tak, info pojawiło się dopiero później, co nie zmienia faktu, że już wcześniej kilka osób z forum zapytało o te karty i je dostałoPoprostu info o tym że wysyłasz na priva pojawiło się dopiero po tym jak Valdi zapytał "dla kogo to skoro nie ma na forum",
Kraina wewnętrzna i Przedpola Piekieł
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Ba! Ja się nawet nie dopraszałem, a i tak dostałem
A tak poważniej. Jeżeli chcecie dyskutować nad etyką przerabiania czyiś dodatków itd, itp, etc, bla bla , to załóżcie sobie nowy temat! Natomiast tutaj skupmy się na zasadach. Przypuszczam, że można je spokojnie zastosować zarówno do oryginalnych PP jak i do Giefergowych.
EDIT:
Zapomniałem że już jest temat o przerabianiu powstałych dodatków
http://www.forum.magiaimiecz.eu/viewtop ... 18&start=0
A tak poważniej. Jeżeli chcecie dyskutować nad etyką przerabiania czyiś dodatków itd, itp, etc, bla bla , to załóżcie sobie nowy temat! Natomiast tutaj skupmy się na zasadach. Przypuszczam, że można je spokojnie zastosować zarówno do oryginalnych PP jak i do Giefergowych.
EDIT:
Zapomniałem że już jest temat o przerabianiu powstałych dodatków
http://www.forum.magiaimiecz.eu/viewtop ... 18&start=0
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
wracając do tematu:
Poszukiwacz Wampir ma taką zdolność:
- na obszarze z Wieżą Wampira nie tracisz punktów wytrzymałości, jestes tam bezpieczny.
Jak to się ma do PP ?
Moim zdaniem Wampir będąc na tym obszarze nie straci wytrzymalości również wyniku dowolnej karty PP (zresztą w przeciwnym wypadku jego zdolnośc traci laby sens więc to chyba oczywiste, że tak to musi wyglądać).
Poszukiwacz Wampir ma taką zdolność:
- na obszarze z Wieżą Wampira nie tracisz punktów wytrzymałości, jestes tam bezpieczny.
Jak to się ma do PP ?
Moim zdaniem Wampir będąc na tym obszarze nie straci wytrzymalości również wyniku dowolnej karty PP (zresztą w przeciwnym wypadku jego zdolnośc traci laby sens więc to chyba oczywiste, że tak to musi wyglądać).
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
-
-
- Posty: 140
- Rejestracja: poniedziałek 27 cze 2005, 02:11
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
to zalezy. podoba mi sie twoj pomysl z zachowaniem orginalnych zasad wewnetrznej krainy+ciagniemy jedna karte PP. wtedy wampir moze nie tracic tylko punktow za wierze wampira a PP dzialaja normalnie.Jak to się ma do PP ?
Moim zdaniem Wampir będąc na tym obszarze nie straci wytrzymalości również wyniku dowolnej karty PP (zresztą w przeciwnym wypadku jego zdolnośc traci laby sens więc to chyba oczywiste, że tak to musi wyglądać).
jezeli chcemy zatrzymac w projekcie PP orgninalne obszary MUSIMY i tak przerobic Jaskinie wilkolaka oraz otchlan, chyba nie musze tlumaczyc dlaczego. pomysl z mnozeniem sily tzn.otchlan: sila 4xk6, wilkolak 2k6x2 jest dosc prymitywny, moze cos lepszego wymyslimy.
co do wczesniejszych watkow:
phi i to maja byc PP :?: powyzsze rozwiazanie ZNACZNIE podnosi poprzeczke trudnosci.poza tym skoro zwierzakow nie bierzemy do podziemi/ jaskini to czy przejda kopalnie i krypte :?:Cytat:
1. w kopalni/ krypcie zostawiamy konie wozy/ muly etc.(ja bym jednak platforme antygrawitacyjna zostawil )
veto
hmmm nie znam twoich rozwiazan ale kiepska wydaje mi sie sytuacja w ktorej slaby koles na PP losuje po kolei 4 wrogow ktorzy spuszczaja mu lomot a on na to leje bo ma np.: 1 czar uzdrowienie, albo apteczke, jak nie pokonales wroga kiblujesz.Cytat:
Ani kroku dalej! Jak nie przejdziemy karty PP zostajemy na tym samym miejscu i w nastepnej turze prubujemy jeszcze raz
veto
(w moich kartach do PP jest wyraźnei zaznaczone jeśli nie możesz przejść, lub musisz zawrócić).
- juz mi sie nie chce gadac o krzyzu i demonach , to chyba kwestia gustu.
wisnia
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
poprzeczka trudności jest wystarczająco podniesiona i bez tego, poza tym muł może wejśc do podziemi :twisted: .phi i to maja byc PP powyzsze rozwiazanie ZNACZNIE podnosi poprzeczke trudnosci.
Moje karty są już dostępne, więc nie ma problemu, żeby poznać.hmmm nie znam twoich rozwiazan ale kiepska wydaje mi sie sytuacja w ktorej slaby koles na PP losuje po kolei 4 wrogow ktorzy spuszczaja mu lomot a on na to leje bo ma np.: 1 czar uzdrowienie, albo apteczke, jak nie pokonales wroga kiblujesz.
wg moich rozwiązań są wrogowie, których trzeba pokonać żeby przejśc dalej, są tacy z którymi jeśli przegramy musimy zawrócić (o 1 obszar lub w ogóle wyjść z Wewnętrznj Krainy) a są i tacy z którymi wygrać nie musimy żeby przejśc dalej. A UZdrowienie i Apteczka właśnie po to są.
kwestię krzyża załatwiłem w ten sposób, że nie ma kategorii wróg-demon, więc krzyż załatwi tylko tych, na których w tekście karty lub nazwie napisano ze są demonami.- juz mi sie nie chce gadac o krzyzu i demonach , to chyba kwestia gustu.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje