Zasady Turniejowe

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
ambar0
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 343
Rejestracja: środa 17 mar 2004, 21:41
Płeć:

Post autor: ambar0 »

Ja mówiłem tylko o Talizmanie - Poszukiwacz z mocą 8 i tak jest wymiataczem... Ja bym dał jako warunek tylko ten Talizman. Nie zamierzam komplikować gry jeszcze bardziej - to nie jest MiM 1.5, ale raczej kosmetyka istniejących zasad.

Z doświadczenia, KC i MZ nie są tak potężni jak A i S. Przyciął bym tylko jeszcze właśnie możliwość stania się Szeryfem, a pozostałym dał spokój...


Awatar użytkownika
Fej Wong
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 111
Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie

Post autor: Fej Wong »

Kufir pisze:Idąc dalej:

Czary:
- Hazard
- Przeistoczenie

Moim zdaniem powinny być wykluczone z gry.
O ile Zdrada, Hulaszczy Zywot jeszcze moga (musza :wink: )pozostac to uwazam ze dwa wyzej wymienione czary to przegiecie. :?
Hazard to jeszcze nie tak strasznie ale przeistoczenie jak się rzuci gdy się już gra rozkręci to lekka przesada. popieram żeby ten czar wykluczać z gry (co sam robię:)
Ktoś na kogo zostanie rzucony ten czar niema praktycznie już żafnych szans zaczyna od nowa w połowie rozgrywki.

-------------------------------------------------------------------------------------

A jeżeli chodzi o arcymaga moje zdanie brzmi:
Magiczny przedmiot + talizman + 5 miechów za zmanę w niego
On jest bardzo mocny ma w sobie odbicie czaru i inne dobre zdolności
niepowinno go się zdobywać w banalny sposób np oddając tylko jakiś jednorazowy niepotrzebny magiczny przedmiot.
Popieram z tym talizmanem

-------------------------------------------------------------------------------------

Apropo propozycji turniejowej E-siecia to w finale zamiast standardowej korony władzy proponował bym alternatywne zakończenia.

<Prosiłbym o niepisanie klku postów jeden pod drugim, edytuj - ambar0>


Obrazek
>>>>>>>>>>>>Prince Of Mirkwood<<<<<<<<<<<<
Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

Hazard to jeszcze nie tak strasznie ale przeistoczenie jak się rzuci gdy się już gra rozkręci to lekka przesada
Ostatnio Rzucilem na poszukiwacze ktory mial 8 punktów wytrzymalosc hazard i wiesz co sie stalo ?
Zaczynal gre nowa postacia, wiec nie mow mi ze to slaby czar :wink:
Jesli masz pecha zginiesz ...


Obrazek
Awatar użytkownika
lukas
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Kanały
Lodowa Kraina
Wioska
Posty: 423
Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukas »

Jak się komuś Rumak, albo Sąd Kapturowy nie pooba (tak jak mi) to proponuje zastosować moje aurorskie rozwiązanie:
http://www.lukasprzyjaciel.republika.pl ... gody_1.jpg
Co co odrazu wyrzucać kart, czasem wystarczy tyko coś zmienić :D


Awatar użytkownika
e-siecia
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 27
Rejestracja: poniedziałek 07 mar 2005, 13:21
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: e-siecia »

mam nadzieję że na Dracoolu będzie miły turniej MiMa
Kto się na niego wybiera tak wogóle ?

DRACOOL = 8-11 VII Gliwice


Awatar użytkownika
lukas
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Kanały
Lodowa Kraina
Wioska
Posty: 423
Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukas »

czy turniej będzie trwał 4 dni :?: :?: :?:


Awatar użytkownika
e-siecia
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 27
Rejestracja: poniedziałek 07 mar 2005, 13:21
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: e-siecia »

no raczej ;)
official site :www.dracool.gry-planszowe.pl
wejście 35 zeta, ale jest jakaś akredytacja grupowa (minimum 6 osób i wpłata na tydzień przed).


kon4444
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 38
Rejestracja: wtorek 05 paź 2004, 12:31

Post autor: kon4444 »

MOcne Czary takie jak Hazard i jeszcze mOcniejsze Przeistoczenie( 50%) oraz Sąd Kapturowy, Rumak ( ktory kiedys sie zmacha [ moze po 3 walkach ] sa zagadnieniami strategicznymi i kiedy ich zabraknie pozostanie czyste dążenie do Korony Władzy czyli "pakowanie" punktów gdzie popadnie. Gra straci trochę z charakteru i zmniejszy się ilość zagadnień o których trzeba na bierząco myśleć. Mam na mysli boję sie Sadu to kombinuje jak zmienic charakter ( naturalny quest ), boje sie Przeistoczenia to kombinuje Rozproszenie magii czy idę na calość do Jaskinii po Gandalfa.


Awatar użytkownika
lukas
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Kanały
Lodowa Kraina
Wioska
Posty: 423
Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukas »

Kon4444 ma dużo racji, ale mój kontrargument jest taki że powyższe kart to "totolotek" na kogo wypadnie na tego bęc. Myślę że trzeba znaleśc jakiś złoty środek. Może to co proponuję w swoich przepisach jest zbyt łagogne, ale z drugiej strony karty o których mówimy psują jak dla mnie harmonię gry.
http://www.lukasprzyjaciel.republika.pl/przepisy.pdf


skwaru
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 221
Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2005, 18:27
Płeć:

Post autor: skwaru »

takie małe pytanie: Co to jest Jaskinia Gandalfa?


Awatar użytkownika
Kufir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Groźniejsze Podziemia
Nowe PP
Zadania Czarownika
Posty: 2174
Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
Lokalizacja: Korona Władzy
Płeć:

Post autor: Kufir »

e-siecia pisze:mam nadzieję że na Dracoolu będzie miły turniej MiMa
Kto się na niego wybiera tak wogóle ?

DRACOOL = 8-11 VII Gliwice
Kurde, przykro mi 15-18 lipiec mam wyjazd i potrzebuje sporo funduszy...
Niestety mnie nie bedzie ... załuje :(

Ludzie z forum !!! Macie tam być , i skopcie dupska lamerom :D


Obrazek
Awatar użytkownika
lukas
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Kanały
Lodowa Kraina
Wioska
Posty: 423
Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukas »

nie mają najmniejszych szans :twisted:


Awatar użytkownika
e-siecia
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 27
Rejestracja: poniedziałek 07 mar 2005, 13:21
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: e-siecia »

takie pytanie : czy turnieje MiM będą jeszcze organizowane ?
Miałem nadzieję że będzie na Dracoolu... i nic.
Spotkałem grupkę ludzi w sobote wieczorem która ciupała w rozszerzoną wersje MiMa. ( z autorskimi dodatkami ). Tak mi się wydaję że był Lukas z kumplami ;). No ale na temat - czy będzie jeszcze przyjemność wziąć udział w turnieju MiMa ??


Awatar użytkownika
lukas
Necromancer
Necromancer
Necromancer
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Kanały
Lodowa Kraina
Wioska
Posty: 423
Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukas »

Mnie tam nie było, ale byłem na Dracoolu 2005.


Awatar użytkownika
e-siecia
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 27
Rejestracja: poniedziałek 07 mar 2005, 13:21
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: e-siecia »

no właśnie mówie o Dracoolu 2005 ;)
Na sali gimnastycznej był GamesRoom.


Awatar użytkownika
Oley [Autor tematu]
Kupiec
Kupiec
Kupiec
Posty: 249
Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Oley »

odświeżę topic z powodu Turnieju:

(modów proszę o wykasowanie offowych postów - chyba 4 ostanie)

poztrzebuję wypisu Kart Przygód z Podstawki, Podziemi, Miasta i Smoków

Ile i jakich kart w którym dodatku

Podobnie z Poszukiwaczami.

Potrzebne mi to jest by utworzyć takie same decki Przygód i Poszukiwaczy.

jak ktoś ma linki lib dane to neich mi to podrzuci.

Pozdr


Awatar użytkownika
Gieferg
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Morze
Północny Ląd
Wyspa
Posty: 1484
Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Gieferg »

Czary:
- Hazard
- Przeistoczenie

Moim zdaniem powinny być wykluczone z gry.
taaaa, bo hazard to w ogóle taaaaaki przegięty... :-s <kurde, ale durne te nowe emotki>


FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
wisnia
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 140
Rejestracja: poniedziałek 27 cze 2005, 02:11
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: wisnia »

hehe oni sa bardziej hardcorowi ode mnie jezeli chodzi o banowanie :mrgreen:
zajrzyj do dzialu Zasady turniejowe- szczegółowe, pojawiła się reguła, że zbanowany jest Rycerz :-s


wisnia
Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

O kurde :) Co do zasad, to moim zdaniem:
1.Powinniśmy stosować wsyzstkie możliwe zasady oficjalne (ktoś rzucił hasło, że powinno się zarzucić zwiększanie siły za wrogów - czy ktoś ma zamiar kończyć gry na turnieju, czy gra toczy się do tzw "usranej śmierci"? :) )
2.Zdecydowany zakaz dla wsyzstkiego co nieoficjalne - powód prosty. Jest wielu fanów MiM'a, którzy być może chcieliby zagrać, ale nie znając dodatków fanowskich mają znacznie mniejsze sznase, bo nie wiedzą co i gdzie na nich czycha - eliminuje to oczywiście przedpola. Drugi argument przeciwko PP - patrz pkt1.
3.Zbanowane karty: wszystko co oficjalne i działa bez zarzutu powinno być dopuszczone. Nie kumam nic, a nic haseł na temat banowania Pokuty, czy Hulaszczego żywotu.
Legionista, Pieczara kości, Potężne wrota, ewentualnie Rumak - out. No i oczywiście Przeistoczenie, choć ten czar można przeżyć, ale tylko jeżeli się gra tak jak został zapisany, a nie tak jak wydaje się większości na forum :)
4.Ilość poszukiwaczy - unlimited. Dopóki gra się toczy powinno się mieć szansę. Ograniczenie spowoduje, że zamiast iść po koronę, gracze bedą robić rzeź. Ci, którzy trafią lepszych wojowników, będą mieli znacznie większe szanse na początku gry i będą ganiać tylko słabszych poszukiwaczy.

Ustalcie zasady przed turniejem, bo może się wybiorę ;) Na tym konwencie będę się chciał pojawić z powodu turnieju DT, więc może i o MiM bym zachaczył.


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Morgoth61
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 193
Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
Lokalizacja: Knurów
Płeć:
Wiek: 40

Post autor: Morgoth61 »

Zasady turniejowe proponuje takie :

Max 12 siły i 12 mocy. Nikt nie może mieć więcej. Jak król smoków nie może to gracze tym bardziej :). To jest najwyższy współczynnik i więcej byc nie powinno. Nie pamietam dobrze, ale coś w wyniku losowania mogło jej mieć nawet 15. Ale pech to pech - gra się zwykłymi śmiertelnikami i tak powinno zostać.

Jeśłi jest dodatek smoki to można ograniczyć punkty zdobywanej siły. Np. za 14 pkt zabitej sił dostaje się punkt siły. Bo przy smokach albo szybko się umiera, albo szybko staje herosem. Więc zasada jest prosta. Jak smoków na świecie jest tyle to i graczom trudniej powinno się wychodzić poza gospodę :).

A co do czarów. Czar przeistoczenia jak najbardziej powinien być w tej grze. Jest 1. Kto będzie miał pecha ten przegra. Naturalna zasada. Przecież wszystko zależy od szczęścia. Trzeba mieć taktykę. Na początku się nie wywyższać, a potem atakować znienacka.

Co do postaci typu Arcymag. Powinny być do wykorzystania. Jak ktoś pośród 6-ciu zajadłych graczy ma taki tupet, żeby zostać arcymagiem to .. na jego własne ryzyko :]. Ja bym wtedy urządził nieoficjalne polowanie na arcymaga. Zostanie nim za szybko dostanie czarem przeistoczenie heh. O to chodzi - mają być łakome kąski, które zwięszają ryzyko. Nie wiem czy takim dobrym pomysłem jest zostawanie arcymagiem na turnieju, w którym chce się wygrać. Nie wiem czy takim dobrym pomysłem jest rzucanie czaru Przeistoczenie w danym momencie jak nei wiadomo czy później nie przyda się bardzie, aż się zginie zanim się go użyje :). Im więcej cudów tym większa ostrożność. A w grze chodzi o korone władzy. Kto zginie, losuje nowego poszukiwacza i znów ma szanse. Przynajmniej jest bezpieczny od strony poszukiwaczy, bo nikt nie będzie się interesował byle czym. Herosi będą się wybijać nawzajem, a pomniejsi bohaterowie wzrastać w siłe. Im więcej graczy tym lepiej. Ja bym zmian nie wprowadzał z wymienionych wyzej powodów. Bo inaczej będzie się grało postaciami bez możliwości rozwoju gdzie po planszy będą biegać same dziki i jeden smok, który będzie siał spustoszenie. Bez sensu. Wprowadziłbym tylko powyższe zmiany, które przedłużą rozgrywkę i ograniczą nieśmiertelność bohaterów. Co panowie organizatorzy turniejów o tym sądzą ? :)


Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Podoba mi się ograniczenie siły i mocy do poziomy najsilniejszego przeciwnik w grze. Spróbuję tą zasadę wprowadzić do normalnej rozgrywki. Może być ciekawie.


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Arek
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 122
Rejestracja: sobota 17 cze 2006, 14:16
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Arek »

Morgoth61 pisze:Wprowadziłbym tylko powyższe zmiany, które przedłużą rozgrywkę i ograniczą nieśmiertelność bohaterów
przedluzanie rozgrywki to chyba nie bardzo jest fajny pomysl.
na turnieju nie mozna przedluzac w nieskonczonosc rozgrywki bo sie jest ograniczonym czasowo
w stosunku do gier rozgrywanych rownolegle, harmonogramu itd.


Awatar użytkownika
pretorianstalker
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 757
Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pretorianstalker »

Max 12 siły i 12 mocy.
Myślę, że jest to cokowliek dziwna zasada.
1.Chodzi o całkowitą skuteczność, czy siłę własną?
2.Jeżeli chodzi tylko i wyłącznie o siłę własną, to nei ma problemu - jak ktoś ma własnej siły 10 to już prawdopodobnie siedzi na koronie władzy ;) Po prostu zawsze cos z przyjaciół/przedmitów wpadnie i możemy spokojnie zdobyć koronę.
Jeżeli natomiast max skuteczność to 12 - zauważmy, że nie chodzi o to, żeby grać wieczność. Jak się trafi król smoków, to będzie można grać do tzw usranej śmierci i liczyć na szczęście :P
Jeśłi jest dodatek smoki to można ograniczyć punkty zdobywanej siły. Np. za 14 pkt zabitej sił dostaje się punkt siły. Bo przy smokach albo szybko się umiera, albo szybko staje herosem. Więc zasada jest prosta. Jak smoków na świecie jest tyle to i graczom trudniej powinno się wychodzić poza gospodę .
Na potrzeby turnieju proponuję zostawić oficjalną zasadę. Powód prosty - gra się kiedyś skończyć musi, a zwłaszcza jak jest kilka do rozegrania ;)
Czar przeistoczenia jak najbardziej powinien być w tej grze. Jest 1. Kto będzie miał pecha ten przegra. Naturalna zasada. Przecież wszystko zależy od szczęścia. Trzeba mieć taktykę. Na początku się nie wywyższać, a potem atakować znienacka.
1.Myślę, że nikt na to nie pójdzie.
2.Przeczysz sam sobie - najpierw piszesz, że kto ma pecha ten przegrywa, a potem coś o taktyce :-s No to szczęscie czy taktyka? Szczęści i tak jest ważne, ale Przeistoczenie to i tak hardcore :) Poza tym, należy zauważyć, jak czar ten działa - bo nawet jakby był dozwolony, to bzdurną jest interpretacja mówiąca o resetowaniu poszukiwacza. Na karcie pisze wyraźnie, że traci się przedmioty i przyjaciół oraz zmienia kartę poszukiwacza. Współczynniki zdobyte w czasie gry powinny zostać i nie teleportujemy się również na miejsce nowego startu - na karcie nie ma o tym słowa.
Co do postaci typu Arcymag. Powinny być do wykorzystania.
Tak - ale zdobycie profesji moim zdaniem powinno być utrudnione :P Powód prosty - nawet najbardziej badziewny przedmiot magiczny gwarantuje nam zdolność dotyczącą posiadania nonstop 2 czarów. Ja osobiście gram w ten sposób, że po oddaniu przedmiotu rzucamy kostką i wynik 6 oczek daje nam profesję :) Po prostu uznałem, że dowolny magiczny przedmiot to trochę przesada.
Co do tego, że Arcymag dostanie przeistoczeniem:
1.Prawdopodobnie to on je pierwszy zdobędzie
2.Na Arcymaga czary nie działają tak jak na innych - ma specjalną zasadę na ten temat ;)

A co do konkluzji:
Rozgrywki wydłużać chyba nikt nie chce - jakby nie było jest limit czasowy.
O co chodzi z tymi dzikami i smokiem i jak to się ma do zasady o wolniejszym zwiększaniu siły?
No i jak te zasady ograniczają nieśmiertelność bo też nie zauważyłem :)


UWAGA! Cenzura na forum! :-#
BYKOM STOP!
Awatar użytkownika
Morgoth61
Ciemny elf
Ciemny elf
Ciemny elf
Posty: 193
Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
Lokalizacja: Knurów
Płeć:
Wiek: 40

Post autor: Morgoth61 »

Z dzikami chodziło o uproszczanie zasad gry na turnieju do samych podstaw. Co jest kiepskim pomysłem.

Sam sobie nie przeczę. To, że masz szczęście nie wyklucza taktyki. Robisz wszystko, żeby sobie zwiększać lub zmniejszać prawdopodobieństwo wygranej .. ale i musisz się liczyć z pechem. A kiedy są wprowadzone ograniczenia typu siła i moc to nie widzę problemu, żeby poszukiwacz po przeistoczeniu nadal miał szansę na wygraną. Samemu mi się to udało. Poza tym moze grac 4-ech graczy i kazdy bedzie mial po 2 postacie. To rozwiazuje problem. Nie wiem po co usuwac to co zostało już ustalone.

Ograniczenie Mocy i Siły polega na ograniczeniu siły i mocy podstawowej. Możesz mieć siły 12 i miecz, co daje ci razem 13. Miecz można ci zabrać, a przyjaciół wypłoszyć. Chodzi jednak o to, że jak masz siły 12 i wchodzisz do źródła z punktami siły to wypijając jeden punkt robisz to tylko po to, żeby inni nie mieli, a nie, żebyś ty miał więcej :]. Więc jak wchodzisz na źródło z siłą 4 kiedy ty masz 12 - pijesz - ty nadal masz 12, a w źródle już są 3 punkty.

