Specjalne umiejętności przyjaciół i przedmiotów
- Domin189
-
- Posty: 32
- Rejestracja: czwartek 03 sty 2008, 19:35
- Lokalizacja: Oborniki k. Poznania
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
Specjalne umiejętności przyjaciół i przedmiotów
Cześć!
Wczoraj miałem rozgrywkę w MiM, podczas której nie zabrakło spięć z uczestnikami By nie marnować Waszego czasu, przedstawiam kilka sytuacji, m.in. tę, którą ująłem w temacie.
1. Czy specjalne umiejętności przyjaciół (np. Jednorożec) i przedmiotów (np. Korona Salomona) są brane pod uwagę w sytuacjach typu przejście przez Tajemne Wrota lub w wypadku wyciągnięcia karty przygody Bagna? Mam na myśli wszystkie wydarzenia, w których znaczenie ma siła i moc Poszukiwacza.
2. Jaki jest limit w kwestii używania przedmiotów (także magicznych) podczas walki oraz ilu przyjaciół może się włączyć do konfliktu z jednej ze stron?
3. Poszukiwacz Mnich: jego specjalna umiejętność pozwala mu dodać punkty mocy do swej siły. Czy jeśli posiada on przedmiot/przyjaciela, który dodaje mu mocy - transferujemy ten punkt na rzecz siły? Czy wliczamy do wyniku jedynie "stałe" punkty, które Poszukiwacz zdobył w trakcie swojej podróży?
4. Ku potomności: mieliśmy problem z różdżką zniszczenia. Otóż byłem przekonany, że można jej użyć jedynie w wypadku spotkania Poszukiwaczy. Tymczasem, zgodnie z informacjami, które znalazłem na forum - można jej użyć w każdym momencie
...to by było na tyle Będę wdzięczny za feedback!
Wczoraj miałem rozgrywkę w MiM, podczas której nie zabrakło spięć z uczestnikami By nie marnować Waszego czasu, przedstawiam kilka sytuacji, m.in. tę, którą ująłem w temacie.
1. Czy specjalne umiejętności przyjaciół (np. Jednorożec) i przedmiotów (np. Korona Salomona) są brane pod uwagę w sytuacjach typu przejście przez Tajemne Wrota lub w wypadku wyciągnięcia karty przygody Bagna? Mam na myśli wszystkie wydarzenia, w których znaczenie ma siła i moc Poszukiwacza.
2. Jaki jest limit w kwestii używania przedmiotów (także magicznych) podczas walki oraz ilu przyjaciół może się włączyć do konfliktu z jednej ze stron?
3. Poszukiwacz Mnich: jego specjalna umiejętność pozwala mu dodać punkty mocy do swej siły. Czy jeśli posiada on przedmiot/przyjaciela, który dodaje mu mocy - transferujemy ten punkt na rzecz siły? Czy wliczamy do wyniku jedynie "stałe" punkty, które Poszukiwacz zdobył w trakcie swojej podróży?
4. Ku potomności: mieliśmy problem z różdżką zniszczenia. Otóż byłem przekonany, że można jej użyć jedynie w wypadku spotkania Poszukiwaczy. Tymczasem, zgodnie z informacjami, które znalazłem na forum - można jej użyć w każdym momencie
...to by było na tyle Będę wdzięczny za feedback!
Polecę, w niespokojności, w strachu, w żalu - ale w mocy...
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
1. Tak.
2. Generalnie nie ma limitów, aczkolwiek... uznaje się, iż można korzystać tylko z 1 broni. Wielu też (acz nie wszyscy) uznają, iż bronić się można tylko 1 pancerzem. Dowolna liczba Przyjaciół może wspomóc Poszukiwacza (zazwyczaj wszyscy, których gracz posiada).
3. Tak, doliczasz mu także punkty Mocy otrzymane dzięki przyjaciołom i/lub Przedmiotom.
4. Zgadza się - można z niej skorzystać w dowolnym momencie.
2. Generalnie nie ma limitów, aczkolwiek... uznaje się, iż można korzystać tylko z 1 broni. Wielu też (acz nie wszyscy) uznają, iż bronić się można tylko 1 pancerzem. Dowolna liczba Przyjaciół może wspomóc Poszukiwacza (zazwyczaj wszyscy, których gracz posiada).
