Poszukiwacze-Profesje (Biali Poszukiwacze)
- HRABIA GENERAŁ LORD
-
- Posty: 302
- Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- rinaldo
-
- Posty: 93
- Rejestracja: niedziela 17 maja 2009, 01:32
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
A to już różnie bywa. W końcu większość umiejętności profesyjnych, nie powala jakoś szczególnie (tak naprawdę każda z profesji ma 1-2 naprawdę przydatne).
A co do łączenia zdolności, to mogę tylko powiedzieć, jak my to rozwiązywaliśmy - grając na zasadzie, zgodnie, z którą umiejętności się łączyło, ale dylematy wskazane powyżej rozwiązywaliśmy w taki sposób, że generalnie ograniczenia (nieważne, czy profesji, czy podstawowego poszukiwacza były silniejsze). I po prostu rzeczony Wampir, działając jako Królewski Czempion, nadal nie może mieć przyjaciół - wobec czego umiejętności Królewskiego, dotyczące przyjaciół, po prostu nie działają. Podobnie dla Kanibala nie ma sensu zostawanie Arcymagiem (chyba, że dla odporności na magię).
Zasada nie była i nie jest doskonała, ale chyba co do Mistrzów takie nie istnieją.
A wracając do łączenia Mistrzów, jakoś zdroworozsądkowo, zawsze przyjmowaliśmy branie jednej, ale faktycznie przeciwwskazania nie ma
W każdym razie bym nie przesadzał. Mistrzowie (ci z oryginalnej gry) nie zmieniają aż tak bardzo rozrywki. A nawet jak raz na jakiś czas ktoś wygra dzięki ich połączeniu, to co z tego? To gra i tak się dzieje. A poza tym, zanim ktoś zdobędzie te profesje, może stracić sporo czasu, trafienie na choćby Żebraka (i 6) znowu nie zdarza się aż tak często, podczas gdy jego przeciwnicy mogą się podpakować (no, jedynie Arcymag daje się zdobyć względnie łatwo, ale ten awans jest faktycznie bardzo mocno niedopracowany)
A co do łączenia zdolności, to mogę tylko powiedzieć, jak my to rozwiązywaliśmy - grając na zasadzie, zgodnie, z którą umiejętności się łączyło, ale dylematy wskazane powyżej rozwiązywaliśmy w taki sposób, że generalnie ograniczenia (nieważne, czy profesji, czy podstawowego poszukiwacza były silniejsze). I po prostu rzeczony Wampir, działając jako Królewski Czempion, nadal nie może mieć przyjaciół - wobec czego umiejętności Królewskiego, dotyczące przyjaciół, po prostu nie działają. Podobnie dla Kanibala nie ma sensu zostawanie Arcymagiem (chyba, że dla odporności na magię).
Zasada nie była i nie jest doskonała, ale chyba co do Mistrzów takie nie istnieją.
A wracając do łączenia Mistrzów, jakoś zdroworozsądkowo, zawsze przyjmowaliśmy branie jednej, ale faktycznie przeciwwskazania nie ma
W każdym razie bym nie przesadzał. Mistrzowie (ci z oryginalnej gry) nie zmieniają aż tak bardzo rozrywki. A nawet jak raz na jakiś czas ktoś wygra dzięki ich połączeniu, to co z tego? To gra i tak się dzieje. A poza tym, zanim ktoś zdobędzie te profesje, może stracić sporo czasu, trafienie na choćby Żebraka (i 6) znowu nie zdarza się aż tak często, podczas gdy jego przeciwnicy mogą się podpakować (no, jedynie Arcymag daje się zdobyć względnie łatwo, ale ten awans jest faktycznie bardzo mocno niedopracowany)
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
Rogo, ale to właśnie o tych sprzecznościach mówiłem. Na przykład podany przez ciebie Minotaur nie może nosić hełmu. I też wydaje mi się głupie, że po przemianie może nosić hełm. Ale co jeśli Szeryf miałby zdolność "Możesz nosić hełm". Rodzi się sprzeczność i nie wiadomo jak wtedy postępować.
A przykłady Kanibala i Wampira? Arcymag też może jeść ludzkie mięso i pić krew i nie ma w tym nic dziwnego
A przykłady Kanibala i Wampira? Arcymag też może jeść ludzkie mięso i pić krew i nie ma w tym nic dziwnego
Ale dowiem się w końcu dlaczego??rinaldo pisze:Podobnie dla Kanibala nie ma sensu zostawanie Arcymagiem (chyba, że dla odporności na magię).
- rinaldo
-
- Posty: 93
- Rejestracja: niedziela 17 maja 2009, 01:32
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
Przyjmuję po prostu ograniczenie, jako coś silniejszego, bo to łatwiej uzasadnić.
Kabibal jest istotą prymitywną i nie potrafi tego przeskoczyć - co wprost wynika z umiejętności na karcie.
Troll np. też może być uznany za prymitywnego (Moc=1), ale może pokonać swoje ograniczenia, nauczyć się podnieść Moc, a Kanibal nie (bo takie ograniczenie wynika z jego umiejętności - jego nieumiejętność korzystania z zaklęć jest cechą immanentną, niezależną od tego, jak mądry się stanie).
Nie mówię, że to rozwiązanie jest idealne, czy nawet dobre, ale jak dla mnie rodzi najmniej dziwnych rozwiązań (Wędrujący Pustelnik nadal nie może mieć przyjaciół, Kanibal korzystać z zaklęć, Minotaur nosić hełmu).
A właśnie - jak postępujecie z Trollem, który na starcie dostałby Arcymaga (Moc = 1 + 2, czyli może mieć tylko 1 zaklęcie, a zdolność Arcymaga, daje mu 2 z automatu)?
Kabibal jest istotą prymitywną i nie potrafi tego przeskoczyć - co wprost wynika z umiejętności na karcie.
Troll np. też może być uznany za prymitywnego (Moc=1), ale może pokonać swoje ograniczenia, nauczyć się podnieść Moc, a Kanibal nie (bo takie ograniczenie wynika z jego umiejętności - jego nieumiejętność korzystania z zaklęć jest cechą immanentną, niezależną od tego, jak mądry się stanie).
Nie mówię, że to rozwiązanie jest idealne, czy nawet dobre, ale jak dla mnie rodzi najmniej dziwnych rozwiązań (Wędrujący Pustelnik nadal nie może mieć przyjaciół, Kanibal korzystać z zaklęć, Minotaur nosić hełmu).
A właśnie - jak postępujecie z Trollem, który na starcie dostałby Arcymaga (Moc = 1 + 2, czyli może mieć tylko 1 zaklęcie, a zdolność Arcymaga, daje mu 2 z automatu)?
- HRABIA GENERAŁ LORD
-
- Posty: 302
- Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
Zdolność Arcymaga znosi ograniczenia Kanibala. Prawda, kanibal nie może używać czarów ale nigdzie nie jest napisane, że nigdy pod żadnym pozorem nie będzie mógł z nich korzystać. Kto wie? Może w końcu tez pokona swoje ograniczenia? Tylko w odróżnieniu od Trolla potrzebuje do tego silniejszego bodźca niż zdobycie 1 (lub więcej) punktu mocy. Na przykład zostania Arcymagiem.rinaldo pisze:Przyjmuję po prostu ograniczenie, jako coś silniejszego, bo to łatwiej uzasadnić.
Kabibal jest istotą prymitywną i nie potrafi tego przeskoczyć
Dr Hannibal Lecter też był kanibalem
Hmm... ciekawy problem. Jak było w instrukcji? Czy zdolności poszukiwaczy są ważniejsze niż zasady w instrukcji?rinaldo pisze:A właśnie - jak postępujecie z Trollem, który na starcie dostałby Arcymaga (Moc = 1 + 2, czyli może mieć tylko 1 zaklęcie, a zdolność Arcymaga, daje mu 2 z automatu)?
I dajcie już spokój z tym Minotaurem.
- rinaldo
-
- Posty: 93
- Rejestracja: niedziela 17 maja 2009, 01:32
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
Ale minotaur jest taki fajny
Co do rozwiązania - wydaje mi się po prostu, że trzeba przyjąć jakieś, które będzie odpowiednie dla wszystkich przypadków. W przypadku łączenia zdolności poszukiwacza i mistrza, może to być opcja - zawsze silniejsze zdolności Mistrza, a te Poszukiwacza jedynie ją uzupełniają, może być też taka, jaką opisałem wyżej - czyli zawsze dominują ograniczenia. Każda ma swoje wady i zalety.
