Biali Poszukiwacze

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
Awatar użytkownika
Morgoth61
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 193
Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
Lokalizacja: Knurów
Płeć:
Wiek: 40

Post autor: Morgoth61 »

Pret - arcymag to nie sprzedawca pączków. Nie można nim zostać na byle zakręcie. A pomysł z rzucaniem K6 jest .. niezrozumiały. Poza tym
Jak już nosisz takie przedmioty to akurat niespecjalnie potrzebne jest zostawanie Arcymagiem
To chyba zapomniałeś co robi arcymag. Na koronie salomona nieszczególnie cokolwiek tracisz, bo wymieniasz 2 pkt mocy na 2 pkt mocy. A z różdżką. Może tracisz na oddaniu różdżki jak jesteś koboldem, albo jasnowidzem. Więc proste - jak masz na tyle odwagi, zeby jej nie wymieniać to sobie zostaw. Skoro uważasz, że z różdżką jesteś potężniejszy to się okaże jak poszukiwacze jej zapragną, poza tym profesji arcymaga nikt ci nie ukradnie, więc jak nie widzisz sensu w zostawaniu nim mając różdżke i korone, to chyba pomyliłeś gry. A zostanie arcymagiem nie musi byc proste, ale ścisłe. Zawsze wiesz kiedy nim zostaniesz. I dla każdego jest tak samo trudno. A twoja metoda nie eliminuje zostanie arcymagiem zaraz na początku gry. Można równie dobrze wymyślić przedmiot, dzięki któremu po wyrzuceniu 6-ki wygrywasz. A co do korony i różdżki - ja tylko chciałem nakierować na pomysł - jak ktoś chce to niech wymieni coś częstszego. Tylko idiotyzmem byłoby wymieniać muła i łopatę. Więc dałem za przykład różdzkę i korone. Jak dałem przykładowo jeden przedmiot to było za prosto, no to podałem 2. I powiedziałem wyraźnie - wszelkie kombinacje, więc co się tak dogryzłeś do tego pomysłu ? Może komuś bardziej będzie odpowiadało wymienianie tylko różdżki, albo tylko talizmanu (ponoc jest ich tak dużo - ale nie wiem czy jest większa szansa na znalezienie talizmanu niż na znalezienie byle jakiego przedmiotu magicznego i wyrzucenie 6-ki .. co jest akurat zupełnie dla mnie niezrozumiałe .. chociaż można uznać, że dar został przyjęty, ale magowie uznali, że kandydat się nei nadaje .. tylko czemu się nie nadaje dlatego, że nie miał szczęścia ? A talizmanów nie jest tak dużo - poza tym - te z jaskini czarnoksiężnika mogą się skończyć w ekwipunku). Chciałem tylko nakierować na pomysł z wymianą konkretnego rodzaju przedmiotu. A wg mnie arcymag jest warty różdżki i korony. Przy większej ilości dodatków można to zmienić na np. ilość mocy pokonanych duchów. Arcymag musi się czymś w koncu wykazać. I pomysł z odpowiednią ilością zabitych duchów też mi się podoba. Teraz tylko wystarczy to połączyć lub odpowiednio zmodyfikować i stworzyć jakąś odpowiadającą wszystkim zasadę. Tylko proponuję. Pomysł z 6-ką jest dla mnie rozpaczliwie żałosny.
Ilość występów tej profesji przy Twoich zasadach będzie równa ilości występów tej profesji po jej zbanowaniu.
Talizman musisz mieć. Można do tego wprowadzić czar, który pozwala ci na wyciągniecie przedmiotu z kart przygód .. nie wiem czy są takie karty. Rusz po prostu głową jak zmodyfikować pomysł do tego stopnia, żeby i tobie odpowiadał. Jakoś sposób twojego myślenia jest sztywny jak @#$ we wzwodzie.
każdy gracz może z dużym prawdopodobieństwem wyeliminować Arcymaga
Ale po co jak każdy gracz może nim też zostać ? O_O Więc ok - można się skupić na talizmanie, których kilka w grze się znajdzie .. do tego na odpowiednim poziomie mocy i liczbie pokonanych duchów, żeby byle kto nie biegał zostawać arcymagiem i zaraz na początku gry - pasuje ?? To nawet chyba sensowniejszy pomysł. Zależy od tego kto jak bardzo chce utrudnić. Ale zamiast np. banować arcymaga na turnieju można utrudnić uzyskanie profesji do tego stopnia jak mówiłem wcześniej.
Cięzko to znaleźć choćby jeden z tych przedmiotów. Znalezienie dwóch wymaga ogromnego szczęscia.
Więc kombinuj nad czymś jeszcze ! Bo ja nie ograniczyłem tej zasady. Jak pisałem - można wprowadzić czar, który umożliwia wyciągnięcie z talii przygód dowolnego przedmiotu.
Profesja Arcymaga nijak nie równoważy włożonego wysiłku i strat poniesionych na drodze do uzyskania tej profesji.
Równoważy - w znalezienie różdżki nie wkłądasz żadnego wysiłku - albo znajdujesz, albo nie. Albo starasz się zzdobyc jeśli możesz - np. czarem, który ... patrz wyżej.
Czemu ma w grę wchodzić los? A czym niby jest znalezienie Różdżki i Korony?
LITOŚCI !! Samo znalezienie owszem, ale nie zostanie arcymagiem - ten kto znalazł to gówno nie zostaje arcymagiem tylko staje się ofiarą, chyba, że zdąży dojsć do miasta. A na pewno ktoś bedzie na to przygotowany do czasu, w którym się te przedmioty znajdzie, więc każdy ma szanse mniej więcej wyrównane. A rzucenie 6-ki powoduje, ze zostajesz arcymagiem i NIKT NIC NA TO NIE MOŻE PORADZIĆ.
A ponieważ połączyłeś akurat różdżkę z koroną (przedmioty występujące tylko po 1 egzemplarzu) to prawdopodobieństwo ich łącznego znalezienia jest niewiele większe od zera (co piszę już po raz chyba trzeci
Chyba jak grasz tylko 2-ma postaciami. Wbrew pozorom nie jest takie nieduże. Poza tym - można je odrobinę zwiększyć ... wprowadzając NA PRZYKŁAD czar , który ... etc.
Tandetny to jest Twój sposób - bo nieprzemyślany. Co więcej przyjęcie Twoich zasad jest równoznaczne z rezygnacją z Arcymaga
Ranisz mnie śmiertelnie. Nie używaj słów, których nie rozumiesz .. "równoznaczne" O_o.
Tacy ludzie jak ty tworzą systemy RPG w stylu D&D :]. A sposób jest tylko szkicem :]. A 6-ka jest durna : P
Akurat twoje opinie jako osoby która ma o tej grze znikome pojęcie
Grałem w MiMa, kiedy ty jeszcze nie odróżniałeś łóżka od ubikacji. A instrukcji nie znam na pamięć, więc czasem zdarza mi się do niej zajrzeć - zwłaszcza po długiej przerwie, podczas której nie uczyłem się na pamięć wszystkich zasad, które się w niej znajdują.

Komu się nie podoba zarys - ZARYS ! mojego pomysłu i woli rzucać kostką niech się podpisze. Mój pomysł nie polega na wymianie różdżki i korony - choć nie jest to zły pomysł jeśli dodać odpowiedni czar czy jakąkolwiek zasadę - ale sugeruje pewne stałe ograniczenia jak np. wymiana konkretnego przedmiotu, który jest potrzebny - jak talizman - już się zdarzało, że wymieniłem, a nagły zwrot wypadków spowodował, że tego pożałowałem, bo potem mi go zabrakło i nie zdażyłem już dotrzeć do pola, w którym jest potrzebny - czy odpowiedni poziom mocy lub liczba mocy pokonanych duchów.


Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Morgoth61 pohamuj trochę emocje jak piszesz...

A może zrobić jakiś zestaw kart z questami żeby zostać tym arcymagiem? :)


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

A pomysł z rzucaniem K6 jest .. niezrozumiały.
Jak może zdążyłeś się zorientować, ten pomysł, to po prostu sześciokrotne podniesie poprzeczki dla pomysłu oryginalnego ;) Nie wprowadzam swoich zasad, bo jestem przeciwnikiem tworzenia pseudologicznych rozwiązań w momencie kiedyś jakaś zasad wydaje mi się zła. Zdobycie profesji Arcymaga w oryinale jest zbyt łatwe, więc po prostu dodaje element losowy, że nie było pewności, że się uda.
Na koronie salomona nieszczególnie cokolwiek tracisz, bo wymieniasz 2 pkt mocy na 2 pkt mocy. A z różdżką. Może tracisz na oddaniu różdżki jak jesteś koboldem, albo jasnowidzem
No tylko po co wymieniać 2pkt mocy na 2pkt mocy i zdolność posiadania czarów na zdolność posiadania czarów? Żeby stracić zdolności pierwotnego poszukiwacza? Powiedz, że się opłaca :D
Więc proste - jak masz na tyle odwagi, zeby jej nie wymieniać to sobie zostaw.
Widze, że masz jakąś strasznie dziwną taktykę gry - jak tylko znajdziesz dobry przedmiot to albo chcesz go zamieniać w złoto, albo oddawać. A ja myślałem, że MiM polega na tym, że zbierać dobre przedmioty... ale widocznie się myliłem...
Skoro uważasz, że z różdżką jesteś potężniejszy to się okaże jak poszukiwacze jej zapragną, poza tym profesji arcymaga nikt ci nie ukradnie, więc jak nie widzisz sensu w zostawaniu nim mając różdżke i korone, to chyba pomyliłeś gry.
Jak jej zapragną, to muszą ja zdobyć. Widzę, że nalezysz do grupy graczy, którzy nie potrafią obchodzić sie z różdżką. Jak ja ją znajde to się ciesze i z reguły daje mi znaczną przewagę nad innymi. W wyniku jej działania to raczej właściciel może sobie pozwolić na takie odbieranie innym róznych rzeczy, anie na odwrót.
A co do tego czy pomyliłem gry - po jaką cholerę zostawać Arcymagiem skoro nic mi to nie da? Najmocniejszą zdolnością są 2 czary non stop - skoro mam różdżkę to ostatnią rzeczą jaką chcę zrobić, jest pozbywanie się innych zdolności na rzecz zdolności, którą mam. To chyba nie ja pomyliłem gry, tylko Ty za często nie grywasz ;)
A twoja metoda nie eliminuje zostanie arcymagiem zaraz na początku gry.
Bo nie taki był jej sens.
A talizmanów nie jest tak dużo - poza tym - te z jaskini czarnoksiężnika mogą się skończyć w ekwipunku
Talizmanów jest zawsze o kilka za dużo w grze :) Poza tym, nie wiem jak mogą się skończyć w ekwipunku - skoro ich tam nie ma, to znaczy, że 4 są w grze. Skoro 4 są w grze, to nie powinno być problemu z ich zdobycviem. Pomijam już chyba 4 pozostałe w przygodach :/
Arcymag musi się czymś w koncu wykazać
A niby czemu? I Arcymag czy kandydat na Arcymaga?
Pomysł z 6-ką jest dla mnie rozpaczliwie żałosny.
Dla mnie żałosne jest wymyślanie dziwnych zasad, tam gdzie jest to zbędne i wymyślanie jakiejś fabuły tam gdzie jej być nie musi. A czemu nie dołożysz jakiejś fabuły do profesji szeryfa? Może badania psychologiczne zanim poszukiwacz dostanie taką władzę? Co by nie nadużywał prawa ;)
Można do tego wprowadzić czar, który pozwala ci na wyciągniecie przedmiotu z kart przygód .. nie wiem czy są takie karty. Rusz po prostu głową jak zmodyfikować pomysł do tego stopnia, żeby i tobie odpowiadał.
Taaak... i jeszcze komplet nowych kart z dodatku 101 Sposobów na zostanie Arcymagiem
Ale po co jak każdy gracz może nim też zostać ? O_O Więc ok - można się skupić na talizmanie, których kilka w grze się znajdzie .. do tego na odpowiednim poziomie mocy i liczbie pokonanych duchów, żeby byle kto nie biegał zostawać arcymagiem i zaraz na początku gry - pasuje ?? To nawet chyba sensowniejszy pomysł. Zależy od tego kto jak bardzo chce utrudnić. Ale zamiast np. banować arcymaga na turnieju można utrudnić uzyskanie profesji do tego stopnia jak mówiłem wcześniej.
Ale po co skoro to prawie niemozliwe? :) Poza tym, ja wcale nie chcę ograniczać możliwości zostawania Arcymagiem na początku gry - wręcz przeciwnie, wtedy przecież to własnie daje najwięcej.
LITOŚCI !! Samo znalezienie owszem, ale nie zostanie arcymagiem - ten kto znalazł to gówno nie zostaje arcymagiem tylko staje się ofiarą, chyba, że zdąży dojsć do miasta. A na pewno ktoś bedzie na to przygotowany do czasu, w którym się te przedmioty znajdzie, więc każdy ma szanse mniej więcej wyrównane. A rzucenie 6-ki powoduje, ze zostajesz arcymagiem i NIKT NIC NA TO NIE MOŻE PORADZIĆ.
Znowu ta Różdżko fobia... nie wiem w co Ty grasz, ale z MiMem to chyba ma niewiele wspólnego. A może jakiś cel macie inny? Kto się bardziej uposledzi? Może wasi poszukiwacze dokonują samookaleczeń i takie tam? :-k
Chyba jak grasz tylko 2-ma postaciami. Wbrew pozorom nie jest takie nieduże. Poza tym - można je odrobinę zwiększyć ... wprowadzając NA PRZYKŁAD czar , który ... etc.
Nie wiem czy zauważyłeś, ale im więcej postaci, tym trudniej to skompletować :D Nie mam pojęcia o czym myślisz jak piszesz posty :)
Nie używaj słów, których nie rozumiesz .. "równoznaczne" O_o.
Tacy ludzie jak ty tworzą systemy RPG w stylu D&D :].
Mój zasób znanych słów jest na tyle wysoki, że mogę sobie pozwolić na swobodne i sensowne wypowiedzi ;) A z niektórych postów wnosze, że nie wszyscy to potrafią.
Co do DD... HAHAHAHA :) Tyle mam do powiedzenia w tej kwestii. Natomiast tacy ludzie jak Ty na siłę robia z planszówek RPG i nawet nie widzą, że mija się to z jakimkolwiek celem. Naucz się w końcu rozróżniać gry planszowe od RPG. JAk chcesz wprowadzać poziomy mocy na profesje i tego typu rzeczy to gratuluję... Za dużo czasu siedzisz przed cRPG jak mniemam ;) Wyjdź się przewietrzyć.
Grałem w MiMa, kiedy ty jeszcze nie odróżniałeś łóżka od ubikacji.
Mam dziwne wrażenie, że nawet ja grałem w MiM wcześniej niż Ty, mimo iż podane informacje podją, że jesteś starszy


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
wilczy
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 738
Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Wiek: 50
Kontakt:

Post autor: wilczy »

Polewam Panowie... żaden nie ustąpi o jotę. Osobiście widzę sensowne wypowiedzi w kilku miejscach po obu stronach, ale nie skomentuję, spróbujcie sami je dostrzec. Ja do cyrku się nie przyłączam :-" . W tym momencie dyskusja nie jest merytoryczna.

SeSim - Twój pomysł jest bardzo interesujący. Karty w stylu "karczemne historie"? Czemu nie?


Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith »

wilczy pisze:SeSim - Twój pomysł jest bardzo interesujący. Karty w stylu "karczemne historie"? Czemu nie?
Ha! MM jest do przodu z MiMem :)

Iszt wprowadził już to odnośnie Arcydruida.


Awatar użytkownika
Morgoth61
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 193
Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
Lokalizacja: Knurów
Płeć:
Wiek: 40

Post autor: Morgoth61 »

Pret - w odpowiedzi na twojego ostatniego posta - poprzekręcałeś w większości przypadkó sens tego co napisałem. Nie mam już sił tego odkręcać.

To inny pomysł. Jak ktoś ma przdmioty to nie ma najmniejszego problemu, żeby go ich pozbawić, ale jest problem, żeby pozbawić arcymaga bycia arcymagiem - trzeba go zabić. To może wymyślić jakąś kartę, która powoduje, że się nim przestaje być ? Jakieś zdarzenie czy czar typu - biały poszukiwacz jest podejrzany o zdradę, czy przejęcie profesji w sposób wskazujący na spisek i zostają mu odebrane pewne przywileje. Inaczej - może zezwolić na odczarowywanie białych postaci ? Chociaż jedyną biała wprowadzającą zamieszanie jest Arcymag. Nie wiem jak to wygląda w przypadku tych z White Dwarfa.
SeSim - Twój pomysł jest bardzo interesujący. Karty w stylu "karczemne historie"? Czemu nie?
Nie SeSim - popełniasz niewybaczalną zbrodnię, próbujesz zrobić z planszówki RPG, lepiej rzucać K6. (Taka ironia :])

Pret - ja próbuje zrobić RPG, a ty probujesz zrobić Chińczyka. Zwróć uwagę na to, że MiM łączy elementy jednego i drugiego. Nie wiem po co ja się po raz 10-ty powtarzam, skoro i tak cieżko do ciebie dociera.
Pret , może wprowadzimy zasadę, że każdy gra 4-ma poszukwiaczami i wygrywa ten, który wprowadzi wszystkich do domk ... poprawka - na korone władzy :] <hahaha>


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Jak ktoś ma przdmioty to nie ma najmniejszego problemu, żeby go ich pozbawić,
Twoje uproszczenia są szokujące. Skoro wierzysz w to co napisałeś, to ganiaj wszystkich którzy mają Magiczne przedmioty, żeby nie wymienili ich na profesję i nie będzie sensu już zmieniać pozostałych zasad, bo i tak nikt nim nie zostanie. Wszyscy nawzajem będą tłukli się o każdy magiczny przedmiot w okolicach miasta i będzie git.
Pret - ja próbuje zrobić RPG
I tu się raz zgodzę... tylko po co robić z MiM RPG? Po to gra się w planszówki żeby nie grać w tej samej chwili w RPG, jak ktoś chce grać w RPG to nie wyjmuje MiMa :???:
a ty probujesz zrobić Chińczyka
Znaczy, ze trzymanie się w miarę możliwości zasad oryginału, jest robieniem z MiM Chińczyka? No cóż... skoro tak, to nie wiem po co w ogóle grasz w MIM, skoro uwazasz, że to Chińczyk... Może lepiej sięgnąć po prawdziwego Chińczyka?


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

wilczy pisze: SeSim - Twój pomysł jest bardzo interesujący. Karty w stylu "karczemne historie"? Czemu nie?
Tak tak, coś takiego właśnie. W ogóle to bym jakiś system questów wprowadził dla każdego białego poszukiwacza.


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
Morgoth61
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 193
Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
Lokalizacja: Knurów
Płeć:
Wiek: 40

Post autor: Morgoth61 »

Skoro wierzysz w to co napisałeś, to ganiaj wszystkich którzy mają Magiczne przedmioty, żeby nie wymienili ich na profesję i nie będzie sensu już zmieniać pozostałych zasad, bo i tak nikt nim nie zostanie. Wszyscy nawzajem będą tłukli się o każdy magiczny przedmiot w okolicach miasta i będzie git.
Nie wiem synu o co ci chodzi. Zawsze tak było i nie widzę w tym nic nowego. Chyba, że ty rozdajesz swoje przedmioty żebrakom. Skoro ktoś ma magiczny przedmiot to mu się go zabiera i używa do własnych celów. Albo ma coś co stwarza zagrożenie to nawet jeśli tobie się nie przyda to też mu się zabiera. Tak jak zabiera się punkty wytrzymałości graczom i usiłuje się ich zabić, żeby osłabić ich możliwości zdobycia korony władzy, choć tobie bezpośrednio się to nie przyda w zdobyciu korony władzy.
Cytat:
Pret - ja próbuje zrobić RPG

I tu się raz zgodzę... tylko po co robić z MiM RPG?
Nie wyrywaj zdań z kontekstu, bo się zrobię niemiły. BO MIM TO JEST P....LONA PLANSZÓWKA, KTÓRA ZAWIERA ELEMENTY RPG !!! Napisz to 1000 razy na tablicy Pret. Zawiera w sobie tyle RPG ile Chińczyka - i dzięki elementom RPG jest lepsza niż Chińczyk, a ty na siłę próbujesz z tego zrobić wyłącznie Chińczyka i jak gdzieś wyczuwasz powiew fabuły (na którą składa się KAŻDA wyciągnięta karta przygody i związany z nią szereg zdarzeń) to wpadasz w rozstrój nerwowy.
Po to gra się w planszówki żeby nie grać w tej samej chwili w RPG, jak ktoś chce grać w RPG to nie wyjmuje MiMa
Jak ktoś chce grać w Chińczyka, albo Eurobiznes to też nie wyjmuje MiM-a. Powiedz mi jedno - dlaczego w jaskini czarownika są questy na talizman ? Popatrz jak twórcy gry to wszystko popsuli, zrobili RPG - a przecież wystarczyło wyrzucić 6-kę, żeby zdobyć talizman. W ogóle twórcy gry próbowali zrobić z MiM RPG, kiedy on nim nie jest. Gdzie ja synku próbuje zrobić RPG w tej grze ? Co to jest RPG ? Czy ja wprowadzam Mistrza Gry do MiM-a ? Zdurniałeś ???? A RPG w najprosztym przypadku to odgrywanie roli i przedstawienie postaci dzięki statystykom i bardziej rozszerzonym parametrom niż ruch za pomocą K6 i kolor pionka. Więc masz tutaj tyle tego RPG ile próbuje wprowadzić. Nie próbuje wprowadzić więcej RPG niż jest. Więc oszczędź mi takich głupich komentarzy. Coś ci się kompletnie pomyliło. Ja chce w celu zdobycia Arcymaga wprowadzić zasadę, że nie każdy magiczny przedmiot można wymienić tylko talizman, a ty mówisz, że próbuje zrobić z tego RPG. W KTÓRYM MOMENCIE ???????????? Rozumiem, że główną cechą każdego RPG jest wymiana talizmanów na profesje Arcymaga. Nie pisz już nic więcej, jeśli tak ma to wyglądać. Napisz mi jeszcze, gdzie w wymianie talizmanu na profesję arcymaga jest więcej RPG niż w wykonanywaniu jednego z 6-ciu questów w Jaskini Czarownika w celu zdobycia talizmanu ? Ja się cały czas trzymam swobodnej koncepcji Magii i Miecza. A ty z tej gry robisz nudnego śmiecia, gdzie wszystko polega na rzucie kostką i zupełnie ograniczasz możliwosć zastanowienia się nad tym co można teraz zrobić. Niech mnie wykastrują, jeśli nie jest tak, że gdyby w MiM-ie jeździło się tylko w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek, to jeśli zasugerowałbym pomysł ruchu w obie strony to TEŻ byś powiedział, że robię z tego RPG i gra się dobrze tak jak jest, a moja zasada jest głupia. Ty nie wiesz co mówisz O_o. I tym razem nie wyrywaj zdań z kontekstu, żeby zmienić sens całości na twoje cele, ale odpowiedz na zadane pytania. Traktuj ten post jako całość.
No cóż... skoro tak, to nie wiem po co w ogóle grasz w MIM, skoro uwazasz, że to Chińczyk
Co za #$%& ... ](*,) . Kiedy ja napisałem, że uważam , że to Chińczyk ? Paliłeś coś ? Masz okresowe halucynacje ? Napisałem, że ty zmieniasz koncepcję gry bardziej niż ja. Ty próbujesz zrobić z niej coś a'la Chińczyk i za wszelką cenę wszystko uprościć do granic normalności i spowodować, że gra będzie nudna. A ja trzymam się koncepcji MiM - i pisałem już chyba w 4-ech tematach - zawsze w odpowiedzi na twoje posty - nie robię z MiM większego RPG niż jest aktualnie. I pamietaj o odpowiedzi na pytanie :

gdzie w wymianie talizmanu na profesję arcymaga jest więcej RPG niż w wykonanywaniu jednego z 6-ciu questów w Jaskini Czarownika w celu zdobycia talizmanu ?
W ogóle to bym jakiś system questów wprowadził dla każdego białego poszukiwacza.
SeSim - broń Boże .. przecież robisz z tego RPG - chcesz system questów pograj w RPG, nieważne, że system quetsów był stosowany w tej grze wielokrotnie, nieważne, że jest nawet w oryginalnych zasadach, ale Pretorian się może oburzyć, bo nie uznałeś rzucania K6 za pomysł absolutnie doskonały.
A moim zdaniem - właśnie o tym mówię - system questów - różdżka i korona salomona to był swobodnie rzucony przykład, żeby pokazać o co mniej więcej mi chodzi. Questów lub restrykcji .. chociaż restrykcja w postaci - mieć przynajmniej 5 pkt mocy to sam w sobie quest. Ale o to mi chodzi.
Ostatnio zmieniony środa 23 maja 2007, 14:17 przez Morgoth61, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Morgoth61
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 193
Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
Lokalizacja: Knurów
Płeć:
Wiek: 40

Post autor: Morgoth61 »

Nawet jeśli ktoś zupełnie odrzuca moją zasadę, to ok. Tylko jeszcze niech powie czemu. I rozumiem. Ale nie trawię tego, że ktoś pisze, że powiedziałem coś czego nigdy nie powiedziałem. Cytuje połowę moich zdań (nie całe - kiedy połowa zupełnie zmienia ich sens). Nie rozumie ironi. I mówi, że akurat MOJE pomysły są absurdalne .. skoro w wielu przypadkach, jeśli nei w każdym znalazło się parę osób, ktore miały podobne zdanie. I nawet jeśli coś wyjaśniam - tak jak z różdżką i koroną salomona, że podałem je tylko jako przykład, żeby zobrazować szkic pomysłu, to wy nadal bredzicie o tym, jak to różdżki nie da się znaleźć i jak to mój "pomysł" jest bez sensu. Dałem różdżkę jako przykład nie dlatego, że jest jedna w grze, ale dlatego, że jest przedmiotem, który posiada MAG. I oczywistym jest, że lepiej stworzyć zasadę, gdzie wymienia się różdżkę na arcymaga, a nie łopatę. Ja osobiścię spróbowałbym zagrać z zasadą - wymienić talizman, zdobyć 7 pkt mocy pokonanych duchów i mieć min 5 mocy.
Apeluję żeby ktoś przystopował tego pana, przy nim to nawet ja jestem święty...
. Tani chwyt. Z reguły to ty jesteś uszczypliwy, a potem znajdujesz we mnie przyczynę swojego żalu. Rozumiem argumenty przeciw moim zasadom, ale nei rozumiem bełkotu w stylu - widać, że jesteś początkujący w tej grze, etc. Skoro widzisz rzeczy, które nie mają miejsca to coś z tobą nie tak. I to jest fakt, a nie moja złośliwość. Bo zaczęło się od twoich złośliwosci. (chyba :])

I nie radziłym mnie przystopowywać - w końcu odgrywam swoją rolę - jestem już zawadiaką :P heh.


Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Morgoth61 uprzedzałem, żebyś pohamował swe emocje... Twoje pomysły wg mnie nie są aż tak bardzo pozbawione sensu, ale dopóki nie nauczysz się prowadzić kulturalnej dyskusji będziesz dostawał ostrzeżenia ;)


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
Leviathan
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
500 Kart Przygód
Pieczara Kanibali
Wyspy Przeznaczenia
Posty: 615
Rejestracja: sobota 06 sty 2007, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Leviathan »

PoKrAk pisze:Apeluję żeby ktoś przystopował tego pana, przy nim to nawet ja jestem święty...
Nie sądziłem, że kiedykolwiek to powiem, ale zgadzam się z Tobą w pełni.

Pomysły rzucane przez Morgotha61 są.... oryginalne. Na tyle oryginalne, że większość z nich w takiej formie w jakiej została zaprezentowana nie nadaje się dom użytku.

Zebranie tercetu: Korona, Różdżka, Talizman jest równie prawdopodobne jak trafienie szóstki w totka.

BTW Morgoth61: jak tak wszystkie twoje pomysły na temat nowych dodatków, które swego czasu tak namiętnie prezentowałeś? Ruszyło się COKOLWIEK w kwestii ich realizacji?

Żeby nie robić offtopu odpowiedz na tą kwestię w swoim temacie w Twórczości Graczy. Kurzy się gdzieś na drugiej stronie...


"A son seul aspect n'est-on pas terrasse?
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Skoro ktoś ma magiczny przedmiot to mu się go zabiera i używa do własnych celów. Albo ma coś co stwarza zagrożenie to nawet jeśli tobie się nie przyda to też mu się zabiera.
A on oczywiście nie protestuje :) Litości... jak czytam takie rzeczy, to mam wrażenie, że grasz na jakiś inne zasady, bo nie ma to wiele wspólnego z tym co ja obserwuję podczas gry. A może to ten gość co znalazł dobre przedmioty ma przewagę i to on może zabierać je innym? :/
a ty na siłę próbujesz z tego zrobić wyłącznie Chińczyka i jak gdzieś wyczuwasz powiew fabuły (na którą składa się KAŻDA wyciągnięta karta przygody i związany z nią szereg zdarzeń) to wpadasz w rozstrój nerwowy.
Po prostu jak widzę, jak ktoś chce wprowadzać np poziomy cech potrzebne do uzyskania nowych profesji, albo liczyć ilość zabitych duchów, które potem wpisuje się w CV i dodaje je do listu motywacyjnego, który składa w sklepie magicznym, to mi się słabo robi.
Gdzie ja synku próbuje zrobić RPG w tej grze ?
Wszędzie. Poza tymi momentami, kiedy próbujesz z niego zrobić bitewniaka. A synka to se wsadź...


Zdurniałeś ????
Nie, ale niektórym się zdarza ;)
Ja chce w celu zdobycia Arcymaga wprowadzić zasadę, że nie każdy magiczny przedmiot można wymienić tylko talizman, a ty mówisz, że próbuje zrobić z tego RPG. W KTÓRYM MOMENCIE ????????????
Znowu jakieś ściemy walisz. Jak tylko dostrzeże się jakieś dziwne rzeczy w Twoich wypowiedziach, to nagle o nich zapominasz i pamiętasz tylko to czego najtrudniej się czepić. Opcja z talizmanem była tylko jedną z kilku przedstawionych i poza tym, że jest w sumie jest bez sensu to ta opcja akurat z RPG wiele wspólnego nie ma. Ja mówiłem o poziomach mocy, kombinacjach przedmiotów, które rzekomo pasują magom, ilości zdobytego exp na duchach i tego typu pomysłach, których jak widzę już nie pamiętasz.
Napisz mi jeszcze, gdzie w wymianie talizmanu na profesję arcymaga jest więcej RPG niż w wykonanywaniu jednego z 6-ciu questów w Jaskini Czarownika w celu zdobycia talizmanu ?
Jak masz pisać takie rzeczy to lepiej również nie pisz. Odpowiedzi szukaj wyżej. Podałeś kilka pomysłów, które skomentowałem, ale oczywiście już ich nie pamiętasz i pytasz tylko o ten jeden. Jak coś wpisujesz na forum, to licz się z tym, że inni mogą odnosić się do dowolnych fragmentów, a nie tylko tych, których Ty byś sobie życzył.


Ty nie wiesz co mówisz O_o.
Ty za to nie masz jednej z podstawowych zdolności - czytanie ze zrozumieniem.
Kiedy ja napisałem, że uważam , że to Chińczyk ? Paliłeś coś ? Masz okresowe halucynacje ? Napisałem, że ty zmieniasz koncepcję gry bardziej niż ja.
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Współczuję. Nie wiem - spróbuję wytłumaczyć jeszcze raz, ale chyba nie dotrze, bo widze, że jesteś odporny na wszelką wiedzę.

Ja chciałem się w miarę możliwości trzymać tego co podaje instrukcja - w swoich grach zmieniłem tylko to, że zamiast zawsze zostawać Arcymagiem po oddaniu przedmiotu, zostaje się nim raz na sześć prób. Ty, powiedziałeś, że to co ja robię, czyli w miarę możliwości zachowywanie oryginalnych zasad, jest robieniem chińczyka z MiMa, no więc oczywistym jest, że dla Ciebie oryginalne zasady są równe zasadom z Chińczyka - i nie przekręcaj tutaj faktów, tylko poczytaj pare postów wstecz.
A wiec - ja nie zmieniam koncepcji gry w żadnym momencie, natomiast Ty owszem. Dodajesz jakieś dziwne wymagania, niektóre zupełnie absurdalne, a inne po prostu mało grywalne. I jak w związku z tym widzisz zmianę koncepcji gry? Rozumiem, że trzymanie się zasad to zmiana koncepcji gry, a dodawanie kart questów nie? Weź sie zastanów zanim coś napiszesz.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 3070
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 45
Kontakt:

Post autor: stave »

To teraz ja cos napisze bo ta sytuacja jest tak samo zabawna jak kiedys temat o prawdopodobienstwie gdzie ów PoKrAk chciał (czytaj starał sie) przekonać Czeskiego_ że jego rozumienie jest błedne. Jaki był efekt wszyscy wiemy. W tej kwesti jest kurcze to samo. Jeśli Morgoth61 chce zrobic sobie RPG niech robi sam juz Pretorian widzisz , ze cokolwiek napiszesz i tak to spali na panewce. Z drugiej strony napewno pamietasz tematy w twórczości graczy w których Morgoth61 przedstawił swoje wizje z których jak na razie nic nie wynikło w wypadku białych Poszukiwaczy moze być podobnie. Wszyscy wiemy, ze pomysł z Białymi Poszukiwaczami był dobry lecz wykonanie złe, jedni z nimi graja po pewnych modyfikacjach (np. moja wersja Miasta) bądź nie (jak np. Lens chyba ze zmienił zdanie albo ja cos źle zrozumiałem).
W/g mnie najlepiej sobie odpuścić bo ta dyskusja do niczego sensownego nas nie doprowadzi.
Pozdrowionka Stave.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Awatar użytkownika
zbynu
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 239
Rejestracja: środa 16 maja 2007, 17:39
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Wiek: 38
Kontakt:

Post autor: zbynu »

moim zdaniem, powinniśmy wypisać plusy i minusy występowania w grze bialych podróżników, poniewaz mozna by było ustalić ogólne zasady ( chodzi mi bardziej o turniej ) do których już nikt nie powinien ingerować i ominelibyśmy, całą tą kłótnie
tak więc:
+ Nowe postacie w grze ( ale zawsze mamy dodatki autorskie
- Zbyt duża przewaga postaci nie jest dobra ( powinny być znormalizowane lekko lepsze lekko gorsze)
takie jest moje zdanie i bardziej bym się skupiał na wyeliminowaniu Białych podróżników


Awatar użytkownika
Lens
Astropata
Astropata
Astropata
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Anarchia
Karty
Poszukiwacze z Misją
Posty: 888
Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
Płeć:

Post autor: Lens »

stave pisze: Wszyscy wiemy, ze pomysł z Białymi Poszukiwaczami był dobry lecz wykonanie złe, jedni z nimi graja (...) inni nie (jak np. Lens chyba ze zmienił zdanie albo ja cos źle zrozumiałem).
nie "banuje" ich jesli o to sie rozchodzi. po prostu nigdy nie zostaje zadnym z tych pajacow :mrgreen:. grupka znajomych, z ktorymi pogrywam tez ma ich w glebokim powazaniu, wiec zwykle nie zaprzatamy sobie nimi glowy. z reguly ustalamy to przed gra, ze nikt nie bedzie w "bialych" sie bawil. osobom, ktore nie sa zaznajomione w realiach mima, a czasem z nami graja nawet o nich nie wspominamy, a jesli juz to ze ogolnie to taki piece of shit :mrgreen: .
panowie i ogolny chill out. nigdzie w instrukcji nie napisano jesli bedziesz gral niezgodnie z instrukcja pojdziesz do wiezienia i na dodatek odpadna ci jadra.
Kazdy w domu gra po swojemu, a prawo dyskuji prawem dyskusji, ale pewne innowacje powinno sie jednak zostawiac dla siebie, bo:
raz - wszyscy cie zjedza i narazic sie mozna na smiesznosc
dwa - obrona racji i kontrargumenty prowadza do zwyklej paplaniny. po co na bzdury odpowiadac bzdurami?
trzy - nic to do "globalnego swiatka" MiMa nie wniesie


Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
Awatar użytkownika
Morgoth61
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 193
Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
Lokalizacja: Knurów
Płeć:
Wiek: 40

Post autor: Morgoth61 »

Pomysły rzucane przez Morgotha61 są.... oryginalne. Na tyle oryginalne, że większość z nich w takiej formie w jakiej została zaprezentowana nie nadaje się dom użytku.

Zebranie tercetu: Korona, Różdżka, Talizman jest równie prawdopodobne jak trafienie szóstki w totka.
Znowu to samo. Ktoś przeczytał w całości choć jednego z moich postów ? :] SeSim - mordy są też niezgodne z regulaminem ? Jeśli tak to szykuj się na kolejne ostrzeżenie :]
A może to ten gość co znalazł dobre przedmioty ma przewagę i to on może zabierać je innym?
Tak .. korona salomona to najbardziej umożliwia. Żenada :]. Skoro ma przewagę, to trzeba to zmienić. Gra chyba polega na rywalizacji ? Nie jest tak, że kto znalazł lepszy magiczny przedmiot ten wygrał. Nigdy bym nie rzucił przypadku na gracza posiadającego wyłacznie miecz. Ale rzuciłem desperacko na kogoś potężniejszego ode mnie i zamienił się w ropuchę. MiM oferuje wiele możliwości osłabiania "potężniejszych" graczy.
Po prostu jak widzę, jak ktoś chce wprowadzać np poziomy cech potrzebne do uzyskania nowych profesji, albo liczyć ilość zabitych duchów
Naprawdę straszne. Pewnie Pret dla ciebie odkładanie kart duchów tak jak kart smoków, potworów i zwierząt to już wyczyn ponad twoje możliwości intelektualne. Skoro liczy się przez całą grę zabite stwory mające siłę, to jaką komplikacje wprowadza odkłądanie na bok kart duchów do czasu, w którym ich liczba nie osiągnie 7 pkt mocy ?
które potem wpisuje się w CV i dodaje je do listu motywacyjnego, który składa w sklepie magicznym, to mi się słabo robi.
Pożyczki i listy gończe pewnie też cię przerastają. A poza tym nie wiem o co ci chodzi z tym CV. W sumie dlaczego nie ? Można dorzucić papiery wartościowe i kupić sobie nieruchomości :]. Ale ja tego aż tak nie skomplikowałem. W ogóle tego nie skomplikowałem. Karty smoków, potworów i zwierząt liczysz - dla przypomnienia, bo najwyraźniej ta zasada umknęła ci z głowy. Pewnie na skutek jej nadmiernego skomplikowania przestałeś ją stosować :].
Poza tymi momentami, kiedy próbujesz z niego zrobić bitewniaka.
O tak. I do tego próbuje z niej zrobić grę do nauki matematyki dla szkół podstawowych, bo chciałem liczyć punkty mocy <hahaha>. Ciekawy pogląd Pret :]. A poza tym bitewniaki to też w jakimś stopniu gry planszowe :], to o co chodzi ? :]. Zauważ Pret pewien fakt - gra planszowa gry planszowej nierówna. A MiM cieżko sprecyzować jednym gatunkiem. Może nazwać ją grą planszową dla wymagających. Ale sama taka nazwa wskazuje, że to nie gra dla ciebie :].
Ja mówiłem o poziomach mocy, kombinacjach przedmiotów, które rzekomo pasują magom, ilości zdobytego exp na duchach i tego typu pomysłach, których jak widzę już nie pamiętasz.
Poziomy mocy były tylko kontynuacją CZYJEGOŚ pomysłu. Chciałem go tylko uprościć i uskutecznić. Kombinacje przedmiotów .. dałem przykład, bo nadal twierdziliście, że wymiana talizmanu to rzecz za prosta. Można jesczze utrudnić. Wymienić magiczny przedmiot - czyli tak jak było do tej pory - I TALIZMAN. Nadal jest za prosto ? Ilość zdobytego exp to już twoje omamy. Takie coś już jest dla potworów. I to nie exp. 7 pkt mocy zabitych duchów. Nie wiem co to za problem.
Jak masz pisać takie rzeczy to lepiej również nie pisz. Odpowiedzi szukaj wyżej. Podałeś kilka pomysłów, które skomentowałem, ale oczywiście już ich nie pamiętasz i pytasz tylko o ten jeden. Jak coś wpisujesz na forum, to licz się z tym, że inni mogą odnosić się do dowolnych fragmentów, a nie tylko tych, których Ty byś sobie życzył.
Ale ty się uczepiłeś różdżki, która była przykładowa, a ogólnie na temat pomysłu nie wyraziłeś opini i na temat tych "kilku pomysłów" innych niż przykład z różdzką nie powiedziałeś NIC.
Ty za to nie masz jednej z podstawowych zdolności - czytanie ze zrozumieniem.
Współczuję. Nie wiem - spróbuję wytłumaczyć jeszcze raz, ale chyba nie dotrze, bo widze, że jesteś odporny na wszelką wiedzę.
SeSim - dlaczego Pret nie dostanie ostrzeżenia ? Jak sprawiedliwość to nie względem jednej osoby. Albo ostrzeżenie, albo odpowiem to co myślę.
a chciałem się w miarę możliwości trzymać tego co podaje instrukcja - w swoich grach zmieniłem tylko to, że zamiast zawsze zostawać Arcymagiem po oddaniu przedmiotu, zostaje się nim raz na sześć prób. Ty, powiedziałeś, że to co ja robię, czyli w miarę możliwości zachowywanie oryginalnych zasad, jest robieniem chińczyka z MiMa, no więc oczywistym jest, że dla Ciebie oryginalne zasady są równe zasadom z Chińczyka
Ah jakaż wnikliwa dedukcja :]. Co za bełkot.
Dodajesz jakieś dziwne wymagania, niektóre zupełnie absurdalne, a inne po prostu mało grywalne.
Nie. Ja poprawiam absurdalne zasady, a żadna z moich podanych nie jest niegrywalna. Poza tym nic na ten temat nie możesz powiedzieć, dopóki nie zagrasz. Chyba, że ta niegrywalność byłaby rażąca w oczy. A tak nie jest. Jedyne co cię może razić w oczy, to nadmiar promieni słonecznych, które padają ci na głowę.
Z drugiej strony napewno pamietasz tematy w twórczości graczy w których Morgoth61 przedstawił swoje wizje z których jak na razie nic nie wynikło
Nie tobie to oceniać stave. Może waszą tradycją jest wykonanie dodatków w ciągu jednego wieczoru i wiecznie macie czas, ale ja nie. Ja tylko przedstawiłem cheć ich wykonania i chciałem poznać opinię graczy - jak by się nastawili na taki dodatek. A skoro wyraziłem chęć to kiedyś ten dodatek powstanie. I nie wam oceniać, czy tak będzie naprawdę. Jedyne co możecie zrobić to czekać z niecierpliwością lub mieć to ... gdzieś.
trzy - nic to do "globalnego swiatka" MiMa nie wniesie
Słyszałem, że jest jakiś projekt MiM v 1,5. Więc chyba takie rozmowy powinny zostać rozpatrzone.


Awatar użytkownika
Lens
Astropata
Astropata
Astropata
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Anarchia
Karty
Poszukiwacze z Misją
Posty: 888
Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
Płeć:

Post autor: Lens »

Morgoth61 pisze:Słyszałem, że jest jakiś projekt MiM v 1,5. Więc chyba takie rozmowy powinny zostać rozpatrzone.
Jak rowniez takie, ze wprowadzenie aspektow RPG do poczciwego MiMa to za malo. Ja jestem za tym, zeby rozszerzyc ja o elementy z SimCity. Bedziemy mogli w MiMie zakładac rodzine (np z Dziewica), chodzic do fajnej pracy, po pracy do gospody, albo do kina, po kinie bedziemy wracac do naszej Dziewicy (ktora dziewica juz nie bedzie) i co 9 miesiecy beda nam sie rodzic male Zawadiaki, albo Walkirie, ktore z kolei co rano bedziemy odprowadzac do szkoly...


Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

Leviathan pisze:Pomysły rzucane przez Morgotha61 są.... oryginalne. Na tyle oryginalne, że większość z nich w takiej formie w jakiej została zaprezentowana nie nadaje się dom użytku.
I zapewne, przynajmniej tak się domyślam, przedstawił je na forum by z pomocą użytkowników doprowadzić je do postaci przez większość akceptowanej. Wg mnie Morgoth61 ma sporo racji a wy (przynajmniej ci, którym jego pomysły się w pewnym stopniu podobają bo cała reszta to nie wiem po co bierze w ogóle udział w dyskusji) zamiast kombinować tak by było dobrze to się wszystkiego czepiacie.
W szczególności prośba ode mnie do Pokraka i pretorianstalkera: nie zabijajcie pomysłów na starcie bo nie są zgodne z instrukcją podczas gdy sami w pewnych kwestiach instrukcję zmieniacie (rzut k6 na zostanie Arcymagiem). A ten cały bełkot o robieniu RPG z MiMa to juz w ogóle. Czy muszę codziennie czytać "nie róbcie z MiM RPG" jak ktoś próbuje wprowadzic jakąś innowację? Nie podoba się to nie graj, nie odpisuj, chyba, że chcesz w jakiś sposób pomóc i wnieść coś do dyskusji oprócz krytyki w stylu "to jest bez sensu i już". Przysłużcie się do tego żeby coś, jeśli waszym zdaniem nie jest z sensem, było zrobione dobrze a nie w ogóle! Bo jeśli nie wy to może przynajmniej ktoś inny z tego skorzysta.
Wprowadzanie questów do MiM to po 1 żadne robienie z gry na siłę RPG a po 2 jeśli nawet by tak było to co w tym złego? Każde, nawet najdrobniejsze, zmiany w zasadach u wielu użytkowników powodują jakieś dziwne reakcje... Można powiedzieć, że MiM jest bardzo uproszczonym RPG i dodawanie ciekawych elementów, które nie powodują drastycznych zmian w mechanice gry jest jak najbardziej do przyjęcia.
Lens pisze:Ja jestem za tym, zeby rozszerzyc ja o elementy z SimCity. Bedziemy mogli w MiMie zakładac rodzine (np z Dziewica), chodzic do fajnej pracy, po pracy do gospody (...)
Co to niby miało być?!

Nie bronię tu zachowania Morgotha61 ale jego pomysły jakie by nie były, bo zawsze można nadać im jakąś zadowalającą wszystkich postać a nie skakać sobie do gardeł z jakichś głupich powodów.


Awatar użytkownika
Lens
Astropata
Astropata
Astropata
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Anarchia
Karty
Poszukiwacze z Misją
Posty: 888
Rejestracja: środa 06 kwie 2005, 16:34
Lokalizacja: Karczma Pod 6 Twarzami Przeznaczenia
Płeć:

Post autor: Lens »

Isztwan pisze:Co to niby miało być?!
To byla nutka ironii :-" ...
Prywatnie nie mam nic do Morgotha61, po prostu niektore pomysly lepiej zachowac dla siebie, a jesli juz ktos mimo wszystko zdecyduje sie pokazac je innym musi liczyc sie rowniez z tym, ze moze spasc na nie miast zachwytow krytyka.
Ostatnio zmieniony czwartek 24 maja 2007, 15:14 przez Lens, łącznie zmieniany 1 raz.


Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
wisnia
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 140
Rejestracja: poniedziałek 27 cze 2005, 02:11
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: wisnia »

Zgadzam się w stu procentach z powyzszym postem Isztwana.
Co do problemu profesji- bialych poszukiwaczy, od dawna juz z nimi wogole nie gram z powodow wymienionych na pierwszej stronie tego tematu.
Jednak poszukiwacze Isztwana sprawily, ze moze profesje wroca do moich lask, moze autor pokusilby sie o przerobienia ich do MiM- a [-o<


wisnia
Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

wisnia pisze:moze autor pokusilby sie o przerobienia ich do MiM- a [-o<
Nie mam MiM więc raczej tego tego nie zrobię, szczególnie teraz przed sesją i w trakcie pisania pracy. Ale nie mam nic przeciwko by ktoś dostosowywał moje rzeczy do MiM. Jak komuś podoba się któraś moja Postać i chce ją przekonwertować na MiMa to proszę bardzo.
Lens pisze:jesli juz ktos mimo wszystko zdecyduje sie pokazac je innym musi liczyc sie rowniez z tym, ze moze spasc na nie miast zachwytow krytyka.
To jest oczywiste. Tylko czasami niektórzy z tą krytyką trochę przesadzają.


Awatar użytkownika
Morgoth61
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 193
Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
Lokalizacja: Knurów
Płeć:
Wiek: 40

Post autor: Morgoth61 »

a jesli juz ktos mimo wszystko zdecyduje sie pokazac je innym musi liczyc sie rowniez z tym, ze moze spasc na nie miast zachwytow krytyka.
Cenię krytykę (konstruktywną), nie dopuszczam bełkotu. Jeśli sądzisz, że to co pisałem wynikało z krytyki mojego pomysłu to przeczytaj wszystko raz jeszcze. Pret i Pokrak piszą kompletne bzdury i piszą o rzeczach, które nie miały miejsca.


Awatar użytkownika
wilczy
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 738
Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Wiek: 50
Kontakt:

Post autor: wilczy »

Morgoth... zastanów się, przecież tak nie można prowadzić dyskusji. Dałeś się wpuścić przy serdecznej pomocy m.in. Pretorianstalkera w krzaki, wyszedłeś obszarpany i z etykietą niewyparzonej gęby. Twoje pomysły i argumentacja zostały gdzieś w tych krzakach i powoli przestają mieć znaczenie, bo coraz więcej użytkowników zaglądających w ten temat i widzących to mordobicie nie wnika już w szczegóły tylko wskazuje winnego.

Niestety, niezależnie od wiary we własne pomysły dałeś popis fanatyzmu w walce o ich istnienie. To co ja mam myśleć, może sam się mylę i faktycznie są tak denne że jedynie siłą można jakoś je ocalić? Jak widzisz mosty płoną. Dostałeś ostrzeżenie które całkowicie popieram. Ale to naprawdę nie było konieczne.

Ja osobiście uważam, że zdeponowanie w Sklepie Magicznym kilku mocnych przedmiotów to nie jest zły kierunek. Niekoniecznie zestaw który zaproponowałeś, ale coś zbliżonego. Talizman - jak najbardziej.

W pewnym momencie pojawiła się w wątku myśl, żeby ubić Duchów na sumę 7 pt. Mocy. To też jest jakieś rozwiązanie. Mnie w tę strone przyszedł do głowy taki pomysł (zupelny szkic):

Każdy kto w Sklepie Magicznym zostawi Talizman staje się członkiem Gildii Magów w mieście. Każdy członek Gildii może zostać Arcymagiem, jednak musi dowiesć swego męstwa / wielkiej Mocy - i wypełnić zadanie. Tu może być kilka zadań do wylosowania, ja wymyśliłem jedno - pokonać w Walce Psychicznej Demona (tego z Mocą 10). Pokonac w walce, a nie dzięki Krzyżowi.

Coś w ten deseń. To tylko pomysł. Pozdrawiam.


Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
Awatar użytkownika
Morgoth61
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 193
Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
Lokalizacja: Knurów
Płeć:
Wiek: 40

Post autor: Morgoth61 »

Ciekawe. Tylko demon mógłby zostać gdzieś przywołany. Bo jest też rzadki, a poza tym łatwo go sprzątnąć. Krzyżem, czarem, odrzucić w wyniku działania kuli jasnowidzenia, pozwolić zabić innemu poszukiwaczowi, etc. A może taki quest - poszukiwacz, który oddał talizman musiałby iść do czarodziejki, dostać się do otchłani i doprowadzić do spotkania z demonem z nadprzestrzeni ? Może ujść z życiem i nie stracić punktu wytrzymałosci po spotkaniu z nim, co udowodni jego spryt, jeśli nie wielką moc (a demona z otchłani da się pokonać krzyżem ? w końcu to też Duch, czyli istota walcząca mocą). Albo po prostu przejść otchłań. Mógłby być też ten zwykły demon z podstawki, ale proponowałbym go przywołać. Jeśli się przegra to dodatkowo naruszy się prawo, a jeśli wygra, zostanie uznanym bohaterem gildii, nie złamie prawa i zostanie wynagrodzonym profesją arcymaga. Ale w przypadku otchłani trzeba by wprowadzić tą planszę, żeby uznać za możliwe zostanie arcymagiem, który ponoć ma mieć dużą wiedzę i jakoś zmusić kogoś do wejścia w otchłań :). A w ogóle w przypadku questu możliwy jest wyścig kilku graczy przez tą planszę :).


ODPOWIEDZ