Witamy na forum! Zapraszamy na grę multiplayer w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Arena w Kosmicznej otchłani.

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD [Autor tematu]
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Arena w Kosmicznej otchłani.

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD » wtorek 09 mar 2010, 00:10

Czy karta Przygody ARENA działa wyciągnięta w Kosmicznej Otchłani?


Tyle miałem do powiedzenia.

Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3382
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Kaktus+ » wtorek 09 mar 2010, 00:15

Ja gram, że nie działa. Skoro na Poszukiwacza będącego w WKO nie działają żadne Czary, even "Rozkaz", to dlaczego miałaby działać Arena?


Moja kolekcja
Mielecki Klub Fantastyki Lewa Flanka

Aktualnie pracuję nad:
Dodatkowi Poszukiwacze 75%
Dodatkowe Karty Miasta 30%

Awatar użytkownika
Little Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 16719
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 34

Post autor: Little Nemo » wtorek 09 mar 2010, 00:17

Ano, w Otchłani nie może dochodzić do walk między Poszukiwaczami, więc Arena tak, czy inaczej, nie zadziała tam.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek


Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3382
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Kaktus+ » wtorek 09 mar 2010, 00:21

Nemomon pisze:Ano, w Otchłani nie może dochodzić do walk między Poszukiwaczami, więc Arena tak, czy inaczej, nie zadziała tam.
Ponownie nie doczytałem :roll: Myślałem o sytuacji odwrotnej, tj. czy Arena zadziała na Poszukiwacza znadującego się w WKO... grunt, że konkluzja jest ta sama.


Moja kolekcja
Mielecki Klub Fantastyki Lewa Flanka

Aktualnie pracuję nad:
Dodatkowi Poszukiwacze 75%
Dodatkowe Karty Miasta 30%

Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD [Autor tematu]
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD » wtorek 09 mar 2010, 00:35

Nemomon pisze:Ano, w Otchłani nie może dochodzić do walk między Poszukiwaczami, więc Arena tak, czy inaczej, nie zadziała tam.
No tak, głupi jestem. Zapomniałem przy mojej rozkminie o tej prostej zasadzie. Dzięki.


Tyle miałem do powiedzenia.

Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6144
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim » środa 10 mar 2010, 11:05

Kaktus+ pisze:Ja gram, że nie działa. Skoro na Poszukiwacza będącego w WKO nie działają żadne Czary, even "Rozkaz", to dlaczego miałaby działać Arena?
Rozpatrywanie tego w tą stronę jest ciekawe. Teoretycznie o ile mnie pamięć nie myli, to nie istnieje żadna zasada, która mówiłaby o tym że nie możesz "teleportować" kogoś z WKO np na planszę główną ze względu na wyciągnięcie Areny :)



Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD [Autor tematu]
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD » środa 10 mar 2010, 19:33

SeSim pisze:Rozpatrywanie tego w tą stronę jest ciekawe. Teoretycznie o ile mnie pamięć nie myli, to nie istnieje żadna zasada, która mówiłaby o tym że nie możesz "teleportować" kogoś z WKO np na planszę główną ze względu na wyciągnięcie Areny :)
Na Poszukiwaczy znajdujących się w Kosmicznej Otchłani nie oddziałuje nic, co się dzieje na innych planszach "Magii i Miecza" ani żadne Karty, które zostały wyciągnięte na innych planszach.


Tyle miałem do powiedzenia.

Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6144
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim » środa 10 mar 2010, 20:39

Jeżeli to jest cytat z instrukcji to jednak pamięć mnie myli :P



Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD [Autor tematu]
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD » środa 10 mar 2010, 21:33

SeSim pisze:Jeżeli to jest cytat z instrukcji to jednak pamięć mnie myli :P
No to Cię myli :smile:


Tyle miałem do powiedzenia.

kuglo82
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 40
Rejestracja: niedziela 16 mar 2014, 13:01
Lokalizacja: KrakOw
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: kuglo82 » niedziela 23 mar 2014, 21:38

Wogóle to widzę tu same odpowiedzi ale żadna nie jest na zadane pytanie ](*,), bo pytanie brzmiało co z kartą areny wyciągniętą w kosmicznej otchłani w np jądrze przestrzeni gdzie losuje się przygody.
Udzielę więc odpowiedzi ja O:) O:)
Nie działa i jest to opisane w instrukcji WKO
-wyciągając karte symbolizującą muła,konia,konia i wóz,rumaka, poltergeista, arenę lub zamieć należy je odłożyć bez ciągnięcia następnych kart.
Odsyłąm do instrukcji WKO bo są tam opisane również inne karty i ich "odmienne działanie"
jak chociażby: pustelnika, fontanny mądrości,jeziora życia,zbójców itd

Mam nadzieję że pomogłem :mrgreen:
Pozdrowionka MiM-owicze \:D/ \:D/



ODPOWIEDZ