Kufir pisze:W krypcie i Kopalni liczy sie Twoja calkowita moc badz sila. Mozesz liczyc punkty z przyjaciol i przedmiotów jesli one dodaje ja na stale a nie tylko podczas walki.
Obszar Otchłan jest malym nieporozumieniem.
Najpierw rzucamy kostka, ilosci oczek oznacza ilosci demonów z ktorymi bedziemy po koleji walczyc w nastepnych turach. Kazdy Demon posiada Sile rowna 5 :shock: . Jesli przegramy walke tracimy punkt wytrzymalosci. Nie mozemy isc dalej poki wszystkie demony nie zostana pokonane.
Proponuje zoapatrzec sie a autorski dodatek "Przedpola Piekiel"
Ad Otchłań
Tam nic nie ma napisane w tym tekście, który on zacytował, że walczysz dopiero w następnej turze po tej, w której określisz rzutem ile diabłów Cię zaatakowało. Zgodnie z tym co jest napisane rzucasz ile diabłów Cię zaatakowało i od razu ze wszystkimi kolejno (pojedynczo) walczysz. Jeżeli z jednym przegrasz, na tym tura się kończy. W następnej turze musisz kolejno walczyć z diabłami, które jeszcze pozostały i znów, jeśli przegrasz, na tym tura się kończy. I tak aż pokonasz wszystkie diabły.
Jest to trochę bez sensu na pierwszy rzut oka, ale z drugiej strony jak ktoś idzie przez kopalnię, to poszukiwacze, którzy mają lepszą moc od siły. W związku z tym założenie było chyba takie, że taki poszukiwacz ma niewielką siłę i ten obszar nie może być dla niego zbyt wymagający.
[quote="Kufir"]W krypcie i Kopalni liczy sie Twoja calkowita moc badz sila. Mozesz liczyc punkty z przyjaciol i przedmiotów jesli one dodaje ja na stale a nie tylko podczas walki.
Obszar Otchłan jest malym nieporozumieniem. Najpierw rzucamy kostka, ilosci oczek oznacza ilosci demonów z ktorymi bedziemy po koleji walczyc w nastepnych turach. Kazdy Demon posiada Sile rowna 5 :shock: . Jesli przegramy walke tracimy punkt wytrzymalosci. Nie mozemy isc dalej poki wszystkie demony nie zostana pokonane.
Proponuje zoapatrzec sie a autorski dodatek "Przedpola Piekiel" :wink:[/quote] Ad Otchłań Tam nic nie ma napisane w tym tekście, który on zacytował, że walczysz dopiero w następnej turze po tej, w której określisz rzutem ile diabłów Cię zaatakowało. Zgodnie z tym co jest napisane rzucasz ile diabłów Cię zaatakowało i od razu ze wszystkimi [b]kolejno[/b] (pojedynczo) walczysz. Jeżeli z jednym przegrasz, na tym tura się kończy. W następnej turze musisz kolejno walczyć z diabłami, które jeszcze pozostały i znów, jeśli przegrasz, na tym tura się kończy. I tak aż pokonasz wszystkie diabły.
Jest to trochę bez sensu na pierwszy rzut oka, ale z drugiej strony jak ktoś idzie przez kopalnię, to poszukiwacze, którzy mają lepszą moc od siły. W związku z tym założenie było chyba takie, że taki poszukiwacz ma niewielką siłę i ten obszar nie może być dla niego zbyt wymagający.
