Kilka zasad z częsci podstawowej
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Nie mozesz rzucac na siebie czarów bo nie mozesz ich posiadac, wyjatkiem sa tutaj przyjaciele posiadajacy czary (np. Dzin) Dlatego mamy tutaj do czynienia z małą niezgodnoscia moim zdaniem.ambar0 pisze:To znaczy że zyskujesz odporność na magię ofensywną, jak i obronną. Jeżeli rzucisz czar uzdrowienie na siebie, ignorujesz efekty magii.
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
Na moje: Uzdrowienie ustawia Wytrzymałość na 4 niezależnie od stanu aktualnego, a więc tak 2 jak i 7 zrówna do 4. Wredne. Tekst Amuletu jakby to potwierdzał, prawda? ALE ten sam tekst jest zamotany, i to juz na samym początku. Bo jak rozumieć "Właściciel Amuletu nie może rzucać ani używać żadnych Czarów." Rzucać a używać - jaka różnica, hę? To jak dla mnie spora nieścisłość.
Sądzę, że jest to kwestia do uzgodnienia przed rozgrywką, mam na myśli problem "uzdrawiania" Uzdrowieniem.
Sądzę, że jest to kwestia do uzgodnienia przed rozgrywką, mam na myśli problem "uzdrawiania" Uzdrowieniem.
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Niestety Ci, którzy piszą te zasady często nei są orłami i dlatego potem rodzi to takie problemy. Poza tym była to gra bądź co bądź dla osób trochę młodszych niż my (jak sądzę), generalnie powiedzmy umownie - dla dzieci. Przynajmniej taki był zamiar wydawcy w tamtych czasach - ludzie w jakim wieku grali wtedy w takie gry.
A pytanie z innej beczki co do uzdrowienia:
Można uzdrowić innego poszukiwacza np. kolegę, bo nie pamiętam jak to zostało na karcie czaru ujęte :?: Oczywiście jeśli można, to jego zgoda nie jest potzrebna. I wtedy sami rozumiecie, co dalej się dziać może.... :twisted:
A pytanie z innej beczki co do uzdrowienia:
Można uzdrowić innego poszukiwacza np. kolegę, bo nie pamiętam jak to zostało na karcie czaru ujęte :?: Oczywiście jeśli można, to jego zgoda nie jest potzrebna. I wtedy sami rozumiecie, co dalej się dziać może.... :twisted:
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Z jednej strony jest to słuszna koncepcja gdyz postacie bardziej uzywotnione nie czuja sie tak bezkarnie.wilczy pisze:Na moje: Uzdrowienie ustawia Wytrzymałość na 4 niezależnie od stanu aktualnego, a więc tak 2 jak i 7 zrówna do 4. Wredne. Tekst Amuletu jakby to potwierdzał, prawda? ALE ten sam tekst jest zamotany, i to juz na samym początku...
Sądzę, że jest to kwestia do uzgodnienia przed rozgrywką, mam na myśli problem "uzdrawiania" Uzdrowieniem.
Z drugiej strony nazwa karty "uzdrowienie" swiadczy o tym iz powinna raczej czynic dobro (czyli leczyc) a nie pozbawiac punktów witalnych postaci :?
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
- Fej Wong
-
- Posty: 111
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
- Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie
Mi się wydaje że na karcie "uzdrowienie" jest napisane, że przywraca wytrzymałość z początku rozgrywki. Dla mnie jest to ważne gdyż ja z kolegami gram na takiej zasadzie że im mamy silniejszą postać to maxymalna ilośc pkt.wt. maleje tzn(tak jakbyśmy się starzeli)wilczy pisze:Hola, nie tak szybko! W tekście czaru nie ma słowa o leczeniu, najmniejszego! Jest mowa o przywracaniu do 4 - co oznacza wszystko. Jedynie nazwa karty sugeruje charakter samarytanski, co oznacza tyle co nic :twisted: he he
a zaczynamy grę mając maksymalnie 8 pkt. wt. i wtedy uzdrowienie leczy raz mniej a raz więcej.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
- Fej Wong
-
- Posty: 111
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
- Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie
Słuchaj ty tak nie ironizuj chodzi mo o to żeby na początku gry niezginąć jakl wylosujesz np. hydre i dwa smoki. A max wutrzymałość maleje z czasem więc po przekroczeniu określonej siły będzie już dużo trudnieej i łatwiej będzie zginąć.lukas pisze:oprócz 8 punktów wytrzymałości, dodajcie sobie od razu 8 punktów siły i mocy. Radził bym wam wprowadzić jeszcze jedną zasadę: każdy poszukiwacz ma na początku 10 wybranych przez siebie czarów i 3 magiczne przedmioty (z maskami włącznie)
- Fej Wong
-
- Posty: 111
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
- Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie
Te 8 wt. to tylko taki mały test po ostatnim graniu bo graliśmy bardzo krótko,szybko zginołem więc chodzi mi ylko o to żeby na początku niepaść tak szybko.
Ale z drugiej strony macie racje, trochę się pomyliłem jak wczoraj po napisaniu tamtego posta zagrałem jeszcze raz na 8 wt z kumplami to jednak jakoś tak za dużo jak na początek.
Ten pomysł jest głupi przyznaję się bez bicia.
Ale z drugiej strony macie racje, trochę się pomyliłem jak wczoraj po napisaniu tamtego posta zagrałem jeszcze raz na 8 wt z kumplami to jednak jakoś tak za dużo jak na początek.
Ten pomysł jest głupi przyznaję się bez bicia.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Fej Wong
-
- Posty: 111
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
- Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie
- e-siecia
-
- Posty: 27
- Rejestracja: poniedziałek 07 mar 2005, 13:21
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 37
Chciałbym zrobić małą odskocznię, mianowicie chodzi o to żeby mi ktoś wytłumaczył jedno pole na planszy podstawowej.
OTCHŁAŃ
"Rzut określa ilość diabłów, które cię zaatakowały. W każdej turze musisz po kolei z nimi walczyć, aż stracisz 1 punkt Wytrzymałości. Iść dalej możesz dopiero wtedy, gdy wszystkie diabły zostaną pokonane"
O co chodzi z tą utratą wytzrymałości ?
Jak wogóle miałaby wyglądać walka ?
Kto wszystko wie niech pisze
I jeszcze jedna taka mała rzecz. Przy odejmowaniu siły/mocy na polach za Równiną Grozy, odejmujemy punkty jakie widnieją na żetonach czy możemy dodać sobie punkty z przedmiotów. W sumie na kartach pisze, że, np. "zyskujesz 1 punkt Mocy"(święty grall chyba) i korona salomona to samo.
Nie pisze że podczas walki, to chyba można
OTCHŁAŃ
"Rzut określa ilość diabłów, które cię zaatakowały. W każdej turze musisz po kolei z nimi walczyć, aż stracisz 1 punkt Wytrzymałości. Iść dalej możesz dopiero wtedy, gdy wszystkie diabły zostaną pokonane"
O co chodzi z tą utratą wytzrymałości ?
Jak wogóle miałaby wyglądać walka ?
Kto wszystko wie niech pisze
I jeszcze jedna taka mała rzecz. Przy odejmowaniu siły/mocy na polach za Równiną Grozy, odejmujemy punkty jakie widnieją na żetonach czy możemy dodać sobie punkty z przedmiotów. W sumie na kartach pisze, że, np. "zyskujesz 1 punkt Mocy"(święty grall chyba) i korona salomona to samo.
Nie pisze że podczas walki, to chyba można
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
W krypcie i Kopalni liczy sie Twoja calkowita moc badz sila. Mozesz liczyc punkty z przyjaciol i przedmiotów jesli one dodaje ja na stale a nie tylko podczas walki.
Obszar Otchłan jest malym nieporozumieniem.
Najpierw rzucamy kostka, ilosci oczek oznacza ilosci demonów z ktorymi bedziemy po koleji walczyc w nastepnych turach. Kazdy Demon posiada Sile rowna 5 :shock: . Jesli przegramy walke tracimy punkt wytrzymalosci. Nie mozemy isc dalej poki wszystkie demony nie zostana pokonane.
Proponuje zoapatrzec sie a autorski dodatek "Przedpola Piekiel"
Obszar Otchłan jest malym nieporozumieniem.
Najpierw rzucamy kostka, ilosci oczek oznacza ilosci demonów z ktorymi bedziemy po koleji walczyc w nastepnych turach. Kazdy Demon posiada Sile rowna 5 :shock: . Jesli przegramy walke tracimy punkt wytrzymalosci. Nie mozemy isc dalej poki wszystkie demony nie zostana pokonane.
Proponuje zoapatrzec sie a autorski dodatek "Przedpola Piekiel"
-
-
- Posty: 451
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
Ad OtchłańKufir pisze:W krypcie i Kopalni liczy sie Twoja calkowita moc badz sila. Mozesz liczyc punkty z przyjaciol i przedmiotów jesli one dodaje ja na stale a nie tylko podczas walki.
Obszar Otchłan jest malym nieporozumieniem.
Najpierw rzucamy kostka, ilosci oczek oznacza ilosci demonów z ktorymi bedziemy po koleji walczyc w nastepnych turach. Kazdy Demon posiada Sile rowna 5 :shock: . Jesli przegramy walke tracimy punkt wytrzymalosci. Nie mozemy isc dalej poki wszystkie demony nie zostana pokonane.
Proponuje zoapatrzec sie a autorski dodatek "Przedpola Piekiel"
Tam nic nie ma napisane w tym tekście, który on zacytował, że walczysz dopiero w następnej turze po tej, w której określisz rzutem ile diabłów Cię zaatakowało. Zgodnie z tym co jest napisane rzucasz ile diabłów Cię zaatakowało i od razu ze wszystkimi kolejno (pojedynczo) walczysz. Jeżeli z jednym przegrasz, na tym tura się kończy. W następnej turze musisz kolejno walczyć z diabłami, które jeszcze pozostały i znów, jeśli przegrasz, na tym tura się kończy. I tak aż pokonasz wszystkie diabły.
Jest to trochę bez sensu na pierwszy rzut oka, ale z drugiej strony jak ktoś idzie przez kopalnię, to poszukiwacze, którzy mają lepszą moc od siły. W związku z tym założenie było chyba takie, że taki poszukiwacz ma niewielką siłę i ten obszar nie może być dla niego zbyt wymagający.
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Fej Wong
-
- Posty: 111
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
- Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie
-
-
- Posty: 3
- Rejestracja: czwartek 19 maja 2005, 22:32
Re: Kilka zasad z częsci podstawowej
Chcialbym sie odniesc do badania obszarow
Ja gram w ten sposob
Poszukiwacz wchodzi na obszar ukytej doliny wyciaga 3 karty I.wrog sila 2, II.wrog moc 3 III. dowolny przedmiot
walczy z sila 2 jesli przegrywa to traci 1 wt i walczy z duchem moc 3 dlatego ze badajac obszar to wrogowie atakuja poszukiwacza a nie odwrotnie wiec nie wazne czy przegrasz czy wzgrasz walke z jednym wrogiem i tak mosisz walczyc z drugim i niezaleznie od wynikow walki mozesz wziac przedmiot.
Jezeli jest to 2 wrogow z sila to ich sila sie sumuje
Ja gram w ten sposob
Poszukiwacz wchodzi na obszar ukytej doliny wyciaga 3 karty I.wrog sila 2, II.wrog moc 3 III. dowolny przedmiot
walczy z sila 2 jesli przegrywa to traci 1 wt i walczy z duchem moc 3 dlatego ze badajac obszar to wrogowie atakuja poszukiwacza a nie odwrotnie wiec nie wazne czy przegrasz czy wzgrasz walke z jednym wrogiem i tak mosisz walczyc z drugim i niezaleznie od wynikow walki mozesz wziac przedmiot.
Jezeli jest to 2 wrogow z sila to ich sila sie sumuje
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
Jeśli na badanym obszarze jest przedmiot i wróg, to gdzy nie pokonasz wroga nie możesz zabrać przedmoitu (niejako on go broni). Tak stoji w przepisach. Moim skromnym zdaniem (choć wiem że nie uważacie mnie za skromnego, zresztą słusznie) jest to świetny przepis, szczegłnie gdy Złośliwy Mag zamnieni kogoś w Ropuchę :lol:
http://www.lukasprzyjaciel.republika.pl ... gody_1.jpg
http://www.lukasprzyjaciel.republika.pl ... gody_1.jpg