Poszukiwacze-Profesje (Biali Poszukiwacze)

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6176
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Rogo »

A to trzeba być noobem, żeby przeciwnikowi na to pozwolić :mrgreen:


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD »

Rogo pisze:A to trzeba być noobem, żeby przeciwnikowi na to pozwolić :mrgreen:
Tylko zakładając, że zatrzymujemy stare ZDOLNOŚCI to trudno sobie poradzić z przeciwnikiem który ma 1 profesję, o 2-3 nawet szkoda gadać.


Tyle miałem do powiedzenia.
Awatar użytkownika
rinaldo
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 93
Rejestracja: niedziela 17 maja 2009, 01:32
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: rinaldo »

A to już różnie bywa. W końcu większość umiejętności profesyjnych, nie powala jakoś szczególnie (tak naprawdę każda z profesji ma 1-2 naprawdę przydatne).

A co do łączenia zdolności, to mogę tylko powiedzieć, jak my to rozwiązywaliśmy - grając na zasadzie, zgodnie, z którą umiejętności się łączyło, ale dylematy wskazane powyżej rozwiązywaliśmy w taki sposób, że generalnie ograniczenia (nieważne, czy profesji, czy podstawowego poszukiwacza były silniejsze). I po prostu rzeczony Wampir, działając jako Królewski Czempion, nadal nie może mieć przyjaciół - wobec czego umiejętności Królewskiego, dotyczące przyjaciół, po prostu nie działają. Podobnie dla Kanibala nie ma sensu zostawanie Arcymagiem (chyba, że dla odporności na magię).

Zasada nie była i nie jest doskonała, ale chyba co do Mistrzów takie nie istnieją.

A wracając do łączenia Mistrzów, jakoś zdroworozsądkowo, zawsze przyjmowaliśmy branie jednej, ale faktycznie przeciwwskazania nie ma :)

W każdym razie bym nie przesadzał. Mistrzowie (ci z oryginalnej gry) nie zmieniają aż tak bardzo rozrywki. A nawet jak raz na jakiś czas ktoś wygra dzięki ich połączeniu, to co z tego? To gra i tak się dzieje. A poza tym, zanim ktoś zdobędzie te profesje, może stracić sporo czasu, trafienie na choćby Żebraka (i 6) znowu nie zdarza się aż tak często, podczas gdy jego przeciwnicy mogą się podpakować (no, jedynie Arcymag daje się zdobyć względnie łatwo, ale ten awans jest faktycznie bardzo mocno niedopracowany)


Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

Rogo, ale to właśnie o tych sprzecznościach mówiłem. Na przykład podany przez ciebie Minotaur nie może nosić hełmu. I też wydaje mi się głupie, że po przemianie może nosić hełm. Ale co jeśli Szeryf miałby zdolność "Możesz nosić hełm". Rodzi się sprzeczność i nie wiadomo jak wtedy postępować.
A przykłady Kanibala i Wampira? Arcymag też może jeść ludzkie mięso i pić krew i nie ma w tym nic dziwnego :D
rinaldo pisze:Podobnie dla Kanibala nie ma sensu zostawanie Arcymagiem (chyba, że dla odporności na magię).
Ale dowiem się w końcu dlaczego??


Awatar użytkownika
rinaldo
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 93
Rejestracja: niedziela 17 maja 2009, 01:32
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: rinaldo »

Przyjmuję po prostu ograniczenie, jako coś silniejszego, bo to łatwiej uzasadnić.

Kabibal jest istotą prymitywną :) i nie potrafi tego przeskoczyć - co wprost wynika z umiejętności na karcie.
Troll np. też może być uznany za prymitywnego (Moc=1), ale może pokonać swoje ograniczenia, nauczyć się podnieść Moc, a Kanibal nie (bo takie ograniczenie wynika z jego umiejętności - jego nieumiejętność korzystania z zaklęć jest cechą immanentną, niezależną od tego, jak mądry się stanie).
Nie mówię, że to rozwiązanie jest idealne, czy nawet dobre, ale jak dla mnie rodzi najmniej dziwnych rozwiązań (Wędrujący Pustelnik nadal nie może mieć przyjaciół, Kanibal korzystać z zaklęć, Minotaur nosić hełmu).

A właśnie - jak postępujecie z Trollem, który na starcie dostałby Arcymaga (Moc = 1 + 2, czyli może mieć tylko 1 zaklęcie, a zdolność Arcymaga, daje mu 2 z automatu)?


Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD »

rinaldo pisze: A właśnie - jak postępujecie z Trollem, który na starcie dostałby Arcymaga (Moc = 1 + 2, czyli może mieć tylko 1 zaklęcie, a zdolność Arcymaga, daje mu 2 z automatu)?
W moich grach w takim wypadku ARCYMAG ma 2 CZARY i może ich swobodnie używać.


Tyle miałem do powiedzenia.
Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

rinaldo pisze:Przyjmuję po prostu ograniczenie, jako coś silniejszego, bo to łatwiej uzasadnić.
Kabibal jest istotą prymitywną :) i nie potrafi tego przeskoczyć
Zdolność Arcymaga znosi ograniczenia Kanibala. Prawda, kanibal nie może używać czarów ale nigdzie nie jest napisane, że nigdy pod żadnym pozorem nie będzie mógł z nich korzystać. Kto wie? Może w końcu tez pokona swoje ograniczenia? Tylko w odróżnieniu od Trolla potrzebuje do tego silniejszego bodźca niż zdobycie 1 (lub więcej) punktu mocy. Na przykład zostania Arcymagiem.
Dr Hannibal Lecter też był kanibalem :)
rinaldo pisze:A właśnie - jak postępujecie z Trollem, który na starcie dostałby Arcymaga (Moc = 1 + 2, czyli może mieć tylko 1 zaklęcie, a zdolność Arcymaga, daje mu 2 z automatu)?
Hmm... ciekawy problem. Jak było w instrukcji? Czy zdolności poszukiwaczy są ważniejsze niż zasady w instrukcji?

I dajcie już spokój z tym Minotaurem.


Awatar użytkownika
rinaldo
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 93
Rejestracja: niedziela 17 maja 2009, 01:32
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: rinaldo »

Ale minotaur jest taki fajny :)

Co do rozwiązania - wydaje mi się po prostu, że trzeba przyjąć jakieś, które będzie odpowiednie dla wszystkich przypadków. W przypadku łączenia zdolności poszukiwacza i mistrza, może to być opcja - zawsze silniejsze zdolności Mistrza, a te Poszukiwacza jedynie ją uzupełniają, może być też taka, jaką opisałem wyżej - czyli zawsze dominują ograniczenia. Każda ma swoje wady i zalety.
Choć z drugiej strony ta gra nie musi i nie powinna być wszędzie do końca logiczna.
I wydaje mi się, że dla większości połączeń zasada "ograniczenie silniejsze" byłaby najrozsądniejsza. Co do Kanibala, cóż - jest w końcu z Jaskini ;)

Co do Trolla - nie pamiętam, żeby w instrukcji było coś na ten temat, ale racjonalnym byłoby uznanie, że zapis na karcie (jako zasada szczególna) jest ważniejszy niż zasada ogólna, więc ja bym chyba jednak dał mu te dwa czary (chociaż z ciężkim sercem :P)

Ogólnie stwierdzam jedno - mistrzowie są doskonałą koncepcją, ale strasznie niedopracowaną.


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6176
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Rogo »

Isztwan pisze:Zdolność Arcymaga znosi ograniczenia Kanibala.
A teraz ja zapytam: czemu nie na odwrót? ;> Podobnie jak rinaldo uważam, że ograniczenia mają wyższą moc.
Isztwan pisze:Prawda, kanibal nie może używać czarów ale nigdzie nie jest napisane, że nigdy pod żadnym pozorem nie będzie mógł z nich korzystać.
I nigdzie nie jest napisane, że nie może latać :mrgreen: Zasada "Co nie jest zabronione, jest dozwolone" nie działa zawsze i wszędzie, a na pewno nie w grach planszowych ;)
rinaldo pisze:Co do Trolla - nie pamiętam, żeby w instrukcji było coś na ten temat, ale racjonalnym byłoby uznanie, że zapis na karcie (jako zasada szczególna) jest ważniejszy niż zasada ogólna, więc ja bym chyba jednak dał mu te dwa czary (chociaż z ciężkim sercem :P )
Co do Trolla, to ja bym mu dał jeden Czar, a drugi dopiero, gdy zdobędzie odpowiedni poziom Mocy.


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Isztwan pisze: rinaldo napisał/a:
A właśnie - jak postępujecie z Trollem, który na starcie dostałby Arcymaga (Moc = 1 + 2, czyli może mieć tylko 1 zaklęcie, a zdolność Arcymaga, daje mu 2 z automatu)?
Hmm... ciekawy problem. Jak było w instrukcji? Czy zdolności poszukiwaczy są ważniejsze niż zasady w instrukcji?
Nie no dajcie spokój :) Przecież tutaj powinna działać dokładnie taka sama zasada jak zawsze z limitami Czarów. A co w takim razie zrobicie z Arcymagiem z innego Poszukiwacza, który starci punkty Mocy do 1? :>


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD »

SeSim pisze:A co w takim razie zrobicie z Arcymagiem z innego Poszukiwacza, który starci punkty Mocy do 1? :>
Przecież punkty MOCY można stracić tylko do poziomu z jakim zaczynało się grę.


Tyle miałem do powiedzenia.
Awatar użytkownika
rinaldo
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 93
Rejestracja: niedziela 17 maja 2009, 01:32
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: rinaldo »

Racja, w sumie sam się zorientowałem, jaką bzdurę walnąłem :) Powinien mieć tyle zaklęć, na ile pozwala mu Moc.

Aczkolwiek Arcymag mocy poniżej 3 raczej mieć nie będzie ;)


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6176
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Rogo »

SeSim, a Ty nie traktujesz punktów profesji również jako startowych?
Można by zrobić ankietę kto jak je traktuje, bo dawno ankiet nie było :mrgreen:


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

HRABIA GENERAŁ LORD pisze:Przecież punkty MOCY można stracić tylko do poziomu z jakim zaczynało się grę.
No fakt, aczkolwiek powstało już tyle modyfikacji i dodatków, że może się tak zdarzyć :P Ale skupiając się na zasadach oficjalnych to racja, zapomniałem o tej zasadzie :/


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
yabollo
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 67
Rejestracja: czwartek 06 sie 2009, 14:24
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: yabollo »

Arcymag, aby mógł mieć dwa Czary musi mieć z przedmiotami dodającymi na stałe Moc minimum 4.

Hm, a bazowa Siła i Moc Poszukiwacza-Profesji? Ciekawe, ciekawe... Moim zdaniem powinna być taka z jaką nowy Poszukiwacz rozpoczął swoją grę. Np. Troll o Sile 7 i Mocy 2 zostaje Arcymagiem to takie właśnie są bazowe punkty nowego Poszukiwacza. Pytanie jeszcze jak traktować Moc +2 na karcie Arcymaga. Ja dodałbym je jako bazowe ze względu na to, że właśnie są zapisane na karcie. Czyli Nowy Arcymag miałby bazową Siłę 7 i Moc 4, ale to tylko moje zdanie nie poparte instrukcją.


Poszukiwacz to rzeczownik, a rzeczownikami rządzą przypadki...
Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD »

yabollo pisze:Np. Troll o Sile 7 i Mocy 2
TROLL ma MOC 1.

Ja też jestem za tym aby uważać punkty z profesji za tzw. punkty startowe.


Tyle miałem do powiedzenia.
Awatar użytkownika
yabollo
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 67
Rejestracja: czwartek 06 sie 2009, 14:24
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: yabollo »

HRABIA GENERAŁ LORD pisze:
yabollo pisze:Np. Troll o Sile 7 i Mocy 2
TROLL ma MOC 1.

Ja też jestem za tym aby uważać punkty z profesji za tzw. punkty startowe.
I Siłę bazową ma 6... Ja miałem na myśli, że z Siłą 7 (6 bazowa + 1 zdobyta) i z Mocą 2 (1 bazowa + 1 zdobyta) udał się po Arcymaga :)


Poszukiwacz to rzeczownik, a rzeczownikami rządzą przypadki...
Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6176
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: Rogo »

yabollo, czyli wg Ciebie jak ktoś zostanie Arcymagiem mając Siłę 50, Moc 50, to jego bazowe to S-50 M-52 i poniżej nich nie może spaść? ;>
Jak dla mnie po prostu sumuję Siłę / Moc Poszukiwacza i Profesji i poniżej tego nie można zjechać ;)


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD »

yabollo pisze: I Siłę bazową ma 6... Ja miałem na myśli, że z Siłą 7 (6 bazowa + 1 zdobyta) i z Mocą 2 (1 bazowa + 1 zdobyta) udał się po Arcymaga :)
Aaa to nie skojarzyłem.
A SIŁY nie zauważyłem, że 7. Mój błąd. :mrgreen:
Rogo pisze:Jak dla mnie po prostu sumuję Siłę / Moc Poszukiwacza i Profesji i poniżej tego nie można zjechać ;)
Też w taki sposób bym to widział. I ja tak gram


Tyle miałem do powiedzenia.
Awatar użytkownika
yabollo
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Rzezimieszek
Posty: 67
Rejestracja: czwartek 06 sie 2009, 14:24
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: yabollo »

Rogo pisze:yabollo, czyli wg Ciebie jak ktoś zostanie Arcymagiem mając Siłę 50, Moc 50, to jego bazowe to S-50 M-52 i poniżej nich nie może spaść? ;>
To by oczywiście było przesadą, ale czy kiedyś miałeś Siłę 50 i Moc 50? ;) Nie no, oczywiście dobry przykład...
W obydwu rozwiązaniach może wsytąpić sytuacja o której pisaliście w której Arcymag z bazową Mocą 3 nie mógłby mieć dwóch Czarów. Powstaje sprzeczność, bo wg jego zdolności ma mieć 2 Czary, a wg instrukcji 1 Czar. Wg mnie powinien w takiej sytuacji mieć 1 Czar zgodnie z instrukcją.
Rogo pisze:Jak dla mnie po prostu sumuję Siłę / Moc Poszukiwacza i Profesji i poniżej tego nie można zjechać ;)
Twoje rozwiązanie jest zdecydowanie lepsze.


Poszukiwacz to rzeczownik, a rzeczownikami rządzą przypadki...
Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3416
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Kaktus+ »

Rogo pisze:Jak dla mnie po prostu sumuję Siłę / Moc Poszukiwacza i Profesji i poniżej tego nie można zjechać
bo tak szczerze powiedziawszy jest to jedyne słuszne i logiczne rozwiązanie. Kiedyś gdy po długiej przerwie ściągnąłem z torrentów całą paczkę z MiMem, to była tam profesja niezwykle ciekawa, bo z tego co pamiętam to dawała chyba +4 albo +3 do Mocy ale kosztem -1 do Siły... to dopiero jest rebus, jeżeli weźmiemy np. autorskiego poszukiwacza, który ma 1 Siły na starcie i zaraz zdobędziemy tę profesję, nasza Siła powinna wynieść 0...
Od strony graficznej i merytorycznej profesja to była bardzo kiepska i zaraz wylądowała w koszu, ale przy okazji tej dyskusji przypomniałem sobie o tym.
Ciekawe co zrobić z takim przypadkiem...


Awatar użytkownika
Qurek
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 163
Rejestracja: środa 27 paź 2010, 21:12
Lokalizacja: Sieradz
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Qurek »

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Jest to mój pierwszy post i ekhem... co to ja chciałem... aha. Pół dnia spędziłem dziś na czytaniu Waszego forum i przyznam, że sporo nurtujących mnie zagadnień zostało w pewnym sensie rozwiane, choć jeszcze długa droga przede mną... no ale do brzegu.

Miałbym dla niektórych pewną propozycję związaną z dodatkowymi profesjami. Pozwoliłoby to uniknąć niepotrzebnych nonsensów typu, Wampir zostaje Królewskim Championem, czy Kanibal Arcymagiem. Wprowadziłbym pewne ograniczenia w stosunku do profesji jaką można objąć. Jest to oczywiście jedynie propozycja, ale widziałbym małą erratę dołączoną do instrukcji Miasta, która brzmiałaby następująco.

ARCYMAGIEM może zostać jedynie postać startująca z bazową MOCĄ minimum 4 i rozpoczynała grę z przynajmniej jednym czarem. Charakter dowolny

KRÓLEWSKIM CHAMPIONEM może zostać jedynie postać posiadająca bazowy charakter DOBRY i statystyki SIŁY i MOCY przynajmniej 3

SZERYFEM może zostać jedynie poszukiwacz zaczynający z charakterem DOBRYM i SIŁĄ minimum 4.

MISTRZEM ZŁODZIEI może zostać każdy który posiadał bazowy charakter NEUTRALNY.

Przyznam szczerze, że nie przyjrzałem się wszystkim poszukiwaczom występującym w grze, ale powyższy zapis niweluje fakt np. biegającego w hełmie Szeryfa Minetaura ;), czy prymitywnego Kanibala Arcymaga. Wziąłem to może bardziej na logikę, ale dla tych którzy często kierują się nią, a jest takich kilku użytkowników, myślę, że pomysł się w miarę spodoba.
Tak więc czekam na jakieś opinie z Waszej strony i do następnego postu.

P.S. Sorry, że odgrzebałem troszkę nieświeży temat, ale chciałem się w końcu udzielić, ale jak narazie jakoś nie miałem okazji.


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23498
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Witamy na GameKeeperze! Mam nadzieję, że pozostaniesz z nami jeszcze jakiś czas i będziemy mogli podyskutować. A co do Twoich propozycji, to:
Qurek pisze:ARCYMAGIEM może zostać jedynie postać startująca z bazową MOCĄ minimum 4 i rozpoczynała grę z przynajmniej jednym czarem. Charakter dowolny
Na Moc jeszcze mogę zgodzić się, ale na Zaklęcie nie. Chociażby dlatego, że wtedy taki Poszukiwacz nie ma powodu stawać się Arcymagiem. Arcymag, to gość, co sra Czarami na potęgę (Posępnego Czerepu). Skoro już ma lekko gorszą taką zdolność, to nie będzie się fatygował, aby podreperować.
Qurek pisze:KRÓLEWSKIM CHAMPIONEM może zostać jedynie postać posiadająca bazowy charakter DOBRY i statystyki SIŁY i MOCY przynajmniej 3
Dałbym, że Dobry o Sile 4. Champion, to swego rodzaju Paladyn. A doskonale wiemy, poparty przykładem Paladyna Arturiusa, że Paladyni nie myślą, tylko walczą.
Qurek pisze:SZERYFEM może zostać jedynie poszukiwacz zaczynający z charakterem DOBRYM i SIŁĄ minimum 4.
Tutaj z kolei dałbym limit, że Dobry lub Neutralny o Mocy 4. Szeryf nie musi się bić, od tego ma ludzi, musi za to myśleć. Poza tem, nie każdy Szeryf, to wzór cnót.. ;)
Qurek pisze:MISTRZEM ZŁODZIEI może zostać każdy który posiadał bazowy charakter NEUTRALNY.
Mistrzem Złodziei, to i tak z defaulta zajebiście trudno jest się stać - 1 karta na przeszło 90. Więc tutaj bym nic nie zmieniał, ewentualnie, że Zły lub Neutralny może nim się stać.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 45
Kontakt:

Post autor: stave »

Nemomon pisze:Mistrzem Złodziei, to i tak z defaulta zajebiście trudno jest się stać - 1 karta na przeszło 90. Więc tutaj bym nic nie zmieniał, ewentualnie, że Zły lub Neutralny może nim się stać.
ta i do tego dochodzą bezsensu zdolności plus rzucanie kostką... co chwilę. Kart 72 :mrgreen:


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23498
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

stave pisze:
Nemomon pisze:Mistrzem Złodziei, to i tak z defaulta zajebiście trudno jest się stać - 1 karta na przeszło 90. Więc tutaj bym nic nie zmieniał, ewentualnie, że Zły lub Neutralny może nim się stać.
ta i do tego dochodzą bezsensu zdolności plus rzucanie kostką... co chwilę. Kart 72 :mrgreen:
A widzisz, ja zawsze lubiłem rzucać kością czy otrzymam list gończy, czy nie xD To było swego rodzaju ryzyko i dreszczyk emocji czy będę dociągał więcej kart Miasta, czy nie ;)

A kart nie pamiętam ile jest, dawno w starego MiMa nie grałem ;)


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
ODPOWIEDZ