:shock: Chyba oczywistą kwestią jest fakt iż są to NOWE umiejetnosci. Poszukiwacz zachowuje swoje przedmioty, czary, przyjaciól i punkty sily i mocy ale od chwili zdobycia "posady" nie moze korzystac ze swoich starych umiejetnosci. Nie rozumiem w tym momencie Waszego problemu gdyz to wszystko jest oczywiste i poruszane w instrukcji. (A przynajmnije w instrukcji Grodu z Magicznego Miecza)a jak Wam się widzi sprawa dodatkowych umiejętności?? Czy one są dodatkowe (te wypisane na karcie upgrade'owanego Poszukiwacza) czy są to nowe umiejętności??
Zasady Turniejowe
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
- e-siecia
-
- Posty: 27
- Rejestracja: poniedziałek 07 mar 2005, 13:21
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
Królewski aż tak wypasiony nie jest a i nie tak łatwo go zdobyć więc oponuje za pozostawieniem go
Co do mistrza złodziei (Umiejętność 8 - troche przegięte, chociaż w sumie to miszcz .) Ogólnie mógłby zostać tylko sprawa ze zdobyciem go. Ten mistrz co jest w talii jest troche za cienki (Siła 4 - chociaż w sumie to też człowiek )
Może rozbudować troche instrukcje do tego zdarzenia, np. przed mistrzem stoi jego banda (tak chyba jest ) - powiedzmy K6 przeciwników(nie zawsze chodzi z taką samą ilością oprychów), z siłą = 4 każdy.
Jak utorujemy sobie droge do mistrza i go pokonamy to dopiero wtedy możemy sie nim stać.
Myśle, że równie trudne jak stanie się Królewskim
A jak nie chcemy się wdawać w bójkę to po prostu sprzedajemy itemy mistrzowi i odrzucamy na stos. (bez walki, bez oprychów )
Co do mistrza złodziei (Umiejętność 8 - troche przegięte, chociaż w sumie to miszcz .) Ogólnie mógłby zostać tylko sprawa ze zdobyciem go. Ten mistrz co jest w talii jest troche za cienki (Siła 4 - chociaż w sumie to też człowiek )
Może rozbudować troche instrukcje do tego zdarzenia, np. przed mistrzem stoi jego banda (tak chyba jest ) - powiedzmy K6 przeciwników(nie zawsze chodzi z taką samą ilością oprychów), z siłą = 4 każdy.
Jak utorujemy sobie droge do mistrza i go pokonamy to dopiero wtedy możemy sie nim stać.
Myśle, że równie trudne jak stanie się Królewskim
A jak nie chcemy się wdawać w bójkę to po prostu sprzedajemy itemy mistrzowi i odrzucamy na stos. (bez walki, bez oprychów )
-
-
- Posty: 343
- Rejestracja: środa 17 mar 2004, 21:41
- Płeć:
Ja mówiłem tylko o Talizmanie - Poszukiwacz z mocą 8 i tak jest wymiataczem... Ja bym dał jako warunek tylko ten Talizman. Nie zamierzam komplikować gry jeszcze bardziej - to nie jest MiM 1.5, ale raczej kosmetyka istniejących zasad.
Z doświadczenia, KC i MZ nie są tak potężni jak A i S. Przyciął bym tylko jeszcze właśnie możliwość stania się Szeryfem, a pozostałym dał spokój...
Z doświadczenia, KC i MZ nie są tak potężni jak A i S. Przyciął bym tylko jeszcze właśnie możliwość stania się Szeryfem, a pozostałym dał spokój...
- Fej Wong
-
- Posty: 111
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
- Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie
Hazard to jeszcze nie tak strasznie ale przeistoczenie jak się rzuci gdy się już gra rozkręci to lekka przesada. popieram żeby ten czar wykluczać z gry (co sam robię:)Kufir pisze:Idąc dalej:
Czary:
- Hazard
- Przeistoczenie
Moim zdaniem powinny być wykluczone z gry.
