Czar Rozkaz nie działa na Poszukiwaczy w Kosmicznej Otchłani i kropka. Dla jednego Poszukiwacza nie powinny być zmieniane zasady.
Doskonałym pomysłem jest rozwiązanie o którym wspomniano powyżej:
W sytuacji patowej, a więc takiej uniemożliwia zakończenie gry, poprzez zwycięstwo któregoś z graczy, zwycięzcą powinien być ogłoszony gracz, którego poszukiwacz dotrze na pole z Koroną Władzy.
Astropaty gwarancja na remis :)
- Leviathan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• 500 Kart Przygód
• Pieczara Kanibali
• Wyspy Przeznaczenia - Posty: 615
- Rejestracja: sobota 06 sty 2007, 08:02
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 43
- yabollo
-
- Posty: 67
- Rejestracja: czwartek 06 sie 2009, 14:24
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
Używając Pasa podprzestrzennego do Pętli Czasowej można trafić ze... Strefy Negatywnej. W Królestwie Chaosu i w Strefie Negatywnej wyciąga się jedną kartę Otchłani, ale Obszar już inny i bliżej Wirupretorianstalker pisze:Dorwałem Pas podprzestrzenny i trafiając do Królestwa Chaosu postanowiełm trochę tam zabawić Przebrnąłem przez całą kupkę kart z otchłani i mogłem spróbować przewinąć ją jeszcze raz (...)
Też jestem zdania, że Czar Rozkaz nie działa w Otchłani.
W Kosmicznej Otchłani można używać Czarów tylko przeciwko Kartom Przygód bądź Kartom Otchłani, które właśnie zostały wyciągnięte. W żadnym innym przypadku ani czasie Czarami posługiwać się nie wolno.
Poszukiwacz to rzeczownik, a rzeczownikami rządzą przypadki...
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 745
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Ale czy jeśli grać zgodnie z instrukcją, to nie jest w niej napisane, że WYGRYWA GRACZ KTÓRY ZOSTANIE SAMOTNIE NA PLANSZY? A nie ten co zdobędzie Koronę Władzy? Jeśli więc grać na Iron Mena, czyli bez dolosowywania poszukiwaczy jak się nam nie poszczęści, to marne szanse, że ktoś ktoś od początku gry będzie siedział Astropatą w Otchłani. A nawet jeśli, to trudno. Remis, to też jakieś zakończenie gry. Grunt kto się czuje moralnym zwycięzcą.
Czasem trzeba się pogodzić z myślą, że gra się z tchórzem.
Czasem trzeba się pogodzić z myślą, że gra się z tchórzem.