Witamy na forum!
Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)
Zapraszamy na Zjazd do Kielc w sierpniu!
(Więcej informacji tutaj)

opuszczenie miasta a ropuchy

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
kuglo82 [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 40
Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 13:01
Lokalizacja: KrakOw
Płeć:
Wiek: 35

opuszczenie miasta a ropuchy

Postautor: kuglo82 » poniedziałek 17 mar 2014, 02:52

Ostatnio grajac przydarzyla nam sie taka sytuacja - wzialem pozyczke w banku ,chodzilem troche po miescie i wylosowalem zywiol powietrza ktory wywiewa mnie na pobliskie pola i tam musze z nim walczyc (moc 5)
I teraz moje pytanie co dalej czy powinienem przed walka zamienic sie w ropuche(bo nie spłaciłem pożyczki przed opuszczeniem miasta) ,odrzucic wszystkie przedmioty itd czy np po walce?
Podobnie sytuacja ma sie z zywiolem ziemi ktory wciaga nas do pierwszego korytarza podziemi?

Awatar użytkownika
Little Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Posty: 16464
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 33

Postautor: Little Nemo » poniedziałek 17 mar 2014, 08:24

Raczej nie, w Ropuchę się zmieniasz jedynie wtedy, kiedy opuszczasz Miasto normalną drogą, poprzez Bramy Miasta.
Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek


kuglo82 [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 40
Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 13:01
Lokalizacja: KrakOw
Płeć:
Wiek: 35

Postautor: kuglo82 » poniedziałek 17 mar 2014, 10:18

No chyba raczej tak ponieważ w instrukcji jest napisane że czarodziej z banku zamieni cie w ropuche jezeli opuscisz miasto nie splacajac pożyczki i nie ma napisane jaka droga to zrobisz tylko ze jakkolwiek opuscisz

Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Posty: 2858
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 39

Postautor: stave » poniedziałek 17 mar 2014, 11:04

Wiesz Nemo nie jest to do końca sprecyzowane - jedynie jest zapis o Czarodzieju, który zapodał kuglo82 więc w takim układzie nie ma to znaczenia jak opuścisz Miasto. Zgodnie z zapisem zmieniasz się w Ropuchę i to zaraz przed walką (stosujesz się do instrukcji na niej zawartej i dopiero wtedy zaczynasz walczyć z Żywiołem) :mrgreen: więc jest ciepło. Ja tak zawsze grałem, bo nigdzie nie masz tego bardziej sprecyzowanego nawet jakikolwiek FAQ tego nie zmienia. Przy takim zapisie jest to jedyna interpretacja.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski


Wróć do „Kwestia Zasad (MiM)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości