Zdobywanie punktów Siły
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
trochę za łatwo na początek moim zdaniem. Lepiej robić x2 punktów które będziemy posiadać po rozwinięciu. Bo tak to jasnowidz rozwija siłę za jednego goblina/nobbina a to już chyba trochę przesada.Ja gram zwyczajnie x2 punktów miecza jakie posiadamy.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
w stosunku do mojej wersji wszystkim łatwiej a niektórym zbyt łatwo.Jednym łatwiej, drugim trudniej, tak będzie zawsze
w MiMie to byłoby bez sensu zważywszy choćby na to, że są poszukiwacze ze zdolnościami specjalnie do rozwijania Mocy (choćby Szaman, którego zdolnośc traciłaby sens).W ogóle to się zastanawiałem nad wprowadzeniem expienia także za magicznych wrogów, również x2. Przetestuję to przy najbliższej rozgrywce.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- Łudi
-
- Posty: 238
- Rejestracja: niedziela 20 sie 2006, 16:28
- Lokalizacja: o.. polskie to krainy
- Płeć:
Postać z siłą równą 6 ma już praktycznie z górki w grze. Dochodzą do tego ewetualnie przedmioty i przyjaciele i kto mu "podskoczy" Jedynie władca smoków? Dlatego preferuje taką różnice międy poziomem 5 a 6.
Próbowałem tez coś pośrediego ale nie potrzebie za bardzo komplikowała się gra.
Próbowałem tez coś pośrediego ale nie potrzebie za bardzo komplikowała się gra.
Don’t wory be happy
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
taa jasne, czyli troll ma od razu z górki a Barbarzyńca nie?Postać z siłą równą 6 ma już praktycznie z górki w grze. Dochodzą do tego ewetualnie przedmioty i przyjaciele i kto mu "podskoczy" Jedynie władca smoków? Dlatego preferuje taką różnice międy poziomem 5 a 6.
Róznica o 1 punkt to nie róznica. Kto podskoczy komuś z siłą 6? Każdy smok mu podskoczy a tych jeśli gra się ze smokami jest mnóstwo, o takich wynalazkach jak Przedpola Piekieł nawet nei wspominając.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
nie wiem jak w MiMie, ale w MM jest tylko 1 taka postać. tylko Rycerz Ciemności ma takiego skilla, zawsze możnaby się umówić, że jak jest on w grze to nie ma expienia na Magię, żaden problem.w MiMie to byłoby bez sensu zważywszy choćby na to, że są poszukiwacze ze zdolnościami specjalnie do rozwijania Mocy (choćby Szaman, którego zdolnośc traciłaby sens).
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Rozwijanie punktów Mocy podobnie jak to się rozwija siłę jest raczej bez sensu. Upośledzi to wtedy Poszukiwaczy nastawionych na czerpanie profitów z mocy. Patrz Czary itd. Wiadomo, że w czasie rozgrywki i tak Poszukiwacze niemagiczni rozbudują sobie moc jakimiś źródełkami czy zdarzeniami losowymi. Chodzi o to, żeby nie odbierać atutów postaciom magicznym na początku gry.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
cóz, jak dla mnie zasady albo obowiązują albo nie, nie ma że raz gram tak a raz inaczej, chyba że w celu przetestowania czegoś żeby potem na stałe wprowadzić jakąś zmianę lub z niej zrezygnować. Dlatego takich rozwiązań nei uznaję.zawsze możnaby się umówić, że jak jest on w grze to nie ma expienia na Magię, żaden problem.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Hmm... niby jest zasada że moc rozwija się tak jak siłę (czyli za każde 7 punktów mocy pokonanych wrogów jeden punkt mocy na stałe) ale to działa tylko jak się gra w samą Jaskinię.
Jeśli się gra całością to faktycznie byłoby to bez sesnsu ponieważ jest kilka postaci które zdobywają moc za pokonane duchy itp. i wtedy owe zdolności straciłyby znaczenie (przynajmniej częściowo).
Jeśli się gra całością to faktycznie byłoby to bez sesnsu ponieważ jest kilka postaci które zdobywają moc za pokonane duchy itp. i wtedy owe zdolności straciłyby znaczenie (przynajmniej częściowo).
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Łudi
-
- Posty: 238
- Rejestracja: niedziela 20 sie 2006, 16:28
- Lokalizacja: o.. polskie to krainy
- Płeć:
Równie dobrze mozemy sie czepiać siły 5 ale to właśnie trol zaczyna z siłą 6. Do tego dołożymy np. miecz, magiczny pierścień oraz pas i juz ze smokami jakoś pódzie. Wystarczy, że zdobędzie jeden punkt siły i w takim przypadku jesli grasz w podstawową wersję mamy:taa jasne, czyli troll ma od razu z górki a Barbarzyńca nie?
Róznica o 1 punkt to nie róznica. Kto podskoczy komuś z siłą 6? Każdy smok mu podskoczy a tych jeśli gra się ze smokami jest mnóstwo, o takich wynalazkach jak Przedpola Piekieł nawet nei wspominając.
własna siła 7 + 3 pkt przedmioty = 10 czyli przed walką z każdym smokiem mamy przewagę.
Ale mniejsza o to nasze zasady się sprawdzały jak na razie nikt nie wymyślił u nas nic lepszego
do 5 pkt - 1pkt siły = 7pkt wrogów
5-10 1pkt siły 14pkt wrogów
powyżej 10 1pkt = siły 21pkt wrogów
Don’t wory be happy
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
no u was może niejak na razie nikt nie wymyślił u nas nic lepszego
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
-
-
- Posty: 176
- Rejestracja: czwartek 10 mar 2005, 10:01
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Płeć:
- Wiek: 43
Drobne sprostowanie. Jest jeszcze Tęczowy Wojownik z Krypty Upiorów, który za każdego pokonanego wroga na magię dostaje jeden punkt magii.gural pisze:nie wiem jak w MiMie, ale w MM jest tylko 1 taka postać. tylko Rycerz Ciemności ma takiego skilla, zawsze możnaby się umówić, że jak jest on w grze to nie ma expienia na Magię, żaden problem.w MiMie to byłoby bez sensu zważywszy choćby na to, że są poszukiwacze ze zdolnościami specjalnie do rozwijania Mocy (choćby Szaman, którego zdolnośc traciłaby sens).
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
-
-
- Posty: 1
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 19:54
- Lokalizacja: Mszczonów
- Płeć:
Ja gram zawsze na regule 10pkt = 1pkt siły/mocyŁudi pisze:Równie dobrze mozemy sie czepiać siły 5 ale to właśnie trol zaczyna z siłą 6. Do tego dołożymy np. miecz, magiczny pierścień oraz pas i juz ze smokami jakoś pódzie. Wystarczy, że zdobędzie jeden punkt siły i w takim przypadku jesli grasz w podstawową wersję mamy:taa jasne, czyli troll ma od razu z górki a Barbarzyńca nie?
Róznica o 1 punkt to nie róznica. Kto podskoczy komuś z siłą 6? Każdy smok mu podskoczy a tych jeśli gra się ze smokami jest mnóstwo, o takich wynalazkach jak Przedpola Piekieł nawet nei wspominając.
własna siła 7 + 3 pkt przedmioty = 10 czyli przed walką z każdym smokiem mamy przewagę.
Ale mniejsza o to nasze zasady się sprawdzały jak na razie nikt nie wymyślił u nas nic lepszego
do 5 pkt - 1pkt siły = 7pkt wrogów
5-10 1pkt siły 14pkt wrogów
powyżej 10 1pkt = siły 21pkt wrogów
trol jest beznadziejny; trafisz kogoś na moc odrazu leżysz...
- Leviathan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• 500 Kart Przygód
• Pieczara Kanibali
• Wyspy Przeznaczenia - Posty: 615
- Rejestracja: sobota 06 sty 2007, 08:02
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 43
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36