Ostatnio grałem z kumplami drużynowo w MM. Celem gry staje się wtedy pokonanie drużyny przeciwnej lub Bestii (myśmy grali na pokonanie Bestii). A oto reszta naszych zasad:
1. Postacie w drużynie mogą jednorazowo wymieniać się przedmiotami, przyjaciółmi i złotem (wyjątkami są oczywiście zaklęcia, np.: Pan Bogactwa; nie można wtedy oddać sprzymierzeńcowi przedmiotu, który chce rzucający zaklęcie).
2. Gdy któryś członek drużyny zdobędzie jakikolwiek punkt może go oddać koledze.
3. Jeśli postacie z drużyny spotkają się, to mogą podróżować razem; należy ustalić kto kogo eskortuje; eskortowany nie bada obszarów na którym staje eskortowany do chwili zrezygnowania ze wspólnej podróży; eskortowany jest liczony jako przyjaciel i dodaje w czasie walki odpowiednio: 1 punkt miecza lub magii jeśli sam posiada do 7 punktów miecza lub magii włacznie, 2 punkty miecza lub magii jeśli sam posiada co najmniej 8 punktów miecza lub magii do 14 punktów miecza lub magii włącznie itd., można eskortować tylko jedną postać naraz.
4. Sprzymierzeniec może poświęcić postać jeśli druga w wyniku walki, spotkania itp. traci ostatnie życie; poświęcający życie w takiej sytuacji sam ginie, a drugi gracz odzyskuje 4 punkty życia i przenosi się na swoje MGR.
5. Jeśli jakaś postać spotka innego gracza, z którym nie jest w przymierzu, może wkupić się do grupy; cenę wkupu ustala cała drużyna, do której dana postać próbuje się wkupić; nawet jeśli nie uda się jej wkupić do innej drużyny dotychczasowi sprzymierzeńcy uznają go za zdrajcę będą ścigać go do utraty obecnej postaci; po jednej udanej próbie wkupu nie można powtórzyć sytuacji.
6. Jeśli członek drużyny staje się się Wysłannikiem Bestii to przymierze jest uznawane za nieważne, chyba że sprzymierzeniec był w tym czasie eskortowany przez opętywanego; celem drużyny staje się wtedy likwidacja innych (WYSŁANNIKIEM BESTII ZOSTAJE WTEDY TYLKO ESKORTUJĄCY, INNA POSTAĆ MOŻE SIĘ UZDROWIĆ Z OPĘTANIA JEŚLI W JAKIEJKOLWIEK ŚWIĄTYNI WYRZUCĄ 2 LUB 12; PO UZDROWIENIU NASTĘPUJE SYTUACJA Z PIERWSZEJ CZĘŚCI TEGO PUNKTU),
7. W chwili gdy eskortujący zostaje Opętanym po wygraniu walki z Opętanym przestaje on natychmiast eskortować drugą postać, nie może być już eskortującym, ale sam może być eskortowany,
8. W chwili gdy eskortujący zamienia się w kamień są dopuszczalne dwie opcje ustalane na początku rozgrywki:
a)eskortowany również zamienia się w kamień,
b)eskortowany ma prawo natychmiast zabrać wszystkie upuszczone przedmioty, złoto i, jeśli pozwala na to instrukcja przyjaciela, przyłączyć przyjaciół do swej drużyny, ma prawo również odebrać 2 punkty magii LUB 2 punkty miecza LUB 1 punkt magii i miecza (oczywiście pod warunkiem, że ilość punktów nie spadnie poniżej ilości początkowej); eskortowany jest uznawany za zdrajcę, jest wyrzucany z drużyny i nie może dołączyć do innej, bierze kartę wyjętego spod prawa i jeśli zostanie spotkany przez inną postać zostaje zaatakowany (jeśli to on spotyka inną postać może zachować się normalnie).
Aneks do punktu 5:
Postać, która musi zawsze atakować inną postać przy spotkaniu nie może próbować się wkupić.
Aneks do punktu 8, podpunktu b:
Jeśli postać okradnie kumpla, a potem spotka gracza, którego ograbiła i ruszy ją wtedy sumienie :mrgreen: , może spróbować wynagrodzić krzywdę. Poszkodowany może wtedy zarządać WSZYSTKICH przedmiotów, WSZYSTKICH przyjaciół i DWUKROTNEJ wartości straconych punktów. Jeśli poszkodowany uzna odszkodowanie za godne, złodziej rzuca aż 5 kośćmi :badgrin: , wynik określa długość tur do końca pokuty - przez ten czas zdrajca jest na tych samych zasadach, co postać pod wpływem zaklęcia "13 Zaklęć" z tym, że nie może w żaden spośób skończyć pokuty przed czasem. Odkłada on również kartę Wyjętego spod Prawa (chyba, że dostał ją również w jakiś inny sposób) i nie musi być atakowany przez inne postacie.
A co wy myślicie o takich pomysłach? Wolicie grać zawsze samemu?
To by było na tyle. Za błędy, przepraszam. Jeśli już był podobny temat to również przepraszam, przeoczyłem go .
PS: Sam nie wiem, do którego działu to dać, Zasad czy tutaj (Pewnie to przeniosą do Zasad :-" ), ale to już szczegół...
Drużynówka :)
-
-
- Posty: 8
- Rejestracja: wtorek 18 mar 2008, 17:19
- Lokalizacja: Gorlice
- Płeć:
Drużynówka :)
Gram z:
Lodowy Las/Trzęsawiska
Wieża Maga
Świątynia
Bestiarusz
Zamek Bestii/Lochy
Zbrojownia Szalonego Gnoma
Las Elfów/Zadania/Wyspa skarbów
Wszystkie dodatki oficjalne
I kto mnie pobije?
Lodowy Las/Trzęsawiska
Wieża Maga
Świątynia
Bestiarusz
Zamek Bestii/Lochy
Zbrojownia Szalonego Gnoma
Las Elfów/Zadania/Wyspa skarbów
Wszystkie dodatki oficjalne
I kto mnie pobije?
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
-
-
- Posty: 1
- Rejestracja: piątek 11 kwie 2008, 13:02
- Lokalizacja: się biorą dzieci ?
- Płeć:
interesujace musze przyznać
Ostrzeżenie, za złamanie regulaminu forum pkt. 5. Posty bezsensowne, niewnoszące nic do tematu lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane. Witamy na forum.
Administracja
Ostrzeżenie, za złamanie regulaminu forum pkt. 5. Posty bezsensowne, niewnoszące nic do tematu lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane. Witamy na forum.
Administracja
Ostatnio zmieniony czwartek 26 cze 2008, 22:30 przez ka_bum, łącznie zmieniany 1 raz.