Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Skany Magicznego Miecza - Prośby, linki

Wszelkie dyskusje i luźne rozmowy o MM niedotyczące Twórczości graczy, Zasad itp.
ODPOWIEDZ
avakarian
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 9
Rejestracja: niedziela 25 gru 2005, 01:50

Post autor: avakarian » poniedziałek 26 gru 2005, 21:48

Dzięki za szybką odpowieć po szperam na Allegro może dostane :)



Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 8264
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi » poniedziałek 26 gru 2005, 23:00

Były małe problemy z miejscem na stronce teraz juz wszystko wróciło na miejszce dodatek "Magia" też.

Pozdrawiam Valdi


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.


Awatar użytkownika
Loop
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Zdarzenia
Posty: 110
Rejestracja: czwartek 22 cze 2006, 12:26
Lokalizacja: Poznań
Płeć:

Post autor: Loop » czwartek 22 cze 2006, 20:47

Dzieki wielkie za umieszczenie tego rarytasu na Twojej stronie internetowej.

Sam widzialem go pare razy na Allegro, ale zawsze w kompletach... Straszna szkoda, bo mam wszystko oprocz tego, a kasy zawsze malo :D

Mam tylko jedno pytanie: w Magii jest tak malo kart? Bo w sumie jak na dodatek tylko-karty, to tego niewiele jest.
20 kart Grodu, 20 Zaklec, 20 Labiryntu, 20 Krypty... daje w sumie 80.

No a najgorsze dla mnie jest to, ze nie ma nowych kart Zdarzen i Wyposazenia :)



Awatar użytkownika
Loop
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Zdarzenia
Posty: 110
Rejestracja: czwartek 22 cze 2006, 12:26
Lokalizacja: Poznań
Płeć:

Rozmiary kart Magicznego Miecza?

Post autor: Loop » niedziela 09 lip 2006, 12:57

Życie niestety rzuciło mnie na okres wakacji z dala od moich kochanych pudełeczek MM. A, że mam dużo czasu, to się chciałem nimi zająć w bardziej twórczy niż konsumpcyjny sposób.

Ale do szczęścia potrzeba mi informacji, których sam w obecnych warunkach nie zdobędę...

Czy jakaś dobra dusza z dokładną linijką może zmierzyć rozmiary kart Postaci i kart Zdarzeń - albo jakichkolwiek innych. Chodzi mi po prostu o te dwa konkretne wymiary (dwóch rodzajów kart).

Będę bardzo za to wdzięczny.



Awatar użytkownika
Juri
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 628
Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
Lokalizacja: www.frysztak.pl
Płeć:
Wiek: 33
Kontakt:

Post autor: Juri » niedziela 09 lip 2006, 13:49

Karty Postaci:
-dl:7cm3mm
-szer: 6cm7mm

Zdarzen:
-dl:5cm6mm
-szer:3cm9mm


War, war never changes...

# Mój numer GG - 3751732


Awatar użytkownika
Loop
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Zdarzenia
Posty: 110
Rejestracja: czwartek 22 cze 2006, 12:26
Lokalizacja: Poznań
Płeć:

Post autor: Loop » niedziela 09 lip 2006, 14:42

Dzieki wielkie za info.

Zapuściłem druk w takich wymiarach i karta Postaci... wyszła mi jakaś malutka. Nie mam odniesienia, jedynie "na oko" wydaje mi się być niewiele większa od karty Zdarzenia :) Po zmierzeniu wydruk jednak odpowiada podanym wymiarom.

Czyżby iluzja? A może wyolbrzymiam ulubioną grę :D



Orlin
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Skan okładki MM

Post autor: Orlin » czwartek 21 gru 2006, 12:43

Witam.
Bardzo bym prosił o udostępnienie skanu okładki Magicznego Miecza, żebym mógł sobie wydrukować pudełko, gdyż moja wersja gry, którą okazyjnie kupiłem na allegro jest bez opakowania. Mowa oczywiście o podstawowej wersji.
Wiem, że dostępne są wszelakie skany plansz, postaci, zdarzeń, dodatków, instrukcji, ale nigdzie nie mogę znaleźć skanu samej okładki.
Może na maila? orlin@tlen.pl
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 8264
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi » czwartek 21 gru 2006, 12:52

Jako że nie mam zwyczaju podsyłać na maila rzeczy które mogą się przydać innym okładka dzisiaj się pojawi u mnie na stronce.


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.


Orlin
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 2
Rejestracja: czwartek 21 gru 2006, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Orlin » czwartek 21 gru 2006, 16:31

No to super. Myślę, że to dobry pomysł, bo może komuś też się to przydać.
Dziękuję bardzo!



MagiK
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: wtorek 20 lut 2007, 16:45
Lokalizacja: trawniki
Płeć:

Magiczny Miecz Skan

Post autor: MagiK » wtorek 20 lut 2007, 22:20

Witam!! szukałem dzisiaj scana MM i znalazłęm właśnie tą stronke ale niedziała mi :-k Czesc 2 i 3 Magicznego Miecza. Jeśli ktoś ma te 2 czesci to bym prosil o Wstawienie na np www.rapidshare.com

Magiczny Miecz 1____Magiczny Miecz 2
Magiczny Miecz 3____Magiczny Miecz 4
Oryginalny dodatek "Jaskinia"
Jaskinia 1____Jaskinia 2
tak samo jest z 2 czescia dodatku "jaskinia"
wiec prosze albo o poprawienie linkow na stronce http://www.valdigda.neostrada.pl/mm.html
albo jakby ktos byl Laskawy Zapodac mi te 2 Brakujace Czesci!!
z Gory THX. :biggrin:



Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 8264
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi » wtorek 20 lut 2007, 22:40

Strona została odblokowana, jak cos to odczekaj 2 h bo to na darmowych serwerach jeszcze te skany sie znajdują i co 6 miechów wystarczy przycisnąć odblokuj strone co zresztą sam tez mogłeś nacisnąć.

Przy okazji to Valdigda.neostrada.pl niedługo zniknie także stosuj adres www.magiaimiecz.eu

Odnoście tych skanów to nie przerzucałem in na nowy serwer bo nie widziałem takiej potrzeby.


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.


Wojtix
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 59
Rejestracja: czwartek 19 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: z zadupia :D
Płeć:
Wiek: 23

Skad wzasc Magiczny Miecz??

Post autor: Wojtix » piątek 20 kwie 2007, 22:48

Wiecie moze skad mozna pobrac skany tej gry bo nigdzie ich nie umie znalezc??


Tylko w milczeniu słowo,
tylko w ciemności światło,
tylko w umieraniu życie:
na pustym niebie
jasny jest lot sokola
Pieśń o stworzeniu Ea

Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 34
Kontakt:

Post autor: Isztwan » piątek 20 kwie 2007, 22:50

U Valdiego na stronie:
http://www.magiaimiecz.eu/



Wojtix
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 59
Rejestracja: czwartek 19 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: z zadupia :D
Płeć:
Wiek: 23

Post autor: Wojtix » piątek 20 kwie 2007, 22:51

wielkie dzieki!!


Tylko w milczeniu słowo,
tylko w ciemności światło,
tylko w umieraniu życie:
na pustym niebie
jasny jest lot sokola
Pieśń o stworzeniu Ea

pawel16
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 3
Rejestracja: wtorek 24 lip 2007, 11:34
Lokalizacja: meska
Płeć:

instrukcja do magicznego miecza

Post autor: pawel16 » piątek 03 sie 2007, 10:56

kupiłem MM na allegro ale sie okazało bez instrukcji a juz zapoomnialem co sie robi jak sie wkracza na ten most do zamku bestii proszę o pomoc



Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 8264
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi » piątek 03 sie 2007, 15:59

Skan instrukcji dostępny u mnie na stronie.

Pozdrawiam Valdi


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.


MiXB
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 8
Rejestracja: wtorek 18 mar 2008, 17:19
Lokalizacja: Gorlice
Płeć:

Opisy komnat do jaskini

Post autor: MiXB » wtorek 25 mar 2008, 18:45

Proszę o zrzut opisów komnat i tych dziwnych miejsc w stylu zwężenia korytarza. Z góry thx!!!



Awatar użytkownika
Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
#Administrator: Valdi
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Księżycowy Kamień
ZP i LK
Posty: 8264
Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Valdi » wtorek 25 mar 2008, 22:04

Hmm "zrzut" można zrobić z ekranu, ale nieczepiając sie Skan opisu obszarów podesłałem na maila.


Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.


MiXB
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 8
Rejestracja: wtorek 18 mar 2008, 17:19
Lokalizacja: Gorlice
Płeć:

Post autor: MiXB » środa 26 mar 2008, 14:58

Znalazłem w tym swoim "śmietnisku"... Jesteś wielki Valdi!!! Szukałem tego od prawie dwóch miesiąców!!!



Grotherd
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 12
Rejestracja: wtorek 05 sie 2008, 18:23
Lokalizacja: Magiczne Wrota
Płeć:

Prośba

Post autor: Grotherd » czwartek 07 sie 2008, 19:05

Czy mógłby ktoś pokazać tutaj obraz karty postaci, zdarzeń itp. od tyłu? Bo gdy drukuję zdarzenia, nie mam co nakleić na drugą stronę karty, wobec tego przydałby się ten rysunek. Z góry dzięki.

scalam z prośbami o skany
Ostatnio zmieniony poniedziałek 28 gru 2009, 23:15 przez Grotherd, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