Witamy na forum! Zapraszamy na Zjazd Forum w Warszawie
(10.08.2018 - 12.08.2018).

Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zapraszamy na grę sieciową w Talisman Digital Edition już teraz!
(Więcej informacji tutaj)

Problem muła

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry itp itd.
Zablokowany
DGNH [Autor tematu]
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 119
Rejestracja: wtorek 13 sty 2009, 12:59
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 25
Kontakt:

Problem muła

Post autor: DGNH » czwartek 12 mar 2009, 12:52

Muł jak sami wiemy może przenosić nam dodatkowe przedmioty i pytanie następujące co jeżeli ktoś po walce zamiast PKT wytrzymałości zakosi nam muła?? musimy przedmioty wyrzucić?? pozostaje jednak jeszcze kwestia interpretacji muła czy traktować go jako ekwipunek (zgodnie z opisem) czy jaki przyjaciela (zgodnie z logiką gdyż jest istotą żywą)


Sorry za orto ale jestem dysorto[albo dysmuzgiem jak kto woli xD] (poprawiam fire foxem xD) Parkour my life (second name: Sousuke Ryuu Shinozaki xD) Masz coś do mnie powiedz mi to otwarcie ^_^ale nie czepiaj się o byle co xD

Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 35
Kontakt:

Post autor: Isztwan » czwartek 12 mar 2009, 13:05

1. Traktujemy muła jako przedmiot, nie przyjaciela.
2. Te przedmioty, których nie jesteśmy w stanie unieść zostawiamy na planszy.
3. Temat był już poruszany co najmniej ze 2 razy.



Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
#Pojedyncze karty
Akumajou Dracula Exp. Set
Alicization Exp. Set
Krampus Exp. Set
Poszukiwacze Mephisto
Przedpola Piekieł
Posty: 19173
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 35

Post autor: Mały Nemo » czwartek 12 mar 2009, 14:08

Wszystko, co Isztwan powiedział, jest prawdą. Dodam tylko od siebie, iż zawsze grałem (bez znaczenia, czy w nową edycję, czy jeszcze w starą), że u nas jak się w jakiś sposób straciło Muła, to się traciło wszystkie Przedmioty, które nosił. W każdym momencie więc musiało być ściśle określone, co na sobie ma Muł czy inny Przedmiot/Przyjaciel, który pozwalał nam posiadać większą liczbę Przedmiotów, a co Poszukiwacz. Też to mówię już drugi raz, ale może ktoś zacznie na taką zasadę grać.


Our motto, DON'T WAKE UP
Obrazek
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!


Awatar użytkownika
7Tristan
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 729
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
Lokalizacja: La Verna
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: 7Tristan » czwartek 12 mar 2009, 14:26

Nemomon ja też tak gram od zawsze ,więc nie jesteś osamotniony :) Proponuje zamknąć temat, bo naprawdę już to przerabialiśmy.



Awatar użytkownika
stave
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Projekt Wielka Magia I Miecz
Posty: 2965
Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: stave » czwartek 12 mar 2009, 14:32

Jako że to już było temat zamykam.


Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski

Zablokowany