Kufir pisze:Siła 5 to głupota, a wiecej o tym obszarze pisze w instrukcji. Nie warto sobie zawracac uwagi tym "bugiem"
CO racja to racja te pole jest totalnie beznadziejne więc i ja polecam zdecydowanie "Przedpola piekieł"
hehe to jest dopiero poziom trudności hehehe :twisted:
>>>>>>>>>>>>Prince Of Mirkwood<<<<<<<<<<<<
[quote="Kufir"]Siła 5 to głupota, a wiecej o tym obszarze pisze w instrukcji. Nie warto sobie zawracac uwagi tym "bugiem" :wink:[/quote]
CO racja to racja te pole jest totalnie beznadziejne więc i ja polecam zdecydowanie "Przedpola piekieł" hehe to jest dopiero poziom trudności hehehe :twisted:
Ja gram w ten sposob
Poszukiwacz wchodzi na obszar ukytej doliny wyciaga 3 karty I.wrog sila 2, II.wrog moc 3 III. dowolny przedmiot
walczy z sila 2 jesli przegrywa to traci 1 wt i walczy z duchem moc 3 dlatego ze badajac obszar to wrogowie atakuja poszukiwacza a nie odwrotnie wiec nie wazne czy przegrasz czy wzgrasz walke z jednym wrogiem i tak mosisz walczyc z drugim i niezaleznie od wynikow walki mozesz wziac przedmiot.
Jezeli jest to 2 wrogow z sila to ich sila sie sumuje
Chcialbym sie odniesc do badania obszarow
Ja gram w ten sposob Poszukiwacz wchodzi na obszar ukytej doliny wyciaga 3 karty I.wrog sila 2, II.wrog moc 3 III. dowolny przedmiot walczy z sila 2 jesli przegrywa to traci 1 wt i walczy z duchem moc 3 dlatego ze badajac obszar to wrogowie atakuja poszukiwacza a nie odwrotnie wiec nie wazne czy przegrasz czy wzgrasz walke z jednym wrogiem i tak mosisz walczyc z drugim i niezaleznie od wynikow walki mozesz wziac przedmiot. Jezeli jest to 2 wrogow z sila to ich sila sie sumuje
Jeśli na badanym obszarze jest przedmiot i wróg, to gdzy nie pokonasz wroga nie możesz zabrać przedmoitu (niejako on go broni). Tak stoji w przepisach. Moim skromnym zdaniem (choć wiem że nie uważacie mnie za skromnego, zresztą słusznie) jest to świetny przepis, szczegłnie gdy Złośliwy Mag zamnieni kogoś w Ropuchę :lol: http://www.lukasprzyjaciel.republika.pl ... gody_1.jpg
Jeśli na badanym obszarze jest przedmiot i wróg, to gdzy nie pokonasz wroga nie możesz zabrać przedmoitu (niejako on go broni). Tak stoji w przepisach. Moim skromnym zdaniem (choć wiem że nie uważacie mnie za skromnego, zresztą słusznie) jest to świetny przepis, szczegłnie gdy Złośliwy Mag zamnieni kogoś w Ropuchę :lol: [url]http://www.lukasprzyjaciel.republika.pl/karty_przygody_1.jpg[/url]
A jak jest zdarzenie powodujące, że poszukiwacz zostanie gdzieś przeniesiony, to jeśli dalej w kolejności jest wróg, oczywiście z nim nie zawalczy itd.
A jak jest zdarzenie powodujące, że poszukiwacz zostanie gdzieś przeniesiony, to jeśli dalej w kolejności jest wróg, oczywiście z nim nie zawalczy itd.
Faktycznie Wilczy z ta autopromocja Lucasa nie przesadzil. Rzucilem okiem na "MiM Lusac przepisy 2005" no i wiele rzeczy mi tam zgrzyta. Zdaje sobie sprawe, ze to tylko przemyslenia i propozycje jednego czlowieka, (niestety nie zawsze skonsultowane na forum) jednak z drugiej strony nowi i niedoswiadczeni gracze (forumowicze) moga je wziasc w ciemno za aktualnie obowiazujace. Pozostawienie ich bez komentarza oznacza, ze wszyscy forumowicze je akceptuja, albo maja gleboko gdzies. Ja z kilkoma punktami kompletnie sie nie zgadzam i uwazam, ze dyskusja tutaj nie zaszkodzi.
Oto co ja sadze o nowosciach dotyczacych zmiany w oryginalnych przepisach.
:arrow: 1.1 Noszenie przedmiotow. Wszystko logiczne i trafne oprocz chlebaka, ktory jest zupelnie zbedny.
:arrow: 1.2 zdobywanie punktow sily. rzecz bardzo kontrowersyjna, a pomysl Lucasa sprawdza sie jedynie w przypadku wielogodzinnych maratonow z gra. Ja nie mam nic przeciwko tradycyjnemu rozwiazaniu (7=1). Ale w tym podpunkcie chyba kazdy ma swoj pomysl.
:arrow: Poczatkowa sila i moc. Nie wiem czy na ten temat byla kiedykolwiek dyskusja, ale tu akurat nalezy pochwalic Lucasa, bo pomysl dobry. Z tym, ze nie pamietam takiego przypadku, by podczas gry komus sila lub moc spadla do 1.
:arrow: 1.4 Trafienie - zupelnie zbyteczne. niepotrzebnie gmatwa rozgrywke. poza tym nie do konca przemyslane. przeciez tarczą tez mozna oslonic glowe.
:arrow: 2.3 Legionista - tego najlepiej wykluczyc z kart przygod. wszelkie redefinicje chyba nie maja sensu. w kazdym razie dla mnie pomysl Lucasa (dodaje 3 do sily) zupelnie odpada.
:arrow: 2.5 sad kapturkowy zbyt radykalny. i jesli zgodzic sie na ta ciemnice, to chyba powinna o skazaniu decydowac wiekszosć, a nie tylko jedna postac.
To by bylo na tyle. Przepisow dotyczacych nieoficjanych dodatkow nie komentuje. wiadomo, ze tutaj kazdy gra po swojemu.
Czasem ty jesz niedźwiedzia, a czasem to niedźwiedź je ciebie.
Faktycznie Wilczy z ta autopromocja Lucasa nie przesadzil. Rzucilem okiem na "MiM Lusac przepisy 2005" no i wiele rzeczy mi tam zgrzyta. Zdaje sobie sprawe, ze to tylko przemyslenia i propozycje jednego czlowieka, (niestety nie zawsze skonsultowane na forum) jednak z drugiej strony nowi i niedoswiadczeni gracze (forumowicze) moga je wziasc w ciemno za aktualnie obowiazujace. Pozostawienie ich bez komentarza oznacza, ze wszyscy forumowicze je akceptuja, albo maja gleboko gdzies. Ja z kilkoma punktami kompletnie sie nie zgadzam i uwazam, ze dyskusja tutaj nie zaszkodzi.
Oto co ja sadze o nowosciach dotyczacych zmiany w oryginalnych przepisach. :arrow: 1.1 Noszenie przedmiotow. Wszystko logiczne i trafne oprocz chlebaka, ktory jest zupelnie zbedny. :arrow: 1.2 zdobywanie punktow sily. rzecz bardzo kontrowersyjna, a pomysl Lucasa sprawdza sie jedynie w przypadku wielogodzinnych maratonow z gra. Ja nie mam nic przeciwko tradycyjnemu rozwiazaniu (7=1). Ale w tym podpunkcie chyba kazdy ma swoj pomysl. :arrow: Poczatkowa sila i moc. Nie wiem czy na ten temat byla kiedykolwiek dyskusja, ale tu akurat nalezy pochwalic Lucasa, bo pomysl dobry. Z tym, ze nie pamietam takiego przypadku, by podczas gry komus sila lub moc spadla do 1. :arrow: 1.4 Trafienie - zupelnie zbyteczne. niepotrzebnie gmatwa rozgrywke. poza tym nie do konca przemyslane. przeciez tarczą tez mozna oslonic glowe. :arrow: 2.3 Legionista - tego najlepiej wykluczyc z kart przygod. wszelkie redefinicje chyba nie maja sensu. w kazdym razie dla mnie pomysl Lucasa (dodaje 3 do sily) zupelnie odpada. :arrow: 2.5 sad kapturkowy zbyt radykalny. i jesli zgodzic sie na ta ciemnice, to chyba powinna o skazaniu decydowac wiekszosć, a nie tylko jedna postac.
