Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Brak punktów za Wrogów pokonywanych automatycznie

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kilof [Autor tematu]
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Runy
Posty: 242
Rejestracja: piątek 17 cze 2005, 11:12
Lokalizacja: Spytkowice
Płeć:

Brak punktów za Wrogów pokonywanych automatycznie

Post autor: kilof » wtorek 03 sty 2006, 14:12

Po forum plątają się pomysły jak uatrakcyjnić grę w dalszych etapach, kiedy to Poszukiwacze są dopakowani i są w stanie unicestwić Olbrzyma jednym pstryknięciem palców. Moim zdaniem najprościej jest przyjąć, że Siła czy Moc wypisana na kartach wrogów określa o ile ich Siła lub Moc jest wyższa od naszej aktualnej Siły lub Mocy (oczywiście bez premii od Przedmiotów i Przyjaciół). Myślę, że ten pomysł jest dość dobry, ale w tym przypadku naszą skuteczność względem wrogów będą określały tylko nasze 'zasoby' Przedmiotowe i Przyjaciołowe, a nie zdobyte doświadczenie w czasie gry. W związku z tym, ten pomysł jest jeszcze do dopracowania
Ostatnio zmieniony sobota 17 gru 2011, 21:13 przez kilof, łącznie zmieniany 1 raz.


Kilof
Wszystkie moje twory dostępne tutaj:
Obrazek


Awatar użytkownika
Gamekeeper
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Posty: 960
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Wiek: 41
Kontakt:

Post autor: Gamekeeper » wtorek 03 sty 2006, 14:17

Pomysl poruszany juz wielokrotnie jednak ten chyba nie jest trafny bo rozgrywka nie mialaby konca. IMHO mysle ze lepszym pomyslem byloby ograniczenie zbyt szybkiego wzrostu punktow sily przez poszukiwacza pokonujacego wiekszosc wrogow bez rzutu kostkami. Np: nie dostajemy skalp z potwora jesli potwor mial od nas na tyle malo sily ze pokonujemy go bez rzutu kostka.



Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6144
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim » wtorek 03 sty 2006, 14:27

Pomysł z niedostawaniem skalpu jsk pokonamy wroga uważam za bardzo trafny. Wprowadzę to do rozgrywki.



skwaru
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 221
Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2005, 18:27
Płeć:

Post autor: skwaru » wtorek 03 sty 2006, 16:24

Wszyscy mówią o utrudnianiu gry, to dlaczego sie tak upieracie przy zbieraniu siły za wrogów. Przecież jak niezbierasz tych punktów to jesteś słabszy(trudniej sie gra), a i tak po 2-3h masz już ok 16pkt siły.



Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6144
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim » wtorek 03 sty 2006, 16:38

źle się wyraziłęm. Jak pokonamy wroga bez rzucania kostką :)



skwaru
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 221
Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2005, 18:27
Płeć:

Post autor: skwaru » wtorek 03 sty 2006, 17:00

SeSim pisze:źle się wyraziłęm. Jak pokonamy wroga bez rzucania kostką :)
ja to zrozumiałem to w ten sposób. Wyjaśnie na przykładzie:
Ty masz 10siły wróg ma 7siły, ktoś wykonuje rzut kostą za wroga, załóżmy że wypadło 2 i wygrywasz bez rzucania kostką



Awatar użytkownika
Gamekeeper
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Posty: 960
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Wiek: 41
Kontakt:

Post autor: Gamekeeper » wtorek 03 sty 2006, 19:54

No i wlasnie o to Nam chodzi.



Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6144
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim » wtorek 03 sty 2006, 20:22

Tzn z kolei ja troszku inaczej Gamekeepera zrozumiałęm :) Bardziej myślałem o tym, że bierzemy bazową np siłę gracza bez żadnych modyfikatorów i bazową siłę wroga. Jeżeli różnica jest powyżej 6 to wiadomo, że wróg automatycznie zostanie pokonany i wtedy nie zabieramy skalpu bo nawet nie zauważyliśmy po czym przeszliśmy :twisted:



Awatar użytkownika
Gamekeeper
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
#Założyciel Forum
Inkwizytor
Dawna Administracja
Posty: 960
Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Wiek: 41
Kontakt:

Post autor: Gamekeeper » środa 04 sty 2006, 11:13

Hmm no to tez nie jest zle rozwiazanie, mysle ze to co najprostsze jest zawsze najlepsze wiec zgadzam sie z Sesim'em bez modyfikatorow porownanie i automatyczna przegrana nie powinna dawac jakiegos doswiadczenia.



Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2117
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir » środa 04 sty 2006, 15:39

Nie da się ukryć, bardzo rozsądne rozwiązanie.
Drugą alternatywą jest ... rezygnacja ze wzrostu siły tą drogą.


Obrazek


ODPOWIEDZ