Wracając do taktyki, kiedy pechem jest dostać czarem przeistoczenie to taktyką jest nie zwracać na siebie uwagi i nie prowokować do tego, żeby samemu tym czarem oberwać. Pret - dlaczego znowu się nie rozumiemy ? :] Jak z góry zakładasz, że ktoś bredzi, a nie starasz się uważnie czytać i zrozumieć tego co się pisze to się nie uda nam dogadać. Dogmatem niech się stanie, że ja nie rzucam kretyńskich wolnych myśli tylko wprowadzam przemyślane, czasem przetestowane zasady i nie mam w zwyczaju niedopinania rozmów na ostatni guzik poprzez zwyczajne trajkotanie. Nie wydaje mi się, żeby cokolwiek co powiedziałem było wynikiem wylewania z siebie tego, co mi ślina na język przyniesie, więc jeśli wydaje ci się, że coś jest bez sensu w tym co powiedziałem, to zapytaj mnie, żeby się upewnić czy przypadkiem źle czegoś nie zrozumiałeś sam.

Pret .. czasem mam wrażenie, że za punkt honoru stawiasz sobie obalanie każdej zasady :]. Często w naciągany sposób, kiedy nie masz sensownych argumentów na zaprzeczenie tej zasadzie. Ograniczenie dotyczyło tego co wyżej napisałem, więc twój wywód był bezcelowy :]. A to dobra zasada. Sprawdź.

Co do arcymaga - KAŻDY ma szanse nim zostać .. a i badziewne przedmioty magiczne w końcu się skończą. Jeśli jednak ktoś chce wprowadzić ograniczenie to może ono polegać na tym, że w ciągu całej rozgrywki można tylko raz zostać arcymagiem. Więc jak ktoś się już pokusi to najprawdopodobniej w wyniku polowania zginie szybko ... i już nikt więcej arcymagiem zostać nie będzie mógł .. więc trzeba się zastanowić czy wybrało się dobry moment na zostanie arcymagiem. Podobnie z resztą białych poszukiwaczy.
Ostatnio zmieniony sobota 03 lut 2007, 00:37 przez Morgoth61, łącznie zmieniany 1 raz.


PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Max 12 siły i 12 mocy. Nikt nie może mieć więcej.
okaleczenie rozgrywki. W tej grze chodzi o to, żeby mieć jk najwięcej i dzięki temu wygrać.
Poza tym jakby np grać z Przedpolami Piekieł (zakładając że nieoficjalne dodatki mają w ogóle prawo bytu na turnieju) to już zupełnie nie ma to sensu.
A co do czarów. Czar przeistoczenia jak najbardziej powinien być w tej grze.
A to bym akurat zakazał. Ten czar jest najbardziej przegięty z całej gry.
Wracając do taktyki, kiedy pechem jest dostać czarem przeistoczenie to taktyką jest nie zwracać na siebie uwagi i nie prowokować do tego, żeby samemu tym czarem oberwać.
czyli nie pakować postaci chyba, a to akurat trzeba robić zeby wygrać :-k

Z Arcymagiem też uważam że powinno się utrudnić.
Jeśli jednak ktoś chce wprowadzić ograniczenie to może ono polegać na tym, że w ciągu całej rozgrywki można tylko raz zostać arcymagiem.
Zdaje się, że z instrukcji do miasta to własni wynika (może nim zostać tylko pierwszy poszukiwacz, który dostarczy przedmiot) więc ameryki nie odkryłeś.

WNIOSEK
Zasadniczo pomysły Morgotha mi się nie podobają, raczej szkodzą grze niż w czymkolwiek pomagają, natomiast to co rzeczywiście warto by było zmienić/ograniczyć on chce zostawiać. Ale pewnie ilu ludzi tyle koncepcji, sądzę, że takie rzeczy moznaby rostrzygać przez głosowanie.
Ostatnio zmieniony sobota 03 lut 2007, 00:49 przez PoKrAk, łącznie zmieniany 1 raz.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
ODPOWIEDZ