3. Tak, doliczasz mu także punkty Mocy otrzymane dzięki przyjaciołom i/lub Przedmiotom.
4. Zgadza się - można z niej skorzystać w dowolnym momencie.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Łosiu
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Konteksty
• Krasnoludzka Kopalnia - Posty: 331
- Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 20:36
- Lokalizacja: Krosno/Poznań
- Płeć:
- Wiek: 33
- Kontakt:
To ja dorzucę pytanie. Według instrukcji przy wyciągnięciu kilku kart Przygody karty oznaczone numerami 4-6 wolno rozpatrywać dopiero po "poradzeniu sobie" z efektami kart 1-3 (15:7, podstawka). Czy zremisowanie z Wrogiem to "poradzenie sobie" z nim? Bo jak rozumiem przegrana nie. Chociaż, jeśli przegrało się walkę, ale przeżyło się ją? Można by powiedzieć, że to "poradzenie sobie" w pewien sposób. Podobnie przy wielu zdarzeniach można stracić punkt Siły/Mocy/Wytrzymałości, ale ciągle się żyje. Czy to jest "poradzenie sobie"?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
O tym też kiedyś była dyskusja i ostatnimi czasy nawet gram w MiMa, iż walka jest walką, a bez względu na jej rezultat i tak badam pozostałe karty.
Ale od dawien dawna (i w TMiM także tak jest) jedynie wygranie walki uprawnia do badania pozostałych kart.
Ale od dawien dawna (i w TMiM także tak jest) jedynie wygranie walki uprawnia do badania pozostałych kart.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Wiesz przy Bagnach, Tajemnych Wrotach itd itd tak naprawdę sprawdzasz całkowita Moc lub Siłę Poszukiwacza - w instrukcji masz o tym odpowiedni punkt. Jeśli jest coś (Przedmioty, Przyjaciele) co dodaje ci punkty do Mocy i Siły i nie ma dodanego zdania ze w walce, to wtedy doliczasz takie punkty do całkowitej Mocy czy Siły.
Co do Wrogów, to jeśli się gościowi wymkniesz możesz rozpatrywać kolejne Karty, jeśli zremisujesz to..... jak Nemo napisał były tu wielkie boje w tym względzie.
Jak dla mnie nie rozpatrujesz kolejnych Kart bo gość nadal stoi - podjąłeś walkę ale nie wygrałeś, więc nie możesz dobrać się np. do Mieszka. Jak byś się wymknął to co innego.
Zdarzenia to już inna bajka - masz Zarazę i Mieszek Złota, wpierw tracisz punkt Wytrzymałości, jeśli żyjesz, możesz wziąć ów Mieszek złota.
Co do Pancerzy to w polskiej instrukcji punkt mówiący o walce z Poszukiwaczem oraz punkt mówiący o walce z Wrogami kompletnie się rozmijają jak dochodzi do kwestii Wytrzymałości i Pancerzy. Przez taką nieścisłość tak na prawdę jedni twierdzą że jak masz Tarczę, Hełm, Zbroję - bronisz się za pomocą 1 sztuki (twój wybór) inni, że przy pomocy wszystkich 3.
Co do Wrogów, to jeśli się gościowi wymkniesz możesz rozpatrywać kolejne Karty, jeśli zremisujesz to..... jak Nemo napisał były tu wielkie boje w tym względzie.
Jak dla mnie nie rozpatrujesz kolejnych Kart bo gość nadal stoi - podjąłeś walkę ale nie wygrałeś, więc nie możesz dobrać się np. do Mieszka. Jak byś się wymknął to co innego.
Zdarzenia to już inna bajka - masz Zarazę i Mieszek Złota, wpierw tracisz punkt Wytrzymałości, jeśli żyjesz, możesz wziąć ów Mieszek złota.
Co do Pancerzy to w polskiej instrukcji punkt mówiący o walce z Poszukiwaczem oraz punkt mówiący o walce z Wrogami kompletnie się rozmijają jak dochodzi do kwestii Wytrzymałości i Pancerzy. Przez taką nieścisłość tak na prawdę jedni twierdzą że jak masz Tarczę, Hełm, Zbroję - bronisz się za pomocą 1 sztuki (twój wybór) inni, że przy pomocy wszystkich 3.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Rogo
-
- Posty: 6190
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Ja standardowo zacznę od tego, że polecam przeczytać instrukcję.
A teraz, wiedząc, że jesteście leniwi, mało spostrzegawczy i inne takie takie, zacytuję co ważniejsze informacje, odnoszące się do zadanych pytań, lecz najpierw, wyrażę swoje niezadowolenie, iż nawet Nemomon wypisuje bzdury. Do rzeczy:
A teraz, wiedząc, że jesteście leniwi, mało spostrzegawczy i inne takie takie, zacytuję co ważniejsze informacje, odnoszące się do zadanych pytań, lecz najpierw, wyrażę swoje niezadowolenie, iż nawet Nemomon wypisuje bzdury. Do rzeczy:
15:7 Dopiero po poradzeniu sobie z efektami wszelkich Zdarzeń
oraz po pokonaniu (16:1-5) wszystkich Wrogów,
znajdujących się na danym Obszarze lub wymknięciu
się im (18:1-2), Poszukiwacz może rozpatrywać Karty
Przygód, które zostały wymienione niżej.
REMIS
W przypadku remisu żadna z walczących stron nie poniosła
strat i na tym Walka i tura się kończą.
Nie "uznaje się", lecz instrukcja mówi bardzo jasno:Nemomon pisze:aczkolwiek... uznaje się, iż można korzystać tylko z 1 broni.
Na temat pancerzy instrukcja MiM nie narzuca żadnych ograniczeń.Poszukiwacz rzuca kostką 1 raz. Jego Skuteczność w
tym momencie równa się sumie wyrzuconych oczek
oraz jego Całkowitej Siły (1:6 - można używać tylko 1
broni).
Ja nawet nie mam Talismana.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Łosiu
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Konteksty
• Krasnoludzka Kopalnia - Posty: 331
- Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 20:36
- Lokalizacja: Krosno/Poznań
- Płeć:
- Wiek: 33
- Kontakt:
- abubu
-
- Posty: 5806
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Nemo, a czy w TMiM przytoczone zasady są odmienne? Z tego co pamiętam, to są one takie same:Nemomon pisze:Bo Nemomon zajmuje się TMiMem, a nie MiMem (którym od hecy zainteresował się parę dni temu) .
- badanie kolejnych kart tylko po wygranej lub wymknięciu się
- walka tylko jedną bronią (oczywiście zdolności poszukiwaczy przed zasadami z instrukcji)
Tak, wiem, czepiam się ale i tak Rogo zdążył przede mną
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Wiesz Rogo nie każdy w danej chwili dysponuje hm.. instrukcją pod ręką i wtedy jedziemy z głowy a jak widać się nie mylę (dużo wisienek jem :mrgreen: ) a że leniwy to fakt :mrgreen:
A poważnie przeczytaj sobie punkt 16:4 oraz punkt 16:9 i zobaczysz, że instrukcja daje ograniczenia jeśli chodzi o pancerze :mrgreen:
A poważnie przeczytaj sobie punkt 16:4 oraz punkt 16:9 i zobaczysz, że instrukcja daje ograniczenia jeśli chodzi o pancerze :mrgreen:
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Rogo
-
- Posty: 6190
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
W TMiM jest jasno napisane, że można użyć tylko jednego Pancerza.abubu pisze:Nemo, a czy w TMiM przytoczone zasady są odmienne?
No ja dysponuję tą z retuszu, bo otwierać pudełko za każdym razem to by mi się nie chciałostave pisze:Wiesz Rogo nie każdy w danej chwili dysponuje hm.. instrukcją pod ręką
Przeczytałem i nie znalazłem. Zaskocz mniestave pisze:A poważnie przeczytaj sobie punkt 16:4 oraz punkt 16:9 i zobaczysz, że instrukcja daje ograniczenia jeśli chodzi o pancerze :mrgreen:
Ja nawet nie mam Talismana.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
A czytałeś dokładnie te dwa punkty? :mrgreen: to jest jak z przecinkiem, czasem jego brak powoduje, że zdanie nabiera innego znaczenia. Tutaj chodzi o liczbę mnoga i pojedynczą.
W jednym przypadku masz zapis o Przedmiotach a w drugim o Przedmiocie więc pojawiają się wątpliwości. Taka pierdółka ale robi różnicę.
W jednym przypadku masz zapis o Przedmiotach a w drugim o Przedmiocie więc pojawiają się wątpliwości. Taka pierdółka ale robi różnicę.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Rogo
-
- Posty: 6190
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Widzisz, nadal nie jest to jednoznaczne rozwiązanie tego problemu. A wg Twojej interpretacji (opartej na zastosowaniu liczby pojedynczej i mnogiej) można używać jednego przedmiotu w przypadku walki z Wrogami i innymi istotami (16:4, liczba pojedyncza), a w przypadku walki z Poszukiwaczem można używać kilku (16:9, liczba mnoga) - dobrze rozumiem Twój tok myślenia? :mrgreen:
Ja nawet nie mam Talismana.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Rogo
-
- Posty: 6190
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Powiedzcie mi jeszcze tylko, czemu w przypadku broni to ograniczenie jest napisane wprost, a w przypadku pancerza na siłę szukacie jakichkolwiek, choćby najbardziej absurdalnych argumentów?
Pozwolę sobie na dalszą analizę. Skoro wystarczy przy jednym przedmiocie wyrzucić odpowiedni wynik na kostce, to bronimy się za pomocą jednego Przedmiotu. Jak się nie uda to za pomocą kolejnego, jednego Przedmiotu. Liczba pojedyncza, mnoga ilość prób. Wasz argument zależy tylko od uporu i czepialstwa, a dla mnie jest całkowicie pozbawiony sensu. I póki nie ma przepisu mówiącego jednoznacznie, że można użyć tylko jednego pancerza (jak w przypadku broni), to takiego ograniczenia nie ma
Pozwolę sobie na dalszą analizę. Skoro wystarczy przy jednym przedmiocie wyrzucić odpowiedni wynik na kostce, to bronimy się za pomocą jednego Przedmiotu. Jak się nie uda to za pomocą kolejnego, jednego Przedmiotu. Liczba pojedyncza, mnoga ilość prób. Wasz argument zależy tylko od uporu i czepialstwa, a dla mnie jest całkowicie pozbawiony sensu. I póki nie ma przepisu mówiącego jednoznacznie, że można użyć tylko jednego pancerza (jak w przypadku broni), to takiego ograniczenia nie ma
Ja nawet nie mam Talismana.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Ale wiesz... to nie jest tak, iż instrukcja MiMa powiedzmy za tydzień czy nawet za rok dostanie aktualizację . Trzeba się posiłkować tym, co jest, a według tego, co jest, to można korzystać z 1 Przedmiotu Pancerzopodobnego podczas walk z Wrogiem i kilku podczas walk z Poszukiwaczami.
Aczkolwiek ja także byłbym był uznał, iż najlepiej jest używać tylko 1 takiego Przedmiotu. Niemniej, jak wcześniej zasugerowaliśmy, nie bez powodu pojawiały się dyskusje na ten temat, bowiem w przykładowym tym punkcie instrukcja przeczy sama sobie (a dokładniej tworzy różnice pomiędzy walkami z Wrogiem a walkami z Poszukiwaczem tam, gdzie nie są one potrzebne).
Aczkolwiek ja także byłbym był uznał, iż najlepiej jest używać tylko 1 takiego Przedmiotu. Niemniej, jak wcześniej zasugerowaliśmy, nie bez powodu pojawiały się dyskusje na ten temat, bowiem w przykładowym tym punkcie instrukcja przeczy sama sobie (a dokładniej tworzy różnice pomiędzy walkami z Wrogiem a walkami z Poszukiwaczem tam, gdzie nie są one potrzebne).
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Rogo
-
- Posty: 6190
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Nie, nie, Nemomonie, cyfrę 1 dodałeś sobie sam. Instrukcja w jednoznaczny sposób tego nie rozwiązuje, a mając poszlaki w postaci precyzyjnego zapisu dotyczącego broni lub Błędnego Rycerza zaczynającego grę z hełmem, tarczą oraz zbroją, można sobie wszystko ładnie wyjaśnić, no ale skoro dla Was każdy jeden szczególik jest ważny, to życzę udanej gry, w której trzęsienie ziemii odbudowuje zamki, a ropuchy biorą pożyczki w bankach
Ja nawet nie mam Talismana.
