Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Magia i Miecz vs. Magiczny Miecz

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o MM niedotyczące Twórczości graczy, Zasad itp.
-=FALLEN=-
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 64
Rejestracja: środa 22 gru 2004, 00:26
Płeć:

Post autor: -=FALLEN=- » niedziela 13 cze 2004, 15:56

MAGIA I MIECZ lepsza... ale ta KOSMICZNA ODCHŁAŃ skopana!



Awatar użytkownika
Juri [Autor tematu]
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 608
Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
Lokalizacja: Od mamy...
Płeć:
Wiek: 33
Kontakt:

Post autor: Juri » niedziela 13 cze 2004, 19:29

Hheheheh Fallen odkupie od Ciebi Kosmiczna Otchlan :) Mi sie takie "mezalianse" podobaja, ale mnusi to byc dopracowane a nie na hop-siup.


War, war never changes...

# Mój numer GG - 3751732

-=FALLEN=-
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 64
Rejestracja: środa 22 gru 2004, 00:26
Płeć:

Post autor: -=FALLEN=- » niedziela 13 cze 2004, 21:02

oj JURI nie da rady w koncu to do zestawu dla samego hobby musze mieć :P.. p oprostu jej nie uzywam :lol:



-=FALLEN=-
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 64
Rejestracja: środa 22 gru 2004, 00:26
Płeć:

Post autor: -=FALLEN=- » poniedziałek 14 cze 2004, 23:19

TAK JA TEŻ DODAM SWOJE... MiM JEST O NIEBO LEPSZA, BO PIERWSZA CHOCIAZBY DLATEGO, MM JEST WZOROWANY NA MiM... WOGOLE KLIMAT MiM JEST LEPSZY NIE WIEM DLACZEGO.. KARTY POSTACI SIE BARDIZEJ MI PODOBAJA NAPRZYKLAD... CHODZI O OPRAWE NIE O RYSUNKI POSTACI... NO NIEWIEM.. CHOCIAZ W MM GRAM CZESTO:p ALE PLANSZA GLOWNA W MiM LEPSZA!



Bizon
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 112
Rejestracja: poniedziałek 12 sty 2004, 17:52
Lokalizacja: Nidzica
Płeć:

Post autor: Bizon » wtorek 15 cze 2004, 11:38

MM raczej mi sie podoba, chociaz nie gralem juz w niego od paru lat :(



Mad Max
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 8
Rejestracja: sobota 17 lip 2004, 18:47
Lokalizacja: Kęty
Płeć:

Post autor: Mad Max » piątek 23 lip 2004, 10:05

Magiczny miecz jest calkiem fajny. Inny klimat , inne postacie, zdawaloby sie ze prawie wszystko inne. Ale to jednak wszystko jest za bardzo podobne do MiM. Wedlug mnie MM jest gorszy ale od czasu do czasu mozna w niego zagrac.



draugwen
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 6
Rejestracja: piątek 23 lip 2004, 13:56
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:

Post autor: draugwen » piątek 23 lip 2004, 14:04

ja lubie i MiM i MM, ale wydaje mi sie, ze w MM sa ciekawsze przygody... (choc moze dlatego mi sie tak wydaje, bo gram w niego rzadziej)
wczoraj pierwszy raz udalo nam sie polaczyc obie gry i calkiem niezle to dzialalo... jesli ktos zna juz wszystkie przygody na pamiec, polecam wymieszac je ze zdarzeniami (oczywiscie tylko te, ktore nie kloca sie ze swiatem MiM)...
opcja z przenoszeniem sie za pomoca czarow na plansze MM tez jest niezla :)


strach, zaskoczenie i bezwzglêdna skuteczno¶æ...

Awatar użytkownika
Oley
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 249
Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Oley » czwartek 29 lip 2004, 00:50

zgadzam się w 100 % z wilczycą :P

na max dobry pomysł by połączyć oba światy, choć jeśli ma się wszystkie dodatki do MiM to już jest straszna ilość kart przygód, więc dodawanie kolejnych to duże ryzyko ...

Za to jak dodacie Wyposażenie MM do Ekwipunku to full wypas jest. Ustalcie, że topór 2-ręczny tylko dla wojów itd. i sie na max ciekawie robi. I np. że do wejścia do Płomiennej Doliny trzeba mieć także magiczny miecz (z MM) oprócz talizmanu ... Polecam ... rozgrywka staje się na max ciekawa

no chyba, że np. Przygody (mim) do pierwszej krainy, a Zdarzenia do dugiej ... szakunec koleżanko :] (wiemy o co chazi)

Mi się w MM najbardziej nie podoba szata graficzna



Kornelius
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 3
Rejestracja: środa 28 lip 2004, 12:53

Post autor: Kornelius » czwartek 29 lip 2004, 17:15

W MM nie podobają mi się nazwy punktów Miecz bo niękturzy korzystają z toporów, magia bo moc w MiM to też mądrość

Ciekawy pomysł z łączeniem plansz



Krzysztof
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 9
Rejestracja: niedziela 15 sie 2004, 16:15

Post autor: Krzysztof » niedziela 15 sie 2004, 17:57

ale nie jest orginalny



Awatar użytkownika
Juri [Autor tematu]
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 608
Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
Lokalizacja: Od mamy...
Płeć:
Wiek: 33
Kontakt:

Post autor: Juri » niedziela 15 sie 2004, 18:00

To calkiem tak jak Twoje odpowiedzi - oryginalne nie sa...


War, war never changes...

