Amulet, a Czary ?

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kufir [Autor tematu]
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Amulet, a Czary ?

Post autor: Kufir »

Amulet - Wlasciciel Amuletu nie moze rzucac ani uzywac zadnych czarów. Jest za to odporny na dzialanie nastepujacych czarów: Uzdrowienie, ocalenie, unieruchomienie, zawladniecie, paraliz, pulapka, przypadek, Cios Psioniczny i zniszczenie. Ponadto nie mozna mu sie wymknac przy pomocy niewidzialnosci.

Przedmiot moim zdanem dosc dziwny i wymaga korekty.
Doszlo dosc duzo nowych czarów ktore nie sa tutaj uwzglednione.
Macie jakas alternatywe lub ewentualna nowa instukcje dla tej karty ?


P.S Paraliz co to za czar ? :wink:
Ostatnio zmieniony niedziela 18 gru 2011, 13:03 przez Kufir, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Awatar użytkownika
Fej Wong
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 111
Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie

Post autor: Fej Wong »

Ja bym pozostał przy tym że poprostu gracz który nosi ten amulet niemoże używać żadbnych czarów a gdy ktoś rzuci na niego czar to wtedy rzuca k6
wynik np: od 1 do 3 oznacza że czar niedziała reszta to działa albo inaczej:
1 - czar odbija się na rzucającego
2-3 czar niedziała
4-5 czar działa normalnie
6 czar ma dodatkowe działanie i tracisz dodatkowo pkt. wt.
coś jak arcymag ale ja jestem raczej przy pierwszym sposobie czyli:
gracz który nosi ten amulet niemoże używać żadbnych czarów a gdy ktoś rzuci na niego czar to wtedy rzuca k6 wynik od 1 do 3 oznacza że czar niedziała.
Co ty na to?


Obrazek
>>>>>>>>>>>>Prince Of Mirkwood<<<<<<<<<<<<
Awatar użytkownika
lukas
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Kanały
Lodowa Kraina
Wioska
Posty: 423
Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukas »

Pomysł jest świetny, ale niech będzie to nowa karta (n.p. Amulet Ochronny). A stary Amulet rzeczywiście trzeba rozszerzć o listę kilku czarów. Albo jeszcze lepiej, zrobić kilka amusetów o różnym zastosowaniu. Np:
1. Amulet który chroni przed stratą przedmiotów i przyjaciól.
2. Amulet walki który blokuje cios psioniczny , niewidzialność i.t.p.
3. Amulet który sprawia że nie musisz rzucać kostką gdy ktoś na ciebie rzuci czar (np. przypadek, gra za śmiercią, posmuch wiatru i.t.p)
4. Amulet chroniący przed polimorfią (przamiana, żaba, wilkołak)
W końcu kart przygód nigdy za dużo...


Awatar użytkownika
Fej Wong
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 111
Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie

Post autor: Fej Wong »

Świetna sprawa z tymi amuletami
Pomysł jest konkretny i chyba pobawię się trochę edytorkiem kart hehehe :D


Obrazek
>>>>>>>>>>>>Prince Of Mirkwood<<<<<<<<<<<<
Awatar użytkownika
Kufir [Autor tematu]
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Pomysly jak pomysly, pamitajmy aby nie przekombinowac i miejmy na uwadze limit przedmiotów.
Co ze starym Amuletem ? Juri, Wiczly i reszta znawców :D ?


Obrazek
ambar0
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 343
Rejestracja: środa 17 mar 2004, 21:41
Płeć:

Post autor: ambar0 »

Gdyby amulet miał działać na wszelakie czary, to Sfera zrobiła odpowiednią adnotację na karcie... Chociaż propozycja fejwong-a wydaje się być w miarę prawidłowa. Zmienię pytanie, po co cokolwiek zmieniać?


Awatar użytkownika
Kufir [Autor tematu]
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Po co ?
Bo amulet jest gówniany. Wiele zabrania a przed mala liczba czarów chroni.
Zwaz na fakt ze jest to przedmiot z wersji podstawowej, a w dodatkach doszly nowe czary.


Obrazek
Awatar użytkownika
wilczy
Filozof
Filozof
Filozof
Dawna Administracja
Posty: 738
Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Wiek: 49
Kontakt:

Post autor: wilczy »

Tako rzecze znawca wilczy: popieram lukasa, że Amuletowi należy się pokolenie następców i pomocników (aż mnie korci, żeby skorzstać z tych fajnych sugestii...), samego zaś zostawiłbym z szacunku. Popieram też Ambar0, bo nie widzę konieczności zmian. Fejwong, Twoja propozycja z rzucaniem k6 jest ciekawa, ale nie grzebałbym tak w Amulecie (czyli ponownie ukłon do Ambar0) za to stworzył nowe cacko (saluto lukas).


Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
Awatar użytkownika
lukas
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Kanały
Lodowa Kraina
Wioska
Posty: 423
Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukas »

Kufir pisze:Po co ? Bo amulet jest gówniany

Zgadzam się w 100 %


ambar0
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 343
Rejestracja: środa 17 mar 2004, 21:41
Płeć:

Post autor: ambar0 »

Widzę, że niejaki Kufir wszędzie węszy możliwość poprawek... Otóż mój drogi, nie każdy przedmiot musi wymiatać. Są przedmioty, które dodają jedynie punkt siły, ale są takie które zwiększają ją o trzy...


Awatar użytkownika
Kufir [Autor tematu]
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

A są tez przedmioty ktore nie sa przez graczy NIGDY uzywane. I mowie konkretnie wlasnie o tym amulecie. :wink:

I nie chodzi tu o zmiany tylko o dopracowanie gry, bo nie mam zamiary na nastepnym zlocie na ktorym moze sie pojawie grac na jakis dziwnych zasadach ktore nie do konca sa jasne. I wyjasnia sie je dopiero podczas gry. Wtedy juz jest za pozno i nie ma na to czasu i te czynniki moga miec kolosalny wplyw na wynik w grze.


Obrazek
ambar0
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 343
Rejestracja: środa 17 mar 2004, 21:41
Płeć:

Post autor: ambar0 »

Jeżeli chcesz koniecznie poprawić ten amulet, to propozycja fejwonga wydaje się być odpowiednia. Unikamy w ten sposób wymieniania konkretnych czarów, których może przybyć wraz z nowymi dodatkami...


Awatar użytkownika
Kufir [Autor tematu]
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

1 - czar odbija się na rzucającego
2-3 czar niedziała
4-5 czar działa normalnie
6 czar ma dodatkowe działanie i tracisz dodatkowo pkt. wt.
Punkt 6 (zwlaszcza) i 1 to chyba nie zbyt dobry pomysl.

Proponuje

1-3 -Czar działa normalnie
5-6 -Czar Niedziala (Nie działa na czar Rozkaz)


Obrazek
Awatar użytkownika
Fej Wong
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 111
Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie

Post autor: Fej Wong »

Ja też raczej bym pozostał przy:
1-3 czar niedziała
4-6 czar działa normalnie.
Zawsze można jeszcze coś pomieszać ale myślę że to jest raczej tak optymalnie :)

-----------------------------------------------------------------------------------------

Można też by zrobić amulet(oddzielny) który chroni nawet przed czarem rozkaz przy wyrzuceniu np:6 albo 1
Co o tym myślicie?


Obrazek
>>>>>>>>>>>>Prince Of Mirkwood<<<<<<<<<<<<
Awatar użytkownika
Kufir [Autor tematu]
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Wszystko mozna zrobicz czemu nie... :roll: :wink:

P.S Nie pisz prosze dwoch postów pod rzad, jesli chesz cos dopisac do swojej wypowiedzi uzyj opcji "Edytuj post" :wink:


Obrazek
Awatar użytkownika
Fej Wong
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 111
Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie

Post autor: Fej Wong »

Ok...
postaram się więcej niepisać pod rząd.


Obrazek
>>>>>>>>>>>>Prince Of Mirkwood<<<<<<<<<<<<
Goro
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 3
Rejestracja: czwartek 19 maja 2005, 22:32

Re: Amulet a Czary ?

Post autor: Goro »

Moim zdaniem amulet jest dobrze zrobionym przedmiotem i nie trzeba go modyfikowac
Odsylam do instukcji miasto lub podziemia gdzie pisze należy zauważyc że posiadacz amuletu jest odporny na dzialanie czarow ktore sie ukazaly w tym dodatku.
Wielka strata jest niemozliwosc rzucania czarow przez poszukiwacza posiadajacego amulet wiec zrozumiala jest korzysc odpornosci na wszystkie czary z wyjatiem wyssania jazni i mesmeryzmu
Odpornosc na czar uzdrowienie rowniez bo mozesz miec wt rowna 8 to przy rzuceniu tego czaru spada poszukiwaczowi do 4
Jezeli chodzi o paraliz to jest to blad w przetlumaczeniu z gry Talisman


sweetrommie
Losujemy postać
Losujemy postać
Losujemy postać
Posty: 7
Rejestracja: poniedziałek 04 lip 2005, 16:44

Post autor: sweetrommie »

tekst amuletu rzeczywiście brzmi dość zabawnie gracz jest odporny na czary uzdrowienie ocalenie... :roll:

uzdrowienie rozumiem bo można komuś zmiejszyć jakby miał nie wiadomo ile punktów

ja bym zmienił drastycznie odporny na wszystkie zaklęcia
co z rozkazem z korony? (rozproszenie działa w tym przypadku, ale ja bym zostawił go jako wyjątek)

jest jeszcze druga opcja że w walkach z graczem (albo stojąc na polu gdzie jest amulet) od amuletu nie można wogóle używać magii, dajmy na to cios psioniczny rzuca się na siebie a nie na przeciwnika


Awatar użytkownika
Morgoth61
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 193
Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
Lokalizacja: Knurów
Płeć:
Wiek: 40

Post autor: Morgoth61 »

Uzdrowienie może zmniejszyć wytrzymałość do 4 ? Hehehe. Przegięcie. Nigdy tak nie grałem :))). Choć i tak czar wydawał mi się przyzwoity, to teraz sieje grozę.


Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: gural »

Owszem może. Niezły czar na Morloka, jak się rozbestwi. Choć to patrząc na budowę Podziemi a Labiryntu Magów, bardziej przydatne w MM w tej kwestii.


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz
ODPOWIEDZ