- Rebelix
-
- Posty: 384
- Rejestracja: sobota 05 kwie 2008, 22:26
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23517
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Możliwe, że to trzęsienie ziemi było wspomagane Czarami - jakby nie było, to w świecie magii odwrócenia czasoprzestrzeni są możliwe i dosyć realne. Sam Czarnoksiężnik, który stworzył Koronę Władzy, udał się do innych planów, innych wymiarów i rzeczywistości i stamtąd powrócił. Czemu więc nie miałaby być druga postać potrafiąca manipulować czas? Zresztą w Prologue Czarnoksiężnik z Jaskini potrafi cofać czas.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
Wiesz Rogo to nie jest czepialstwo, dziury w instrukcji są niestety. Grając zgodnie z nią raz rzucasz na jeden Pancerz a raz na wszystkie trzy. Tak jest zgodnie z instrukcją. Pytanie czy chcemy tak grac. Jeśli trafisz na osobę która będzie chciała tak grać nic nie poradzisz :mrgreen: chyba, że ustalisz to na samym początku lub dasz mu wisienkę :mrgreen: .
Wiadomym jest, że rzucając na jeden Przedmiot, Błędny Rycerz jest do bani oraz cały ten złom ochronny jaki znajdujesz itd itd. Pisanie ze sobie wyjaśniasz itd naginasz instrukcję :mrgreen:
Podobne problemy są w WFB i WH40k - jeśli ktoś chce zakupić Codexy, ArmyBooki czy Rulebooki po polsku bo uważa że żyje w Polsce bądź nie zna angielskiego - ja nie widzę problemu, aczkowliek w wersjach polskich są byki dlatego w spornych sytuacjach każdy gracz wzoruje się na angielskiej wersji, która jest wyznacznikiem. Nie będę ukrywał ale one tez nie są pozbawione błędów. Cały czas wychodzą erraty oraz FAQi itd.
Tam masz oficjalnie powiedziane, że ENG jest wyznacznikiem :mrgreen:
W MiM nie uświadczysz czegoś takiego, dlatego jak już kiedyś pisałem należy pewne aspekty ustalić sobie na początku i tyle. Logiki niestety wielokrotnie tu nie uświadczysz o czym doskonale sam wiesz.
I tak jak pisałem nie jest to czepialstwo. Ktoś dał ciała w tłumaczeniu i tyle.
Jak będziesz grał w takich spornych sytuacjach to już od ciebie zależy - z gry ma być FUN więc sam rozumiesz.
Wiadomym jest, że rzucając na jeden Przedmiot, Błędny Rycerz jest do bani oraz cały ten złom ochronny jaki znajdujesz itd itd. Pisanie ze sobie wyjaśniasz itd naginasz instrukcję :mrgreen:
Podobne problemy są w WFB i WH40k - jeśli ktoś chce zakupić Codexy, ArmyBooki czy Rulebooki po polsku bo uważa że żyje w Polsce bądź nie zna angielskiego - ja nie widzę problemu, aczkowliek w wersjach polskich są byki dlatego w spornych sytuacjach każdy gracz wzoruje się na angielskiej wersji, która jest wyznacznikiem. Nie będę ukrywał ale one tez nie są pozbawione błędów. Cały czas wychodzą erraty oraz FAQi itd.
Tam masz oficjalnie powiedziane, że ENG jest wyznacznikiem :mrgreen:
W MiM nie uświadczysz czegoś takiego, dlatego jak już kiedyś pisałem należy pewne aspekty ustalić sobie na początku i tyle. Logiki niestety wielokrotnie tu nie uświadczysz o czym doskonale sam wiesz.
I tak jak pisałem nie jest to czepialstwo. Ktoś dał ciała w tłumaczeniu i tyle.
Jak będziesz grał w takich spornych sytuacjach to już od ciebie zależy - z gry ma być FUN więc sam rozumiesz.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski