Witamy na forum!
Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)
Zapraszamy na Zjazd do Kielc w sierpniu!
(Więcej informacji tutaj)

Rzecz o profesjach

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
kuglo82 [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 40
Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 13:01
Lokalizacja: KrakOw
Płeć:
Wiek: 35

Rzecz o profesjach

Postautor: kuglo82 » poniedziałek 17 mar 2014, 22:29

1pytanie- czy można w grze zostać np najpierw szeryfem a później jeszcze królewskim championem czy arcymagiem bo kiedyś jeden z graczy będący szeryfem tak właśnie postąpił
że będąc szeryfem wylosował żebraka i upierał sie że może a tu faktycznie w zasadach czy instrukcji nie ma zapisu że nie.
straciliśmy dobre 30 min zanim go przekonaliśmy że to bez sensu że conajwyżej może zrezygnować z szeryfa bo można kiedy sie chce i zostać championem ale w sumie to zasady tego nie zabraniają żeby łączyć profesje co wy na to?

Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Posty: 2854
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 39

Postautor: stave » wtorek 18 mar 2014, 11:50

Jeśli się nie mylę to upgrede zasad Profesji był w magazynie MiM razem z Profesjami z WD.

Z tego co pamiętam nigdy nie było możliwości łączenia profesji jedynie wchodziła w gre tylko jej zmiana - oczywiście warunek był taki, że z obecnej Profesji możesz zrezygnować.

Nawet nie wiem czy w tym upgradzie w MiM tego nie było zaznaczonego.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

Dj_Teker
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 5
Rejestracja: poniedziałek 25 lip 2016, 18:34
Płeć:

Re: Rzecz o profesjach

Postautor: Dj_Teker » czwartek 11 sie 2016, 19:37

Rzecz jest jasna: Nie ma możliwości łącznie profesji, można jedynie zmienić profesję albo zostać zdymisjonowany (patrz zasady Księcia)

Dj_Teker
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 5
Rejestracja: poniedziałek 25 lip 2016, 18:34
Płeć:

Re: Rzecz o profesjach

Postautor: Dj_Teker » wtorek 11 kwie 2017, 09:41

Mam trochę inne pytanie w tym temacie. Taka sytuacja.

Gram w MiM z dodatkiem Karczemne Historie i nagle jeden z graczy wyciąga z nich kartę dzięki, której zgodnie z tym co jest na niej napisane staje się Hersztem. Czy potem może np. zostać Mistrzem Areny ? Czy musi najpierw zrezygnować z Herszta aby zdobyć inna profesję ?

Awatar użytkownika
Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Posty: 16273
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 33

Re: Rzecz o profesjach

Postautor: Nemomon » wtorek 11 kwie 2017, 09:50

Nie znam Karczemnych Historii, ale o ile pamiętam Poszukiwacz naraz może mieć tylko 1 profesję, więc chyba musi odrzucić. Choć ja zawsze grałem, iż Poszukiwacz może mieć wiele profesji naraz - to że ktoś jest szeryfem nie wyklucza, iż jednocześnie może być mistrzem złodziei. A ponieważ grałem z tymi 4 extra profesjami z White Dwarfa, to większość z nich nigdy by nie była użyta, gdyby Poszukiwacz mógł mieć tylko 1 profesję.
ノレる? ノレない? 超…ノレる!!


Dj_Teker
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 5
Rejestracja: poniedziałek 25 lip 2016, 18:34
Płeć:

Re: Rzecz o profesjach

Postautor: Dj_Teker » wtorek 11 kwie 2017, 11:28

Nie chce być niemiły ale raczej specjalne zdolności Szeryfa kłócą się ze zdolnościami Mistrza Złodziej więc jest to w ogóle niemożliwe mieć dwie profesje.

Awatar użytkownika
Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Posty: 16273
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 33

Re: Rzecz o profesjach

Postautor: Nemomon » wtorek 11 kwie 2017, 11:34

Chodzi Ci o list gończy? Ja nie widzę problemów wcale - jeśli Poszukiwacz (nie tylko Mistrz Złodziei) ma list gończy i zostanie Szeryfem, to automatycznie odrzuca swój list gończy. Dopóki Poszukiwacz jest Szeryfem, nie może zostać wysłany za nim list gończy, a więc de facto Mistrz Złodziei nie musi rzucać kością co turę, czy go otrzyma, czy nie, bo go nie otrzyma. Jakie inne widzisz problemy?
ノレる? ノレない? 超…ノレる!!



Wróć do „Kwestia Zasad (MiM)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości