Witamy na forum! Zapraszamy na Zjazd Forum w Warszawie
(10.08.2018 - 12.08.2018).

Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Zasady w Magicznym Mieczu

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 4667
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: Rogo » niedziela 18 maja 2014, 15:22

nick pisze:Ja bym jednak obalił instrukcję i grał tak, że po przegranej walce z wrogiem/Postacią kończy się turę.
Ja i pewnie wielu innych graczy też, dlatego napisałem, że instrukcja ssie ;)
nick pisze:Jestem również na tym, żeby utrata punktu Życia skutkowała również zakończeniem tury bez względu na to, czy utrata wynikła z przegranej walki czy też w wyniku rozpatrzenia karty Zdarzenia/Przygody.
Tu akurat mamy odmienne zdanie.
nick pisze:A może właśnie w takiej sytuacji powinna zostać?
Instrukcja chyba nic nie mówi na ten temat, więc jest to kwestia do ustalenia przez graczy. Ale raczej nierozpatrzone karty zostawia się na planszy (co w przypadku kart Spotkania jest dość absurdalne).


Czas umierać.


Awatar użytkownika
Miszon
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Miszon » poniedziałek 19 maja 2014, 20:59

Rogo pisze:Tu akurat mamy odmienne zdanie.
Ja takie jak Rogo. Spotkanie spowodowało stratę życia, ale już minęło i je odkładamy i karta nas "nie blokuje", także rozpatrujemy również Wroga, z którym również możemy przegrać i stracić drugie życie.


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)


Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 4667
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: Rogo » poniedziałek 19 maja 2014, 23:38

Takie coś sprawiłoby beznadziejne karty jeszcze bardziej beznadziejnymi. Weźmy na przykład taką Zarazę z MiM (lub jej odpowiednik z MM - bo tam większość kart to odpowiedniki tych z MiM). Wszyscy gracze tracą punkt Życia. A gracz, który to wyciągnął straciłby dodatkowo resztę tury (reszta nie, bo stracili punkt Życia poza swoją turą). Nie podoba mi się to i już ;)


Czas umierać.


Awatar użytkownika
Miszon
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Miszon » wtorek 20 maja 2014, 00:23

O to jest dobry przykład. :-)


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)


EsperanzaDMV
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 8
Rejestracja: środa 11 sty 2017, 22:54
Płeć:

Re: Zasady w Magicznym Mieczu

Post autor: EsperanzaDMV » czwartek 12 sty 2017, 01:09

Witam,

Od lat nie grałem w Magiczny miecz, ale postanowiłem odkurzyć i w ten weekend prawdopodobnie zagramy ze znajomymi. Przeczytałem cała instrukcję, zajrzałem i zarejestrowałem się nawet na tym forum i przyznam, że po lekturze kilku wątków czegoś nie rozumiem...

1) Poruszanie się po Grodzie - to jakaś loteria, sam decyduję gdzie idę? Nie muszę rzucać kośćmi? Nie ma żadnych konkretnych pól czy granic wyznaczających ścieżki, jak się w tym połapać? W którą stronę mam iść, skąd dokąd?
2) W jednej z relacji sprzed lat znalazłem coś takiego: "Najsilniejszy wylosowany przeciwnik miał Magię 18, ale szybko się schował... do stosu, gdyż nie mógł być wylosowany w Dolnym Kręgu. " Są jakieś ograniczenia, jakie potwory mogą być losowane w którym kręgu? Przeczytałem instrukcję i nic takiego nie znalazłem, może ktoś wyjaśnić lub wskazać konkretny punkt w instrukcji?
3) Zdobycie Magicznego Miecza - podobnie jak w punkcie 2., mignęło mi w kilku miejscach, że jest jakieś ograniczenie gdzie i jak można zdobyć Magiczny miecz (Tarczę też?), że nie można jej bodajże zdobyć w Dolnym Kręgu? Ktoś może to wyjaśnić lub zaprzeczyć? Może coś mi się pomyliło :)

Z góry dzięki za odpowiedź!




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Krampus Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 18974
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Re: Zasady w Magicznym Mieczu

Post autor: Mały Nemo » czwartek 12 sty 2017, 08:18

Hej,

1. Po Grodzie to najpewniej sam autor Grodu nie wie, jak się po nim poruszać. Polecam nie grać w ten dodatek.

2. Możliwe, że na samej karcie istnieje taki zapis. Aczkolwiek nie przypominam sobie tak silnych wrogow, więc pewnie była to domowa karta.

3. Tak, Tarczę Tolimana można zdobyć wdzędzie; Magiczny Miecz wszędzie poza Dolnym Kręgiem. Na jego karcie jest to opisane.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


EsperanzaDMV
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 8
Rejestracja: środa 11 sty 2017, 22:54
Płeć:

Re: Zasady w Magicznym Mieczu

Post autor: EsperanzaDMV » czwartek 12 sty 2017, 13:55

Nie grać w "Gród"...? A takie fajne postacie, Książe de Belial to wszak legenda! :(

Jeszcze tylko jedno pytanie - jeśli już grać w "Gród", to czy nadklasy zastępują umiejętności pierwotnej postaci? Przykładowo, zdobywając tytuł Herszt złodziei posiadam umiejętności zarówno Herszta, jak i pierwotnej postaci czy tylko Herszta?

Dzięki za pozostałe odpowiedzi!




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Krampus Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 18974
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Re: Zasady w Magicznym Mieczu

Post autor: Mały Nemo » czwartek 12 sty 2017, 14:04

Ksiaze moze zaczynac na Grodzie, zamiast placu solnego.

Te klasy dodaja zdolnosci do glownych postsci.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Posty: 1510
Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 33

Re: Zasady w Magicznym Mieczu

Post autor: Wiktor » czwartek 12 sty 2017, 14:09

Rzeczywiście, poruszanie się po Grodzie jest skomplikowane. Jeśli przyjrzysz się planszy to zauważysz, że chodzi o to, aby krążyć po ulicach, a z ulic wchodzić do sklepów. Są miejsca, w których nie wiadomo na jaki obszar dalej pójść, dlatego najlepiej przed grą od razu ustalić jaki jest prawidłowy szlak.

Ograniczenia, jakie potwory mogą być losowane w danym kręgu w MM nie istnieją. Jeśli są, to tak jak już wcześniej napisał Nemomon może to być napisane na karcie.
Karta, którą zapewne masz na myśli na pewno pochodzi z dodatku autorskiego. Czytałeś pewnie relację z gry, w trakcie której graliśmy właśnie z takimi kartami: http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?p=66527#66527

Magicznego Miecza nie można wylosować z talii w wyniku badania obszaru w Dolnym Kręgu, ale można go zdobyć w każdy inny sposób, np. zabierając pokonanej postaci.

Czy umiejętności nadklasy zastępują umiejętności pierwotnej postaci? To pytanie nie raz było przerabiane. Nie wgłębiając się w wyjaśnienia - tak. Jeśli gra się np. Błędnym Rycerzem i zostanie się Mistrzem Czarnoksięskim, to z umiejętności Błędnego Rycerza już nie można korzystać. Najprościej: gdyby łączyć umiejętności to gra byłaby zbyt łatwa i niektóre umiejętności tworzyłyby kłopotliwe połączenia.




Awatar użytkownika
Misiek
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Arena
Bestia
Pakiety Rozszerzające
Posty: 3363
Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
Lokalizacja: Burghausen
Płeć:
Wiek: 37

Re: Zasady w Magicznym Mieczu

Post autor: Misiek » czwartek 12 sty 2017, 18:48

Wiktor. Lata nie grałem, ale wydaje mi się, że wprowadzasz w błąd.




Awatar użytkownika
Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Posty: 1510
Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 33

Re: Zasady w Magicznym Mieczu

Post autor: Wiktor » czwartek 12 sty 2017, 21:18

W czym wprowadzam w błąd? Domyślam się, że chodzi Ci o "nadklasy".
Żeby rzetelnie odpowiedzieć na to pytanie (Czy umiejętności nadklasy zastępują umiejętności pierwotnej postaci?) powinniśmy sięgnąć do instrukcji Grodu i Krypty Upiorów, bo tam pojawiają się "nadklasy". Te w Krypcie i te w Grodzie mają (o ile dobrze pamiętam) nieco inne zasady, które ich dotyczą, np. rycerze z Krypty Upiorów, po "śmierci", wracają do poprzedniej postaci.




Hamsi
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: poniedziałek 08 sty 2018, 14:30
Płeć:
Kontakt:

Re: Zasady w Magicznym Mieczu

Post autor: Hamsi » poniedziałek 08 sty 2018, 14:33

Cześć. Czy przeniesienie do dowolnego miejsca w Kręgu daje możliwość ponownego badania Obszaru?


Gdybym tylko... Księgowa Kalisz


Awatar użytkownika
Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Posty: 1510
Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 33

Re: Zasady w Magicznym Mieczu

Post autor: Wiktor » wtorek 09 sty 2018, 13:49

Tak.
Jeśli np. wyruszysz z Karczmy i na Mokradłach spotkasz nieznajomego, który zaproponuje Ci podróż,teleportację lub przeniesienie do dowolnego miejsca w Kręgu to od razu kiedy trafisz na nowy obszar badasz go (i np. rozpatrujesz lub ciągniesz karty lub rzucasz kostką).




BoldSnake
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: sobota 02 cze 2018, 22:14

Re: Zasady w Magicznym Mieczu

Post autor: BoldSnake » sobota 02 cze 2018, 22:19

Czołem wszystkim! :)

Ostatnio odnalazłem w rodzinnym domu "Magiczny Miecz" wraz z trzema dodatkami. Gra zachowała się w nadzwyczaj kompletnym stanie, więc po ponad 20 latach od czasu, gdy zagrywałem się w nią jako dziecko, postanowiłem odświeżyć nieco wspomnienia. Już po pierwszej rozgrywce nagromadziło się jednak sporo wątpliwości, na które instrukcje nie dają odpowiedzi, więc zwracam się do Was jako osób bardziej z grą obeznanych z prośbą o ich rozwianie. :)

1. Pierwsza kwestia dotyczy planszy podstawowej i zasad przechodzenia pomiędzy kręgami. Czy w sytuacji, w której ruch kończy się zgodnie z wynikiem rzutu kostką na Uroczysku lub Przełęczy Wichrów można przeprawić się do kolejnego Kręgu, czy taka możliwość istnieje wyłącznie wówczas, gdy ruch może być kontynuowany po nowym kręgu (analogicznie jak przy wejściu na Kamienny Most, gdzie ruch zakończony w Wymarłym Mieście lub Ruinach Twierdzy nie daje możliwości wejścia na Most)?

2. Czy posiadany Muł (Rumak itd.) wlicza się do limitu 4 przedmiotów, które może posiadać dana postać?

3. Wcześniej w tym wątku była mowa o tym, że umiejętności "nadklasy" z "Grodu" zastępują umiejętności pierwotnej postaci. Jeśli dobrze rozumiem, dotyczy to również ograniczeń wynikających z kart dotychczasowych postaci? Np. Pustelnik który staje się Mistrzem Czarnoksięskim, może od tej pory używać Miecza?

4. Czy można łączyć specjalne karty postaci ("nadklasy") z "Grodu" z postaciami z "Krypty Upiorów"? Czy postać, która uzyskała np. status Książęcego Wysłannika może stać się Rycerzem Nemed (lub odwrotnie), a jeśli tak to czy sumują się dodatkowe punkty Magii i Miecza wynikające z kart każdej z postaci specjalnych (na kartach "nadklas" mowa jest o tym, że zachowane są parametry dotychczasowej postaci)? Jeżeli można łączyć te "nadklasy" to czy nowa "nadklasa" wyłącza umiejętności poprzedniej "nadklasy" (podobnie jak "nadklasa" wyłącza umiejętności zwykłej postaci)?

5. Czy kupno sprzętu w Warsztacie Płatnerskim lub Wierzchowca w Stajniach (dodatek "Gród") również jest traktowane jako zakazany handel w świetle edyktu "O tym, czego nie wolno" i powoduje konieczność ciągnięcia karty Grodu celem ustalenia ewentualnej reakcji stróżów prawa?

6. Czy Żelazny List (który pozwala m. in. na ignorowanie kart "Wyjęty spod Prawa") chroni również w sytuacji, w której gracz posiada Przyjaciela w osobie Skazańca, przy którym sam gracz "natychmiast staje się Wyjętym spod Prawa" (dodatek "Gród")? Czy w ogóle jest dopuszczalne jednoczesne posiadanie tych dwóch kart?

7. Czy karta Upiora w "Krypcie Upiorów" może być przemieszczona przed wykonaniem ruchu również przez gracza, który nie znajduje się w danym momencie w Krypcie?

8. Czy nakaz pozostawienia wszystkich Kart przy opuszczaniu Krypty Upiorów (kart Wrogów, Przedmiotów, Przyjaciół itd.) dotyczy tylko kart z talii "Krypty" czy również kart pochodzących z talii gry podstawowej lub innych dodatków?

9. Czy w przypadku, w którym gracz zostaje zaklęty w Bestię (karta Alternatywnego Zakończenia Gry "Bestia" z "Labiryntu Magów") i przyzywa do Zamku Bestii innego gracza, przyzwany gracz może stoczyć walkę z graczem-Bestią nie posiadając Magicznego Miecza lub Tarczy Tolimana? Jeżeli tak, to czy może nie posiadając tych przedmiotów stoczyć walkę z prawdziwą Bestią po pokonaniu zaklętego gracza?

Z góry dziękuję za wszelkie porady!




Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Krampus Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 18974
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Re: Zasady w Magicznym Mieczu

Post autor: Mały Nemo » niedziela 03 cze 2018, 08:02

BoldSnake pisze:
sobota 02 cze 2018, 22:19
Czołem wszystkim! :)

Ostatnio odnalazłem w rodzinnym domu "Magiczny Miecz" wraz z trzema dodatkami. Gra zachowała się w nadzwyczaj kompletnym stanie, więc po ponad 20 latach od czasu, gdy zagrywałem się w nią jako dziecko, postanowiłem odświeżyć nieco wspomnienia. Już po pierwszej rozgrywce nagromadziło się jednak sporo wątpliwości, na które instrukcje nie dają odpowiedzi, więc zwracam się do Was jako osób bardziej z grą obeznanych z prośbą o ich rozwianie. :)

1. Pierwsza kwestia dotyczy planszy podstawowej i zasad przechodzenia pomiędzy kręgami. Czy w sytuacji, w której ruch kończy się zgodnie z wynikiem rzutu kostką na Uroczysku lub Przełęczy Wichrów można przeprawić się do kolejnego Kręgu, czy taka możliwość istnieje wyłącznie wówczas, gdy ruch może być kontynuowany po nowym kręgu (analogicznie jak przy wejściu na Kamienny Most, gdzie ruch zakończony w Wymarłym Mieście lub Ruinach Twierdzy nie daje możliwości wejścia na Most)?

2. Czy posiadany Muł (Rumak itd.) wlicza się do limitu 4 przedmiotów, które może posiadać dana postać?

3. Wcześniej w tym wątku była mowa o tym, że umiejętności "nadklasy" z "Grodu" zastępują umiejętności pierwotnej postaci. Jeśli dobrze rozumiem, dotyczy to również ograniczeń wynikających z kart dotychczasowych postaci? Np. Pustelnik który staje się Mistrzem Czarnoksięskim, może od tej pory używać Miecza?

4. Czy można łączyć specjalne karty postaci ("nadklasy") z "Grodu" z postaciami z "Krypty Upiorów"? Czy postać, która uzyskała np. status Książęcego Wysłannika może stać się Rycerzem Nemed (lub odwrotnie), a jeśli tak to czy sumują się dodatkowe punkty Magii i Miecza wynikające z kart każdej z postaci specjalnych (na kartach "nadklas" mowa jest o tym, że zachowane są parametry dotychczasowej postaci)? Jeżeli można łączyć te "nadklasy" to czy nowa "nadklasa" wyłącza umiejętności poprzedniej "nadklasy" (podobnie jak "nadklasa" wyłącza umiejętności zwykłej postaci)?

5. Czy kupno sprzętu w Warsztacie Płatnerskim lub Wierzchowca w Stajniach (dodatek "Gród") również jest traktowane jako zakazany handel w świetle edyktu "O tym, czego nie wolno" i powoduje konieczność ciągnięcia karty Grodu celem ustalenia ewentualnej reakcji stróżów prawa?

6. Czy Żelazny List (który pozwala m. in. na ignorowanie kart "Wyjęty spod Prawa") chroni również w sytuacji, w której gracz posiada Przyjaciela w osobie Skazańca, przy którym sam gracz "natychmiast staje się Wyjętym spod Prawa" (dodatek "Gród")? Czy w ogóle jest dopuszczalne jednoczesne posiadanie tych dwóch kart?

7. Czy karta Upiora w "Krypcie Upiorów" może być przemieszczona przed wykonaniem ruchu również przez gracza, który nie znajduje się w danym momencie w Krypcie?

8. Czy nakaz pozostawienia wszystkich Kart przy opuszczaniu Krypty Upiorów (kart Wrogów, Przedmiotów, Przyjaciół itd.) dotyczy tylko kart z talii "Krypty" czy również kart pochodzących z talii gry podstawowej lub innych dodatków?

9. Czy w przypadku, w którym gracz zostaje zaklęty w Bestię (karta Alternatywnego Zakończenia Gry "Bestia" z "Labiryntu Magów") i przyzywa do Zamku Bestii innego gracza, przyzwany gracz może stoczyć walkę z graczem-Bestią nie posiadając Magicznego Miecza lub Tarczy Tolimana? Jeżeli tak, to czy może nie posiadając tych przedmiotów stoczyć walkę z prawdziwą Bestią po pokonaniu zaklętego gracza?

Z góry dziękuję za wszelkie porady!
Hej,

Troche czasu minelo odkad po raz ostatni gralem w MM, a teraz tej gry nie mam nawet przy sobie, wiec moje odpowiedzi moga byc niepelne.

1. O ile pamietam, ja gralem iz przejsc przez Kregi mozna jedynie po zatrzymaniu sie na tych obszarach w ramach badania obszaru.

2. Tak, wliczaja sie. To w koncu Przedmioty ;).

3. Na dwoje babcia wrozyla. Ja zawsze gralem, ze te karty po prostu dodaja swoje zdolnosci zamiast je zastepowac. W koncu "zachowujesz wszystkie swoje cechy, karty etc." i generalnie uznawalo sie, iz w tym "etc." znajduja sie zdolnosci.

4. W instrukcji zdaje sie nic o tym nie ma, ale ja zawsze gralem, iz mozna laczyc. To ze jestes wyslannikiem ksiazecym nie oznacza, iz jednoczesnie nie mozesz byc hersztem zlodziei ;). W praktyce zdolnosci z kart mistrzow z Grodu byly tak kiepskie (o ile pamietam jedyna zdolnosc herszta zlodziei byla ta, ze moze ignorowac zebrakow - 2 karty, w tym jedna z nich to spotkanie...), ze jedyne sensowne rozwiazanie to moc je laczyc ze soba.

5. Chyba nie, ten edykt zdaje sie dotyczyl jedynie handlu miedzy postaciami (i moze handlu wynikajacego z badanych kart). Ale znow, ten edykt byl tak pojechany (choc dosyc zabawny do czytania), ze bym sie nie zdziwil, iz wszelki handel jest zakazany. Nawet miedzy miejscami, ktore zyja z handlu...

6. Tak. Po mojemu zelazny list jest nadrzedny w stosunku do skszanca.

7. Nie pamietam... U mnie w grach generalnie malo kto nimi poruszal i tylko wtedy, gdy sami bylismy w KU, ale jesli instrukcja tego nie precyzuje, to chyba mozna.

8. Tylko Krypty. Za wyjatkiem tych 2 kart upiorow.

9. Hmm.. a przypadkiem pokonanie zamienionej Bestii nie konczylo gry? Wydaje mi sie, iz przyzwana postac moze walczyc z prawdziwa Bestia, gdyz te karty sa potrzebne, by samemu wejsc na obszar Zamku Bestii, a Ty tam zostales przyzwany i juz sie na nim znajdujesz, wiec tych kart juz nie potrzebujesz.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


ODPOWIEDZ