Limity przedmiotów - kolejna dyskusja
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
A jakie zmiany w zasadach niesie wprowadzenie takiego podziału? I co w nim takiego dobrego poza dodatkowym zamieszaniem i jak zakładam zniesieniem jednej z ciekawszych rzeczy w MiM - doboru odpowiedniej strategii - czyli noszenia tylko 4 przedmiotów, ale za to starannie dobranych. Zakładam, że taki podział pozwala nosić więcej? Co jeszcze?
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Chaosu nie ma żadnego. Graliśmy ze znajomymi kilkanaście lat w różne rpg i na oko własne oceniliśmy gabaryty wszystkich przedmiotów i podzieliliśmy je na lekkie, te które nie wliczają się do limitu 4 przedmiotów czyli jakieś pierścionki, naszyjniki albo zwoje, oraz ciężkie praktycznie wszystkie inne oraz na przedmioty samo idące - konie muły itp.
W dalszym ciągu można nosić tylko 4 przedmioty tzw ciężkie zbroje, miecze itp. Przedmioty w dalszym ciągu muszą być odpowiednio dobrane żeby stworzyć mocną postać bo zazwyczaj nie używamy jakiś tam śmieci tylko te co nas interesują a w mimie występuje wiele różnorakiego sprzętu bezużytecznego. Z tym co znów napisałem wiąże się limit że można nosić tylko 1 pierścień u jednej ręki i tylko jeden naszyjnik plus przedmioty niesione przez przyjaciół, na mule nie są brane w walce jako dopalacze tylko te bierzemy co mamy na sobie. Jeszcze jest troszkę tego do opisywania ale nie w tym rzecz. To się może wydawać pokręcone ale w rzeczywistości jest to banalnie proste :biggrin: praktycznie nigdy nie było na naszej partyjce zamieszania związanego z przedmiotami. Raz było ale o tym napisze w innym dziale jak tylko zeskanuje jedna kartę.
Co nam to dało? a więc wprowadziło w jakimś stopniu elementy rpg do świata mima oraz pozwoliło nam dodać 'realizmu' do gry. Realizmu czytaj w pewnym stopniu bo wiadomo czary, magiczne przedmioty...
W dalszym ciągu można nosić tylko 4 przedmioty tzw ciężkie zbroje, miecze itp. Przedmioty w dalszym ciągu muszą być odpowiednio dobrane żeby stworzyć mocną postać bo zazwyczaj nie używamy jakiś tam śmieci tylko te co nas interesują a w mimie występuje wiele różnorakiego sprzętu bezużytecznego. Z tym co znów napisałem wiąże się limit że można nosić tylko 1 pierścień u jednej ręki i tylko jeden naszyjnik plus przedmioty niesione przez przyjaciół, na mule nie są brane w walce jako dopalacze tylko te bierzemy co mamy na sobie. Jeszcze jest troszkę tego do opisywania ale nie w tym rzecz. To się może wydawać pokręcone ale w rzeczywistości jest to banalnie proste :biggrin: praktycznie nigdy nie było na naszej partyjce zamieszania związanego z przedmiotami. Raz było ale o tym napisze w innym dziale jak tylko zeskanuje jedna kartę.
Co nam to dało? a więc wprowadziło w jakimś stopniu elementy rpg do świata mima oraz pozwoliło nam dodać 'realizmu' do gry. Realizmu czytaj w pewnym stopniu bo wiadomo czary, magiczne przedmioty...
Nie cierpię lizustwa
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
Ja kiedy się nad tym zastanawiałem i chciałem sobie wytłumaczyć jak to jest, ze muł niesie 8 przedmiotów, ale muła niesie poszukiwacz, doszedłem do wniosku, że jedna ręka trzyma uprząż i prowadzi muła - dlatego zdecydowanie wliczam go do limitu - muł to nie pies i nie zawsze musi mu się chcieć kroczyć za panem.przedmioty samo idące - konie muły itp
Tak, ale z tego co napisałeś wcześniej, wiele rzeczy z tego sprzętu można nosić nie zużywając miejsca. A co np z takimi rzeczami jak Magiczny pas? Zakładam, że nie wlicza się do limitu. A co jak połączymy Magiczny pas z Pasem? Można mieć dwa, skoro pierścionek tylko jeden na ręce? Czemu pierścień tylko jeden, skoro 3/ręka nie byłoby za dużo?Przedmioty w dalszym ciągu muszą być odpowiednio dobrane żeby stworzyć mocną postać bo zazwyczaj nie używamy jakiś tam śmieci tylko te co nas interesują a w mimie występuje wiele różnorakiego sprzętu bezużytecznego.
Skąd taki limit? I w sumie po co?tylko jeden naszyjnik
Kiedy następuje etap zmiany przedmiotów? Czy można tego dokonać w dowolnej chwili, czy tylko w określonym czasie? Jeśli tylko w określonym czasie to co to za czas i czemu taki, a nie inny? Ile razy na turę można zmieniać przedmioty z Muła/Tragarza?na mule nie są brane w walce jako dopalacze tylko te bierzemy co mamy na sobie.
Jak widać wyżej, moze jest proste jak ktoś lubi dodawać 100 tysięcy zasad i w co chwilę rozwiązywać nowe problemy związane z nowymi zasadami. Niewiele czasu zajęło mi wymyślenie wyżej wymienionych pytań i o tyle o ile niektóre rzeczy jak np ilość pierścieni na ręce są mało istotne, to np takie zmiany stuffu są juz dość znaczące i wymyślanie do tego zasad na poczekaniu może być kłopotliwe tudzież problematyczneTo się może wydawać pokręcone ale w rzeczywistości jest to banalnie proste
Realizmu jakoś nie dostrzegłem. Np pierścienie - czy to zwiększa realizm? Albo ten samo-idący muł?a więc wprowadziło w jakimś stopniu elementy rpg do świata mima oraz pozwoliło nam dodać 'realizmu' do gry.
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Stwierdziliśmy z kumplami że muł jest w stanie iść sam
Nie można mieć dwóch pasów na sobie dwóch zbroi dwóch hełmów ale dwie pary butów bo teo jest sam powiedz ale chore.
Czemu tylko jeden naszyjnik? bo dwa to za dużo a tak naprawdę to po prostu stwierdziliśmy kiedyś grając w jakąś grę - nie pamiętam już jaką - że co za dużo naszyjników na sobie to nie zdrowo. A innym argumentem jest to że we większości rpgów nosimy poi jednym naszyjniku i u nas się to tak przyjęło jako nie pisana zasada.
Zmiana przedmiotów na mule koniu albo gdzieś indziej następuje hmmm przed rzutem kostką lub po wyciągnięciu karty(na końcu swego ruchu jak już przebadałeś obszar, wyciągnąłeś kart, zawalczyłeś itf) Każdy sobie sam operuje przedmiotami te co są na mule znajduje sie ułożone jedna na drugiej i leże pod mułem, koniem lub czymś innym. W czasie walki walczysz tym co masz na sobie i nie możesz nic zmieniać. Chyba na wszystkie pytania z tego działu odpowiedziałem
Ty nie dostrzegłeś 'realizmu' a ja znów inaczej dostrzegłem. Realizmu to jednak za mocne słowo. Normalności? wyleciało mi określenie tego z głowy Ja wolę mieć wiele innych zasad w mimie niż grać na troszkę wypatrzonych zasadach co są zawarte w regulaminie bo jest tam kilka sprzeczności i wiele niedociągnięć. Nie grałeś na takich zasadach to nie możesz powiedzieć że komplikują rozgrywkę bo są to zasady praktycznie z większości rpgów w jakie się dziś gra. A jeśli grałeś w rpgi to zasady byś pojął w 10 minut? nawet krócej.
Wiem że jesteś w stanie podwalić to wszystko co napisałem ale ja jestem w stanie podwalić to co piszesz bo ty trzymasz się zasad gry i fajnie grasz tak jak lubisz i uważasz to za normalne ja gram na troszkę innych zasadach i też dobrze się bawię.
Nie można mieć dwóch pasów na sobie dwóch zbroi dwóch hełmów ale dwie pary butów bo teo jest sam powiedz ale chore.
Czemu tylko jeden naszyjnik? bo dwa to za dużo a tak naprawdę to po prostu stwierdziliśmy kiedyś grając w jakąś grę - nie pamiętam już jaką - że co za dużo naszyjników na sobie to nie zdrowo. A innym argumentem jest to że we większości rpgów nosimy poi jednym naszyjniku i u nas się to tak przyjęło jako nie pisana zasada.
Zmiana przedmiotów na mule koniu albo gdzieś indziej następuje hmmm przed rzutem kostką lub po wyciągnięciu karty(na końcu swego ruchu jak już przebadałeś obszar, wyciągnąłeś kart, zawalczyłeś itf) Każdy sobie sam operuje przedmiotami te co są na mule znajduje sie ułożone jedna na drugiej i leże pod mułem, koniem lub czymś innym. W czasie walki walczysz tym co masz na sobie i nie możesz nic zmieniać. Chyba na wszystkie pytania z tego działu odpowiedziałem
Ty nie dostrzegłeś 'realizmu' a ja znów inaczej dostrzegłem. Realizmu to jednak za mocne słowo. Normalności? wyleciało mi określenie tego z głowy Ja wolę mieć wiele innych zasad w mimie niż grać na troszkę wypatrzonych zasadach co są zawarte w regulaminie bo jest tam kilka sprzeczności i wiele niedociągnięć. Nie grałeś na takich zasadach to nie możesz powiedzieć że komplikują rozgrywkę bo są to zasady praktycznie z większości rpgów w jakie się dziś gra. A jeśli grałeś w rpgi to zasady byś pojął w 10 minut? nawet krócej.
Wiem że jesteś w stanie podwalić to wszystko co napisałem ale ja jestem w stanie podwalić to co piszesz bo ty trzymasz się zasad gry i fajnie grasz tak jak lubisz i uważasz to za normalne ja gram na troszkę innych zasadach i też dobrze się bawię.
Nie cierpię lizustwa
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
Dwa pasy chore? Hmm... Nie powiedziałbym tak.Nie można mieć dwóch pasów na sobie dwóch zbroi dwóch hełmów ale dwie pary butów bo teo jest sam powiedz ale chore.
Coś te RPGi chyba źle rozumujesz Jestem w stanie się założyć, że zaden szanujący się RPG nie określa ilości noszonych naszyjników. W RPG ma być realnie - nie chodzi o to, żeby było jak najwięcej zasad, tylko o to, żeby w miarę możliwości oddawały jakiś tam realizm. Ograniczanie liczby naszyjników nie ma wiele wspólnego z realizmem, ani pewnie z zasadami żadnego RPG.Czemu tylko jeden naszyjnik? bo dwa to za dużo a tak naprawdę to po prostu stwierdziliśmy kiedyś grając w jakąś grę - nie pamiętam już jaką - że co za dużo naszyjników na sobie to nie zdrowo. A innym argumentem jest to że we większości rpgów nosimy poi jednym naszyjniku i u nas się to tak przyjęło jako nie pisana zasada.
Eee... co znaczy przed rzutem? Jakim rzutem, skoro np podczas walki nie można zmieniać? :> Czy jak wyciągniemy Zdarzenie i Wroga to podczas rozptrywania zdarzenia można zmieniać, a podczas rozpatrywania wroga już nie?Zmiana przedmiotów na mule koniu albo gdzieś indziej następuje hmmm przed rzutem kostką lub po wyciągnięciu karty(na końcu swego ruchu jak już przebadałeś obszar, wyciągnąłeś kart, zawalczyłeś itf) Każdy sobie sam operuje przedmiotami te co są na mule znajduje sie ułożone jedna na drugiej i leże pod mułem, koniem lub czymś innym. W czasie walki walczysz tym co masz na sobie i nie możesz nic zmieniać. Chyba na wszystkie pytania z tego działu odpowiedziałem
Nie dostrzegam normalności w ograniczaniu ilości noszonych pierścieni, naszyjników czy pasów A skoro i tak nie będzie normalnie czy tam realistycznie to czy jest sens zmieniać zasady tylko po to żeby zmieniać?Normalności?
Niewiele jest niedociągnięć w zasadach gry, a to dlatego, że są proste. Więcej komplikują karty. I chyba nie chodziło o "wypatrzone zasady"Ja wolę mieć wiele innych zasad w mimie niż grać na troszkę wypatrzonych zasadach co są zawarte w regulaminie bo jest tam kilka sprzeczności i wiele niedociągnięć.
Ehh te dzisiejszwe RPGi - masz chyba na myśli cRPG bo nigdy w życiu nie spotkałem takich zasad w zwykłym RPG, o którym cały czas pisze. Nie widzę kompletnie sensu naginać zasad MiMa, po to, żeby zbliżyć go do świata wirtualnego.Nie grałeś na takich zasadach to nie możesz powiedzieć że komplikują rozgrywkę bo są to zasady praktycznie z większości rpgów w jakie się dziś gra. A jeśli grałeś w rpgi to zasady byś pojął w 10 minut? nawet krócej.
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Możesz nosić i nawet trzy pasy. My ustaliliśmy że nosisz tylko jeden wzorując się na innych grach.
Pokaż mi tego rpg, crpg i innych rodzajów rpg. Ja zawsze się spotykałem że magiczne naszyjniki, nie ozdobne, możesz mieć na sobie tylko jednego aktywnego. Może nie grałem we wszystkie rpgi ale w znacznej ilości tak było.
Przed wykonaniem ruchu (dosłownie przed przemieszczeniem swego pionka). w walce nie można zmieniać.
Jest sens zmieniać zasady po to aby łatwiej nam się grało i żeby rozgrywka była przyjemna.
Nie no nie powiesz mi że zasady w dodatku miasto są takie proste... do dziś nie wiem czy gram tak jak trzeba w mieście czy gram po swojemu
Rpg, cRPG - wydawane na tych samych silnikach mają zasady prawie identyczne jak na papierze i w kompie ja się z takimi spotkałem. Ale to prawda chyba powinienem napisać cRPG ale czy to nie jest rpg?
wybacz że nie odpowiadam w quote ale nie cierpię tej opcji na forum za dużo z nią zabawy jest.
Pokaż mi tego rpg, crpg i innych rodzajów rpg. Ja zawsze się spotykałem że magiczne naszyjniki, nie ozdobne, możesz mieć na sobie tylko jednego aktywnego. Może nie grałem we wszystkie rpgi ale w znacznej ilości tak było.
Przed wykonaniem ruchu (dosłownie przed przemieszczeniem swego pionka). w walce nie można zmieniać.
Jest sens zmieniać zasady po to aby łatwiej nam się grało i żeby rozgrywka była przyjemna.
Nie no nie powiesz mi że zasady w dodatku miasto są takie proste... do dziś nie wiem czy gram tak jak trzeba w mieście czy gram po swojemu
Rpg, cRPG - wydawane na tych samych silnikach mają zasady prawie identyczne jak na papierze i w kompie ja się z takimi spotkałem. Ale to prawda chyba powinienem napisać cRPG ale czy to nie jest rpg?
wybacz że nie odpowiadam w quote ale nie cierpię tej opcji na forum za dużo z nią zabawy jest.
Nie cierpię lizustwa
-
-
- Posty: 72
- Rejestracja: środa 31 paź 2007, 23:49
Nigdy się nie spotkałem żeby tego rodzaju dziwaczne zasady że można mieć tylko jeden naszyjnik w jakichkolwiek RPGach występowały (nie mówię o RPGach komputerowych, te mni enie interesują). Grałeś w ogóle w jakieś prawdziwe, (nie komputerowe) RPGi ? A jeśli tak to w jakie?Pokaż mi tego rpg, crpg i innych rodzajów rpg. Ja zawsze się spotykałem że magiczne naszyjniki, nie ozdobne, możesz mieć na sobie tylko jednego aktywnego.
To może tylko w DnD są takie dziwactwa, ale w żadnym poważnym RPGu coś takiego nie mogło by mieć miejsca.Rpg, cRPG - wydawane na tych samych silnikach mają zasady prawie identyczne jak na papierze i w kompie
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12809
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
No właśnie mi sie zdaje że to chodzi bardziej o przyzwyczajenie do rodzaju gry znaczy czy dany rpg komputerowy albo jemu pokrewny czyli na podobnych silnikach, określają ilość przedmiotów - mamy okienko na 1-2 pierścionki jeden amulet i tylko jeden! Jeden hełm, zbroje (to akurat normalne z tym hełmem czy zbroją). Czy to jest dobre rozwiązanie czy też nie to kwestia sporna (jak widać) ale bardziej tu chyba właśnie chodzi o przyzwyczajenia.Johnny 5 pisze:Nigdy się nie spotkałem żeby tego rodzaju dziwaczne zasady że można mieć tylko jeden naszyjnik w jakichkolwiek RPGach występowały (nie mówię o RPGach komputerowych, te mni enie interesują). Grałeś w ogóle w jakieś prawdziwe, (nie komputerowe) RPGi ? A jeśli tak to w jakie?
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12809
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
No i do tego właśnie służą karty Postaci poszczególnych osób, każdy wybiera taką jaką lubi i jaka mu wystarcza do gry.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
No właśnie miałem takie wrażenie Emilu, że mówisz o czymś w stylu HoMM Jakaś karta i na niej miejsca na jeden naszyjnik itp. Powiem tak - po co w ogóle ruszać to co jest w MiM? Ja uważam, że to nie ma sensu, bo to planszówka i warto jedynie coś kombinować tam, gdzie mamy niejasności. Jeśli już ktoś chciałby na upartego zmieniać zasady żeby np było bardziej logicznie, tudzież realistycznie, to w żadnym wypadku nie powinno się dążyć do przekształcania MiMa w cRPG - jak każdy dobrze wie, cRPG nie ma nic wspólnego z realizmem i logiką. Po co więc przekształcać jedną teoretycznie nielogiczną grę w drugą nielogiczną? Oczywiście może ktoś to lubi, ale ja nie widzę w tym ani odrobiny sensu. Prędzej zrozumiałbym robienie z MiMa zwykłego RPG - bo te z reguły mają na celu być logiczne i realistyczne (oczywiście w ramach przyjętego świata) do bólu. Tylko czy nie lepiej wtedy się faktycznie za RPG wziąć? Jak się komuś nudzi, to sugeruję spróbować dodac realizmu karcianej Wojnie
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
pretorianstalker, jako że ten temat został wydzielony z tematu o ukrytej kieszeni zanim powstały działy Zasady Wg Instrukcji i Zasady Wg Logiki nie będę usuwał/przenosił Twojego posta, ale polecam zapoznać się z regulaminami do tych działów. To tyczy się wszystkich, piszę to po to żeby uniknąć późniejszych nieporozumień.
Wyciąg z regulaminu :
Wyciąg z regulaminu :
3. Osoby, które wyznają tylko i wyłącznie oryginalne zasady, proszone są o niekomentowanie poruszanych tutaj tematów jeżeli jedyne co będą miały do powiedzenia to będzie marudzenie w stylu: "to jest bez sensu, bo tego nie ma w zasadach; robicie RPG z planszówki; itd". Sekcja ta służy tworzeniu alternatywnych rozwiązań problemów, a nie wyjaśnianiu oryginalnych zasad — w tym celu powstała sekcja Zasady wedlug instrukcji.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- pretorianstalker
-
- Posty: 757
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Kontakt:
Gratuluję pomysłu. W trakcie dyskusji najlepiej przenieść temat do działu, w którym poglądy części dyskutujących są nielegalne
Temat został przeniesiony wczoraj około godziny 9:00 w ramach porządków na forum, jak dyskusja troszkę sie rozluźniła, a prośba SeSima dotyczyła postu z 23:42.
Valdi
Temat został przeniesiony wczoraj około godziny 9:00 w ramach porządków na forum, jak dyskusja troszkę sie rozluźniła, a prośba SeSima dotyczyła postu z 23:42.
Valdi
Ostatnio zmieniony piątek 23 lis 2007, 11:36 przez pretorianstalker, łącznie zmieniany 1 raz.
UWAGA! Cenzura na forum!
BYKOM STOP!
BYKOM STOP!
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
Sesim ten temat był dłuższy bo miałem odpowiedzieć jakiś tydzień temu na post preta i jeszcze jednego usera... gdzie znajdę ten temat o ile jeszcze istnieje?? mam ostatnio niewiele czasu na forum to dlatego takie małe zamieszanie wprowadzam
Nie cierpię lizustwa
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
No był sobie kiedyś taki temat o tej ukrytej kieszeni później zeszliśmy z kieszenią na inny temat a później na temat rpegów obiecałem że tam odpisze ale miałem za dużo na głowie i zwyczajnie czasu nie było a teraz okazuje się że temat znikł :-k
Nie cierpię lizustwa
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12809
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Bo był offtopem tak jak te ostatnie wasze posty, chcecie porządki a później narzekacie że offtopy są usuwane BRAWO [-X przy okazji niebawem te posty też zostaną wywalone, żeby nie robić śmietnika.Emil777 pisze:No był sobie kiedyś taki temat o tej ukrytej kieszeni później zeszliśmy z kieszenią na inny temat a później na temat rpegów obiecałem że tam odpisze ale miałem za dużo na głowie i zwyczajnie czasu nie było a teraz okazuje się że temat znikł :-k
Link do starego tematu
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.