Schron Zero
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
wiesz mimo takiej jakości fajnie się to prezentuje >
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12790
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
Testuj testuj, bo nie mogę się doczekać aż zaakceptujesz całość i wydrukuje to w kolorze
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
oj ja też ja teżValdi pisze:Testuj testuj, bo nie mogę się doczekać aż zaakceptujesz całość i wydrukuje to w kolorze
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12790
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
Ostatnio kiepsko z zgodnościami instrukcji z faktycznym stanem kart (tj W Wizji, Smokach i U Ciebie...)
Instrukcja:
1 Plansza
104 Przygody
24 Techy
30 żetonów S I Ż
36 żetonów Fuxa
28 Kart Ekwipunku
4 Karty Dostępu
16 Poszukiwaczy
4 Zombie
4 Charaktery
30 Amunicji
10 Zadań
Coś to nie styka
bo masz:
poszukiwaczy 18 + 3 Zombie
Techy:
21 - miało być 24
kart:
79 Przedmiotów
71 Spotkań
68 Wrogów
Dasz rade to jakoś ułożyć tak jak trzeba z np. plikiem w każdym folderze _koszulka.jpg ?
Instrukcja:
1 Plansza
104 Przygody
24 Techy
30 żetonów S I Ż
36 żetonów Fuxa
28 Kart Ekwipunku
4 Karty Dostępu
16 Poszukiwaczy
4 Zombie
4 Charaktery
30 Amunicji
10 Zadań
Coś to nie styka
bo masz:
poszukiwaczy 18 + 3 Zombie
Techy:
21 - miało być 24
kart:
79 Przedmiotów
71 Spotkań
68 Wrogów
Dasz rade to jakoś ułożyć tak jak trzeba z np. plikiem w każdym folderze _koszulka.jpg ?
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
pamiętajmy że niektóre karty są drukowane podwójnie a niektórych nie będzie , zombie 3 różne ale to są ropuchy wiec drukujemy x 4 najładniejszego
cześć kart będzie wyodrębniona jako mały dodatek toxic . wiec będzie się zgadzać, spokojnie a jak nie to zmienimy w instrukcji która jeszcze nie jest skończona.
czy dam radę ułożyć? - postaram się ale jestem strasznym chaotykiem i nie zawsze to wychodzi.
a tu testy kolorystyczne
cześć kart będzie wyodrębniona jako mały dodatek toxic . wiec będzie się zgadzać, spokojnie a jak nie to zmienimy w instrukcji która jeszcze nie jest skończona.
czy dam radę ułożyć? - postaram się ale jestem strasznym chaotykiem i nie zawsze to wychodzi.
a tu testy kolorystyczne
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12790
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
Wystarczy pofolderować, w takich ilościach jak to przewidujesz.armisch pisze:czy dam radę ułożyć? - postaram się ale jestem strasznym chaotykiem i nie zawsze to wychodzi.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
poszukiwacze jest 18 ponieważ - Wojownik autostrady i Terminator będą w dodatku toxic razem z nowym "Kupcem" i Rycerzem Bractwa czyli 4 poszukiwaczy dodatkowo.Valdi pisze:Ostatnio kiepsko z zgodnościami instrukcji z faktycznym stanem kart (tj W Wizji, Smokach i U Ciebie...)
16 Poszukiwaczy
Coś to nie styka
bo masz:
poszukiwaczy 18
,
w dodatku toxic <ala ponury żniwiarz> będzie też bron palna , nowi wrogowie zdziczali trochę przedmiotów <te nadprogramowe techy> i toxyczna chmura w roli głównej.
Ostatnio zmieniony sobota 19 lis 2016, 16:03 przez armisch, łącznie zmieniany 1 raz.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
Ostatnio zmieniony sobota 19 lis 2016, 17:52 przez armisch, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23498
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Post-apo MiM
A very meaningful dot...armisch pisze:.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12790
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
armisch ułożysz karty do odpowiednich folderów?
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
tak , będą poukładane muszę tylko kilka kart poprawić. poszukiwaczy już masz.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
liczenie kart - podstawka 108 kart zdarzeń 32 karty ekwipunku 24 techy 16 poszukiwaczy podstawowe zakończenie
z dodatkiem Toxic 70 kart zdarzeń 23 karty ekwipunku <brak techów> 4 poszukiwaczy alternatywne zakończenie + toksyczna chmura
z dodatkiem Toxic 70 kart zdarzeń 23 karty ekwipunku <brak techów> 4 poszukiwaczy alternatywne zakończenie + toksyczna chmura
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
-
-
- Posty: 12
- Rejestracja: niedziela 04 lis 2012, 09:47
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Re: Post-apo MiM
Przeglądam całość gry i stwierdzam, że włożyłeś w to mnóstwo swojej pracy i energii ale efekt jest tego warty bo gra jest powalająca.
Poczułem dreszcz zbliżającej się przygody jak przy pierwszym odpaleniu fallouta.
genialny jest też pomysł z żetonami amunicji w postaci ... amunicji
Z tego co piszesz i zaobserwowałem po kartach gra trzyma wysoki poziom trudności. To świetnie bo fallouty pierwsze do takich twardych gier należały
Jedyna drobna uwaga (niewarta wspominania ale skoro już zrobiłeś taki przedmiot to napiszę), że dice tower super byłoby zrobić w postaci np zardzewiałego silosu takiego blaszanego leja na kształtownikach stalowych albo np w kształcie bomby atomowej
Poczułem dreszcz zbliżającej się przygody jak przy pierwszym odpaleniu fallouta.
genialny jest też pomysł z żetonami amunicji w postaci ... amunicji
Z tego co piszesz i zaobserwowałem po kartach gra trzyma wysoki poziom trudności. To świetnie bo fallouty pierwsze do takich twardych gier należały
Jedyna drobna uwaga (niewarta wspominania ale skoro już zrobiłeś taki przedmiot to napiszę), że dice tower super byłoby zrobić w postaci np zardzewiałego silosu takiego blaszanego leja na kształtownikach stalowych albo np w kształcie bomby atomowej
Life's a pice of shit, when you look at it
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
Dziękuję za opinię. Bardzo motywujaca do dalszej pracy na dopracowaniu podstawki jak i nad dodatkami. Co do dice tower to bedzie w klimacie zniszczonego wierzowca. ☺
-
-
- Posty: 12
- Rejestracja: niedziela 04 lis 2012, 09:47
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Re: Post-apo MiM
Zbugowała Ci się mocno jedna karta
"Gyrotcopter"
Ekwipunek i przedmioty - razem chyba 3 takie karty i na wszystkich występują błędy
W następnej turze możesz przelecieć do następnej strefy. Naprzeciw miejscaa z którego wyruszyłeś.
bez względu na to czy użyjesz go czy nie - tracisz ten Pojazd.
Gyrocoptera nie można nieść
Poprawniej językowo powinno być: W następnej turze możesz przelecieć do sąsiedniej strefy naprzeciw miejsca, z którego wyruszyłeś.
Bez względu na to czy go użyjesz czy nie - tracisz ten pojazd. Gyrocoptera nie można nieść
Gyrotcopter czy gyrocopter bo jest rozbieżność w nazwie w nagłówku.
A może zamiast "bez względu na to czy użyjesz go czy nie - tracisz ten Pojazd." zrobić "Zostanie tutaj do pierwszego użycia. Gyrocopter jest jednorazowy i nie można go nieść.
Lub coś podobnego. Bo chodziło o jednorazowość czy tylko o to, że zostaje w danych polach jego znalezienia/wykonania? Trochę go szkoda tracić od razu bez wykorzystania, ale z drugiej strony podnosi to trudność gry.
"Gyrotcopter"
Ekwipunek i przedmioty - razem chyba 3 takie karty i na wszystkich występują błędy
W następnej turze możesz przelecieć do następnej strefy. Naprzeciw miejscaa z którego wyruszyłeś.
bez względu na to czy użyjesz go czy nie - tracisz ten Pojazd.
Gyrocoptera nie można nieść
Poprawniej językowo powinno być: W następnej turze możesz przelecieć do sąsiedniej strefy naprzeciw miejsca, z którego wyruszyłeś.
Bez względu na to czy go użyjesz czy nie - tracisz ten pojazd. Gyrocoptera nie można nieść
Gyrotcopter czy gyrocopter bo jest rozbieżność w nazwie w nagłówku.
A może zamiast "bez względu na to czy użyjesz go czy nie - tracisz ten Pojazd." zrobić "Zostanie tutaj do pierwszego użycia. Gyrocopter jest jednorazowy i nie można go nieść.
Lub coś podobnego. Bo chodziło o jednorazowość czy tylko o to, że zostaje w danych polach jego znalezienia/wykonania? Trochę go szkoda tracić od razu bez wykorzystania, ale z drugiej strony podnosi to trudność gry.
Life's a pice of shit, when you look at it
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
GYROCOPTER - to tak jak karta tratwy, faktycznie i literówka do poprawy. jako że w schronie jest tylko 1 gyro <a nie 4 jak w talizmanie> może zrobić żeby nie znikał.?
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6270
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Post-apo MiM
Masz literówkę, przedmio
Nie śledzę tego wątku za bardzo więc nie wiem czy w Twojej wersji są Miejsca (karty) i miejsca (obszary na planszy). Potencjalnie myląca terminologia.
Nie śledzę tego wątku za bardzo więc nie wiem czy w Twojej wersji są Miejsca (karty) i miejsca (obszary na planszy). Potencjalnie myląca terminologia.
What a view.