Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Patowa sytuacja w mim

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
ODPOWIEDZ
kuglo82 [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 40
Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 13:01
Lokalizacja: KrakOw
Płeć:
Wiek: 35

Patowa sytuacja w mim

Post autor: kuglo82 » niedziela 16 mar 2014, 19:33

Witam na wstępie wszystkich miłośników MIMa O:) O:)

Grając ostatnio w MiMa z dodatkami (miasto, podziemia, kosmiczna otchłań, jaskinia)
zdarzyła się nam sytuacja patowa , otóż ja będąc na koronie władzy rzucając czar rozkaz nie byłem w stanie wykończyć drugiego gracza będącego szeryfem w mieście, ponieważ szeryf raz że przenosi się w mieście gdzie chce bez rzutu kostką to na dodatek może zostać za darmo uleczony na zamku królewskim- no i pat.
Macie może jakiś pomysł na rozwiązanie takiej sytuacji????



Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 2877
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 39
Kontakt:

Post autor: stave » niedziela 16 mar 2014, 20:03

Hehehe ogólnie to pytanie nie w tym temacie powinno się znaleźć to pierwsze primo drugie witamy Cię na forum a trzecie to, że w MiM jest parę takich smaczków i decyzja tak na prawdę należy do graczy.

Możecie ustalić np.: że po dotarciu do Korony Władzy, żaden Poszukiwacz nie może odzyskiwać Wytrzymałości itd. tak jak jest w u mnie w Projekcie.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Webmaster
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Uczestnik
Posty: 2657
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 33
Kontakt:

Post autor: abubu » niedziela 16 mar 2014, 20:11

Możesz zejść i spróbować w sposób tradycyjny, sierpem i młotem dziada ubić ... jako, że "ktoś" (czyli ty) był już na KW, to przeciwnik nie odrodzi się jako nowa postać. Możesz również siedzieć i rzucać czar rozkaz aż się komuś znudzi :)


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.


Awatar użytkownika
Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
Uczestnik Zjazdów
Posty: 1297
Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Wiktor » niedziela 16 mar 2014, 22:01

To nie jest sytuacja patowa. Gracz grający szeryfem może wiele zdziałać, może przegrać w wyniku działania kart, ale może też mocno podpakować Szeryfa i wejść na KW i zwyciężyć. Gracz będący na KW jest w tym momencie na pozycji, w której oddał inicjatywę Szeryfowi.




Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 2877
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 39
Kontakt:

Post autor: stave » niedziela 16 mar 2014, 22:10

Dlatego powinien zejść do niego i skopać mu tyłek :mrgreen:


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

kuglo82 [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 40
Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 13:01
Lokalizacja: KrakOw
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: kuglo82 » poniedziałek 17 mar 2014, 10:22

no nie wiem czy można tak sobie zejśc z korony i wrócić bo raczej chyba nie,poza tym jezeli ten by dalej siedzial w miescie to go raczej nie pokonam chyba ze mialbym czar przeistoczenie



Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Webmaster
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Uczestnik
Posty: 2657
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 33
Kontakt:

Post autor: abubu » poniedziałek 17 mar 2014, 10:37

Można zejść jeżeli posiada się Talizman


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.


Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 2877
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 39
Kontakt:

Post autor: stave » poniedziałek 17 mar 2014, 10:54

Dokładnie, z Wewnętrznej Krainy zawsze możesz wyjść - masz to nawet w instrukcji napisane - jedyny problem to oczywiście owy Talizman, ale bez niego to raczej byś tam nie był w oryginale.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Webmaster
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Uczestnik
Posty: 2657
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 33
Kontakt:

Post autor: abubu » poniedziałek 17 mar 2014, 14:41

stave pisze:Dokładnie, z Wewnętrznej Krainy zawsze możesz wyjść - masz to nawet w instrukcji napisane - jedyny problem to oczywiście owy Talizman, ale bez niego to raczej byś tam nie był w oryginale.
mając Miasto, bardzo możliwe, że ma i Podziemia ... więc można przez Skarbiec. Można również "rozsądnie" przetopić korzystając z przyjacielskiego Alchemika :) Sposobów na "nie-posiadanie" Talizmanu na KW jest kilka


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.


Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 2877
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 39
Kontakt:

Post autor: stave » poniedziałek 17 mar 2014, 15:01

FAKT teraz doczytałem pierwszego posta w ktorym jak wół jest napisane z jakimi dodatkami gra - bo myślałem, że tylko Główna plansza i Miasto hehe.

Nie ma jak czytanko ze zrozumieniem hehe :mrgreen:


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

kuglo82 [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 40
Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 13:01
Lokalizacja: KrakOw
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: kuglo82 » wtorek 18 mar 2014, 00:08

Tak sobie teraz pomyślałem że szkoda że skoro to korona władzy i używamy czaru rozkazu naginającego wolę innej postaci w rezultacie nie traciła by ona wytrzymałości tylko moc aż do zera i kaput, mocy nikt by tak szybko nie odzyskał, co o tym sądzicie??



Awatar użytkownika
Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
#Moderator: Wiktor
Uczestnik Zjazdów
Posty: 1297
Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Wiktor » wtorek 18 mar 2014, 00:41

To jest tylko gra, jeśli się tak umówcie przed grą - czemu nie.
Zasada ciekawa, ale w ten sposób dążysz do tego, żeby zrobić z KW miejsce potężniejsze niż zamierzali twórcy gry. A dotarcie na KW wcale nie ma oznaczać zwycięstwa.
Inna sprawa, że rozwiązanie, które opisujesz może sprawdzić się na początku gry, ale gdy ktoś ma np. 12 mocy w zaawansowanej grze, to może dłużej na planszy siedzieć niż ktoś kto ma 12 mocy ale "tylko" 5 wytrzymałości.




kuglo82 [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 40
Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 13:01
Lokalizacja: KrakOw
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: kuglo82 » wtorek 18 mar 2014, 00:55

no ale na tym polega zabawa czyż nie :mrgreen:



kuglo82 [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 40
Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 13:01
Lokalizacja: KrakOw
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: kuglo82 » wtorek 18 mar 2014, 01:52

stave pisze:Dlatego powinien zejść do niego i skopać mu tyłek :mrgreen:
No właśnie tylko spróbuj dorwać szeryfa w mieście :roll: to i tak niewykonalne on sie przenosi gdzie chce i leczy bez konca ja rzucam kostką on może mnie tam spokojnie unikać a nawet jak go dorwe to i tak sie zaraz uleczy:roll: :roll:

Doszliśmy ostatnio z kumplem do wniosku że to w zasadzie szeryf w mieście jest w lepszej sytuacji niż zdobywca korony władzy a jedynym sposobem byłoby użycie na niego czaru przeistoczenia i wykończenie nowej postaci(o ile cwaniak nie bedzie miał jakiegos odbicia czaru czy rozproszenia(a sklep magiczny jest) bo wtedy to już dupa totalna) innego sposobu nie ma #-o



Awatar użytkownika
Burjaufojad
Filozof
Filozof
Filozof
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Mała Magia i Miecz
Posty: 681
Rejestracja: wtorek 21 lut 2012, 15:34
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 46

Post autor: Burjaufojad » wtorek 18 mar 2014, 21:44

mała mim:
- nie ma miasta
- jest czar demencja: wyłącza jedną spec zdolność
- są dwa czary "kopia czaru" więc z "dotykiem śmierci" i walką dają -5W w jednym spotkaniu
- mag przedmiot "żelazna rózga" blokuje 1 spec zdolność
- inne kombinacje, których jeszcze nie widziałem

NIGDY NIE BYŁO PATA !!!


Wasz Niedozajebicia

kuglo82 [Autor tematu]
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 40
Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 13:01
Lokalizacja: KrakOw
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: kuglo82 » wtorek 18 mar 2014, 22:06

Burjaufojad pisze:mała mim:
- nie ma miasta
- jest czar demencja: wyłącza jedną spec zdolność
- są dwa czary "kopia czaru" więc z "dotykiem śmierci" i walką dają -5W w jednym spotkaniu
- mag przedmiot "żelazna rózga" blokuje 1 spec zdolność
- inne kombinacje, których jeszcze nie widziałem

NIGDY NIE BYŁO PATA !!!
Nie znam takiego przedmiotu o jakim piszesz, skąd to?
nie zawsze 5 wyt wystarczy i niekoniecznie tą walkę się wygra
kopia czaru tez nie znam



Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Webmaster
Właściciel portalu magiaimiecz.eu
Uczestnik
Posty: 2657
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 33
Kontakt:

Post autor: abubu » środa 19 mar 2014, 07:31

Mowa tutaj o modyfikowanej wersji: Mała Magia i Miecz
Jest to wersja typowo turniejowa, w której spore znaczenie ma taktyka (nie tylko szczęście).

Więcej na temat MMiM znajdziesz tutaj: http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=4947


Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.


Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 2877
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 39
Kontakt:

Post autor: stave » czwartek 20 mar 2014, 15:01

Tak na prawdę oprócz MMiM, dwa pozostałem większe Projekty, które na turniej nijak się nadają tez starają się blokować takowe sytuacje.

Zawsze jak coś możesz wybrać odpowiednie Karty i je dorzucić do swojej wersji.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

ODPOWIEDZ