alternatywne zakończenia
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Otchłań jest fajna i o ile pamiętam zawsze z nią grałem.
MrJack nie zgodzę się z tobą że Otchłań to nie klimat MiMa. Nie jest to klimat czysto fantasy bo mamy statki kosmiczne, cyborgi i ogólnie pojętą technologię ale zauważ że Talisman jest umiejscowiony w świecie Warhammera a tam takie dziwactwa jak zaawansowana technologia były na porządku dziennym. Mnie też nie przeszkadało po części dlatego że MiM to były moje pierwsze kontakty z fantastyką (a było to z 11 lat temu), nie znałem wtedy Tolkiena czy D&D więc nie raziło mnie takie coś (no i często grałem cyborgiem jako fan Teraminatora :twisted: ).
Co do niebezpieczeństwa zgadzam się w zupełności bo naprawdę można tu łatwo kopnąć w kalendarz, tym bardziej że wrogowie to obcy więc zdolności pomagające w walce z duchami czy potworami na nic się nie zdadzą. Przedmiotów może nie ma za dużo ale są naprawdę niezłe. Zresztą zastanawiałem się czemu skoro powstaje tyle dodatkowych kart do wszelkiej maści oficjalnych jak i nie oficjalnych dodatków nie powstaje nic do Otchłani tym bardziej że w ankiecie o ulubiony oficjalny dodatek wiele osób zagłosowało na Otchłań.
W każdym razie warto zagrać, zobaczyć i przekonać się samemu.
Przy okazji zawsze odkąd jestem na tym forum (a trochę to już trwa) ciągle czytam jakieś nowe propozycje "zmuszania" graczy aby zaglądali do Otchłani czy Jaskini bo nikt tak nie chodzi bo za trudno. Po co komu w takim razie te wszystkie plansze skoro każdy łazi tylko po planszy głównej i mieście i jak najszybciej lezie po koronę władzy? Ja zawsze jak grałem czy to z bratem i kuzynami czy z kumplami wszycy straliśmy się zwiedzić ile się dało (czasem zdażało się że tego nie robiliśmy ale rzadko). Nie rozumiem tego bo nowe plansze mają na celu urozmaicić i przedłużyć grę.
MrJack nie zgodzę się z tobą że Otchłań to nie klimat MiMa. Nie jest to klimat czysto fantasy bo mamy statki kosmiczne, cyborgi i ogólnie pojętą technologię ale zauważ że Talisman jest umiejscowiony w świecie Warhammera a tam takie dziwactwa jak zaawansowana technologia były na porządku dziennym. Mnie też nie przeszkadało po części dlatego że MiM to były moje pierwsze kontakty z fantastyką (a było to z 11 lat temu), nie znałem wtedy Tolkiena czy D&D więc nie raziło mnie takie coś (no i często grałem cyborgiem jako fan Teraminatora :twisted: ).
Co do niebezpieczeństwa zgadzam się w zupełności bo naprawdę można tu łatwo kopnąć w kalendarz, tym bardziej że wrogowie to obcy więc zdolności pomagające w walce z duchami czy potworami na nic się nie zdadzą. Przedmiotów może nie ma za dużo ale są naprawdę niezłe. Zresztą zastanawiałem się czemu skoro powstaje tyle dodatkowych kart do wszelkiej maści oficjalnych jak i nie oficjalnych dodatków nie powstaje nic do Otchłani tym bardziej że w ankiecie o ulubiony oficjalny dodatek wiele osób zagłosowało na Otchłań.
W każdym razie warto zagrać, zobaczyć i przekonać się samemu.
Przy okazji zawsze odkąd jestem na tym forum (a trochę to już trwa) ciągle czytam jakieś nowe propozycje "zmuszania" graczy aby zaglądali do Otchłani czy Jaskini bo nikt tak nie chodzi bo za trudno. Po co komu w takim razie te wszystkie plansze skoro każdy łazi tylko po planszy głównej i mieście i jak najszybciej lezie po koronę władzy? Ja zawsze jak grałem czy to z bratem i kuzynami czy z kumplami wszycy straliśmy się zwiedzić ile się dało (czasem zdażało się że tego nie robiliśmy ale rzadko). Nie rozumiem tego bo nowe plansze mają na celu urozmaicić i przedłużyć grę.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 745
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 745
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Chodziło mi generalnie o tę informację z wątku dotyczącym odchłani...Felis pisze:Dla niewtajemniczonych: Wielki Kosmiczny Wrak (Space Hulk) wyrwany przez burzę podprzestrzenną z własnego czasu i przestrzeni rozbija się w świecie Magii i Miecza. Nic nie stałoby na przeszkodzie do zdobycia całej tej zaawansowanej technologii gdyby nie pewien szkopuł: kosmiczne wraki zamieszkują zwykle bardzo wredni Obcy Jeśli słowa Tyranidzi czy Genokradzi nie powodują u ciebie gęsiej skórki to ciesz się błogą ignorancją póki możesz
Dla równowagi jest tam też sporo ciekawego sprzętu, między innymi blastery i granaty
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Talisman to może i jest powiązany ale MiM ani trochę. Warhammera Fantasy RolePlay prowadziłem przez 5 lat i nie widzę praktycznie żadnych podobieństw.ale zauważ że Talisman jest umiejscowiony w świecie Warhammera
Co do alternatywnych zakończeń - gram zwykle z nimi choć nie lubię Puszki Pandory i Siły Herkulesa bo w sumie to czesto mało można nimi zrobić.
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
To było wałkowane jakiś czas temu na forum.Cytat:
ale zauważ że Talisman jest umiejscowiony w świecie Warhammera
Talisman to może i jest powiązany ale MiM ani trochę. Warhammera Fantasy RolePlay prowadziłem przez 5 lat i nie widzę praktycznie żadnych podobieństw.
Wg Games Workshop Talisman jest umiejscowiony w świecie Warhammera, więc jako, że MiM jest Talismanem tylko w trochę innej szacie graficznej również jest (wg GW) osadzony w świecie Młotka. To nie podlega dyskusji. Oczywiście każdy może mieć swoje, inne subiektywne odczucia w tej sprawie
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Jak najbardziej podlega.To nie podlega dyskusji.
Żeby to był świat Warhammera potrzebne są jakiekoleik elementy za tym przemawiające - wskaż mi takich w MiMie chociaż 3. Ten świat przypomina o wiele bardziej (jak już ktoś tu wcześniej pisał) któryś z settingów do DnD niezaleznie od tego co GW ma w tej sprawie do powiedzenia.
- Michael
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Poszukiwacze z Talismana
• Zbrojownia Szalonego Gnoma - Posty: 613
- Rejestracja: sobota 06 sie 2005, 14:23
- Lokalizacja: Z nikąd
- Płeć:
więc moze dyskusję o tym czy Magia i Miecz jest Warhammerem czy nie przenieść tam albo załozyć nowy temat z ta nazwą http://www.forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=807
Co do alternatywnych zakończen to w momencie gdy drukuje się te które są na stronie Lukasa to trzeba wydrukować wszystkie od nowa bo po jakości pozanać czy zakończenie na środku jest stare czy dodrukiwane .
Co do alternatywnych zakończen to w momencie gdy drukuje się te które są na stronie Lukasa to trzeba wydrukować wszystkie od nowa bo po jakości pozanać czy zakończenie na środku jest stare czy dodrukiwane .
Ostatnio zmieniony czwartek 17 sie 2006, 13:27 przez Michael, łącznie zmieniany 1 raz.
Given the choice - whether to rule a corrupt and failing empire, or to challenge the Fates for another throw, a better throw against one's destiny - what was to do?
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Matko... następny, który pragnie zawrócić kijem wisłę... Nie czytasz mnie uważnie. Zacytuję siebie:Cytat:
To nie podlega dyskusji.
Jak najbardziej podlega.
Takie jest oficjalne stanowisko GW. TO STANOWISKO nie podlega dyskusji. Wydając grę tak powiedzieli i oficjalnie tak jest, ponieważ oni są wydawcami, pomysłodawcami itd itp. Jakkolwiek by nie było są tylko chciwymi ludźmi, którzy użyli w kampani reklamowej Talismana marchewki w postaci słowa Warhammer. Oczywiśie możesz się z tym nie zgadzać stąd:Wg Games Workshop Talisman jest umiejscowiony w świecie Warhammera, więc jako, że MiM jest Talismanem tylko w trochę innej szacie graficznej również jest (wg GW) osadzony w świecie Młotka. To nie podlega dyskusji.
Np. dla mnie MiM (nie talisman) jest do niczego nie podobny i sam w sobie stanowi pewien kanon Fantastyki i Fantasytki-Naukowej nieprzyrównywalny do niczego innego. Ale stanowisko wydawcy jest takie a nie inne więc mówi się, że jest to świat luźno powiązany ze światem MłotkaOczywiście każdy może mieć swoje, inne subiektywne odczucia w tej sprawie Wink
EDIT:
Michael ma rację. Dalszą dyskusję w tej materii należy prowadzić gdzie indziej
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Nie interesuje mnie czym coś jest nazywane tylko czym jest w istocie. Jeśli dziecko ulepi z plasteliny psa i powie że to kura to będzie to kura? Na tej samej zasadzi MiM to nei jest świat warhammera. Koniec offtopu z mojej strony.
tyle, że raczej nie w temacie do którego wiedzie poany linkMichael ma rację. Dalszą dyskusję w tej materii należy prowadzić gdzie indziej
- Michael
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Poszukiwacze z Talismana
• Zbrojownia Szalonego Gnoma - Posty: 613
- Rejestracja: sobota 06 sie 2005, 14:23
- Lokalizacja: Z nikąd
- Płeć:
Podałem tego linka bo ten temat sie właśnie w dyskusję o naturze MiMa zamienił. Ale sądzę że należy założyć nowy temat .
http://www.forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=807
a tutaj kontuujmy rozmowy o ALTERNATYWNYCH ZAKOŃCZENIACH DO GRY MAGIA I MIECZ
http://www.forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=807
a tutaj kontuujmy rozmowy o ALTERNATYWNYCH ZAKOŃCZENIACH DO GRY MAGIA I MIECZ
Given the choice - whether to rule a corrupt and failing empire, or to challenge the Fates for another throw, a better throw against one's destiny - what was to do?
-
-
- Posty: 15
- Rejestracja: wtorek 03 lis 2009, 09:27
- Lokalizacja: Pomorze
- Płeć:
Witam
Czy mógłby ktoś wytłumaczyć jak dokładnie działa Alternatywne Zakończenie "Siła Herkulesa" tzn:
1. W jaki sposób przebiega teleportacja(między krainami, w obrębie krainy)? Czy mogę od razu teleportować się z Korony Władzy, np na Pola gdzie stoi inny poszukiwacz?
2. Jak przebiega walka od razu mogę go zaatakować aż do straty wszystkich żyć, czy tylko raz w swojej turze?
3. Co się stanie jak inny poszukiwacz wejdzie na Koronę Władzy podczas mojej nieobecności tam.
Pozdrawiam
Czy mógłby ktoś wytłumaczyć jak dokładnie działa Alternatywne Zakończenie "Siła Herkulesa" tzn:
1. W jaki sposób przebiega teleportacja(między krainami, w obrębie krainy)? Czy mogę od razu teleportować się z Korony Władzy, np na Pola gdzie stoi inny poszukiwacz?
2. Jak przebiega walka od razu mogę go zaatakować aż do straty wszystkich żyć, czy tylko raz w swojej turze?
3. Co się stanie jak inny poszukiwacz wejdzie na Koronę Władzy podczas mojej nieobecności tam.
Pozdrawiam
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23515
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Tak, ale tylko w swej turze zamiast wykonywania ruchu.bleble630 pisze:1. W jaki sposób przebiega teleportacja(między krainami, w obrębie krainy)? Czy mogę od razu teleportować się z Korony Władzy, np na Pola gdzie stoi inny poszukiwacz?
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba zabierasz tylko 1 punkt Wytrzymałości.2. Jak przebiega walka od razu mogę go zaatakować aż do straty wszystkich żyć, czy tylko raz w swojej turze?
Nic. Gracz nie wykonuje swojej tury, chyba, że zdecyduje się zawrócić z Korony Władzy.bleble630 pisze:3. Co się stanie jak inny poszukiwacz wejdzie na Koronę Władzy podczas mojej nieobecności tam.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- the MackaN
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty
• Pająki - Posty: 745
- Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
A ja będę tym dobrym gilną/dobrą gnidą:)
2. Wydaje mi się, że tylko raz na turę, gdyby było inaczej, było by to wspomniane w wyżej wymienionym opisie.
3. Nic, ostatnie zdanie sugeruje, że aury nie ma na koronie władzy, puki ktoś jest nią obdarzony. Wynika z tego, że trzeba przeżyć ataki i ubić takiego herkulesa, żeby można się było znowu udać się w jakimś celu na Koronę Władzy, gdzie jego aura wraca.
Osobiście z tym 12 Siły, ni mniej ni więcej, to durne zakończenie. Ja bym zmienił oryginalny zapis, że DODAJE POSZUKIWACZOWI 12 SIŁY. Ale to już moja osobista zachcianka cacanka.
A i nie banujcie mnie
1. Tak od razu z Korony Władzy niezależnie od krainy stajemy na wybranym Poszukiwaczu.SIŁA HERKULESA pisze: Obszar Korony Władzy znalazł się pod działaniem magicznej aury, działającej na Poszukiwacza, który samotnie się tutaj znajdzie. Aura nadaje Poszukiwaczowi nadludzką siłę oraz obdarza go mocą Teleportacji. Siła poszukiwacza od tej chwili wynosi 12, zaś jego Wytrzymałość 5. Poszukiwacz musi teleportować się na obszary, zajęte przez innych Poszukiwaczy i po kolei wzywać ich na pojedynek. Gracz, którego Poszukiwacz zostanie w takim pojedynku zabity, wypada z gry. Jeżeli zostanie zabity Poszukiwacz, który jest obdarzony nadludzką Siłą, aura znika i pojawia się z powrotem na Obszarze Korony Władzy.
2. Wydaje mi się, że tylko raz na turę, gdyby było inaczej, było by to wspomniane w wyżej wymienionym opisie.
3. Nic, ostatnie zdanie sugeruje, że aury nie ma na koronie władzy, puki ktoś jest nią obdarzony. Wynika z tego, że trzeba przeżyć ataki i ubić takiego herkulesa, żeby można się było znowu udać się w jakimś celu na Koronę Władzy, gdzie jego aura wraca.
Osobiście z tym 12 Siły, ni mniej ni więcej, to durne zakończenie. Ja bym zmienił oryginalny zapis, że DODAJE POSZUKIWACZOWI 12 SIŁY. Ale to już moja osobista zachcianka cacanka.
A i nie banujcie mnie
Nie było mowy w ostatnim poście, kto ją miał zamieścić, a że czułem potrzebę odpowiedzi...SeSim pisze:upraszam o stosowne milczenie dopóki rzeczona treść tutaj nie zagości
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Ja też bym zmienił, właściwie to już zmieniłem: KLIK Głupio trochę jak się okazuje, że Siła Herkulesa Poszukiwacza osłabia.Ja bym zmienił oryginalny zapis
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje