broniami magicznymi i wyniku remisowym proponuje następną rundę i tak do skutku.. )

To rozwiązanie wydaje mi się w miarę proste i nie będzie zbytnio ingerowało w grę.

PS
A jakie emocje przy dogrywce między poszukiwaczami :biggrin:


ODPOWIEDZ