Choć z drugiej strony ta gra nie musi i nie powinna być wszędzie do końca logiczna.
I wydaje mi się, że dla większości połączeń zasada "ograniczenie silniejsze" byłaby najrozsądniejsza. Co do Kanibala, cóż - jest w końcu z Jaskini
Co do Trolla - nie pamiętam, żeby w instrukcji było coś na ten temat, ale racjonalnym byłoby uznanie, że zapis na karcie (jako zasada szczególna) jest ważniejszy niż zasada ogólna, więc ja bym chyba jednak dał mu te dwa czary (chociaż z ciężkim sercem )
Ogólnie stwierdzam jedno - mistrzowie są doskonałą koncepcją, ale strasznie niedopracowaną.
Co do rozwiązania - wydaje mi się po prostu, że trzeba przyjąć jakieś, które będzie odpowiednie dla wszystkich przypadków. W przypadku łączenia zdolności poszukiwacza i mistrza, może to być opcja - zawsze silniejsze zdolności Mistrza, a te Poszukiwacza jedynie ją uzupełniają, może być też taka, jaką opisałem wyżej - czyli zawsze dominują ograniczenia. Każda ma swoje wady i zalety.
Choć z drugiej strony ta gra nie musi i nie powinna być wszędzie do końca logiczna.
I wydaje mi się, że dla większości połączeń zasada "ograniczenie silniejsze" byłaby najrozsądniejsza. Co do Kanibala, cóż - jest w końcu z Jaskini
Co do Trolla - nie pamiętam, żeby w instrukcji było coś na ten temat, ale racjonalnym byłoby uznanie, że zapis na karcie (jako zasada szczególna) jest ważniejszy niż zasada ogólna, więc ja bym chyba jednak dał mu te dwa czary (chociaż z ciężkim sercem )
Ogólnie stwierdzam jedno - mistrzowie są doskonałą koncepcją, ale strasznie niedopracowaną.
- Rogo
-
- Posty: 6192
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
A teraz ja zapytam: czemu nie na odwrót? ;> Podobnie jak rinaldo uważam, że ograniczenia mają wyższą moc.Isztwan pisze:Zdolność Arcymaga znosi ograniczenia Kanibala.
I nigdzie nie jest napisane, że nie może latać :mrgreen: Zasada "Co nie jest zabronione, jest dozwolone" nie działa zawsze i wszędzie, a na pewno nie w grach planszowychIsztwan pisze:Prawda, kanibal nie może używać czarów ale nigdzie nie jest napisane, że nigdy pod żadnym pozorem nie będzie mógł z nich korzystać.
Co do Trolla, to ja bym mu dał jeden Czar, a drugi dopiero, gdy zdobędzie odpowiedni poziom Mocy.rinaldo pisze:Co do Trolla - nie pamiętam, żeby w instrukcji było coś na ten temat, ale racjonalnym byłoby uznanie, że zapis na karcie (jako zasada szczególna) jest ważniejszy niż zasada ogólna, więc ja bym chyba jednak dał mu te dwa czary (chociaż z ciężkim sercem )
Ja nawet nie mam Talismana.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Nie no dajcie spokój Przecież tutaj powinna działać dokładnie taka sama zasada jak zawsze z limitami Czarów. A co w takim razie zrobicie z Arcymagiem z innego Poszukiwacza, który starci punkty Mocy do 1? :>Isztwan pisze: rinaldo napisał/a:Hmm... ciekawy problem. Jak było w instrukcji? Czy zdolności poszukiwaczy są ważniejsze niż zasady w instrukcji?A właśnie - jak postępujecie z Trollem, który na starcie dostałby Arcymaga (Moc = 1 + 2, czyli może mieć tylko 1 zaklęcie, a zdolność Arcymaga, daje mu 2 z automatu)?
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- HRABIA GENERAŁ LORD
-
- Posty: 302
- Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
No fakt, aczkolwiek powstało już tyle modyfikacji i dodatków, że może się tak zdarzyć Ale skupiając się na zasadach oficjalnych to racja, zapomniałem o tej zasadzieHRABIA GENERAŁ LORD pisze:Przecież punkty MOCY można stracić tylko do poziomu z jakim zaczynało się grę.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- yabollo
-
- Posty: 67
- Rejestracja: czwartek 06 sie 2009, 14:24
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
Arcymag, aby mógł mieć dwa Czary musi mieć z przedmiotami dodającymi na stałe Moc minimum 4.
Hm, a bazowa Siła i Moc Poszukiwacza-Profesji? Ciekawe, ciekawe... Moim zdaniem powinna być taka z jaką nowy Poszukiwacz rozpoczął swoją grę. Np. Troll o Sile 7 i Mocy 2 zostaje Arcymagiem to takie właśnie są bazowe punkty nowego Poszukiwacza. Pytanie jeszcze jak traktować Moc +2 na karcie Arcymaga. Ja dodałbym je jako bazowe ze względu na to, że właśnie są zapisane na karcie. Czyli Nowy Arcymag miałby bazową Siłę 7 i Moc 4, ale to tylko moje zdanie nie poparte instrukcją.
Hm, a bazowa Siła i Moc Poszukiwacza-Profesji? Ciekawe, ciekawe... Moim zdaniem powinna być taka z jaką nowy Poszukiwacz rozpoczął swoją grę. Np. Troll o Sile 7 i Mocy 2 zostaje Arcymagiem to takie właśnie są bazowe punkty nowego Poszukiwacza. Pytanie jeszcze jak traktować Moc +2 na karcie Arcymaga. Ja dodałbym je jako bazowe ze względu na to, że właśnie są zapisane na karcie. Czyli Nowy Arcymag miałby bazową Siłę 7 i Moc 4, ale to tylko moje zdanie nie poparte instrukcją.
Poszukiwacz to rzeczownik, a rzeczownikami rządzą przypadki...
- HRABIA GENERAŁ LORD
-
- Posty: 302
- Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- yabollo
-
- Posty: 67
- Rejestracja: czwartek 06 sie 2009, 14:24
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
I Siłę bazową ma 6... Ja miałem na myśli, że z Siłą 7 (6 bazowa + 1 zdobyta) i z Mocą 2 (1 bazowa + 1 zdobyta) udał się po ArcymagaHRABIA GENERAŁ LORD pisze:TROLL ma MOC 1.yabollo pisze:Np. Troll o Sile 7 i Mocy 2
Ja też jestem za tym aby uważać punkty z profesji za tzw. punkty startowe.
Poszukiwacz to rzeczownik, a rzeczownikami rządzą przypadki...
- Rogo
-
- Posty: 6192
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
- HRABIA GENERAŁ LORD
-
- Posty: 302
- Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
Aaa to nie skojarzyłem.yabollo pisze: I Siłę bazową ma 6... Ja miałem na myśli, że z Siłą 7 (6 bazowa + 1 zdobyta) i z Mocą 2 (1 bazowa + 1 zdobyta) udał się po Arcymaga
A SIŁY nie zauważyłem, że 7. Mój błąd. :mrgreen:
Też w taki sposób bym to widział. I ja tak gramRogo pisze:Jak dla mnie po prostu sumuję Siłę / Moc Poszukiwacza i Profesji i poniżej tego nie można zjechać
Tyle miałem do powiedzenia.
- yabollo
-
- Posty: 67
- Rejestracja: czwartek 06 sie 2009, 14:24
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
To by oczywiście było przesadą, ale czy kiedyś miałeś Siłę 50 i Moc 50? Nie no, oczywiście dobry przykład...Rogo pisze:yabollo, czyli wg Ciebie jak ktoś zostanie Arcymagiem mając Siłę 50, Moc 50, to jego bazowe to S-50 M-52 i poniżej nich nie może spaść? ;>
W obydwu rozwiązaniach może wsytąpić sytuacja o której pisaliście w której Arcymag z bazową Mocą 3 nie mógłby mieć dwóch Czarów. Powstaje sprzeczność, bo wg jego zdolności ma mieć 2 Czary, a wg instrukcji 1 Czar. Wg mnie powinien w takiej sytuacji mieć 1 Czar zgodnie z instrukcją.
Twoje rozwiązanie jest zdecydowanie lepsze.Rogo pisze:Jak dla mnie po prostu sumuję Siłę / Moc Poszukiwacza i Profesji i poniżej tego nie można zjechać
Poszukiwacz to rzeczownik, a rzeczownikami rządzą przypadki...
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
bo tak szczerze powiedziawszy jest to jedyne słuszne i logiczne rozwiązanie. Kiedyś gdy po długiej przerwie ściągnąłem z torrentów całą paczkę z MiMem, to była tam profesja niezwykle ciekawa, bo z tego co pamiętam to dawała chyba +4 albo +3 do Mocy ale kosztem -1 do Siły... to dopiero jest rebus, jeżeli weźmiemy np. autorskiego poszukiwacza, który ma 1 Siły na starcie i zaraz zdobędziemy tę profesję, nasza Siła powinna wynieść 0...Rogo pisze:Jak dla mnie po prostu sumuję Siłę / Moc Poszukiwacza i Profesji i poniżej tego nie można zjechać
Od strony graficznej i merytorycznej profesja to była bardzo kiepska i zaraz wylądowała w koszu, ale przy okazji tej dyskusji przypomniałem sobie o tym.
Ciekawe co zrobić z takim przypadkiem...
- Qurek
-
- Posty: 163
- Rejestracja: środa 27 paź 2010, 21:12
- Lokalizacja: Sieradz
- Płeć:
- Wiek: 39
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Jest to mój pierwszy post i ekhem... co to ja chciałem... aha. Pół dnia spędziłem dziś na czytaniu Waszego forum i przyznam, że sporo nurtujących mnie zagadnień zostało w pewnym sensie rozwiane, choć jeszcze długa droga przede mną... no ale do brzegu.
Miałbym dla niektórych pewną propozycję związaną z dodatkowymi profesjami. Pozwoliłoby to uniknąć niepotrzebnych nonsensów typu, Wampir zostaje Królewskim Championem, czy Kanibal Arcymagiem. Wprowadziłbym pewne ograniczenia w stosunku do profesji jaką można objąć. Jest to oczywiście jedynie propozycja, ale widziałbym małą erratę dołączoną do instrukcji Miasta, która brzmiałaby następująco.
ARCYMAGIEM może zostać jedynie postać startująca z bazową MOCĄ minimum 4 i rozpoczynała grę z przynajmniej jednym czarem. Charakter dowolny
KRÓLEWSKIM CHAMPIONEM może zostać jedynie postać posiadająca bazowy charakter DOBRY i statystyki SIŁY i MOCY przynajmniej 3
SZERYFEM może zostać jedynie poszukiwacz zaczynający z charakterem DOBRYM i SIŁĄ minimum 4.
MISTRZEM ZŁODZIEI może zostać każdy który posiadał bazowy charakter NEUTRALNY.
Przyznam szczerze, że nie przyjrzałem się wszystkim poszukiwaczom występującym w grze, ale powyższy zapis niweluje fakt np. biegającego w hełmie Szeryfa Minetaura , czy prymitywnego Kanibala Arcymaga. Wziąłem to może bardziej na logikę, ale dla tych którzy często kierują się nią, a jest takich kilku użytkowników, myślę, że pomysł się w miarę spodoba.
Tak więc czekam na jakieś opinie z Waszej strony i do następnego postu.
P.S. Sorry, że odgrzebałem troszkę nieświeży temat, ale chciałem się w końcu udzielić, ale jak narazie jakoś nie miałem okazji.
Miałbym dla niektórych pewną propozycję związaną z dodatkowymi profesjami. Pozwoliłoby to uniknąć niepotrzebnych nonsensów typu, Wampir zostaje Królewskim Championem, czy Kanibal Arcymagiem. Wprowadziłbym pewne ograniczenia w stosunku do profesji jaką można objąć. Jest to oczywiście jedynie propozycja, ale widziałbym małą erratę dołączoną do instrukcji Miasta, która brzmiałaby następująco.
ARCYMAGIEM może zostać jedynie postać startująca z bazową MOCĄ minimum 4 i rozpoczynała grę z przynajmniej jednym czarem. Charakter dowolny
KRÓLEWSKIM CHAMPIONEM może zostać jedynie postać posiadająca bazowy charakter DOBRY i statystyki SIŁY i MOCY przynajmniej 3
SZERYFEM może zostać jedynie poszukiwacz zaczynający z charakterem DOBRYM i SIŁĄ minimum 4.
MISTRZEM ZŁODZIEI może zostać każdy który posiadał bazowy charakter NEUTRALNY.
Przyznam szczerze, że nie przyjrzałem się wszystkim poszukiwaczom występującym w grze, ale powyższy zapis niweluje fakt np. biegającego w hełmie Szeryfa Minetaura , czy prymitywnego Kanibala Arcymaga. Wziąłem to może bardziej na logikę, ale dla tych którzy często kierują się nią, a jest takich kilku użytkowników, myślę, że pomysł się w miarę spodoba.
Tak więc czekam na jakieś opinie z Waszej strony i do następnego postu.
P.S. Sorry, że odgrzebałem troszkę nieświeży temat, ale chciałem się w końcu udzielić, ale jak narazie jakoś nie miałem okazji.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Witamy na GameKeeperze! Mam nadzieję, że pozostaniesz z nami jeszcze jakiś czas i będziemy mogli podyskutować. A co do Twoich propozycji, to:
Na Moc jeszcze mogę zgodzić się, ale na Zaklęcie nie. Chociażby dlatego, że wtedy taki Poszukiwacz nie ma powodu stawać się Arcymagiem. Arcymag, to gość, co sra Czarami na potęgę (Posępnego Czerepu). Skoro już ma lekko gorszą taką zdolność, to nie będzie się fatygował, aby podreperować.Qurek pisze:ARCYMAGIEM może zostać jedynie postać startująca z bazową MOCĄ minimum 4 i rozpoczynała grę z przynajmniej jednym czarem. Charakter dowolny
Dałbym, że Dobry o Sile 4. Champion, to swego rodzaju Paladyn. A doskonale wiemy, poparty przykładem Paladyna Arturiusa, że Paladyni nie myślą, tylko walczą.Qurek pisze:KRÓLEWSKIM CHAMPIONEM może zostać jedynie postać posiadająca bazowy charakter DOBRY i statystyki SIŁY i MOCY przynajmniej 3
Tutaj z kolei dałbym limit, że Dobry lub Neutralny o Mocy 4. Szeryf nie musi się bić, od tego ma ludzi, musi za to myśleć. Poza tem, nie każdy Szeryf, to wzór cnót..Qurek pisze:SZERYFEM może zostać jedynie poszukiwacz zaczynający z charakterem DOBRYM i SIŁĄ minimum 4.
Mistrzem Złodziei, to i tak z defaulta zajebiście trudno jest się stać - 1 karta na przeszło 90. Więc tutaj bym nic nie zmieniał, ewentualnie, że Zły lub Neutralny może nim się stać.Qurek pisze:MISTRZEM ZŁODZIEI może zostać każdy który posiadał bazowy charakter NEUTRALNY.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 45
- Kontakt:
ta i do tego dochodzą bezsensu zdolności plus rzucanie kostką... co chwilę. Kart 72 :mrgreen:Nemomon pisze:Mistrzem Złodziei, to i tak z defaulta zajebiście trudno jest się stać - 1 karta na przeszło 90. Więc tutaj bym nic nie zmieniał, ewentualnie, że Zły lub Neutralny może nim się stać.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23518
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
A widzisz, ja zawsze lubiłem rzucać kością czy otrzymam list gończy, czy nie xD To było swego rodzaju ryzyko i dreszczyk emocji czy będę dociągał więcej kart Miasta, czy niestave pisze:ta i do tego dochodzą bezsensu zdolności plus rzucanie kostką... co chwilę. Kart 72 :mrgreen:Nemomon pisze:Mistrzem Złodziei, to i tak z defaulta zajebiście trudno jest się stać - 1 karta na przeszło 90. Więc tutaj bym nic nie zmieniał, ewentualnie, że Zły lub Neutralny może nim się stać.
A kart nie pamiętam ile jest, dawno w starego MiMa nie grałem
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!