Początkowa Siła i Moc
- Łudi
-
- Posty: 238
- Rejestracja: niedziela 20 sie 2006, 16:28
- Lokalizacja: o.. polskie to krainy
- Płeć:
Czyli jak wyglądało by najlepsze rozwiązanie poza śmiercią w przypadku utraty siły? Ta mumia w mieście troche nas denerwowała. Co do mocy to raczej trudniej sprowadzić ją poniżej poziomu początkowego ale żeby od razu zakaz używania magicznych przedmiotów? Czarów zresztą i tak taka postać nie może używać ani posiadać - wyjątek dzin lub różdzka.
Don’t wory be happy
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
w tym względzie gram zgodnie z instrukcją. Siła i Moc nie mogą spaść poniżej poziomu wyjściowego za wyjątkiem sytuacji gdy na karcie jest wyraźnie zaznaczone, że tak się własni dzieje (choćby Symbiot obniża nawet poniżej poziomu wyjściowego). Nie widze specjalnie sensu kombinowania z tą zasadą.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Co do mocy 0 to zasada że nie może rzucać czarów jest bez sensu ponieważ aby móc posiadać czar trzeba mieć co najmniej 3 punty mocy.
A co do siły to gdzieś to już było ustalone/wymyślone że jeśli spadnie do zera to postać ginie. Jednak ja gram tak jak mówi instrukcja i nie obniżam poniżej poziomu początkowego.
A co do siły to gdzieś to już było ustalone/wymyślone że jeśli spadnie do zera to postać ginie. Jednak ja gram tak jak mówi instrukcja i nie obniżam poniżej poziomu początkowego.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36