O ile Zdrada, Hulaszczy Zywot jeszcze moga (musza )pozostac to uwazam ze dwa wyzej wymienione czary to przegiecie. :?
Ktoś na kogo zostanie rzucony ten czar niema praktycznie już żafnych szans zaczyna od nowa w połowie rozgrywki.
-------------------------------------------------------------------------------------
A jeżeli chodzi o arcymaga moje zdanie brzmi:
Magiczny przedmiot + talizman + 5 miechów za zmanę w niego
On jest bardzo mocny ma w sobie odbicie czaru i inne dobre zdolności
niepowinno go się zdobywać w banalny sposób np oddając tylko jakiś jednorazowy niepotrzebny magiczny przedmiot.
Popieram z tym talizmanem
-------------------------------------------------------------------------------------
Apropo propozycji turniejowej E-siecia to w finale zamiast standardowej korony władzy proponował bym alternatywne zakończenia.
<Prosiłbym o niepisanie klku postów jeden pod drugim, edytuj - ambar0>
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Ostatnio Rzucilem na poszukiwacze ktory mial 8 punktów wytrzymalosc hazard i wiesz co sie stalo ?Hazard to jeszcze nie tak strasznie ale przeistoczenie jak się rzuci gdy się już gra rozkręci to lekka przesada
Zaczynal gre nowa postacia, wiec nie mow mi ze to slaby czar
Jesli masz pecha zginiesz ...
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
Jak się komuś Rumak, albo Sąd Kapturowy nie pooba (tak jak mi) to proponuje zastosować moje aurorskie rozwiązanie:
http://www.lukasprzyjaciel.republika.pl ... gody_1.jpg
Co co odrazu wyrzucać kart, czasem wystarczy tyko coś zmienić
http://www.lukasprzyjaciel.republika.pl ... gody_1.jpg
Co co odrazu wyrzucać kart, czasem wystarczy tyko coś zmienić
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
- e-siecia
-
- Posty: 27
- Rejestracja: poniedziałek 07 mar 2005, 13:21
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
no raczej
official site :www.dracool.gry-planszowe.pl
wejście 35 zeta, ale jest jakaś akredytacja grupowa (minimum 6 osób i wpłata na tydzień przed).
official site :www.dracool.gry-planszowe.pl
wejście 35 zeta, ale jest jakaś akredytacja grupowa (minimum 6 osób i wpłata na tydzień przed).
-
-
- Posty: 38
- Rejestracja: wtorek 05 paź 2004, 12:31
MOcne Czary takie jak Hazard i jeszcze mOcniejsze Przeistoczenie( 50%) oraz Sąd Kapturowy, Rumak ( ktory kiedys sie zmacha [ moze po 3 walkach ] sa zagadnieniami strategicznymi i kiedy ich zabraknie pozostanie czyste dążenie do Korony Władzy czyli "pakowanie" punktów gdzie popadnie. Gra straci trochę z charakteru i zmniejszy się ilość zagadnień o których trzeba na bierząco myśleć. Mam na mysli boję sie Sadu to kombinuje jak zmienic charakter ( naturalny quest ), boje sie Przeistoczenia to kombinuje Rozproszenie magii czy idę na calość do Jaskinii po Gandalfa.
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
Kon4444 ma dużo racji, ale mój kontrargument jest taki że powyższe kart to "totolotek" na kogo wypadnie na tego bęc. Myślę że trzeba znaleśc jakiś złoty środek. Może to co proponuję w swoich przepisach jest zbyt łagogne, ale z drugiej strony karty o których mówimy psują jak dla mnie harmonię gry.
http://www.lukasprzyjaciel.republika.pl/przepisy.pdf
http://www.lukasprzyjaciel.republika.pl/przepisy.pdf
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Kurde, przykro mi 15-18 lipiec mam wyjazd i potrzebuje sporo funduszy...e-siecia pisze:mam nadzieję że na Dracoolu będzie miły turniej MiMa
Kto się na niego wybiera tak wogóle ?
DRACOOL = 8-11 VII Gliwice
Niestety mnie nie bedzie ... załuje
Ludzie z forum !!! Macie tam być , i skopcie dupska lamerom
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
- e-siecia
-
- Posty: 27
- Rejestracja: poniedziałek 07 mar 2005, 13:21
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
takie pytanie : czy turnieje MiM będą jeszcze organizowane ?
Miałem nadzieję że będzie na Dracoolu... i nic.
Spotkałem grupkę ludzi w sobote wieczorem która ciupała w rozszerzoną wersje MiMa. ( z autorskimi dodatkami ). Tak mi się wydaję że był Lukas z kumplami . No ale na temat - czy będzie jeszcze przyjemność wziąć udział w turnieju MiMa ??
Miałem nadzieję że będzie na Dracoolu... i nic.
Spotkałem grupkę ludzi w sobote wieczorem która ciupała w rozszerzoną wersje MiMa. ( z autorskimi dodatkami ). Tak mi się wydaję że był Lukas z kumplami . No ale na temat - czy będzie jeszcze przyjemność wziąć udział w turnieju MiMa ??
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
- Oley
-
- Posty: 249
- Rejestracja: wtorek 27 lip 2004, 20:24
- Lokalizacja: Burki Na FasoLa La Mi Do
- Płeć:
- Kontakt:
odświeżę topic z powodu Turnieju:
(modów proszę o wykasowanie offowych postów - chyba 4 ostanie)
poztrzebuję wypisu Kart Przygód z Podstawki, Podziemi, Miasta i Smoków
Ile i jakich kart w którym dodatku
Podobnie z Poszukiwaczami.
Potrzebne mi to jest by utworzyć takie same decki Przygód i Poszukiwaczy.
jak ktoś ma linki lib dane to neich mi to podrzuci.
Pozdr
(modów proszę o wykasowanie offowych postów - chyba 4 ostanie)
poztrzebuję wypisu Kart Przygód z Podstawki, Podziemi, Miasta i Smoków
Ile i jakich kart w którym dodatku
Podobnie z Poszukiwaczami.
Potrzebne mi to jest by utworzyć takie same decki Przygód i Poszukiwaczy.
jak ktoś ma linki lib dane to neich mi to podrzuci.
Pozdr
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
taaaa, bo hazard to w ogóle taaaaaki przegięty... :-s <kurde, ale durne te nowe emotki>Czary:
- Hazard
- Przeistoczenie
Moim zdaniem powinny być wykluczone z gry.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
O kurde Co do zasad, to moim zdaniem:
1.Powinniśmy stosować wsyzstkie możliwe zasady oficjalne (ktoś rzucił hasło, że powinno się zarzucić zwiększanie siły za wrogów - czy ktoś ma zamiar kończyć gry na turnieju, czy gra toczy się do tzw "usranej śmierci"? )
2.Zdecydowany zakaz dla wsyzstkiego co nieoficjalne - powód prosty. Jest wielu fanów MiM'a, którzy być może chcieliby zagrać, ale nie znając dodatków fanowskich mają znacznie mniejsze sznase, bo nie wiedzą co i gdzie na nich czycha - eliminuje to oczywiście przedpola. Drugi argument przeciwko PP - patrz pkt1.
3.Zbanowane karty: wszystko co oficjalne i działa bez zarzutu powinno być dopuszczone. Nie kumam nic, a nic haseł na temat banowania Pokuty, czy Hulaszczego żywotu.
