powinna być Fabryka. w sumie jest ruina fabryki na obrazku
Re: Schron Zero
: niedziela 09 cze 2019, 21:12
autor: Rogo
Drugi raz grałem, to się wypowiem o odczuciach.
Szablony ładne, ale trochę za ciemne. Mała ciemna czcionka na kartach wymaga wysilenia oczu przy grze. Zaleca się dobre oświetlenie, choć lepiej byłoby co nieco rozjaśnić. Chyba, że to druk taki ciemny był?
Jak na świat postapokaliptyczny to sporo tam zaawansowanych technologii i elektroniki, ale są różne rodzaje postapo, więc można na to przymknąć oko (to samo oko, które się zmęczyło od tej małej ciemnej czcionki).
To, że gra jest dość mocną kalką Talismana ma plusy i minusy. Rzucasz kostką i idziesz do Gospody, a nie nadrukowanej na planszy Stacji Benzynowej, bo tak pamiętasz i dzięki temu nie musisz czytać ciemnej czcionki (na planszy już na szczęście nie takiej małej) To plus. Minusem jest brak innowacyjności,ale ta chyba ma się pojawić w dodatkach, więc gorąco zachęcam do kontynuowania pracy.
Dałbym jakąś szansę dobrym postaciom na odzwyskiwanie Fuxa (odpowiednika Losu).
Nie podoba mi się, że zostało zwiększone ryzyko straty tury w Fabryce i Metrze (o ile dobrze pamiętam) - odpowiednikach Skał i Lasu. Nikt nie lubi tracić tur, więc nieduża szansa zwiększenia statystyki nie była wystarczającą zachętą, by się tam zapuszczać.
No ale przede wszystkim, to na co narzekałem kilkakrotnie: za ciemne. Choć poza tym gra jak najbardziej poprawna i warta zagrania
Re: Schron Zero
: niedziela 09 cze 2019, 23:07
autor: Valdi
armisch pisze: ↑niedziela 09 cze 2019, 17:41
powinna być Fabryka. w sumie jest ruina fabryki na obrazku
Tak właśnie podejrzewaliśmy
Re: Schron Zero
: niedziela 09 cze 2019, 23:33
autor: talismanisland
How's it going with the files to start a translation effort? <smile>
Re: Schron Zero
: poniedziałek 10 cze 2019, 20:47
autor: armisch
Rogo pisze: ↑niedziela 09 cze 2019, 21:12
Drugi raz grałem, to się wypowiem o odczuciach.
Rogo dziękuje bardzo za szczerą opinie, brakuje mi takich.
Rogo pisze: ↑niedziela 09 cze 2019, 21:12
Szablony ładne, ale trochę za ciemne. Mała ciemna czcionka na kartach wymaga wysilenia oczu przy grze. Zaleca się dobre oświetlenie, choć lepiej byłoby co nieco rozjaśnić. Chyba, że to druk taki ciemny był?
Też bym poprawił na ekranie monitora często wygląda to inaczej niż po wydrukowaniu. od tego są testy by takie rzeczy wyłapać, nie wspomnę jeszcze o kilku błędach w nazewnictwie.
Rogo pisze: ↑niedziela 09 cze 2019, 21:12
Jak na świat postapokaliptyczny to sporo tam zaawansowanych technologii i elektroniki, ale są różne rodzaje postapo, więc można na to przymknąć oko (to samo oko, które się zmęczyło od tej małej ciemnej czcionki).
aż tak dużo ich nie ma, jak są to jednorazowe i nie każdy może z niej korzystać, w końcu ludzie zbudowali te wszystkie maszyny. Talizman zawsze był takim miksem wszelkich fantasy a nawet stempunk się pojawiał. w Schronie jest miks wszelakich Postapo stąd taka różnorodność. Ps. to za dodatek na stacji kosmicznej razem z cyber wszczepami , cyborgami i obcymi jak w dead space. to mnie ukrzyżujesz
Rogo pisze: ↑niedziela 09 cze 2019, 21:12
To, że gra jest dość mocną kalką Talismana ma plusy i minusy. Rzucasz kostką i idziesz do Gospody, a nie nadrukowanej na planszy Stacji Benzynowej, bo tak pamiętasz i dzięki temu nie musisz czytać ciemnej czcionki (na planszy już na szczęście nie takiej małej) To plus. Minusem jest brak innowacyjności,ale ta chyba ma się pojawić w dodatkach, więc gorąco zachęcam do kontynuowania pracy.
Dałbym jakąś szansę dobrym postaciom na odzwyskiwanie Fuxa (odpowiednika Losu).
Nie podoba mi się, że zostało zwiększone ryzyko straty tury w Fabryce i Metrze (o ile dobrze pamiętam) - odpowiednikach Skał i Lasu. Nikt nie lubi tracić tur, więc nieduża szansa zwiększenia statystyki nie była wystarczającą zachętą, by się tam zapuszczać.
Gdybym wtedy wiedział to co wiem teraz i czego się nauczyłem tu na forum, schron wyglądał by inaczej. Możliwe że pojawią się poprawki podstawki. zmiany by bardziej odróżnić Schron od Talizmanu.
i jak wiele razy wspominałem, przynajmniej Toxic zmienia sporo, mutacje potrafią namieszać. Taka myśl ostatnio mnie naszła że zamieniając się w zombi 3x zostajemy zombie na stałe ale możemy ewoluować, mutacjami, cyber wszczepami i doświadczeniem. ale to jeszcze do przetestowania.
dziękuje Rogo raz jeszcze za szczerą opinie.
Dodano po 3 minutach 30 sekundach:
talismanisland pisze: ↑niedziela 09 cze 2019, 23:33
How's it going with the files to start a translation effort? <smile>
As soon as possible, the templates are almost ready.
Re: Schron Zero
: poniedziałek 10 cze 2019, 21:31
autor: Rogo
armisch pisze: ↑poniedziałek 10 cze 2019, 20:51
Talizman zawsze był takim miksem wszelkich fantasy a nawet stempunk się pojawiał. w Schronie jest miks wszelakich Postapo stąd taka różnorodność.
Czyli tak jak mówiłem:
Rogo pisze: ↑niedziela 09 cze 2019, 21:12
gra jest dość mocną kalką Talismana
---
armisch pisze: ↑poniedziałek 10 cze 2019, 20:51
Gdybym wtedy wiedział to co wiem teraz i czego się nauczyłem tu na forum, schron wyglądał by inaczej. Możliwe że pojawią się poprawki podstawki. zmiany by bardziej odróżnić Schron od Talizmanu.
Zrób Schron zero, edycję 2 Nie będą Cię ograniczać wytyczne z Talismana
Re: Schron Zero
: poniedziałek 10 cze 2019, 21:36
autor: Valdi
armisch pisze: ↑poniedziałek 10 cze 2019, 20:51
jak wiele razy wspominałem, przynajmniej Toxic zmienia sporo
Gdzie jest Toxic! gdzie jest Toxic! My chcemy Toxic!!
armisch pisze: ↑poniedziałek 10 cze 2019, 20:51
Talizman zawsze był takim miksem wszelkich fantasy a nawet stempunk się pojawiał. w Schronie jest miks wszelakich Postapo stąd taka różnorodność.
Czyli tak jak mówiłem:
Rogo pisze: ↑niedziela 09 cze 2019, 21:12
gra jest dość mocną kalką Talismana
---
armisch pisze: ↑poniedziałek 10 cze 2019, 20:51
Gdybym wtedy wiedział to co wiem teraz i czego się nauczyłem tu na forum, schron wyglądał by inaczej. Możliwe że pojawią się poprawki podstawki. zmiany by bardziej odróżnić Schron od Talizmanu.
Zrób Schron zero, edycję 2 Nie będą Cię ograniczać wytyczne z Talismana
powaga,myślałem o tym ale chyba musiał bym znowu nogę złamać żeby mieć tyle czasu co wtedy
armisch pisze: ↑poniedziałek 10 cze 2019, 21:44
ps. to co drukowałeś dla mnie działa. możesz testować.
W tym sęk ze nie mogę był to "worek kart", - nie podzielony na żadne dodatki także druk był tylko dla Ciebie bo miałeś to potem poukładać.
toxic posiadał znaczniki toxic wiec można je rozróżnić. tak samo techy. sprawdź jak działa toxyczna chmura i mutacje. poskładane wstepnie jest na chomiku.
Serio? Poskładaj to w odpowiednie foldery ułatwi choć trochę ludziom poznajdywanie czego trzeba
Re: Schron Zero
: poniedziałek 10 cze 2019, 22:36
autor: armisch
jak bardziej mam to poukladać?
Re: Schron Zero
: wtorek 11 cze 2019, 00:26
autor: Valdi
I on jest finalny?
Dodano po 2 minutach 41 sekundach:
A możesz to spakować wraz z podfolderami?
Re: Schron Zero
: wtorek 23 lip 2019, 12:38
autor: armisch
who cares
Re: Schron Zero
: poniedziałek 25 maja 2020, 00:03
autor: armisch
Alternatywna plansza strefy środkowej Schronu Zero inspirowana planszą talizmanowego batmana i smoków.
Re: Schron Zero
: poniedziałek 25 maja 2020, 20:51
autor: Budowniczy Mostów
Świetna. Dobry klimat.
Dodano po 12 minutach 50 sekundach:
armisch pisze: ↑wtorek 23 lip 2019, 12:38
who cares
Obejrzałem planszę z wielką przyjemnością. Bardzo pomysłowa i doskonale rozplanowana. Gratulacje.
Re: Schron Zero
: wtorek 26 maja 2020, 10:06
autor: Valdi
armisch pisze: ↑poniedziałek 25 maja 2020, 00:03
Alternatywna plansza strefy środkowej Schronu Zero inspirowana planszą talizmanowego batmana i smoków.
Hm podeśli ją jak możesz, bo z tym wejściem czerwonym trochę psuje efekt.
Patrząc na wszystkie plansze, to widzę, miejsce na 3 - 4 dodatki będą powstawały?
Re: Schron Zero
: wtorek 26 maja 2020, 11:16
autor: armisch
Jeden dodatek zimowy jest w trakcie. Żeby zamknąć planszę. I mini dodatek z fallouta za perkami.
A Wejście musi być czerwone by łączyło się z planszą oryginalną.