Witamy na forum! Zapraszamy na Zjazd Forum w Warszawie
(10.08.2018 - 12.08.2018).

Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zapraszamy na grę sieciową w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Zwiadowca i jego 3 specjalna zdolność

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Qurek [Autor tematu]
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 161
Rejestracja: środa 27 paź 2010, 21:12
Lokalizacja: Sieradz
Płeć:
Wiek: 34

Zwiadowca i jego 3 specjalna zdolność

Post autor: Qurek » sobota 02 lut 2013, 23:05

"Jeżeli trafisz na leżącą na planszy Kartę Przygody, oznaczającą szczególne Miejsce, możesz ją ODWRÓCIĆ do góry koszulką. Oznacza to, że tylko ty znasz drogę do tego Miejsca i od tej chwili tylko ty możesz je odwiedzać. Oczywiście Karta tego Miejsca w dalszym ciągu zajmuje obszar, na którym leży i zmniejsza liczbę ciągniętych tam Kart Przygód."
Tak brzmi owa specjalna zdolność. Pragnę się teraz podzielić pewną kwestią, która wyniknęła w toku mojej dzisiejszej rozgrywki. Otóż będąc tropicielem zrobiłem sobie "na wyłączność" dwie Karty miejsc, po czym w niedługim czasie byłem zmuszony zakończyć żywot Tropiciela. Powstała zatem kwestia sporna co dalej z tymi ZAKRYTYMI kartami Miejsc. Stanęło na tym, że owe Karty dalej pozostają zakryte i nikt nie będzie mógł z nich korzystać, a na domiar złego nie można się ich pozbyć przy wykorzystaniu Czaru "Zniszczenie", którego treść przedstawia się następująco: "Możesz rzucić ten Czar na początku swojej tury, lub tuż po zakończeniu ruchu. Umożliwia on ci zdjęcie z planszy i odłożenie na bok jednej ODKRYTEJ Karty Przygody. Moje pytanie do Was brzmi następująco: Czy istnieje wg was jakiś sposób, który pozwoliłby na pozbycie się owych niechcianych ZAKRYTYCH przez Tropiciela miejsc? Z góry zaznaczam, że "Trzęsienie Ziemi" dotyczy również ODKRYTYCH kart Przygód.
Ostatnio zmieniony niedziela 03 lut 2013, 17:17 przez Qurek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Krampus Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 19311
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Mały Nemo » sobota 02 lut 2013, 23:07

La bym zagrał, iż jak Tropiciel schodzi z gry, to razem ze swoimi ukrytymi kartami. Aczkolwiek wymagałoby to zgody pozostałych graczy.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
Chaos
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
MiM na ZunTzu
Posty: 468
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Chaos » niedziela 03 lut 2013, 05:09

Grałbym tak że gdy Zwiadowca zaliczy "zejście" karty zostają odkryte i od tej pory każdy Poszukiwacz może z nich korzystać. Podobnie ze Szpiegiem bym postąpił.
Ostatnio zmieniony niedziela 03 lut 2013, 22:23 przez Chaos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Gralo
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 65
Rejestracja: piątek 25 sty 2013, 16:00
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Gralo » niedziela 03 lut 2013, 08:50

Wg mnie, na logikę, skoro jedynie Tropiciel znał drogę do tych miejsc i tylko "wiedział gdzie je znaleźć" wiedza o tym umiera razem z nim - po zejściu z mapy Tropiciela razem z nim znikają zakryte karty.


..::Dare to Dream::..

Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 4718
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: Rogo » niedziela 03 lut 2013, 10:02

No ej, panowie "walić logikię, instrukcja górą!", co wy odstawiacie? Żadna ewentualność w instrukcji nie przewiduje odwacania tych kart z powrotem :twisted:
trololololo :mrgreen:


Czas umierać.


Awatar użytkownika
Chaos
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
MiM na ZunTzu
Posty: 468
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Chaos » niedziela 03 lut 2013, 11:39

Rogo pisze:No ej, panowie "walić logikię, instrukcja górą!", co wy odstawiacie? Żadna ewentualność w instrukcji nie przewiduje odwacania tych kart z powrotem :twisted:
trololololo :mrgreen:
Niestety już odwróciłem i gra się się fajnie :) w ten sposób. Poszukiwacze jakimś cudem odnaleźli te ukryte miejsca.
Ostatnio zmieniony niedziela 03 lut 2013, 22:24 przez Chaos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Likantropia
Posty: 655
Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
Lokalizacja: Danzig-Osowa
Płeć:
Wiek: 27
Kontakt:

Post autor: SPIDIvonMARDER » niedziela 03 lut 2013, 15:55

Gralo pisze:Wg mnie, na logikę, skoro jedynie Tropiciel znał drogę do tych miejsc i tylko "wiedział gdzie je znaleźć" wiedza o tym umiera razem z nim - po zejściu z mapy Tropiciela razem z nim znikają zakryte karty.
Zgadzam się i nie trafiają do mnie żelazne argumenty Rogosia :P


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 2965
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: stave » niedziela 03 lut 2013, 17:15

EKHM... wiecie, że 3 Zdolność Tropiciela to: Nie tracisz Wytrzymałości podczas pobytu na Pustyni :mrgreen: :mrgreen:

Taką zdolność ma Zwiadowca - taki mały szczegół :mrgreen: :mrgreen:

Poprawiłem juz temacik :biggrin:


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

Awatar użytkownika
Qurek [Autor tematu]
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 161
Rejestracja: środa 27 paź 2010, 21:12
Lokalizacja: Sieradz
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Qurek » niedziela 03 lut 2013, 19:39

Faktycznie popełniłem błąd. Raz, że Tropiciel i Zwiadowca mają bardzo podobne grafiki, a dwa, że kolejną wylosowaną przeze mnie mnie postacią był właśnie Tropiciel.



Awatar użytkownika
Rogo
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 4718
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Bojano
Płeć:
Wiek: 31

Post autor: Rogo » niedziela 03 lut 2013, 23:21

SPIDIvonMARDER pisze:Zgadzam się i nie trafiają do mnie żelazne argumenty Rogosia :P
Był już Roguś, teraz Rogoś... Ciekawe co następne: Rogóś? :mrgreen:
Swoją drogą myślę, że wystarczająco wyraźnie zaznaczyłem, że moja wypowiedź nie powinna być traktowana zbyt poważnie ;) A skoro już o logice mowa, to zdolność sama w sobie nie jest zbyt logiczna, bo jeśli np. inny gracz wcześniej odwiedził takie Miejsce i to nie raz, to czemu nagle tylko Zwiadowca ma znać drogę do tego miejsca? ;)

P.S. To było pytanie retoryczne, wcale nie zachęcam do sprzeczki na temat logiki :twisted:


Czas umierać.


Nizar666
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 28
Rejestracja: niedziela 11 maja 2014, 23:17
Lokalizacja: Głuchołazy
Płeć:
Wiek: 24

Post autor: Nizar666 » poniedziałek 12 maja 2014, 00:22

Przykład z życia codziennego. Chowasz cukierki przed młodszym bratem tak dobrze że nigdy on tego nie znajdzie... Wniosek ? Tylko ty znasz miejsce gdzie to jest i jeżeli coś ci się stanie np dostaniesz ataku serca i umrzesz... Tylko ty wiedziałeś gdzie są cukierki ; )... Proste ? Proste :P... Pod sumując karty odwrócone koszulkami do góry powinny zostać całkowite zdjęte z planszy ;)



ODPOWIEDZ