Legionista, Pieczara kości, Potężne wrota, ewentualnie Rumak - out. No i oczywiście Przeistoczenie, choć ten czar można przeżyć, ale tylko jeżeli się gra tak jak został zapisany, a nie tak jak wydaje się większości na forum
4.Ilość poszukiwaczy - unlimited. Dopóki gra się toczy powinno się mieć szansę. Ograniczenie spowoduje, że zamiast iść po koronę, gracze bedą robić rzeź. Ci, którzy trafią lepszych wojowników, będą mieli znacznie większe szanse na początku gry i będą ganiać tylko słabszych poszukiwaczy.
Ustalcie zasady przed turniejem, bo może się wybiorę Na tym konwencie będę się chciał pojawić z powodu turnieju DT, więc może i o MiM bym zachaczył.
1.Powinniśmy stosować wsyzstkie możliwe zasady oficjalne (ktoś rzucił hasło, że powinno się zarzucić zwiększanie siły za wrogów - czy ktoś ma zamiar kończyć gry na turnieju, czy gra toczy się do tzw "usranej śmierci"? )
2.Zdecydowany zakaz dla wsyzstkiego co nieoficjalne - powód prosty. Jest wielu fanów MiM'a, którzy być może chcieliby zagrać, ale nie znając dodatków fanowskich mają znacznie mniejsze sznase, bo nie wiedzą co i gdzie na nich czycha - eliminuje to oczywiście przedpola. Drugi argument przeciwko PP - patrz pkt1.
3.Zbanowane karty: wszystko co oficjalne i działa bez zarzutu powinno być dopuszczone. Nie kumam nic, a nic haseł na temat banowania Pokuty, czy Hulaszczego żywotu.
Legionista, Pieczara kości, Potężne wrota, ewentualnie Rumak - out. No i oczywiście Przeistoczenie, choć ten czar można przeżyć, ale tylko jeżeli się gra tak jak został zapisany, a nie tak jak wydaje się większości na forum
4.Ilość poszukiwaczy - unlimited. Dopóki gra się toczy powinno się mieć szansę. Ograniczenie spowoduje, że zamiast iść po koronę, gracze bedą robić rzeź. Ci, którzy trafią lepszych wojowników, będą mieli znacznie większe szanse na początku gry i będą ganiać tylko słabszych poszukiwaczy.
Ustalcie zasady przed turniejem, bo może się wybiorę Na tym konwencie będę się chciał pojawić z powodu turnieju DT, więc może i o MiM bym zachaczył.
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- Morgoth61
-
- Posty: 193
- Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
- Lokalizacja: Knurów
- Płeć:
- Wiek: 40
Zasady turniejowe proponuje takie :
Max 12 siły i 12 mocy. Nikt nie może mieć więcej. Jak król smoków nie może to gracze tym bardziej . To jest najwyższy współczynnik i więcej byc nie powinno. Nie pamietam dobrze, ale coś w wyniku losowania mogło jej mieć nawet 15. Ale pech to pech - gra się zwykłymi śmiertelnikami i tak powinno zostać.
Jeśłi jest dodatek smoki to można ograniczyć punkty zdobywanej siły. Np. za 14 pkt zabitej sił dostaje się punkt siły. Bo przy smokach albo szybko się umiera, albo szybko staje herosem. Więc zasada jest prosta. Jak smoków na świecie jest tyle to i graczom trudniej powinno się wychodzić poza gospodę .
A co do czarów. Czar przeistoczenia jak najbardziej powinien być w tej grze. Jest 1. Kto będzie miał pecha ten przegra. Naturalna zasada. Przecież wszystko zależy od szczęścia. Trzeba mieć taktykę. Na początku się nie wywyższać, a potem atakować znienacka.
Co do postaci typu Arcymag. Powinny być do wykorzystania. Jak ktoś pośród 6-ciu zajadłych graczy ma taki tupet, żeby zostać arcymagiem to .. na jego własne ryzyko . Ja bym wtedy urządził nieoficjalne polowanie na arcymaga. Zostanie nim za szybko dostanie czarem przeistoczenie heh. O to chodzi - mają być łakome kąski, które zwięszają ryzyko. Nie wiem czy takim dobrym pomysłem jest zostawanie arcymagiem na turnieju, w którym chce się wygrać. Nie wiem czy takim dobrym pomysłem jest rzucanie czaru Przeistoczenie w danym momencie jak nei wiadomo czy później nie przyda się bardzie, aż się zginie zanim się go użyje . Im więcej cudów tym większa ostrożność. A w grze chodzi o korone władzy. Kto zginie, losuje nowego poszukiwacza i znów ma szanse. Przynajmniej jest bezpieczny od strony poszukiwaczy, bo nikt nie będzie się interesował byle czym. Herosi będą się wybijać nawzajem, a pomniejsi bohaterowie wzrastać w siłe. Im więcej graczy tym lepiej. Ja bym zmian nie wprowadzał z wymienionych wyzej powodów. Bo inaczej będzie się grało postaciami bez możliwości rozwoju gdzie po planszy będą biegać same dziki i jeden smok, który będzie siał spustoszenie. Bez sensu. Wprowadziłbym tylko powyższe zmiany, które przedłużą rozgrywkę i ograniczą nieśmiertelność bohaterów. Co panowie organizatorzy turniejów o tym sądzą ?
Max 12 siły i 12 mocy. Nikt nie może mieć więcej. Jak król smoków nie może to gracze tym bardziej . To jest najwyższy współczynnik i więcej byc nie powinno. Nie pamietam dobrze, ale coś w wyniku losowania mogło jej mieć nawet 15. Ale pech to pech - gra się zwykłymi śmiertelnikami i tak powinno zostać.
Jeśłi jest dodatek smoki to można ograniczyć punkty zdobywanej siły. Np. za 14 pkt zabitej sił dostaje się punkt siły. Bo przy smokach albo szybko się umiera, albo szybko staje herosem. Więc zasada jest prosta. Jak smoków na świecie jest tyle to i graczom trudniej powinno się wychodzić poza gospodę .
A co do czarów. Czar przeistoczenia jak najbardziej powinien być w tej grze. Jest 1. Kto będzie miał pecha ten przegra. Naturalna zasada. Przecież wszystko zależy od szczęścia. Trzeba mieć taktykę. Na początku się nie wywyższać, a potem atakować znienacka.
Co do postaci typu Arcymag. Powinny być do wykorzystania. Jak ktoś pośród 6-ciu zajadłych graczy ma taki tupet, żeby zostać arcymagiem to .. na jego własne ryzyko . Ja bym wtedy urządził nieoficjalne polowanie na arcymaga. Zostanie nim za szybko dostanie czarem przeistoczenie heh. O to chodzi - mają być łakome kąski, które zwięszają ryzyko. Nie wiem czy takim dobrym pomysłem jest zostawanie arcymagiem na turnieju, w którym chce się wygrać. Nie wiem czy takim dobrym pomysłem jest rzucanie czaru Przeistoczenie w danym momencie jak nei wiadomo czy później nie przyda się bardzie, aż się zginie zanim się go użyje . Im więcej cudów tym większa ostrożność. A w grze chodzi o korone władzy. Kto zginie, losuje nowego poszukiwacza i znów ma szanse. Przynajmniej jest bezpieczny od strony poszukiwaczy, bo nikt nie będzie się interesował byle czym. Herosi będą się wybijać nawzajem, a pomniejsi bohaterowie wzrastać w siłe. Im więcej graczy tym lepiej. Ja bym zmian nie wprowadzał z wymienionych wyzej powodów. Bo inaczej będzie się grało postaciami bez możliwości rozwoju gdzie po planszy będą biegać same dziki i jeden smok, który będzie siał spustoszenie. Bez sensu. Wprowadziłbym tylko powyższe zmiany, które przedłużą rozgrywkę i ograniczą nieśmiertelność bohaterów. Co panowie organizatorzy turniejów o tym sądzą ?