To by bylo na tyle. Przepisow dotyczacych nieoficjanych dodatkow nie komentuje. wiadomo, ze tutaj kazdy gra po swojemu.
witam.mam pytanie odnośnie zdobywania punktów mocy. Jeśli dobrze zrozumiałem instrukcję to za wrogów zabitych Siłą otrzymuje się punkty siły w stosunku 7:1. a jak jest z stworami z którymi rozprawiłem się za pomocą Mocy?Przeliczam ich moc na swoją podobnie, czy w sensie "rozwoju" Poszukiwacza są one bezwartościowe?
witam.mam pytanie odnośnie zdobywania punktów mocy. Jeśli dobrze zrozumiałem instrukcję to za wrogów zabitych Siłą otrzymuje się punkty siły w stosunku 7:1. a jak jest z stworami z którymi rozprawiłem się za pomocą Mocy?Przeliczam ich moc na swoją podobnie, czy w sensie "rozwoju" Poszukiwacza są one bezwartościowe?
Kiedyś miałem podobny dylemat i o ile pamiętam doczytałem się gdzieś w instrukcji, że ta zasada tyczy się tylko siły ale wolałbym, żeby ktoś jeszcze się wypowiedział bo mnie męczy ten złośliwy niemiec... ten no... alzhajmer czy jak mu tam
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Kiedyś miałem podobny dylemat i o ile pamiętam doczytałem się gdzieś w instrukcji, że ta zasada tyczy się tylko siły ale wolałbym, żeby ktoś jeszcze się wypowiedział bo mnie męczy ten złośliwy niemiec... ten no... alzhajmer czy jak mu tam :D
ale wy macie probelmy ja wogule gram tak że niebiore punktów siły za pokonanych wrogów, tylko jak pisze że po wygraniu walki dostajesz punkt siły czy mocy
ale wy macie probelmy ja wogule gram tak że niebiore punktów siły za pokonanych wrogów, tylko jak pisze że po wygraniu walki dostajesz punkt siły czy mocy
punkty mocy pokonanych wrogow sa bezuzyteczne jesli chodzi o rozwoj poszukiwacza, podobnie jak sila pokonanego sobowtora, mumakili czy szalonego wojownika
punkty mocy pokonanych wrogow sa bezuzyteczne jesli chodzi o rozwoj poszukiwacza, podobnie jak sila pokonanego sobowtora, mumakili czy szalonego wojownika
I mam nowe pytanie, bo nie moge tego w instrukcji znalezc...
Jak ktos zostanie aresztowany w mieście to co sie dzieje z jego przedmiotami i złotem? Czy traci je dopiero jak trafi do Ciemnicy? Czy w ogóle nie traci przedmiotów ani złota nawet jak musi uciekać (wyrzycić 1)?
Albo może traktuje sie to jak wejście do Miejsca i zwierzęta trzeba na ulicy zostawić?
Zgadzam sie z Bolkiem. Ja tez tak gram.
I mam nowe pytanie, bo nie moge tego w instrukcji znalezc... Jak ktos zostanie aresztowany w mieście to co sie dzieje z jego przedmiotami i złotem? Czy traci je dopiero jak trafi do Ciemnicy? Czy w ogóle nie traci przedmiotów ani złota nawet jak musi uciekać (wyrzycić 1)? Albo może traktuje sie to jak wejście do Miejsca i zwierzęta trzeba na ulicy zostawić?
Ten temat był już poruszany i w końcu nie doszliśmy do jednomyślności. Jeśli chodzi o złoto, to nie możesz tracić całego, ponieważ wtedy możliwość wykupienia się przestałaby istnieć. Ja osobiście gram tak, że moje przedmioty oraz prjaciele przetrzymywani są przez strażników, którzy po moim wyjściu oddają mi ich(wiem to zabrzmiało jak RPG... ). Pozdrawiam
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Ten temat był już poruszany i w końcu nie doszliśmy do jednomyślności. Jeśli chodzi o złoto, to nie możesz tracić całego, ponieważ wtedy możliwość wykupienia się przestałaby istnieć. Ja osobiście gram tak, że moje przedmioty oraz prjaciele przetrzymywani są przez strażników, którzy po moim wyjściu oddają mi ich(wiem to zabrzmiało jak RPG... ;) ). Pozdrawiam
Jestem na forum nowa, toteż jeśli gdzieś juz padały odpowiedzi na moje pytania - sorry. Ale przeglądałam, szukałam i mimo to:
1) Lekka niesprawiedliwość - jeśli gracz idzie przez kopalnię musi używać i mocy i siły /fakt, że siła wystarcza mu niewielka
jesli idzie przez kryptę używa tylko siły - co z tym robicie?
Może wilkołak powinien posługiwać się mocą?
2) diabły w otchłani - większość graczy na tym etapie pokonuje je z automatu - może powinny atakować razem, tak jak pozostali wrogowie?
3) W momencie gdy na koronie władzy stanie dwóch poszukiwaczy - ich tury polegają tylko na spotykaniu się ze sobą - czyli czaru rozkaz nie rzucają?
A czy mogą posługiwać się innymi czarami, tak jak w pozostałych krainach?
Na razie tyle - do tej pory grałam tylko na planszy podstawowej, ale chyba zaryzykuję i zamówię sobie nieoficjalnie oficjalne dodatki u Lukasa.
Mam nadzieję, że potraktuje mnie lepiej niż MrJacka
Jestem na forum nowa, toteż jeśli gdzieś juz padały odpowiedzi na moje pytania - sorry. Ale przeglądałam, szukałam i mimo to:
1) Lekka niesprawiedliwość - jeśli gracz idzie przez kopalnię musi używać i mocy i siły /fakt, że siła wystarcza mu niewielka :) jesli idzie przez kryptę używa tylko siły - co z tym robicie? Może wilkołak powinien posługiwać się mocą?
2) diabły w otchłani - większość graczy na tym etapie pokonuje je z automatu - może powinny atakować razem, tak jak pozostali wrogowie?
3) W momencie gdy na koronie władzy stanie dwóch poszukiwaczy - ich tury polegają tylko na spotykaniu się ze sobą - czyli czaru rozkaz nie rzucają? A czy mogą posługiwać się innymi czarami, tak jak w pozostałych krainach?
Na razie tyle - do tej pory grałam tylko na planszy podstawowej, ale chyba zaryzykuję i zamówię sobie nieoficjalnie oficjalne dodatki u Lukasa. Mam nadzieję, że potraktuje mnie lepiej niż MrJacka :)
AD1)
Ja nic nie robię, postępuję zgodnie z instrukcją
AD2)
No tak tutaj to głupota. Może ktoś się pomylił w tłumaczeni i powinny atakować razem? Ma ktoś scan podstawki do Talismanu żeby tam looknąć?
AD3)
Nie pamiętam co dokładnie mówi instrukcja ale ja grałem tak, że nie rzucają czaru rozkaz ponieważ tłuką się o koronę.
Czary oczywiście, że można używać
Polecam najpierw zakup do podstawowej planszy oryginalnych dodatków na allegro. Można trafić dobre okazje czasami! Mi się np udało kupić dziewicze Smoki i Jaskinie . Lucasa karty i plansze są bardzo dobrej jakości aczkolwiek nie sądzę, żęby przetrzymały tak dobrze próbę czasu jak oryginalne No i pozatym ten niepowtarzalny klimat oryginalnej gry... Mmmm
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Witamy, witamy niewiasto :)
AD1) Ja nic nie robię, postępuję zgodnie z instrukcją :)
AD2) No tak tutaj to głupota. Może ktoś się pomylił w tłumaczeni i powinny atakować razem? Ma ktoś scan podstawki do Talismanu żeby tam looknąć?
AD3) Nie pamiętam co dokładnie mówi instrukcja ale ja grałem tak, że nie rzucają czaru rozkaz ponieważ tłuką się o koronę. Czary oczywiście, że można używać :)
Polecam najpierw zakup do podstawowej planszy oryginalnych dodatków na allegro. Można trafić dobre okazje czasami! Mi się np udało kupić dziewicze Smoki i Jaskinie ;). Lucasa karty i plansze są bardzo dobrej jakości aczkolwiek nie sądzę, żęby przetrzymały tak dobrze próbę czasu jak oryginalne ;) No i pozatym ten niepowtarzalny klimat oryginalnej gry... Mmmm :D
Ad1. Nie mam pojęcia skąd ty to wzięłaś. Lookam na planszę właśnie w tej chwili i czytam: "Kopalnia - rzucasz 3 kostkami. Od wyrzuconej sumy oczek odejmij swą akutualną Moc, żeby określić gdzie wyszedłeś" "Krypta - rzucasz 3 kostkami. Od wyrzuconej sumy oczek odejmij swą akutualną Siłę, żeby określić gdzie wyszedłeś" Dlatego zastanawiam skąd pomysł że w jednym odejmujesz 2 cechy a drugim 1. To chodzi o to że idziesz tam gdzie masz większe szanse.
Jeszcze jedno. Ty masz oryginał czy kupny/wydrukowany z neta?
Ad2. No cóż, tak to jest że z każdym walczysz z osobna. Jak jeden zginie walczysz z następnym. Ale ja mam z kolei inny problem :oops: Ile one mają siły/mocy bo u mnie tego nie napisali...
Ad3. To jest tak że jeśli na obszarze korony władzy jest już jakiś poszukiwacz rzuca czar rozkaz. Jednak jeśli jakiś inny poszukiwacz wejdzie na ten obszar tamten koleś już nie może rzucać czaru rozkaz tylko bierze udział w spotkaniu z tamtym posuzkiwaczem. Ponieważ to on został zaatakowany więc nie ma nic do gadania a nowoprzybyły poszukiwacz musi z nim walczyć (ewentualnie użyć zdolności Zabójcy, Ninji, Karateki czy innych służących do walki), jeśli ma taką zdolność wybiera też rodzaj walki. Ten który przegra ląduje zpowrotem na Równinie Grozy.
Co do kupna to już zależy od ciebie. Lucas ma wszystko perfekt ale jak sama widzisz czasem zdarzają się problemy.
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Ad1. Nie mam pojęcia skąd ty to wzięłaś. Lookam na planszę właśnie w tej chwili i czytam: "Kopalnia - rzucasz 3 kostkami. Od wyrzuconej sumy oczek odejmij swą akutualną Moc, żeby określić gdzie wyszedłeś" "Krypta - rzucasz 3 kostkami. Od wyrzuconej sumy oczek odejmij swą akutualną Siłę, żeby określić gdzie wyszedłeś" Dlatego zastanawiam skąd pomysł że w jednym odejmujesz 2 cechy a drugim 1. To chodzi o to że idziesz tam gdzie masz większe szanse. Jeszcze jedno. Ty masz oryginał czy kupny/wydrukowany z neta?
Ad2. No cóż, tak to jest że z każdym walczysz z osobna. Jak jeden zginie walczysz z następnym. Ale ja mam z kolei inny problem :oops: Ile one mają siły/mocy bo u mnie tego nie napisali...
Ad3. To jest tak że jeśli na obszarze korony władzy jest już jakiś poszukiwacz rzuca czar rozkaz. Jednak jeśli jakiś inny poszukiwacz wejdzie na ten obszar tamten koleś już nie może rzucać czaru rozkaz tylko bierze udział w spotkaniu z tamtym posuzkiwaczem. Ponieważ to on został zaatakowany więc nie ma nic do gadania a nowoprzybyły poszukiwacz musi z nim walczyć (ewentualnie użyć zdolności Zabójcy, Ninji, Karateki czy innych służących do walki), jeśli ma taką zdolność wybiera też rodzaj walki. Ten który przegra ląduje zpowrotem na Równinie Grozy.
Co do kupna to już zależy od ciebie. Lucas ma wszystko perfekt ale jak sama widzisz czasem zdarzają się problemy.
HunteR pisze: Dlatego zastanawiam skąd pomysł że w jednym odejmujesz 2 cechy a drugim 1.
Ad2. Ale ja mam z kolei inny problem :oops: Ile one mają siły/mocy bo u mnie tego nie napisali...
Małe nieporozumienie
Chodziło mi o to, że idąc przez kopalnie, używasz w niej mocy, a potem walcząc w otchłani używasz siły.
Idąc przez kryptę, używasz w niej siły, walcząc z wilkołakiem - też, więc moc jest ci totalnie niepotrzebna. Teoretycznie możesz mieć ją i na poziomie 2. Więc osoba idąca przez kopalnię jest "poszkodowana" - bo do walkiz diabłami przydałaby sie jej jaka taka siła żeby miec pewność że wygra ze wszystkimi diabłami.
Nawiasem mówiąc za silne to one nie są - siła 4
Dlatego chyba można by to jakoś zmienic...
[quote="HunteR"] Dlatego zastanawiam skąd pomysł że w jednym odejmujesz 2 cechy a drugim 1. Ad2. Ale ja mam z kolei inny problem :oops: Ile one mają siły/mocy bo u mnie tego nie napisali... [/quote]
Małe nieporozumienie :) Chodziło mi o to, że idąc przez kopalnie, używasz w niej mocy, a potem walcząc w otchłani używasz siły.
Idąc przez kryptę, używasz w niej siły, walcząc z wilkołakiem - też, więc moc jest ci totalnie niepotrzebna. Teoretycznie możesz mieć ją i na poziomie 2. Więc osoba idąca przez kopalnię jest "poszkodowana" - bo do walkiz diabłami przydałaby sie jej jaka taka siła żeby miec pewność że wygra ze wszystkimi diabłami.
Nawiasem mówiąc za silne to one nie są - siła 4 :( Dlatego chyba można by to jakoś zmienic...
lukas pisze:Mój brat próbuje mnie przekonać że można wejśc z Mułem do Podziemi. Jak bo się dokładnie wczytać w prepisy do tego dodatku to nie wymieniają tam muła, ale dla mnie oczywistym jest że muł do Podziemi nie wejdzie. Proszę powiedzcie mu coś ...
Muł może wejśc do podziemi nigdzie nie pisze że nie wejdzie, a jak ktoś uważa że to takie oczywiste że nie może to polecam poczytać "Łyska z pokładu Idy" tam co prawda był to koń,a nie muł ale jakoś mógł w kopalni pracować.
[quote="lukas"]Mój brat próbuje mnie przekonać że można wejśc z Mułem do Podziemi. Jak bo się dokładnie wczytać w prepisy do tego dodatku to nie wymieniają tam muła, ale dla mnie oczywistym jest że muł do Podziemi nie wejdzie. Proszę powiedzcie mu coś ... :o[/quote]
Muł może wejśc do podziemi :P nigdzie nie pisze że nie wejdzie, a jak ktoś uważa że to takie oczywiste że nie może to polecam poczytać "Łyska z pokładu Idy" tam co prawda był to koń,a nie muł ale jakoś mógł w kopalni pracować.
PS. Co Łyska z pokładu Idy ma Do Magii i Miecza? Już byli tacy co i Herosów do MiMa przypasowywali. Ludzie dajcie sobie z tym spokoj. Magia to jedno, inne fantasy to drugie.
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
IMHO nie moze. ALe KAZDY GRA JAK CHCE ;)
PS. Co Łyska z pokładu Idy ma Do Magii i Miecza? Już byli tacy co i Herosów do MiMa przypasowywali. Ludzie dajcie sobie z tym spokoj. Magia to jedno, inne fantasy to drugie.
A tak na poważnie - muł wejść może bo mu tego zasady nie zabraniają Jak ktoś mu zakazuje wejść - łamie zasady, co jest oczywiście dozwolone w domowym zaciszu, ale oficjalne źródła mułowi wizyty w podziemiach nie zakazują i koniec
A tak na poważnie - muł wejść może bo mu tego zasady nie zabraniają :) Jak ktoś mu zakazuje wejść - łamie zasady, co jest oczywiście dozwolone w domowym zaciszu, ale oficjalne źródła mułowi wizyty w podziemiach nie zakazują i koniec :)