Miasto i jego uroki

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
Awatar użytkownika
kymil
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 140
Rejestracja: piątek 01 maja 2009, 20:47
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: kymil »

Kaktus, teoretycznie, to ja się już trochę przygotowałem :mrgreen: .
Z miasta trzeba druknąć (posługując się numeracją podaną przez stave'a) arkusze 4,5,6,7 i 8 z Kanałów zaś 1,2,3,5. Oczywiście to jest podstawa, parenaście kart trzeba będzie z tego usunąc z gry w standardowego MIMa.
Gdybyś znalazł czas i zerknął, które Ty druknąłeś arkusze z Miasta i Kanałów sporo by mi to pomogło - zakładam, że już z Twoim booster packiem grałeś.


Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3416
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Kaktus+ »

kymil pisze:zakładam, że już z Twoim booster packiem grałeś.
Jasne, parokrotnie, jednak nie pomogę Ci dokładnie. Karty mam zmieszane i chwilę mi zajmie zanim bym je posegregował i ułożył według arkuszów.
Generalnie, usuń co uważasz za zbędne, tylko przeglądaj usuwając karty z Miasta Kanały.


Awatar użytkownika
kymil
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 140
Rejestracja: piątek 01 maja 2009, 20:47
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: kymil »

Czy można się teleportować do "miejsc" na planszy Miasta? Czy ciągniemy wtedy dodatkową kartę Miasta za nielegalne użycie czarów?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23517
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Po mojemu można się z Krainy Zewnętrznej teleportować do Miasta, bowiem to jest część Miasta, a nawet SeSim niedawno w jakimś temacie zapodawał ruling z instrukcji d Miasta, że Miasto to integralna część Zewnętrznej Krainy.

Poza tem, po mojemu nie ciągniesz dodatkowej karty Miasta. Czar został rzucony nie w obrębie Miasta, tylko poza nim. Ten ruling dotyczy jedynie Czarów, które są w Mieście rzucane.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
kymil
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 140
Rejestracja: piątek 01 maja 2009, 20:47
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: kymil »

Ok, ale czy można się teleportować do wszystkich obszarów czy tylko na ulice?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23517
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Ja bym tylko pozwolił na ulice, ponieważ na obszary musisz wejść z konkretnych ulic.

Nie pamiętam jak to dokładnie jest w zasadach, ale jak ja jeszcze grałem w starego MiMa, to u nas nie można było wchodzić do lokacji podczas ruchu. Musiałeś zakończyć swój ruch na danym obszarze ze strzałką do lokacji, a w następnej turze zamiast wykonywać ruch, po prostu wchodziłeś do lokacji. W kolejnej turze wychodziłeś na ulicę. A w czwartej turze poruszałeś się już normalnie. Wtedy też stanie się Arcymagiem samo w sobie było bardzo trudne.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

Ciekawa sprawa, zasady tych rzeczy nie precyzują.

Logika w MiMie często zawodzi, ale w tym wypadku może podziałać i teraz:

Jeśli stoję na Ulicy w Mieście i teleportując się na inną Ulicę z pomocą Czaru, łamię Prawo i muszę dodatkową Kartę dociągnąć, w miejscu w którym wylądowałem.

Tak więc można by przyjąć, że teleportując się z Krainy Zewnętrznej do Miasta powinno się Kartę dociągać.


Co do Ulic i Miejsc, to w sumie nie mam zdania w tej kwestii.


Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3416
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Kaktus+ »

IMO, można śmiało się teleportować do Miejsc w Mieście, dlaczego by nie? Miasto to integralna część Zewnętrznej Krainy, sklepy, port itp. w Mieście również ją stanowią więc według mnie, bez problemu można się teleportować również i do nich.
Nemomon pisze:Poza tem, po mojemu nie ciągniesz dodatkowej karty Miasta. Czar został rzucony nie w obrębie Miasta, tylko poza nim. Ten ruling dotyczy jedynie Czarów, które są w Mieście rzucane.
Zgadzam się.


Awatar użytkownika
kymil
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 140
Rejestracja: piątek 01 maja 2009, 20:47
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: kymil »

Czy teleportując się z "miejsca" w Mieście ciągniesz dodatkową kartę Miasta?


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 23517
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 17

Post autor: Mały Nemo »

Owszem, Miasto to "miejsca" oraz ulice.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Statut miasta says:
5. Rzucanie Czarów na Ulicach z jakiegokolwiek źródła, jest nielegalne.
6. Oszukiwanie, Zadawanie Uroków, Przekupywanie i Czarowanie uważa się za przestępstwa.
Skutek czaru nie jest czarowaniem więc generalnie nie powinno się moim zdaniem ponosić karę za teleportowanie się do miasta z zewnątrz miasta do miasta.


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
EvilMonkey
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 25
Rejestracja: sobota 01 sty 2011, 15:47
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: EvilMonkey »

Temat bardzo ciekawy.

Ja mam trywialne pytanie w porównaniu z poprzednimi, ale już dawno w Miasto nie grałem i nie pamiętam do końca zasad ruchu (a po lekturze instrukcji nie mam w tym temacie pewności):

- czy wejście z Ulicy do Miejsca należy traktować jako ruch? Tzn. czy jeżeli wyrzuciłem kostką 5, po 4 ruchach staję na Ulicy, to dzięki temu pozostałemu jednemu oczku mogę wejść do Miejsca?

- rozumiem, że Przystań jest Miejscem. Jak można do niej się dostać?

- na terenie Miasta nie można używać np. muła. Mogę go przechować w Stajni. Co się dzieje pomiędzy wejściem do Miasta a dotarciem do Stajni, jak również pomiędzy odebranie muła ze Stajni i opuszczeniem Miasta?

Z góry dzięki za pomoc.


Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

EvilMonkey pisze:czy wejście z Ulicy do Miejsca należy traktować jako ruch? Tzn. czy jeżeli wyrzuciłem kostką 5, po 4 ruchach staję na Ulicy, to dzięki temu pozostałemu jednemu oczku mogę wejść do Miejsca?
Tak, możesz wejść nawet jak np. od Sklepu Magicznego dzielą cię dwa Obszary, a wyrzuciłeś szóstkę. Po prostu w Miejscu zawsze ruch się kończy.
EvilMonkey pisze:rozumiem, że Przystań jest Miejscem. Jak można do niej się dostać?
To podchwytliwe. Sugerowałbym zasadę, że Przystań to normalna ulica, ale jednocześnie jeśli chcesz się na niej zatrzymać, to tak robisz, zupełnie jakby to było Miejsce.
EvilMonkey pisze:na terenie Miasta nie można używać np. muła. Mogę go przechować w Stajni. Co się dzieje pomiędzy wejściem do Miasta a dotarciem do Stajni, jak również pomiędzy odebranie muła ze Stajni i opuszczeniem Miasta?
To nie tak. Możesz normalnie z wierzchowców korzystać, ale nie możesz z nimi wejść do żadnego Miejsca (z wyjątkiem Stajni).
Kolejny argument aby nie traktować Przystani jako Miejsca.


EvilMonkey
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 25
Rejestracja: sobota 01 sty 2011, 15:47
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: EvilMonkey »

Dzięki za odpowiedzi. :)

Pojawiło się jednak kilka kolejnych wątpliwości.
Artownik pisze:
EvilMonkey pisze:rozumiem, że Przystań jest Miejscem. Jak można do niej się dostać?
To podchwytliwe. Sugerowałbym zasadę, że Przystań to normalna ulica, ale jednocześnie jeśli chcesz się na niej zatrzymać, to tak robisz, zupełnie jakby to było Miejsce.
W takim razie jaka byłaby kolejność ruchu, ponieważ plansza Miasta ma w tamtym miejscu specyficzny układ Ulic, tzn. traktować Przystań jako Ulicę pomiędzy Aleją Północną i Pasażem Królewskim. Czy też inaczej.
Artownik pisze:
EvilMonkey pisze:na terenie Miasta nie można używać np. muła. Mogę go przechować w Stajni. Co się dzieje pomiędzy wejściem do Miasta a dotarciem do Stajni, jak również pomiędzy odebranie muła ze Stajni i opuszczeniem Miasta?
To nie tak. Możesz normalnie z wierzchowców korzystać, ale nie możesz z nimi wejść do żadnego Miejsca (z wyjątkiem Stajni).
Kolejny argument aby nie traktować Przystani jako Miejsca.
To tutaj dopytam jeszcze - jeżeli zostawiam muła, a posiadam powiedzmy 6 przedmiotów, to te dwa przedmioty również zostają w przechowalni razem z mułem? I czy można je np. wykraść.


Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 42

Post autor: Artownik »

EvilMonkey pisze:To tutaj dopytam jeszcze - jeżeli zostawiam muła, a posiadam powiedzmy 6 przedmiotów, to te dwa przedmioty również zostają w przechowalni razem z mułem? I czy można je np. wykraść.
Nie przyszło mi nawet coś takiego do głowy. Powiedziałbym, że zostawiasz też z Mułem te Przedmioty, które chcesz / musisz zostawić. Nie można tego wykraść - nigdzie w grze taka opcja się nie pojawia.
EvilMonkey pisze:W takim razie jaka byłaby kolejność ruchu, ponieważ plansza Miasta ma w tamtym miejscu specyficzny układ Ulic, tzn. traktować Przystań jako Ulicę pomiędzy Aleją Północną i Pasażem Królewskim. Czy też inaczej.
Nie no, w takim układzie Przystań byłaby ulicą pomiędzy Aleją Północną, a Złotym Zaułkiem - w ten sposób będzie możliwych ruch w kółko.
EvilMonkey pisze:Kolejne pytanie - jak rozumiem, przy założeniu, że Przystań traktować będziemy jako Ulicę, żeby z niej skorzystać należy zakończyć na niej ruch zgodnie z rzutem kostką?
No właśnie tak jak pisałem, najlepiej jest ją traktować jako Ulicę z możliwością zatrzymania się jak w przypadku Miejsca. Polecam takie rozwiązanie szczególnie przy grze z dodatkiem Morze, autorstwa Gieferga.


EvilMonkey
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 25
Rejestracja: sobota 01 sty 2011, 15:47
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: EvilMonkey »

Artownik pisze:
EvilMonkey pisze:To tutaj dopytam jeszcze - jeżeli zostawiam muła, a posiadam powiedzmy 6 przedmiotów, to te dwa przedmioty również zostają w przechowalni razem z mułem? I czy można je np. wykraść.
Nie przyszło mi nawet coś takiego do głowy. Powiedziałbym, że zostawiasz też z Mułem te Przedmioty, które chcesz / musisz zostawić. Nie można tego wykraść - nigdzie w grze taka opcja się nie pojawia.
Też mi się tak wydaje. Ale wówczas jak rozumiem Złodziej mógłby okraść naszego Poszukiwacza jedynie z przedmiotów posiadanych "przy sobie". Do tych w Stajni nie miałby dostępu. W ten sposób pojawia się ciekawy sposób na ocalenie przed kradzieżą przedmiotów istotnych z puntku widzenia końcówki rozgrywki (np. Talizmanu) przy poruszaniu się w mieście i nie tylko. Wystarczy go zostawić w Stajni wraz z "dodatkowym" mułem.

Kolejne pytanie - czy np. w przypadku, gdy zostawię w Stajni muła z Talizmanem, następnie opuszczę miasto i w Krainie Zewnętrznej stoczę przegraną potyczkę z innym Poszukiwaczem - czy ten poszukiwacz może odebrac mi przedmiot przechowywany w Stajni?

Ale fajna zabawa :D
Artownik pisze:
EvilMonkey pisze:W takim razie jaka byłaby kolejność ruchu, ponieważ plansza Miasta ma w tamtym miejscu specyficzny układ Ulic, tzn. traktować Przystań jako Ulicę pomiędzy Aleją Północną i Pasażem Królewskim. Czy też inaczej.
Nie no, w takim układzie Przystań byłaby ulicą pomiędzy Aleją Północną, a Złotym Zaułkiem - w ten sposób będzie możliwych ruch w kółko.
Podoba mi się taka koncepcja.

]


Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

EvilMonkey pisze:W ten sposób pojawia się ciekawy sposób na ocalenie przed kradzieżą przedmiotów istotnych z puntku widzenia końcówki rozgrywki (np. Talizmanu) przy poruszaniu się w mieście i nie tylko. Wystarczy go zostawić w Stajni wraz z "dodatkowym" mułem.

Kolejne pytanie - czy np. w przypadku, gdy zostawię w Stajni muła z Talizmanem, następnie opuszczę miasto i w Krainie Zewnętrznej stoczę przegraną potyczkę z innym Poszukiwaczem - czy ten poszukiwacz może odebrac mi przedmiot przechowywany w Stajni?
Generalnie oficjalne zasady nie precyzują czy można okraść w tym przypadku muła. Moim zdaniem znalazłeś pewnego rodzaju skrytkę na przedmioty :) Natomiast jest to karta na planszy. Wg mnie można by np ją skasować jakimś czarem lub zdarzeniem itp.


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Christianos
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 47
Rejestracja: wtorek 14 lip 2009, 19:26
Lokalizacja: Kłodzko
Płeć:

Post autor: Christianos »

EvilMonkey napisał/a:
W takim razie jaka byłaby kolejność ruchu, ponieważ plansza Miasta ma w tamtym miejscu specyficzny układ Ulic, tzn. traktować Przystań jako Ulicę pomiędzy Aleją Północną i Pasażem Królewskim. Czy też inaczej.

Artownik napisał/a:
Nie no, w takim układzie Przystań byłaby ulicą pomiędzy Aleją Północną, a Złotym Zaułkiem - w ten sposób będzie możliwych ruch w kółko.
Z tego co pamiętam, w swoich rozgrywkach traktowaliśmy Przystań jako Ulicę, co właśnie umożliwiało ruch "w kółko" podobnie jak na planszy głównej. Było to znaczne ułatwienie :)
SeSim napisał/a:
Generalnie oficjalne zasady nie precyzują czy można okraść w tym przypadku muła. Moim zdaniem znalazłeś pewnego rodzaju skrytkę na przedmioty :) Natomiast jest to karta na planszy. Wg mnie można by np ją skasować jakimś czarem lub zdarzeniem itp.
Co w wypadku, gdy właściciel pozostawionego muła zginie ??? usuwamy muła wraz z "zawartością" z planszy ??? czy inny Poszukiwacz może go np. odkupić ???


Awatar użytkownika
SeSim
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Krypta Upiorów (pomagier)
Labirynt Magów (pomagier)
Poszukiwacze
Posty: 6145
Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
Lokalizacja: z krzesła :P
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SeSim »

Christianos pisze:Co w wypadku, gdy właściciel pozostawionego muła zginie ??? usuwamy muła wraz z "zawartością" z planszy ??? czy inny Poszukiwacz może go np. odkupić ???
Nie wiem. Instrukcja nie precyzuje. Możesz przyjąć, że możesz go odkupić, skoro Stajnia oferuje teoretycznie fuchę sprzedaży :D


Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3416
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Kaktus+ »

SeSim pisze:Nie wiem. Instrukcja nie precyzuje. Możesz przyjąć, że możesz go odkupić, skoro Stajnia oferuje teoretycznie fuchę sprzedaży :D
Sprzęt pozostaje tam gdzie był, czyli w stajni. Pierwszy kto tam wkroczy, zabiera muła i stuff. Taka jest moja interpretacja, gdyż jeżeli poszukiwacz ginie, zostawia przedmioty tam gdzie to nastąpiło. Poza tym, będzie to analogiczna sytuacja do tego, gdy poszukiwacz pozostawia niechciane przedmioty na jakimś obszarze. Wkraczamy i bierzemy całość.


Awatar użytkownika
7Tristan
Filozof
Filozof
Filozof
Posty: 729
Rejestracja: czwartek 14 sie 2008, 09:43
Lokalizacja: La Verna
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: 7Tristan »

Kaktus+ pisze:
SeSim pisze:Nie wiem. Instrukcja nie precyzuje. Możesz przyjąć, że możesz go odkupić, skoro Stajnia oferuje teoretycznie fuchę sprzedaży :D
Sprzęt pozostaje tam gdzie był, czyli w stajni. Pierwszy kto tam wkroczy, zabiera muła i stuff. Taka jest moja interpretacja, gdyż jeżeli poszukiwacz ginie, zostawia przedmioty tam gdzie to nastąpiło. Poza tym, będzie to analogiczna sytuacja do tego, gdy poszukiwacz pozostawia niechciane przedmioty na jakimś obszarze. Wkraczamy i bierzemy całość.
Ale Twoja interpretacja kłóci się z przytoczonym fragmentem instrukcji: "jeżeli poszukiwacz ginie, zostawia przedmioty tam gdzie to nastąpiło". A nie "tam gdzie były w chwili śmierci". Ja skłaniałbym się do odkupywania mułów. Biorąc pod uwagę, że stajnia oferuje sprzedaż np. konia i wozu, czy rumaka, których nie ma w kartach ekwipunku jedyna szansa na to ,żeby można było je kupić, to gdy ktoś zostawi i zginie. Być może taki był zamysł tego odkupywania? Spekulacja.

Ewentualnie w stajni można zostawić tylko muła, konia itd. Czyli nie można zostawić razem z nimi przedmiotów, a jeżeli po zostawieniu zwierzątka masz za dużo przedmiotów, to musisz je zostawić na polu stajni i ktoś może je po prostu zabrać.


Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3416
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Kaktus+ »

7Tristan pisze:Ewentualnie w stajni można zostawić tylko muła, konia itd. Czyli nie można zostawić razem z nimi przedmiotów, a jeżeli po zostawieniu zwierzątka masz za dużo przedmiotów, to musisz je zostawić na polu stajni i ktoś może je po prostu zabrać.
To jest całkowicie bezsensowny pomysł. Po to on jest by tachać sprzęt, nie tylko dobrze wyglądać i owies szamać


Awatar użytkownika
Gieferg
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Morze
Północny Ląd
Wyspa
Posty: 1484
Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Płeć:
Wiek: 43
Kontakt:

Post autor: Gieferg »

Ja skłaniałbym się do odkupywania mułów. Biorąc pod uwagę, że stajnia oferuje sprzedaż np. konia i wozu, czy rumaka, których nie ma w kartach ekwipunku jedyna szansa na to ,żeby można było je kupić, to gdy ktoś zostawi i zginie. Być może taki był zamysł tego odkupywania?
Tak właśnie gramy.


FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
ODPOWIEDZ