# Mój numer GG - 3751732

Awatar użytkownika
wilczy
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 738
Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Wiek: 43
Kontakt:

Post autor: wilczy » niedziela 15 sie 2004, 18:34

o rany, szkoda Juri że tak szybko wyrywasz chwasty, chciałem sobie poczytać tamte posty i pośmiać się z kretynów... no cóż, so long, żegnajcie Krzysztofie, Suri, Kuri... miło było poznać, jak będziecie mieli czas to nie wpadajcie więcej na to forum.

---



Awatar użytkownika
Juri [Autor tematu]
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 608
Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
Lokalizacja: Od mamy...
Płeć:
Wiek: 33
Kontakt:

Post autor: Juri » poniedziałek 06 wrz 2004, 11:19

Dobra po latach dysput o wyzszosci MiMa nad MM, i paru chwilach spedzonych nad skromna translacja jaka czasem prowadze musze to stwierdzic - MiM jest lepszy od MM

Nie myslelm ze kiedykolwiek wypowiem takie heretyckie slowa, no ale coz stalo sie - Denver juz zaciera rece.
Tak wiec Talizman Ognia > Tarcza Tolimana :twisted:

Pozdrawiam wszystkich fanow MM - uchron ich adminie bo nie wiedza co czynia :twisted: :twisted: :twisted:


War, war never changes...

# Mój numer GG - 3751732

Awatar użytkownika
Gamekeeper
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Posty: 960
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Wiek: 41
Kontakt:

Post autor: Gamekeeper » poniedziałek 06 wrz 2004, 11:43

Nareszcie synu marnotrawny powrociles w chwale.
Wiec ja tez powiem szczerze, ze MM tez bylby dobry ....... (gdyby nie byl podruba) :evil:



Awatar użytkownika
Juri [Autor tematu]
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 608
Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
Lokalizacja: Od mamy...
Płeć:
Wiek: 33
Kontakt:

Post autor: Juri » poniedziałek 06 wrz 2004, 11:51

Patrzcie jak szybko Denver odpowiedzial :twisted:

On wyczuwa zmiane charakteru Postaci na kilometr ( a dokladnie to 48km, ktore nasz dzieli :) )

CONNECTION ESTABLISHED
C:\ change alligment
C:\ good, neutral, or bad ?? (g,n,b)g
C:\ alligment changed - welcome prodigal son and dont make blasphemy again
CONNECTION TERMINATED

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


War, war never changes...

# Mój numer GG - 3751732

Optimus
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 5
Rejestracja: poniedziałek 06 wrz 2004, 15:30

Post autor: Optimus » środa 13 paź 2004, 13:47

Pod względem graficznym do Mim jest o wiele lepsza. Pomys ly na karty też mi się bardziej podobają. W starciu MM Mim wygrywa klimatem ,grafiką,pomysłami. Chociaż MM nie jest tak zupełnie kiepski i jakby przeżucić "Labirynt Magów" do Mima i część kart zdarzeń powstała gra wyjątkowo fajna(to moje zdanie).



Awatar użytkownika
Juri [Autor tematu]
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 608
Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
Lokalizacja: Od mamy...
Płeć:
Wiek: 33
Kontakt:

Post autor: Juri » środa 13 paź 2004, 18:09

MiM wygrywa przede wszystkim ilosci wspanialych dodatkow - glownie fanowskich.

A fantastycznym dodatkiem do MM jest Krypta...


War, war never changes...

# Mój numer GG - 3751732

Awatar użytkownika
Gamekeeper
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Posty: 960
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Wiek: 41
Kontakt:

Post autor: Gamekeeper » czwartek 14 paź 2004, 12:28

Ok ok zadnych fanaberii nie widze wiec tylko patrze i slucham :wink:



Awatar użytkownika
mojak
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 18
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 14:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: mojak » czwartek 05 maja 2005, 23:21

Juri pisze:Dalej rysunki postaci z Grodu, Labiryntu, Magii, Krypty, sa o niebo lepsze od tych z MiM, maja ostrzejsza kreske i nie sa malowane jakby plakatowkami :)
Rysunki postaci i plansz do Grodu, Krypty Upiorów i Labiryntu Magów wykonał znany rysownik - Piotr Kowalski. Osobiście uwielbiam postacie jego autorstwa, szczególnie Rycerza Światła i Księcia De Belial :)
Podczas którychś Spotkań Komiksowych pytałem go, czy pamięta swoje prace wykonane na potrzeby Magicznego Miecza. Oczywiście nie miał pojęcia o czym mówię, bo tworzył setki podobnych projektów i nie pamięta tej gry :P
Jeśli komuś podoba się jego kreska, polecam komiks "Gail". Komiks ma bardzo charakterystyczny klimat, którego dobrym przykładem jest wygląd Rycerza Świerszcza z Krypty Upiorów :)

PS: Juri, w dodatku Magia były jakieś postacie? Możesz je wymienić? Bo jeśli były, to ja miałem jakiś wybrakowany egzemplarz :roll:
Juri pisze:Nie podobaja mi sie za to te z Jaskini i podstawki, pewnie dlatego ze cala Jaskinia jest "zerznieta" z MiMa.
Mi rysunki postaci z Jaskini podobają się bardzo, za to te z podstawowej gry są TRAGICZNE.


Czytał Tomasz Knapik.

Awatar użytkownika
Anonim
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
MiM (Pojedyncze karty)
Posty: 163
Rejestracja: środa 04 maja 2005, 12:22
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Anonim » środa 11 maja 2005, 18:20

Mam takie pytanie: ile i jakich jest kart w jaskini oczywiście mówię o magicznym mieczu.




ODPOWIEDZ