"filozoficzne" bzdety o mimie

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fej Wong
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 111
Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie

Post autor: Fej Wong »

Lukas rozumiem że ty zmieniłeś kampanię trzech masek?
Bo mi się wydawało że ta maska która u ciebie jest od króla smoków to ona jest w przedpolach piekieł poprostu ale w sumie twój pomysł też jest dobry...:D


Obrazek
>>>>>>>>>>>>Prince Of Mirkwood<<<<<<<<<<<<
Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

Jesli jednak chcielismy pograc z polotem nie na zasadzie "idz po korone i spadamy" tylko aby pograc , a towarzystwo nie bylo zbyt spiete po wylosowaniu poszukiwacza kazdy z graczy zadawal zadanie przeciwnikowi oczywiscie bez przesady. I tak jesli bylo nas 4 w rozgrywce aby zaszalec musiales wykonac 3 zadania po jednym od kazdego przeciwnika. Trzeba pamietac ze to rozwiazanie wymaga nie lada wyrozumialosci od grajacych by nie bylo pretensji ze ktos mial zbyt trudne zadania. W ten sposob kazda rozgrywka byla o wiele ciekawsza od poprzednie, gdy z ciezarem doswiadczen mogles wymyslac co raz to inne zadania , ktore naprawde byly z biegiem czasu coraz to bardziej ciekawe.
Pomysł dobry jednak faktycznie może to być niesprawiedliwe że ktoś wymyślił mi za trudne zadanie i na wykonanie go potrzebuję więcej czasu niż inni. Jednak można go troszkę przerobić a mianowicie najpierw zrobić burzę mózgów w towarzystwie kilku (kilkunastu) ludzi zaznajomionych z tematem w trakcie której powstanie kilkadziesiąt zadań do wykonania. Wszystkie zadania spisać na kartach a potem każdy losuje na początku gry klika zadań (ilość zależna od wcześniejszych ustaleń). Teraz nawet jak ktoś dostanie trudne zadanie to jednak możne zrzucić winę tylko na pecha bo równie dobrze to zadanie mógł wylosować ktoś inny.
Kiedyś proponowałem rozwiązanie punktowe, ale oczywiście zostałem przekrzyczany... Ogólnie pomysł był taki, w każdym dodatku jest coś do zrobienia, za co dostaje się Punkty Zwycięstwa. Oczywiście za wygranie gry jest max. czyli 15 PZ, ale za pomniejsze rzeczy (wejście na daną planszę, zrobienie na niej czegoś trudnego) dostaje się od 1 do 3 PZetów. Wyjątkiem jest zdobycie Korony Władzy - 5 PZ - nie jest tożsame z wygraniem gry!
Świetny pomysł mający na celu wyłonić najlepszego poszukiwacza.

Ja mam natomiast trochę inny pomysł zmuszający graczy do odwiedzenia wszystkich plansz. Można zrobić tak że Korona Władzy rozpadła się na części wiele lat temu. Teraz aby ją odtworzyć trzeba zgromadzić odpowiednie przedmioty (każdy byłby dostępny na innej planszy). Zdobycie każdego przedmiotu odbywałoby się w inny sposób. Moje pomysły:
1. Talizman-trzeba go poprostu znaleźć na głównej planszy.
2. Magiczny Kryształ-trzeba przejść trzy próby w Jaskini.
3. Czaszka Króla Smoków-umieścić go w Podziemiach a po pokonaniu go zdobywasz jego czaszkę.
4. Fragment Meteorytu-można go kupić w Kosmicznej Fortecy. Oczywiście za sporą kwotę (żeby było ciekawiej to cena może stale rosąć).
5. Klejnoty Rodowe-w zależności od charakteru można je zdobyć na trzy sposoby. Dobry: musisz zostać Królewskim Championem lub Szeryfem i być nim przez określoną ilość tur. W zamian za wierną służbę dostajesz Klejnoty rodowe. Neutralny: musisz je ukraść z Zamku Książęcego. Oczywiście będzie to związane z rzutem kostką. Zły: musisz zabić księcia. Będziesz musiał najpierw pokonać różnych stróżów prawa.
Następnie trzeba zamienić centralny obszar planszy z Korony Władzy na Magiczną Kuźnię strzeżoną przez jakiegoś potężnego smoka czy demona. Dopiero będąc w kuźni i mając wszystkie komponenty można przystąpić do konstrukcji Korony Władzy.
Żeby było jeszcze ciekawiej można ustalić taką zasadę że możnha stworzyć różne artefakty (np. kombinacja trzech przedmiotów łącznie z przedmiotami z nieoficjalnych dodatków) i zamiast korony władzy stworzyć miecz dodający ileś tam do siły i trzeba odszukać innych poszukiwaczy i zlikwidować ich itd.

Napiszcie co o tym sądzicie.


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
Pablito
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 38
Rejestracja: niedziela 22 sie 2004, 19:33
Płeć:

Post autor: Pablito »

Wykonanie tych zadań sprawiło by wiele problemów, ale mimo swojej extremalności jest to ciekawy pomysł i warto by go rozwinąć.

a ja proponuje coś takiego:
korona władzy jakby to nie patrzyć jest to przedmiot, niech np. dodaje jakieś staty zaś poszukiwacz który dotrze do korony zabiera ją i teleportuje się w wybrane miejsce (przez siebie) i musi dotrzeć w pare miejsc (np. skarbiec w podziemiach, zamek w mieście itp.) wykonać tam jakieś zadanie (które powiedzmy ładują koronę mocą) i po wykonaniu tych zadań teleportuje sie spowrotem do wewnętrznej i dopiero rzuca rozkaz. zaś inni poszukiwacze starają sie ową koronę przejąć i samemu zwyciężyć. trzeba jeszcze dodać że koronę poszukiwacz może stracić tylko gdy zostanie pokonany przez innego poszukiwacza który ową koronę sobie zabierze.
I co o takowym pomyśle sądzicie?


Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: HunteR »

Też nieźle.
Ja uważam że wszystkie pomysły przedstawione tutaj (łącznie z moim :P ) są ciekawe i można je (po lekkim zmodyfikowaniu) wprowadzić do gry. Dzięki temu grę można będzie ukończyć na kilka (jeśli nie kilkanaście) różnych sposobów.


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
ODPOWIEDZ