Witamy na forum!
Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)
Zapraszamy na Zjazd do Kielc w sierpniu!
(Więcej informacji tutaj)

Rozwijanie mocy

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
Awatar użytkownika
QnshT [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 17
Rejestracja: poniedziałek 10 gru 2012, 11:31
Lokalizacja:
Płeć:

Rozwijanie mocy

Postautor: QnshT » sobota 12 sty 2013, 19:22

Witam czy ktos ma jkis pomysl jak rozwijac moc poza zasadmi oryginalnymi? Jakis system ,moze cos na styl rozwijania sily ?

Awatar użytkownika
Łosiu
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 331
Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 20:36
Lokalizacja: Krosno/Poznań
Płeć:
Wiek: 27

Postautor: Łosiu » sobota 12 sty 2013, 22:26

U mnie gra się tak, jak z Siłą, z tym, że wymaga się 10 Mocy Wrogów na 1 Twój.

Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 654
Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
Lokalizacja: Danzig-Osowa
Płeć:
Wiek: 26

Postautor: SPIDIvonMARDER » niedziela 13 sty 2013, 16:13

Chyba temat już był poruszany na forum... my graliśmy tak, że zbierało się Moc identycznie jak Siłę, z tym, że trzeba było dobić do 10 pkt.
Obrazek
Obrazek

Rocy7
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 106
Rejestracja: sobota 09 mar 2013, 00:58
Lokalizacja: Miasto
Płeć:

Postautor: Rocy7 » niedziela 10 mar 2013, 22:12

Właśnie się nad tym zastanawiałem choć w jednej z wersji widziałem inny system naliczania siły (pewnie podobnie da się z mocą )

Wartość siły 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 itd.
Ilość wrogów 6 6 6 8 10 12 14 16 18 20 22 24 itd.

Np. jeśli nasz już 6 punktów Siły to musisz uzbierać 12 punktów za zabitych wrogów żeby dostać dodatkowy punkt.

Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 36

Postautor: Artownik » niedziela 10 mar 2013, 23:03

Wskazane jest rozwijanie na identycznej zasadzie jak Moc.

Zwiększanie wymagań wraz z poziomem wskazane nie jest - przedłuży tylko niepotrzebnie rozgrywkę.

Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Posty: 2858
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 39

Postautor: stave » sobota 16 mar 2013, 20:31

Ja podczas testów Podstawki z deczka to zmieniłem i mogę śmiało napisać: zbyt duże podwyższenie przeskoków na wyższe poziomy wydłuży rozgrywkę i stanie się ona hm..... senna jak flaki z olejem - w szczególności na samym początku rozgrywki. Na początku muszą być małe różnice a dopiero później można zwiększyć ilość wrogów EWENTUALNIE. Ustawianie, że jak masz 6 punktów Siły musisz pokonać Wrogów o łącznej sumie 12 punktów aby uzyskać kolejny punkt to zwyczajnie jest to zabicie gry.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

bestfriend
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 1
Rejestracja: poniedziałek 18 lis 2013, 07:22
Lokalizacja: newyork
Płeć:
Wiek: 27

Postautor: bestfriend » poniedziałek 18 lis 2013, 07:31

2. Karta Nieznajomy (Potępieniec) da pierwszemu złemu graczowi do wyboru 1pkt siły, 1 zaklęcie... itd, czy jak go losuję i jestem zły mogę od razu to wziąć czy tak jak wyżej dopiero jak trafię na to pole drugi raz.

Awatar użytkownika
Chaos
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Posty: 452
Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
Lokalizacja: Bajlandia
Płeć:

Postautor: Chaos » poniedziałek 18 lis 2013, 10:49

bestfriend pisze:2. Karta Nieznajomy (Potępieniec) da pierwszemu złemu graczowi do wyboru 1pkt siły, 1 zaklęcie... itd, czy jak go losuję i jestem zły mogę od razu to wziąć czy tak jak wyżej dopiero jak trafię na to pole drugi raz.

Możesz wziąć od razu.


Wróć do „Kwestia Zasad (MiM)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość